Muusikoiden.net
08.12.2016

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Haussa vanhoja Toinen vaihtoehto -lehtiä!
1
smAkistin
11.09.2015 11:03:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ollaan tekemässä elokuvaa Apulannan alkuajoista Heinolassa 1990-luvun alkupuolella ja kaivataan rekvisiitaksi sen aikakauden mukaisia Toinen vaihtoehto -lehtiä lojumaan Tonin, Sipen ja Tuukan huoneisiin. Jos löytyy kyseisiä lehtiä niin mielellään lainataan tai vuokrataan pientä korvausta vastaan!

P.S Myös kaikenlainen muu aikakauteen liittyvä musiikki-krääsä on tervetullutta rekvisiitaa, mutta erityisesti juuri punk-aiheinen!

Sir Härö
12.09.2015 18:43:57

Onko kyse tästä?
Elokuvaa tehdään punk-hengessä pienellä budjetilla, joten etsimme erityisesti henkilöitä, jotka valmiita luovuttamaan tai lainaamaan meille yllä kuvailtua rompetta rekvisiitaksi, mutta erityisen suuri apu voidaan huomioida maininnalla lopputekstien kiitoksissa!

Kai on huomioitu, että mm. media-alan opiskelijoista saa ilmaista työvoimaa, joilla voi teettää tolkuttoman pitkää päivää?

saatana on herra
smAkistin
12.09.2015 23:14:04 (muokattu 12.09.2015 23:14:44)

Sir Härö: Onko kyse tästä?

Kai on huomioitu, että mm. media-alan opiskelijoista saa ilmaista työvoimaa, joilla voi teettää tolkuttoman pitkää päivä

Samasta projektista on kyse. En osaa ottaa kantaa palkkaukseen, koska itse toimin vain lavastuspuolella, mutta itse ainakin saan assarinakin ihan hyvää palkkaa. Toki olen joskus aiemmin jonkun palkattoman harjoittelunkin tehnyt muissa tuotannoissa. Viittasin ilmoituksessani siihen, että lavastusbudjettimme on kokenut hieman kolauksia, joten joissain paikoissa on pakko yrittää säästää.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti