Muusikoiden.net
24.06.2018

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tunnetteko julkkiksia?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Wradlin
27.05.2015 19:12:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kazaa: Näin kerran Jasper Pääkkösen baarissa.

Näin ite kanssa, mutta se ei ollut Pääkkönen. Eikä edes baari, vaan kahvila. Tai no oikeastaan siinä kahvilan ulkopuolella, mutta kumminkin.

"Wradlin knows everything about biting balls off from reindeers. He is also very good friend of Santa Claus, famous finnish character Joulupukki." -Kailis
Bluesmies
27.05.2015 19:13:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vuonna 2002 Kirka oli tankkaamassa autoaan minun viereisellä bensa-automaatilla.

Tunnen siis Kirkan.
Lautuma
27.05.2015 19:18:10

Bluesmies: Vuonna 2002 Kirka oli tankkaamassa autoaan minun viereisellä bensa-automaatilla.

Tunnen siis Kirkan.

Olisit laulanut sille: "Daa-daa-daada-daada, veli henkiin täytyy saada", ja lorotellut pensabistoolilla Kirkan housuille.

Miksikö? Miksei?

"I am a spirit from everywhere, Heaven, Hell, and the Earth; I am in the air, in houses, any place at any time. I've been created millions of years."
Presidentti
27.05.2015 19:36:47

Mitä nyt tuntemisella tarkoitetaan. Jos riittää, että on työasioissa ollut yhteyksissä, niin tunnen mutten kerro. Sanotaanko vaikka, että Elon Arskan tapaan vyöhön otetaan Sokoksen tiskillä jo lisää reikiä.

"Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies
Henri Henri Olavi
27.05.2015 21:15:22

Tunnen lähes jokaisen julkkiksen. Ihmisiä hekin joskus ovat.

Edes tätä yhtä ei ole olemassa.
apropoo
27.05.2015 21:16:48

En, luojan kiitos.

VeeKoo
27.05.2015 21:52:27
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Matti Nykänen parkkeeras kerran liian lähelle mun autoa, ovi ei auennut.
Totesi että nyt täytyy siirtää autoa. Siirti. Oli hieno hetki elämässä.

"Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "
Jeszse
27.05.2015 21:56:19

Olen nojannut autoon jonka akusta annettiin apuvirtaa Pelle Miljoonan autolle.

ka uja teletabbies sa o yy sa o kaa sano koo fatpipe -megatherium || The Jasser Arafats || Crimson Day
Jeszse
27.05.2015 21:56:35

Tunnen siis Pelle Miljoonan auton.

Täh.

ka uja teletabbies sa o yy sa o kaa sano koo fatpipe -megatherium || The Jasser Arafats || Crimson Day
janezki_
27.05.2015 22:34:29

Luulisin, että tuntoaistini toimii myös julkkisten kohdalla. Eli tunnen.

Suattaapi olla niin tai suattaapi olla olematta. Männessä näkköö!
Vaihtovirta
27.05.2015 23:00:55

Tunnen moniakin. He eivät vain tunne minua.

Elämän ala asteella nokka huilua soitellen.
barclay
28.05.2015 00:19:48 (muokattu 28.05.2015 00:41:46)

Funkånaut: Mikä siinä olisi erityisen hienoa? Glory-hunter.

Ei vaan siis mulla on (kerrankin) vähän syvällisempi näkökulma asiaan.

Voisin kuvitella että varmuudella julkkismuusikolle nimenomaan se musiikki on se tärkeä juttu ja kiinnostuksen kohde, se on ammatti. Ja taitoa löytyy. Mulle musiikki ja sen tekeminen on intohimo ja se voisi olla elämässäni vielä nykyistä suurempikin juttu. Homman voisi nostaa ns. nextille levelille niinkuin typerä sanonta kuuluu. Ideoita on paljon vaikka muille jaettavaksi, mutta en saa yksin aikaiseksi paljoa enkä voi toteuttaa kaikkea niinkuin haluaisin. En tunne yhtään amatööriä jolle musiikin tekeminen olisi mitenkään tärkeä juttu. Ei löydy samanhenkistä seuraa. Rahalla saa ammattilaisten palveluita, mutta se taas ei ole luontevaa eikä vilpitöntä.

Senpä takia olisi mahtavaa jos tuttavapiiriini kuuluisi vaikkapa joku Kauko Röyhkä. Ja sitä voisi vaikka perjantaisin tirpasta Kaken kanssa punaviinikännit, jammailla akustisilla kitaroilla, tehdä biisejä, vaikka koko levy. Parannettaisiin maailmaa ja juotaisiin lisää punkkua. Jotain tämmöstä hakisin tässä nyt takaa.

Edit. Toisaalta taas olisi hieno tehdä joillekin urallaan mielestäni täysin väärään suuntaan menneelle julkkikselle kunnon biisejä ja ohjata heidät hyvän musan pariin. Esim Tuiskun Anastahan saisi vaikkapa Suomen George Michaelin. Treenattaisiin äänenkäyttöä miehekkäämpään suuntaan ja säveltäisin nipun sielukkaita hittejä esitettäväksi..

Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli P. M. Kostiainen Project
Bullitt
28.05.2015 03:14:14 (muokattu 28.05.2015 03:14:50)

Meadow: Mikael Granlund puhui minulle ja istui minua vastapäätä pitseriassa.

Olen päätynyt lehteen samaan valokuvaan Mikael Granlundin kanssa.

Edu Kettunen oli kuulemma joskus sanonut jonkun autoaiheisen kommentin isälleni, kun isäni oli ollut tankkaamassa Taunustaan, joka sittemmin päätyi minulle.

E: Vajaa pari viikkoa sitten Frederik vittuili minulle.

ekkedi
28.05.2015 13:07:01

Jeszse: Olen nojannut autoon jonka akusta annettiin apuvirtaa Pelle Miljoonan autolle.

Eikö Pelle enää käytäkään EB:tä?

Spiral
28.05.2015 13:36:30

ekkedi: Eikö Pelle enää käytäkään EB:tä?

Sehän on siististi cool.

laakeri
28.05.2015 14:42:00

Raimo Helminen oli katsomassa jalkapallomatsiani.

RockFanatic
28.05.2015 15:44:02

Vai tuntee "Bluesmies" Kirkan? Kuules nyt, jätkä, Kirka on ollut kuopan pohjalla jo yli kahdeksan vuotta!

Funkånaut
28.05.2015 15:45:45

RockFanatic: Vai tuntee "Bluesmies" Kirkan? Kuules nyt, jätkä, Kirka on ollut kuopan pohjalla jo yli kahdeksan vuotta!

Eihän ole, Kirka asuu Elviksen kanssa Lohjan matkahuollon yläkerrassa.

Kun en keksinyt muutakaan sanottavaa, yritin kääntää tilanteen huumoriksi toteamalla "tööt", mutta jostain täysin käsittämättömästä syystä sain vastaukseksi avokämmentä. - Vessajono
kazaa
28.05.2015 15:48:42

RockFanatic: Vai tuntee "Bluesmies" Kirkan? Kuules nyt, jätkä, Kirka on ollut kuopan pohjalla jo yli kahdeksan vuotta!

Tarina voi hyvinkin pitää paikkansa, huomioi Bluesmiehen antama vuosiluku!

Too weird to live, too rare to die
Funkånaut
28.05.2015 15:53:46

Mut Reiska elää vielä.

Kun en keksinyt muutakaan sanottavaa, yritin kääntää tilanteen huumoriksi toteamalla "tööt", mutta jostain täysin käsittämättömästä syystä sain vastaukseksi avokämmentä. - Vessajono
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2018, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti