Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Silta
1 2 3 4 5 6 7 8
nirzin
09.10.2013 18:32:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hjukke: Sunnuntain jakso oli kyllä huonoin tähänastisista. Tempo lässähti
täysin, eikä tapahtunut oikein mitään, ja ensimmäistä kertaa sorruttiin
pelkästään loppu-cliffhangeriin, tähän asti on jotain tapahtunut sentään jo jakson
puolivaiheillakin. Seuraava jos on samanlainen rimanalitus niin
voin katsella jotain muuta tai soitella senkin aikaa!
 
E: Ykkönen oli aika hyvä kieltämättä.

 
"tempo lässähti" ... "eikä tapahtunut oikein mitään"... "rimanalitus". Mistä ihmeestä puhut? Mikä on "loppu-cliffhanger"? Mitä muita cliffhangereita on olemassa? Puolivälin cliffhanger?
 
Ilmeisesti jollain toisella kanavalla on menossa joku toinen Silta-niminen sarja, olet vahingossa katsonut sitä.
 
Zed
09.10.2013 21:33:28 (muokattu 09.10.2013 21:35:14)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hjukke: Sunnuntain jakso oli kyllä huonoin tähänastisista. Tempo lässähti
täysin, eikä tapahtunut oikein mitään, ja ensimmäistä kertaa sorruttiin
pelkästään loppu-cliffhangeriin, tähän asti on jotain tapahtunut sentään jo jakson
puolivaiheillakin. Seuraava jos on samanlainen rimanalitus niin
voin katsella jotain muuta tai soitella senkin aikaa!
 
E: Ykkönen oli aika hyvä kieltämättä.

 
Nämä muusikoiden.netin sarja-arviot alkavat jo olla "knakki", "tätä juuri olin tulossa sanomaan" ja "yläkerran orkesteri & kevyet mullat" -tasoa, ellei tämä sitten ollut kaikki kliseet yhteen läjään keräävä riehakas parodia.
 
Elämäni on toisen kerroksen huoneisto, jonka avonaisesta ikkunasta heitellään huonoja CD-levyjä lumihankeen.
Loijaa
10.10.2013 00:29:46 (muokattu 10.10.2013 00:34:05)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä sarja. Breaking badin viimeistä jaksoa odotellessani aloin katsomaan netflixistä ensimmäistä tuotantokautta, ja viikon sisällä se tulikin nähtyä. Nyt reaaliajassa koetan muistaa telkkarista seurata, onneksi on tallentava boxi. Hankalaa tuntuu olevan nykyään orientoitua siihen, että näkee yhden jakson per viikko - sitä on tottunut tähän, että katsoo sarjoja joka ilta, tai pari jaksoa putkeen yms.
 
Kim Bodnian näyttely on ollut erinomaista kautta linjan, ja onhan tuo Sofia Helinkin ihan mainio tapaus, vaikka välillä on meinannut mennä överiksi Sagalla.
 
we want the world and we want it now
Milkop
10.10.2013 10:08:22
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tämä ihan loistava sarja eikä kakkoskausikaan lainkaan hassummalta vaikuta. Vähän meni ohi tuo "ei tapahtunut mitään" -selitys. Ilmeisesti koko ajan pitäisi olla jotain arskatykitystä että nykyajan adhd-lapsi jaksaisi keskittyä sen vajaan tunnin verran. Ja kyllähän tuossa viime jaksossakin sitä paitsi tapahtui aika pirusti imo. No, sama se. Bossin ohella parasta sarjaviihdettä mitä Yle tällä hetkellä tarjoaa.
 
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
hjukke
10.10.2013 14:00:39 (muokattu 10.10.2013 14:01:54)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ilmeisesti täällä ei saa olla eri mieltä mistään. Mun mielestä se nyt vaan oli toistaiseksi heikoin jakso mitä
on tullut. Adhd:ta ei ole, enkä laskisi itseäni jonneksi tai lapseksi enää muutoinkaan.
 
Jätetään kritiikki sikseen, käydään kirjoittamassa pelkästään kehuja aiheelliseksi katsottuihin ketjuihin.
 
Muusikoiden net, encylopedicus maxcimus, wiisaiten ciria.
aivokuolio
10.10.2013 15:06:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ei ole hajuakaan onko Stockan Hullut päivät joka paikassa yhtä aikaa mutta ainakin Oulussa oli tätä yköskautta myynnissä sekä dvd:nä että blu-rayna alle kympillä.
Loijaa
14.10.2013 02:14:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rasmus on kyllä aikamoinen perseilijä. Ja Sagan tilannetajuttomuus alkaa kohta kantaa epätoivottua hedelmää, luulen mä.
 
we want the world and we want it now
Wolfgang
22.10.2013 16:08:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

17 tynnyriä. Yksi sattuu putoamaan. Juuri siinä tynnyrissä on raato. What are the odds?
 
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
Vessajono
22.10.2013 16:16:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wolfgang: 17 tynnyriä. Yksi sattuu putoamaan. Juuri siinä tynnyrissä on raato. What are the odds?
 
Pistin kyllä saman jutun merkille. En oo ikinä aikasemmin missään muussa sarjassa nähnyt mitään samantyyppistä.
 
"Vaihtovirta: Mitä tapahtuu kun moderaattori lukitsee toisen portaalin ja toisesta portaalista on tulossa Metallica-ketju 300km tuntivauhtia ja portaalien välissä sijaitsee Kuopio?"
Vaihtovirta
22.10.2013 17:42:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kyllä ole tämä kausi napannut edellisen tavalla..tiiä mistä sitten johtuu, mutta alkaa vähitellen nuo Sagankin jutut vain vaivaanuttamaan..
 
Mutta on tuo vieläkin sitä tasoa, että mielellään tunnin viikossa tuhlaa siihen..
 
Bluesmies
22.10.2013 17:50:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En oo ite kattonu tätä 2. kautta, mutta kaveri kertoi, että Sagan pihalla oleminen menee jo överiksi tässä 2. kaudella. Onko näin?
Loijaa
22.10.2013 22:36:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bluesmies: En oo ite kattonu tätä 2. kautta, mutta kaveri kertoi, että Sagan pihalla oleminen menee jo överiksi tässä 2. kaudella. Onko näin?
 
ainakin hän saa suorasanaista palautetta siitä, että on niin pihalla. Tuo Jens-Martin-kuvio kiinnostaa kyllä enemmän, kuin Sagan henkilökohtaiset sekoilut.
 
we want the world and we want it now
KooAa
22.10.2013 22:43:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bluesmies: En oo ite kattonu tätä 2. kautta, mutta kaveri kertoi, että Sagan pihalla oleminen menee jo överiksi tässä 2. kaudella. Onko näin?
 
Ei se mun näkemyksen mukaan ole eka kaudesta muuttunut juurikaan.
 
It ain't what you do, it's how do you do? Ketoon, peipi, ketoon. Nothing Toulouse. Turbomaha. Rock'n'troll.
Wolfgang
22.10.2013 22:44:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono: Pistin kyllä saman jutun merkille. En oo ikinä aikasemmin missään muussa sarjassa nähnyt mitään samantyyppistä.
 
En miekään. Ilman sarkasmia.
 
No CSI:ssä aina välillä oli niitä "rikospaikalta löytyi jäämiä kasvista, jota kasvaa vain ja ainoastaan uhrin pikkuserkun takapihalla" -juttuja, mutta muuten.
 
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
Bongowing
22.10.2013 22:49:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wolfgang: 17 tynnyriä. Yksi sattuu putoamaan. Juuri siinä tynnyrissä on raato. What are the odds?
 
Toisaalta mitkä on oddsit sille, että onnistuu hävittämään ihmisruumiin jälkiä jättämättä?
 
But where the heck is magenta?
Vaihtovirta
22.10.2013 23:11:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bongowing: Toisaalta mitkä on oddsit sille, että onnistuu hävittämään ihmisruumiin jälkiä jättämättä?
 
Et ole kattonut Breiking Bad:iä?;)
 
Wolfgang
22.10.2013 23:25:32 (muokattu 22.10.2013 23:44:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bongowing: Toisaalta mitkä on oddsit sille, että onnistuu hävittämään ihmisruumiin jälkiä jättämättä?
 
Siinä vaiheessa, kun se on saatu syövyttävää ainetta sisältävään tynnyriin todennäköisyys sille, että yksikään tynnyri ei putoa vahingossa, on vaikka 999/1000. Jos tynnyri kuitenkin putoaa, todennäköisyys sille että se on ruumistynnyri on 1/17.
 
Otetaan yhteiseksi nimittäjäksi 17000. Mahdollisuus ruumistynnyrin putoamiselle on siis 17/17000 * 1000/17000 = 17000/298000000 = 1/17000 Oddsit siis 1699/1700
 
Kuten tästä saattaa päätellä, todennäköisyyslaskenta ei ole vahvin lajini, mutta on se kai aika todennäköistä...
 
E: Korjailin tuota laskutoimitusta useasti, mutta vituiksihan se on varmasti mennyt
 
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
Bongowing
22.10.2013 23:40:23 (muokattu 22.10.2013 23:41:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei mulle oikein aukea tuo 1/17 koska onhan siellä varastolla voitu lastailla niitä tynnyreitä ties kuinka pitkään ilman pudottamisia. Nyt putosi ja se sattui olemaan juuri se ruumistynnyri. Ruumiinhävittämisketjuun kuuluu monta vaihetta ja jokaisessa vaiheessa homma voi kusta. Nyt se kusi tuossa vaiheessa, eikä mun mielestä todennäköisyys tälle (että ruumis paljastuu jossain vaiheessa) ole fiktiiviseksi dekkarisarjaksi mitenkään mahdottoman pieni.
 
But where the heck is magenta?
Humanoid
24.10.2013 09:32:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bongowing: Ei mulle oikein aukea tuo 1/17 koska onhan siellä varastolla voitu lastailla niitä tynnyreitä ties kuinka pitkään ilman pudottamisia. Nyt putosi ja se sattui olemaan juuri se ruumistynnyri. Ruumiinhävittämisketjuun kuuluu monta vaihetta ja jokaisessa vaiheessa homma voi kusta. Nyt se kusi tuossa vaiheessa, eikä mun mielestä todennäköisyys tälle (että ruumis paljastuu jossain vaiheessa) ole fiktiiviseksi dekkarisarjaksi mitenkään mahdottoman pieni.
 
Vissiin tynnyrissä oli painoa sen verran enemmän tuon ruumiin takia, että ote ei pitänytkään. Tiedäpä tuota.
 
Mutta hieman samaa mieltä erään aiemman kirjoittajan maininnasta, että Sagan "omituisuus" on nostettu jo vähän liiankin teennäisesti pinnalle. Ensimmäisessä kaudessa se toimi, ja toi tietynlaista huumoria kuvioihin. Nyt kaikki henkilön töksäytykset ovat tuntuneet päälleliimatuilta tehokeinoilta. Mutta sentään uusimmassa jaksossa tähän "tunteettomuuteen" lohkaistiin jo pieni särö.
 
nirzin
24.10.2013 12:07:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuttavaperheessä on autistinen lapsi. Pitääkin ensi kerralla kun menen käymään huomauttaa, että alkaa tuon vekaran olemus vaikuttaa jo päälleliimatulta tehokeinolta, eikä se vois vähitellen jo muuttua normaaliksi.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «