Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pelaaminen - Tietokone/konsoli/mobiili
1 2 3 4 557 58 59 60 61185 186 187 188 189
Kampela77
02.04.2018 16:05:22 (muokattu 02.04.2018 16:05:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rhapa: No siis juu, yleensä näin. Esim. fallouteissa toimii ihan täböllä kaikki sivurönsyilyt. Mulla vain tökkii tässä se, että en oikein edes aina tiedä mitä olen tekemässä ja mikä juttu tässä nyt on edes meneillään. Ehkä se selkiytyy tossa kun vaa pelaa enemmän.
 
Yksi äärimmäisen rasittava tekijä tässä on muuten se, et ajatpa sitten ihan mihin tahansa, niin pahiksia tulee ihan KOKO AJAN vastaan. Onhan se jees, et saa ampua mut liika on liikaa. Kun ei vain meinaa päästä minnekään joutumatta sadan metrin välein tulitaisteluun.

 
Kulje metsissä samalla eläimiä metsästäen niin kuin mä :). Mua ei kyllä tulitaistelut häirinneet metsien ulkopuolella. Vaikka pelaa hankalimmalla tasolla, niin niistä voi ajella vain läpi. Tai sitten voi lentää kopterilla tai lentokoneella suoraan kohteeseen. Olen kyllä hakeutunut aika paljon taisteluihin, että saa kaikki challenget suoritettua, kun niistä saa niitä perk pisteitä.
 
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
tomaattiorava
02.04.2018 19:55:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö kartta oo jälleen jaettu alueisiin missä voi sitten ottaa iisisti kun se on "vapautettu"?
 
Kummiseta
05.04.2018 16:59:50 (muokattu 05.04.2018 17:01:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin, nyt on minullakin Farcry 5. Eilen yolla mieto 6 tunnin paukuttelu/tutustumis sessio. Taahan oli vallan kiva, heti kattelyssa annetaan 1911 kateen ja paasee lasauttelemaan, 10 minuutin sisaan saa jo Remington ACR:n. Huvittavia noi aseiden kuvaukset siella putiikissa, saa ihan nauramaan omallekkin harrastukselle. Tekijat ovat kylla hyvin perehtyneet preppaus ja militia meininkiin perakylilla. Ainoa mista pitaa ulista on melkein taydellinen tutoriaalin puute, sillain etta kaikki napit ja kontrollit kaytaisiin kadesta pitaen lapi, varsinkin tallaiset "pelaan kerran 2:ssa vuodessa" tyypit arvostaisivat sita. Nytkin viskelin kaikki kranaatit vahingossa menemaan jo ensimmaisen 2 minuutin aikana, eisss. Lisaksi kaikki tekstit on aivan saatanan pienella, istun tosi lahella telkkaria enka silti nae tihrustamatta, vahan selkeampi mita tulisi tehda olisi kanssa kiva, nyt on vaan erilaisia pilkkuja kartalla, ja ainakaan mulle ei ole selvaa minne tulisi menna ja mita siella tehda, esimerkkina se jonkun naisen kissan pelastus mika lie, nappasin katin ruoat ja lahdin hakemaan sita, ja paadyinkin sinne vankilaan ja siella alkoi taysin toinen tehtava ja taysimittainen sota, mita helvettia. Kuuluuko ton menna noin? Ihan miten vaan, helvetin hauska peli. Ja vaikka tama ei nyt mikaan simulaattori ole niin on pyssyissakin potkua, toisin kun jossain call of dutyn hernepyssyissa. Haulikolla on makeinta lasautella.
 
Edit: Unohtui mainita etta ostin pelin muna pystyssa ja ajoin kotiinkin muna pystyssa.
 
Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju.
Kummiseta
05.04.2018 17:11:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rhapa: Onko kenelläkään muulla far cry 5:Ssa se, et pääjuonen seuraaminen on jokseenkin "vaikeaa" ja niitä tehtäviä tekee vähän randomilla ja joskus tulee mission complete, vaikka itse ei tee oikein mitään... Muutoin kyllä hiton siisti peli. En vain ole päässyt sinuiksi tuon mission login kanssa.
 
Jaa siella on oikein mission logikin jossain? Onneksi tekijat eivat vaivautuneet kertomaan miten sinne mennaan ja miten sita kaytetaan.
 
Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju.
Kampela77
06.04.2018 10:33:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kummiseta: Jaa siella on oikein mission logikin jossain? Onneksi tekijat eivat vaivautuneet kertomaan miten sinne mennaan ja miten sita kaytetaan.
 
Itse pelailen pc:llä, mutta kyllä varmaan konsolilla toimii suunnilleen samalla tavalla. Sieltä mission logista voi valita tehtävän ja laittaa sen trackattavaksi, jolloin peli näyttää minne pitää mennä. Itse kyllä juoksentelin aluksi vähän siellä täällä ja aina, jos näin jonkun isomman paikan, niin menin sinne kurkkimaan kiikareilla, että näkyykö vihollisia ja jos näkyi, niin ei kun aseet tanassa ja muna pystyssä päin.
 
Olen vähän varioinut hyökkäystekniikoita. Välillä raketinheittimet, kaikki pommit käytössä räiskien kimppuun ja välillä hiipen sniperillä tyyppejä tiputellen ja ampuen alarmit hajalle. Sitten lähemmäs ja vihollisia hiljaa listien.
 
Yksi epäselvästi selitetty juttu tuossa pelissä oli mielestäni miten niitä eri Takedown tappoja tehtiin. Oli ne siellä tutorial sivulla selitetty, mutta mielestäni epäselvästi. Normi takedown nyt on simppeli. Takaapäin vain hiivitään ja painetaan oikeaa nappia. Sitten oli takedown from below ja pistol takedown. Katsoin netistä miten ne oikein toimivat.
 
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Bongowing
06.04.2018 10:34:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://www.indiegamebundles.com/cr … er-kings-ii-is-free-on-steam-today/
 
But where the heck is magenta?
santakasa
06.04.2018 10:53:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toimiiko kellään Pubg? En pääse varsinaiseen peli-istuntoon vaan jumittaa aina peliä hakiessa ja lopulta ilmottaa time out.
 
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
tomaattiorava
06.04.2018 13:24:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä nyt aloitin witcher 3:sen kun sen kerta pitäis niin goat olla. Oisko nyt 13h alla ja mulla on kyllä vaikeuksia yhtyä tähän ylistyskuoroon.
Ihan nyyppä koko sarjalle ja jumalauta sitä tutorial-tulitusta mitä tuli ekat tunnit ja tulee välillä vieläkin. Siis voi hyvä tavaton.
Kaiken oon lootannu eikä mulla oo vieläkää mitään pommeja tai öljyjä, sen sijaan kamat jatkuvasti särki eikä aseseppää missään. Leveleitäkin tulee helevetin hitaasti, oisinkohan nyt 7.
Toiminnan ja höpinän suhde on pielessä. Tahtois pilkkoa pahiksia ja kaataa mörköjä mutta kun juttua vaan tulee. Sitte kun jotaan pääsee tekemään ni mennään vaan L2 pohjassa, seurataan jälkiä ja ohjeita. Hevonenkin on ihan mulkku.
Ihan hyvin vaikuttais olevan kirjoitettu ja ehkä kiintoisinta onkin ollut erilaisten kummitusten ja mörököllien kuvausten lukemiset. Mutta ei tänne nyt varsinaisesti mitään lukemaan tultu.
Kaipa tääkin tästä käyntiin vielä lähtee, nyt vaan tuntuu siltä että kehittäjät yrittävät lypsää jokaisen mahdollisen minuutin jokaisesta hommasta että kaikki kestäis mahollisimman kauan.
Tekis mieli nyt saada sellaset kamat ja levelit ettei sais kaikilta turpaan ja vois vähän samoilla pisin pöpelikköjä.
 
Kampela77
06.04.2018 13:35:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tomaattiorava: Mä nyt aloitin witcher 3:sen kun sen kerta pitäis niin goat olla. Oisko nyt 13h alla ja mulla on kyllä vaikeuksia yhtyä tähän ylistyskuoroon.
Ihan nyyppä koko sarjalle ja jumalauta sitä tutorial-tulitusta mitä tuli ekat tunnit ja tulee välillä vieläkin. Siis voi hyvä tavaton.
Kaiken oon lootannu eikä mulla oo vieläkää mitään pommeja tai öljyjä, sen sijaan kamat jatkuvasti särki eikä aseseppää missään. Leveleitäkin tulee helevetin hitaasti, oisinkohan nyt 7.
Toiminnan ja höpinän suhde on pielessä. Tahtois pilkkoa pahiksia ja kaataa mörköjä mutta kun juttua vaan tulee. Sitte kun jotaan pääsee tekemään ni mennään vaan L2 pohjassa, seurataan jälkiä ja ohjeita. Hevonenkin on ihan mulkku.
Ihan hyvin vaikuttais olevan kirjoitettu ja ehkä kiintoisinta onkin ollut erilaisten kummitusten ja mörököllien kuvausten lukemiset. Mutta ei tänne nyt varsinaisesti mitään lukemaan tultu.
Kaipa tääkin tästä käyntiin vielä lähtee, nyt vaan tuntuu siltä että kehittäjät yrittävät lypsää jokaisen mahdollisen minuutin jokaisesta hommasta että kaikki kestäis mahollisimman kauan.
Tekis mieli nyt saada sellaset kamat ja levelit ettei sais kaikilta turpaan ja vois vähän samoilla pisin pöpelikköjä.

 
Pitäähän pelissä haastetta olla. Pitäisi tulla semmoisia mörököllejä, että noobit ei saisi niitä tapettua ollenkaan ja joutuisivat vain nöyrtymään ja peli ei etenisi siitä pisteestä eteenpäin niinkuin C64- ja Amiga-aikoina. Nykyään kaikkien pitää nähdä koko pelin sisältö. Itse olen pelannut sitä pidemmälle ja kyllä se alkoi imeä sisään, mutta jäi kuitenkin jossain vaiheessa kesken.
 
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Sergei Fallinen
06.04.2018 14:21:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Quru: Siinä on ideana olla sadasta pelaajasta viimeinen hengissä kutistuvalla pelialueella.
 
Mutta miten se eroaa noista miljoonasta muusta selviytymispelistä?
 
öl m
06.04.2018 14:29:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sergei Fallinen: Mutta miten se eroaa noista miljoonasta muusta selviytymispelistä?
 
Jos on pelannut vaan Fortnitea, niin ei voi tietää. Jos on pelannut noita kaikkia miljoonaa peliä, niin tietää, muttei ole olemassa.
 
"Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen."
ÄrGee
06.04.2018 15:13:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tomaattiorava: Mä nyt aloitin witcher 3:sen kun sen kerta pitäis niin goat olla. Oisko nyt 13h alla ja mulla on kyllä vaikeuksia yhtyä tähän ylistyskuoroon.
Ihan nyyppä koko sarjalle ja jumalauta sitä tutorial-tulitusta mitä tuli ekat tunnit ja tulee välillä vieläkin. Siis voi hyvä tavaton.
Kaiken oon lootannu eikä mulla oo vieläkää mitään pommeja tai öljyjä, sen sijaan kamat jatkuvasti särki eikä aseseppää missään. Leveleitäkin tulee helevetin hitaasti, oisinkohan nyt 7.
Toiminnan ja höpinän suhde on pielessä. Tahtois pilkkoa pahiksia ja kaataa mörköjä mutta kun juttua vaan tulee. Sitte kun jotaan pääsee tekemään ni mennään vaan L2 pohjassa, seurataan jälkiä ja ohjeita. Hevonenkin on ihan mulkku.
Ihan hyvin vaikuttais olevan kirjoitettu ja ehkä kiintoisinta onkin ollut erilaisten kummitusten ja mörököllien kuvausten lukemiset. Mutta ei tänne nyt varsinaisesti mitään lukemaan tultu.
Kaipa tääkin tästä käyntiin vielä lähtee, nyt vaan tuntuu siltä että kehittäjät yrittävät lypsää jokaisen mahdollisen minuutin jokaisesta hommasta että kaikki kestäis mahollisimman kauan.
Tekis mieli nyt saada sellaset kamat ja levelit ettei sais kaikilta turpaan ja vois vähän samoilla pisin pöpelikköjä.

 
Siinä on sisäänpääsyyn ja pelin kulun tajuamiseen liittyvä yllättävän korkea kynnys.
 
Kannattaa selvittää miten alkemia ja aseiden valmistamiseen tarvittavien komponenttien valmistus toimii, koska pelissä kannattaa kerätä suurinpiirtein kaikki mahdollinen mukaansa. Jos esineellä ei luule tekevänsä mitään, sen pystyy myymään kauppiaalle pois. Sillä tavalla pystyy myöskin tekemään paljon rahaa. Loppupeleissä koko homma ei edes tunnu kovin monimutkaiselta, tai mitenkään ylitsepääsemättömältä.
 
Muistan, että dialogin pituudet alkoivat jossakin vaiheessa kiinnostamaan aina vain enemmän, kun pääsi pelin loreen paremmin sisään. Niin monilla valinnoillakin on vaikutusta pelin kulkuun, ja se on suorastaan mielenkiintoista.
 
Noiden turpaanvetokamojen saamiseen pitää tutkia ja pelata aika paljon. Mikä taas lisää pelin vaikeustasoa, sekä voiton tunnetta silloin kun niitä parempia esineitä alkaa putoamaan eteen. Esimerkiksi melkein jokaisen Witcher Contractin suoritettua paikan päällä on lootattavissa jotain hyvää miekkaa tai haarniskaa.
 
Pelissähän tasojen kehittyminen menee niin, että viholliset kehittyvät mukana ja saatat joillakin alueella kohdata vastustajia joille sinusta ei ole mitään vastusta, joten... just have fun with it, kun niin tapahtuu :D
 
Minulle yksi parhaista peleistä koskaan AAA+.
 
TO THE STARS!!! Ibanez-pervo.
Kampela77
06.04.2018 15:24:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sergei Fallinen: Mutta miten se eroaa noista miljoonasta muusta selviytymispelistä?
 
Käsittääkseni enemmän äksöniä. Grafiikoiltaan ja aseiltaan ei tavoittele realismia niin kuin PUBG (ei en tarkoita, että PUBG on realistinen). Fortnitessä on oleellista rakentaa kaikennäköisiä häkkyröitä mm. kesken taistelun suojaksi ja lopussa käsittääkseni rakentaminen on yleensä tärkeää. En ole koskaan pelannut Fortniteä, mutta tämmöinen käsitys mulla on.
 
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
aivokuolio
06.04.2018 17:15:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tomaattiorava: Mä nyt aloitin witcher 3:sen kun sen kerta pitäis niin goat olla. Oisko nyt 13h alla ja mulla on kyllä vaikeuksia yhtyä tähän ylistyskuoroon.
 
Jännä homma, mulla oli ihan samat vibat kun tuossa muutama vuosi takaperin eka kertaa tuota koitin ja vaikka alussa olikin innokkuutta, jotenkin homma vaan läsähti ja jäi kesken. Ehkä odottelin vaan liikaa jotain Skyrim kakkosta jonka olin vähän aiemmin tahkonnut puhki. No nyt kun W3 oli PS Storessa alessa niin päätin antaa uudet saumat ja jumalauta kun lähtikin toimimaan heti alusta asti. Ehkä tällä kertaa oon tajunnut pelata hieman järkevämmin ja keskittyä yhteen alueeseen ja tiettyihin tehtäviin kunnolla sen sijaan että sinkoilisin vaan sinne tänne. Tarinakin puree ihan eri tavalla ja noissa sivutehtävissäkin on hämmentävän kiinnostavia juttuja eikä pelkkää toistoa. Maltti on valttia ja kyllähän tuossa ukko ja kamat paranee kokoajan vaikka alussa tuntuukin että pitää tosi tarkasti katsoa kenen kimppuun lähtee. Turha lähtä vitoslevelin kundilla haastamaan 20+ levelin vihuja. Niitäkin pääsee hakkaamaan kyllä sitten ajallaan.
 
Humanoid
06.04.2018 19:30:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Skyrim-viboja kaipaaville suosittelen todella lämpimästi Enderal:ia.
 
Kampela77
11.04.2018 19:37:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aloitin Fallout 4:n alusta, kun se jäi joskus kesken. Modeilla pelistä saa kyllä hyvän näköisen ja tekee taas mieli pelata,
 
https://i.imgur.com/gM9vYW0.jpg
 
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Kampela77
12.04.2018 08:35:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kampela77: Aloitin Fallout 4:n alusta, kun se jäi joskus kesken. Modeilla pelistä saa kyllä hyvän näköisen ja tekee taas mieli pelata,
 
https://i.imgur.com/gM9vYW0.jpg

 
Asensin vielä lisää modeja, joilla sai valittua mm. nännien värin, alamajavan karvaisuusasteen ja paremmat ihon tekstuurit. Lisäksi asentelin noita säämodeja ym. Mitään pelimekaniikkaa muuttavaa en asentele.
 
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Burn
12.04.2018 14:41:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kampela77: Aloitin Fallout 4:n alusta,
 
Alkuvuodesta aloitin minäkin, mutta innostus lässähti jossain kohtaa. Oli toisaalta ihan ok, kun sisäisti kaikki aseiden modaushommat ym. heti alussa, mutta amalla se oli myös yksi mielenkiinnon loppumisen syistä, kun aseita sai modattua niin nopeasti ja pelistä tuli todella nopeasti todella helppo. Toki vaikeusastetta saa ruuvattua tiukemmalle, mutta ei se vaikuttaisi kokemukseen kovinkaan paljoa.
 
varpio: Kyllä ei perussuomalaisia äänestetä vaikka olisi kuinka neekeri ja hyvät viikset.
Burn
13.04.2018 10:03:51
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko Mad Max mistään kotoisin? Sen saisi pleikkarille tässä kuussa ilmaiseksi.
 
varpio: Kyllä ei perussuomalaisia äänestetä vaikka olisi kuinka neekeri ja hyvät viikset.
TheMurno
13.04.2018 10:25:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Burn: Onko Mad Max mistään kotoisin? Sen saisi pleikkarille tässä kuussa ilmaiseksi.
 
Ihan hauskaa ajelua ja turpaanvetoa. Toistaa kyllä itteään reilusti.
 
Fake and gay
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 557 58 59 60 61185 186 187 188 189

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «