Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Silhouetten e-kirja
1
silhouette
12.02.2015 18:17:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moikka kaikille Mnettiläisille!
 
Ajattelin laittaa ketjun minun uudelle omakustanne e-kirjalle joka on eilen julkaistu Elisa Kirjan sivuilla. Tässä linkki kirjaan:
 
https://kirja.elisa.fi/ekirja/hyper … tta-ja-sivuseikkana-muuan-planeetta
 
Ja, jos tällainen mainostaminen on jonkun mielestä väärin tai sääntöjen vastasta, niin sanokaa vaan siitä, niin otetaan tämä ketju pois. Mutta, jos ei, niin toivottavasti tykkäätte kirjastani, olisi mukava kuulla, mitä mieltä olette siitä! =)
 
Aina voi yrittää.
daredevil
13.02.2015 10:45:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko tästä olemassa ihan fyysistä, selailtavaa versiota, jossa on paperisivut, vai joko kirjatkin ovat kaikki siirtyneet virtuaaliseen bittiavaruuteen?
 
Neljä kanavaa riittää musiikin tekemiseen
silhouette
13.02.2015 10:56:11 (muokattu 13.02.2015 10:56:45)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

daredevil: Onko tästä olemassa ihan fyysistä, selailtavaa versiota, jossa on paperisivut, vai joko kirjatkin ovat kaikki siirtyneet virtuaaliseen bittiavaruuteen?
 
Pahoittelen kyllä, mutta ainkaaan vielä tästä ei ole saatavilla fyysistä versiota. Ja, voin olla väärässä, mutta mun käsityksen mukaan nykyään jopa kirjatkin siirtyy enemmän ja enemmän nettiin luettavaksi. Toki olisi hienoa jos tästä tehtäsiin joskus se paperi versio, sitä minä ainakin toivon. =)
 
Aina voi yrittää.
tender.insanity
13.02.2015 11:59:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan kirja oikoluetettu jollain muulla, vai onko kieli yhtä rikasta kuin näissä kirjoituksissasi?
 
daredevil
13.02.2015 12:04:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

silhouette: Pahoittelen kyllä, mutta ainkaaan vielä tästä ei ole saatavilla fyysistä versiota. Ja, voin olla väärässä, mutta mun käsityksen mukaan nykyään jopa kirjatkin siirtyy enemmän ja enemmän nettiin luettavaksi. Toki olisi hienoa jos tästä tehtäsiin joskus se paperi versio, sitä minä ainakin toivon. =)
 
Turhaan pahoittelet, omakustanteen painattamisessa tulisi kuitenkin melko varmasti lisää kustannuksia. Ja onhan yleensä hienoa, että olet saanut aikaan oikeaa kirjallisuutta. Itse en koskaan pystyisi vastaavaan. Jotain laulun sanoituksia olen joskus yrittänyt väkertää, mutta eipä juuri kummempaa..
 
Neljä kanavaa riittää musiikin tekemiseen
silhouette
13.02.2015 12:40:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tender.insanity: Onhan kirja oikoluetettu jollain muulla, vai onko kieli yhtä rikasta kuin näissä kirjoituksissasi?
 
Kirjaa on kyllä oikolukenut useampi ihminen, mutta voi olla tietenkin, että siellä on vieläkin virheitä.
 
Mitä muuten tarkoitit tuolla "yhtä rikkaalla kielellä" kuin näissä kirjoitukisissani? =)
 
Aina voi yrittää.
tender.insanity
13.02.2015 12:43:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

silhouette:
Mitä muuten tarkoitit tuolla "yhtä rikkaalla kielellä" kuin näissä kirjoitukisissani? =)

 
Tarkoitin ihan perinteistä oikeinkirjoitustaitoa.
 
silhouette
13.02.2015 12:51:04 (muokattu 13.02.2015 12:53:55)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tender.insanity: Tarkoitin ihan perinteistä oikeinkirjoitustaitoa.
 
Meinaatko, että mulla on ongelmia oikeinkirjoituksessa? No, voihan mulla ollakin, ja vaikka olen kirjoittanut paljon, niin silti olen epäillyt, että mulla voi olla lievä lukihäiriö. Toisaalta, se ei ole kuitenkaan vielä tähän päivää mennessä haitannut mun kirjoitusharrastusta ja muutenkin olen lukenut/kuullut, että monilla ihan oikeilla ja kuuluisillakin kirjailijoilla on todettu lukihäiriötä =)
 
Aina voi yrittää.
silhouette
13.02.2015 13:02:52 (muokattu 13.02.2015 13:03:23)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

daredevil: Turhaan pahoittelet, omakustanteen painattamisessa tulisi kuitenkin melko varmasti lisää kustannuksia. Ja onhan yleensä hienoa, että olet saanut aikaan oikeaa kirjallisuutta. Itse en koskaan pystyisi vastaavaan. Jotain laulun sanoituksia olen joskus yrittänyt väkertää, mutta eipä juuri kummempaa..
 
Kiitoksia Daredevil! Ja, uskoisin, että kuka tahansa osaa kirjoittaa tällaisia tarinoita jos inspiraatio vaan iskee tarpeeksi lujaa ja jos on tarpeeksi halua. Ja yksi mun ystävä sanookin usein, että: "Jos on tahtoa, niin silloin on myös lahjoja". Eli, jos minä osaan kirjoittaa tällaisia, niin silloin todellakin ketä tahansa osaa. =)
 
Aina voi yrittää.
silhouette
12.04.2016 12:24:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko nostattaa tätä aihetta vielä ja kysellä, että onko ketään täällä lukenut kirjaani? Ja, jos on, niin mitä olette pitänyt? Kiitos! =)
 
Aina voi yrittää.
Henri Henri Olavi
12.04.2016 14:31:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

silhouette: Pakko nostattaa tätä aihetta vielä ja kysellä, että onko ketään täällä lukenut kirjaani? Ja, jos on, niin mitä olette pitänyt? Kiitos! =)
 
Onks toi kirjastoista saatavilla? En mä ala kirjallisista biteistä mitään maksamaan.
 
I'm sticking pins and needles in this stinking rot flesh-like substitute pieces of half cooked meat that are walking on this earth.
silhouette
12.04.2016 15:03:13 (muokattu 12.04.2016 15:03:31)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henri Henri Olavi: Onks toi kirjastoista saatavilla? En mä ala kirjallisista biteistä mitään maksamaan.
 
Ei ole ainakaan vielä saatavilla kirjastosta, mutta voi olla - riippuen teoksen myynnistä -, että siitä tulee vielä ns. paperinenkin versio.
 
Aina voi yrittää.
Henri Henri Olavi
12.04.2016 21:08:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

silhouette: Ei ole ainakaan vielä saatavilla kirjastosta, mutta voi olla - riippuen teoksen myynnistä -, että siitä tulee vielä ns. paperinenkin versio.
 
Eiku mä meinasin siis ihan tuollaisena e-kirjana.
 
I'm sticking pins and needles in this stinking rot flesh-like substitute pieces of half cooked meat that are walking on this earth.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «