Muusikoiden.net
11.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rumpumiehet
1
tomaattiorava
20.05.2013 15:51:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oisko ollu tolla nimellä ohjelma jonka bongasin just ennen loppumista kutoselta viime yönä. Elikkä vissiinki aika perus reality-formaattiin tehty ohjelma jossa custom rumpupaja rakentaa kannuja tunnetuille rumpaleille. Eilen oli dropkick murpheysin rumpali ja ohjelma vaikutti varsin hyvältä.

"Ootko avaruusolio? -En. No mee sit lääkäriin."
Herrah
20.05.2013 16:21:49

Onhan tuossa peräti noin kymmenen aihetta alempana aihe tästä, siinä muuten haukuttiin huonoksi..

Alpha
20.05.2013 16:31:12 (muokattu 20.05.2013 16:33:58)

Katsomatta sontaa. Kun kannuja tehdään, niin ne tehdään kunnolla.

Kunnon pönttöjen tekeminen kestää. Itse tilasin Jaaappaniasta saakka tuon 16" tompan ja meni 7 kuukautta, ennenku pystyin sen hakeen Romu & Roippeesta.

Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike
reaper666
20.05.2013 18:56:07

Alpha: Katsomatta sontaa. Kun kannuja tehdään, niin ne tehdään kunnolla.

Kunnon pönttöjen tekeminen kestää. Itse tilasin Jaaappaniasta saakka tuon 16" tompan ja meni 7 kuukautta, ennenku pystyin sen hakeen Romu & Roippeesta.

nii mäki ihmettelin ku tos rakas, olet pullukka vai mikä ihme onkaan ku se joutuu 7 viikoks treenileirille ja tulee laihempana pois mut eihän se ohjelma kestä ku tunnin. varmaan feikkiä.

Jeszse
21.05.2013 10:41:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: nii mäki ihmettelin ku tos rakas, olet pullukka vai mikä ihme onkaan ku se joutuu 7 viikoks treenileirille ja tulee laihempana pois mut eihän se ohjelma kestä ku tunnin. varmaan feikkiä.

:---------------------------------D Eisss...

Mä katoin sivusilmällä yhen jakson tätä rumpuohjelmaa, jakso jossa ne teki ne pyhän patrikin vihreen setin. Vaikutti olevan ihan paska ohjelma. Täysin samaa helvetin kameran edessä selittämistä ku kaikissa muissa pimp my rideissä ja custom-moottoripyöräpajoilla kuvatuissa kusisesti käsikirjotetuissa ja näytellyissä paskarealitysarjoissa, oli vaan keksitty käyttää rumpuja tuotteena.

Ei jatkoon.

Vittu mitä paskaa pistetään sleijeriä. » The Jasser Arafats «
reaper666
21.05.2013 11:03:30

Jeszse: :---------------------------------D Eisss...

Mä katoin sivusilmällä yhen jakson tätä rumpuohjelmaa, jakso jossa ne teki ne pyhän patrikin vihreen setin. Vaikutti olevan ihan paska ohjelma. Täysin samaa helvetin kameran edessä selittämistä ku kaikissa muissa pimp my rideissä ja custom-moottoripyöräpajoilla kuvatuissa kusisesti käsikirjotetuissa ja näytellyissä paskarealitysarjoissa, oli vaan keksitty käyttää rumpuja tuotteena.

Ei jatkoon.

monia tuntuu se formaatti ketuttavan mutta kun aihe on passeli niin mä tykkäön kattoo. esim. just noita autojuttui.

ärsyttävä seikka on se kiire. kerran menopelit kuntoon ohjelmas ne ei ehtinyt ajois mikä hämmästytti. tietenkin se lisää katsojalle jännitystä mut mieluummin ite kattoisin et tekis normaaliintahtiin. koska nyt menee puolet ohjelma-ajasta ku ne sitä kiirettä päivittelee.

Alpha
21.05.2013 11:07:30

reaper666: monia tuntuu se formaatti ketuttavan mutta kun aihe on passeli niin mä tykkäön kattoo. esim. just noita autojuttui.

ärsyttävä seikka on se kiire. kerran menopelit kuntoon ohjelmas ne ei ehtinyt ajois mikä hämmästytti. tietenkin se lisää katsojalle jännitystä mut mieluummin ite kattoisin et tekis normaaliintahtiin. koska nyt menee puolet ohjelma-ajasta ku ne sitä kiirettä päivittelee.

Meinaat että esim "Pimp My Ride"-ohjelmassa olis pitänyt seurata 24/7 just sitä jaksossa tuunattavaa kaaraa? West Coast Customsilla sattuu kuitenkin olemaan muitakin projekteja monta päällekkäin...

Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike
reaper666
21.05.2013 11:12:24

Alpha: Meinaat että esim "Pimp My Ride"-ohjelmassa olis pitänyt seurata 24/7 just sitä jaksossa tuunattavaa kaaraa? West Coast Customsilla sattuu kuitenkin olemaan muitakin projekteja monta päällekkäin...

ei mut ärsyttää se et ne valittaa sitä kiiret koko ajan. näyttäis vaik mieluummin sinäaikana miten ne vetää johdotuksia autoon tms..

Jeszse
21.05.2013 13:28:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reaper666: ei mut ärsyttää se et ne valittaa sitä kiiret koko ajan. näyttäis vaik mieluummin sinäaikana miten ne vetää johdotuksia autoon tms..

Mua vituttaa se niissä että niitten kinastelut ja keskustelut ja ongelmat sun muut paskat, mitä niissä pyörii sen varsinaisen aiheen ohella, on niin huonosti käsikirjotettu ja näytelty ettei niitä voi vahingossakaan uskoo todellisuuteen pohjautuviks.

Lisäksi vituttaa aivan käsittämättömän paljon huonot suomennokset sarjojen nimistä.

Vittu mitä paskaa pistetään sleijeriä. » The Jasser Arafats «
porcupine
21.05.2013 16:23:04

Joo, ei oo osunut enää toista jaksoa silmien eteen. Sikälikin yhden katsotun jakson ja toisen synopsiksen luettua tuntuu, että aika ohuesta kirjasta ton sarjan jännitteet revitään: just niistä olemattomista aikatauluista. Tuossa koriskenttäsettijaksossakaan ei kertaakaan näytetty, kuinka noita parketin paloja duunattiin kiinni tuohon muotoon. Käytiin vaan kattelemassa treenihallia ja sit yhtäkkiä setti olikin valmis.

Aihe tosiaan olisi kiinnostava, mutta miksi siihen ei luoteta, vaan keskitytään saamaan aikaan vain täysin turhaa draamaa?

Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti