Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Viimeksi katsomasi TV-sarja ja mietteesi siitä
1 2 3 4 516 17 18 19 2045 46 47 48 49
Karwin
04.06.2018 13:37:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kazaa: Legion
 
X-Men -universumiin sijoittuva scifi/supersankaridraama. Todella tyylikäs, tunnelmallinen, omaperäinen, viihdyttävä ja visuaalisesti upea. Loistavaa ohjaustyötä ja nerokasta käsikirjoittelua. Keskittyy erinomaiseen tarinankerrontaan ja mielenkiintoisiin hahmoihin toiminnan ja erikoisefektien sijaan. Voisin kuvitella, että tästä pitävät myös sellaiset henkilöt, jotka eivät muista Marvelin rainoista välitä.
 
Ensimmäinen kausi vahva 5/5, jatkoa odotellaan. Löytyy Viaplaystä.

 
Toinen kausikin on mannaa. Marvelit eivät Minua innosta, mutta tässä supersankarius on veikeästi häivytetty taka-alalle henkilökohtaisten ongelmien tieltä - sankarit ovatkin ongelmakimppuja. Poikkeuksellisen tyylikäs sarja kyllä.
 
Elämä on nakki.
gasser
04.06.2018 21:17:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Karwin: Toinen kausikin on mannaa. Marvelit eivät Minua innosta, mutta tässä supersankarius on veikeästi häivytetty taka-alalle henkilökohtaisten ongelmien tieltä - sankarit ovatkin ongelmakimppuja. Poikkeuksellisen tyylikäs sarja kyllä.
 
Mä en ihan yhdy tähän. Tai siis että ykköskausi oli helvetin hyvä ja sai odottamaan kakkosta, mutta nyt nyt jokin tökkii. Suunnilleen puoleenväliin oon kakkosta pällistellyt ja tuntuu ihan kuin vaan outoiltaisiin itse outoilemisen takia. Tyylikkyys toimii edelleen ja on tässä hetkensä, mutta enpä tiedä jaksanko katsoa kautta loppuun. Vähän liian yläpilveä. Ei kuitenkaan huono. Ju ei juu ehkä.
 
NHR
04.06.2018 21:29:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Handmaids Tale
 
Niin tämäkö siis pohjautui siihen Margaret Atwoodin kirjaan "Orjattaresi"? Enpä ole tuota lukenutkaan, mutta myöhemmän kirjansa (Oryx & Crake) juuri luin siitä jokseenkin tykäten. Kannattaisikohan tuon perusteella tutustua myös tähän sarjaan?
 
Laika fur chin, Dutch for the 31st time.
öl m
05.06.2018 10:38:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Informaatiokameli: Eka kausi oli 5/5, tää toka on jättänyt vähän kylmäksi. Tuntuu, että asia ois vähän loppunu. Ei se toisaalta ihmekään kun kirja vissiin käytiin läpi jo ekassa kaudessa.
 
Tosiaan, epilogia lukuun ottamatta kirjan juoni käytiin läpi eka kaudella. Tämä selittänee kyllä toisen kauden vaimeutta. Kuulemma kolmaskin jo varmistunut, säääh...
 
NHR: Eiköhän tuokin riippune pääasiallisesti siitä, ovatko puut itsessään yhä pysty- vai jo vaakasuorassa. Ei tosin mitenkään välttämättä sittenkään taaskaan.
juuso a
05.06.2018 10:58:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minusta sekä Westworld, että Handmaid's Tale on latistuneet aika pahasti toiselle kaudelle. Molemmissa eka kausi oli varsin onnistunut.
 
Bongowing
05.06.2018 11:03:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juuso a: Minusta sekä Westworld, että Handmaid's Tale on latistuneet aika pahasti toiselle kaudelle. Molemmissa eka kausi oli varsin onnistunut.
 
Yleinen vaiva ylipäänsä jatkuvajuonisissa sarjoissa. Ehkä odotuksetkin monesti liian korkeat ja kässärit lässähtää, venyy ja paukkuu, koska rahaa on tahkottava miljoonalla jatkokaudella.
 
But where the heck is magenta?
varpio
05.06.2018 18:31:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juuso a: Minusta sekä Westworld, että Handmaid's Tale on latistuneet aika pahasti toiselle kaudelle. Molemmissa eka kausi oli varsin onnistunut.
 
Enpä jaksanu kattoa edes Westworldin ykköskautta loppuun. Yul Brynner puuttui täysin siitäkin.
 
Informaatiokameli
05.06.2018 19:18:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

gasser: Mä en ihan yhdy tähän. Tai siis että ykköskausi oli helvetin hyvä ja sai odottamaan kakkosta, mutta nyt nyt jokin tökkii. Suunnilleen puoleenväliin oon kakkosta pällistellyt ja tuntuu ihan kuin vaan outoiltaisiin itse outoilemisen takia. Tyylikkyys toimii edelleen ja on tässä hetkensä, mutta enpä tiedä jaksanko katsoa kautta loppuun. Vähän liian yläpilveä. Ei kuitenkaan huono. Ju ei juu ehkä.
 
Vähän samat mietteet. Tykkään kovasti edelleen mutta ekan kauden mainious on kaukana.
 
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
tomaattiorava
05.06.2018 20:44:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en oo kattonu yhtäkään GoT jaksoa. Kannattaiskohan sitä nyt aloitella ihan alusta pitäen kokeilemaan....
 
NHR
05.06.2018 23:29:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt alkoi sitten tuo Handmaid's Tale pyöriä myös Teemalla/Areenassa, ja ainakin kolmen ensimmäisen jakson perusteella ihan kiinnostavalta vaikutti, joten tulee varmaankin katseltua ainakin eka kausi kokonaankin. Toisesta en sitten kyllä enää tiedä, jos kerran kirjan tapahtumat saadaan jo ekalla kaudella käsitellyksi? Kuulostaisi melko turhanpäiväiseltä venyttelyltä vain, mutta tiedä hänestäkään sitten...
 
Laika fur chin, Dutch for the 31st time.
antnis
06.06.2018 11:24:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Homman voi nähdä niinkin, että sekä Westworldissa että Handmaidissa on vasta toisella kaudella päästy itse asiaan käsiksi. Westworldin eka kausi oli oikeastaan aika yksiviivainen, liikaa tissejä ja paukuttelua.
 
Hetfield
06.06.2018 11:29:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

antnis: liikaa tissejä ja paukuttelua.
 
En ymmärrä.
 
Alright, alright, alright!
LaMotta
06.06.2018 19:17:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihmettelen kuinka kukaan viitsii seurailla Salkkareiden tai Hyvä Päivän? vai mikä se nyt oli kaltaista turhuutta.
 
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
varpio
06.06.2018 19:22:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LaMotta: Ihmettelen kuinka kukaan viitsii seurailla Salkkareiden tai Hyvä Päivän? vai mikä se nyt oli kaltaista turhuutta.
 
Olisit saatana kattonu eilen Salkkareita kun Ismo esiintyi pitkäst' aikaa pesäpallomailan kanssa. Ai että!
 
Scrobble
06.06.2018 19:41:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LaMotta: Ihmettelen kuinka kukaan viitsii seurailla Salkkareiden tai Hyvä Päivän? vai mikä se nyt oli kaltaista turhuutta.
 
Yksinkertaista aivot narikkaan-viihdettä, josta tulee monelle päivittäinen rutiini. En itsekään seuraa mutta ymmärrän hyvin miksi joku sitä tekee.
 
NHR
06.06.2018 19:49:23 (muokattu 06.06.2018 19:52:55)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Scrobble: En itsekään seuraa mutta ymmärrän hyvin miksi joku sitä tekee.
 
Minä en tietenkään ymmärrä, kun en itsekään ole milloinkaan kokenut tarpeelliseksi katsella. Ts. täysin turhia ohjelmia siis.
 
E: Myös mm. kaikki urheiluohjelmat voisi aivan hyvin lakkauttaa kokonaan, kun enhän MINÄ niitäkään katsele lain.
 
Laika fur chin, Dutch for the 31st time.
LaMotta
06.06.2018 19:51:26
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Scrobble: Yksinkertaista aivot narikkaan-viihdettä, josta tulee monelle päivittäinen rutiini.
 
Vaaleanpunainen Pantteri tai South Park on tähän parempia.
 
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
NHR
06.06.2018 19:55:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LaMotta: Vaaleanpunainen Pantteri tai South Park on tähän parempia.
 
South Park on ollut myös täyttä paskaa jo vuosikaudet, paria viimeisintä kautta en ole enää edes nähnyt tarpeellisiksi vilkaistakaan.
 
Ts. katsomatta(kin) paskaa.
 
Laika fur chin, Dutch for the 31st time.
Hannubal
11.06.2018 11:43:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LaMotta: Ihmettelen kuinka kukaan viitsii seurailla Salkkareiden tai Hyvä Päivän? vai mikä se nyt oli kaltaista turhuutta.
 
Salkkareissa on sentään hauskaa hömppää, ja jänniä juonenkäänteitä. Uusi päivä on sellaista työpaikan kahvihuoneen "on se ilmoja pidellyt" -jorinaa, ettei siitä katsoja saa mitään tarttumapintaa. Se taitaakin loppua nyt viimein vuoden lopulla.
 
Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme.
öl m
11.06.2018 12:04:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Scrobble: Yksinkertaista aivot narikkaan-viihdettä, josta tulee monelle päivittäinen rutiini. En itsekään seuraa mutta ymmärrän hyvin miksi joku sitä tekee.
 
Tämäpä se. Aihetta sivutaan mainiossa Free Rainer* -elokuvassa, jossa TV-yhtiön työntekijä puolustelee surkeasti käsikirjoitetun ja näytellyn, halvalla tuotetun saippuasarjan jatkamista sillä, että kun sitä pyöritetään tarpeeksi pitkään, katsojat jäävät pikku hiljaa koukkuun ja jopa rupeavat pitämään siitä.
 
*) https://www.imdb.com/title/tt0810868/
 
NHR: Eiköhän tuokin riippune pääasiallisesti siitä, ovatko puut itsessään yhä pysty- vai jo vaakasuorassa. Ei tosin mitenkään välttämättä sittenkään taaskaan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 516 17 18 19 2045 46 47 48 49

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «