Muusikoiden.net
05.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Iholla
1 2 3
_Petri_
16.01.2013 20:09:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin, virallinen voimautumispaska tulee taas. Ekaa kautta en katsellut ollenkaan, mutta uuden kauden kaksi ekaa jaksoahan ovat olleet tuhtia tykitystä. Kattauskin on kohdallaan: ex-lesta, huuhaanäkijä, Ylex-Venla, bisnesemäntä ja.. kaiken elämässään saavuttanut 18-v kokoomusnuori! Huhhu.

"Naiset ovat uusia, mutta suuntaviivat ennallaan pääosassa on elämä ja sen niin suuret kuin pienetkin ihmetyksenaiheet. Iholla pysyy elämänmakuisena, joskin loistavalla musiikilla höystettynä."

Aah. Kyllä kelpaa voimautua :-)

PROG OUT WITH YOUR FROG OUT
lapio
16.01.2013 20:48:36 (muokattu 16.01.2013 20:48:45)

Vaikka en olekkaan nainen niin tunnen itseni silti erittäin voimautuneeksi tätä katsottuani. Itseasiassa olen melko varma, että tämän sarjan myötä Laasaslaisuus ja misogynia katoavat maailmasta täysin. Pian miehet alkavat tajuta naisia 100% ja saadaan maailmaan tasa-arvo. Kaikkien jo yläasteikäisten poikien pitäisi alkaa katsoa tätä voimauttavaa ja naisten syvimpiin tuntoihin porautuvaa sarjaa. :-)
Kitaranraiskaaja
16.01.2013 20:53:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon voimissain.
_Petri_
16.01.2013 22:32:08

lapio: Itseasiassa olen melko varma, että tämän sarjan myötä Laasaslaisuus ja misogynia katoavat maailmasta täysin.

Olisikohan noin. Johanna-hahmo toteutti illan jaksossa laasaslaista naismallia olemalla täysin aloitekyvytön. Siis joku äijä oli sanonut sille, että haluis Johannan kanssa treffeille "koska vaan" ja Johanna valittaa että oivoi kun on vaikeaa kun pitäisi nyt itse esim. soittaa sille ja pyytää ulos. Huhhu.

Anonymous-jazz
17.01.2013 06:32:26 (muokattu 17.01.2013 06:32:52)

_Petri_: Kattauskin on kohdallaan: huuhaanäkijä,

Ei se oo huuhaanäkijä. Claudia on aito näkijä.

Mutta jos huuhaanäkijöitä haluat tietää, niin mä tiedän niitä useamman tusinan. Siis näitä tapauksia, jotka ovat ennustavinaan korteista. Vaikka oikeasti vetävät sillä aina päin persettä. Mut vetää kuitenkin hyvät rahat.

"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Tupuna
17.01.2013 07:51:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No voi voi, onpa kauheaa. On näköjään hauskaa heittää huumoria naisille suunnatusta sarjasta, jossa esiintyy naisia.

Mee vaan näppäilemään sitä kitaraas ja puhumaan jostain "oikeasti merkityksellisemmästä", naisten elämähän on hömppää ja huuhaata.

ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Kersu
17.01.2013 07:55:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se ssssaatanan kokoomusnuori... "Viherhipit ei koskaan opi..." Vittu hyi saatana minkälaista veren ja lihan tuhlausta.

"Dippasin kikkeliä omenahilloon" -Thet
_Petri_
17.01.2013 10:59:09

Anonymous-jazz: Ei se oo huuhaanäkijä. Claudia on aito näkijä.

Ok. En tunne skeneä niin luulin humpuukiksi.

Tupuna: Aloitus taisi olla turhan provosoiva, pahoittelen. Tarkoitus ei ole naureskella kenellekään saati lietsoa mitään idioottimaista "sukupuolten sotaa". Sarja on oikeasti kiinnostava, ja toivoisin siitä syntyvän asiallista keskustelua.

Ali
17.01.2013 11:04:45 (muokattu 17.01.2013 11:07:26)

Olen tässä jonkin aikaa jo suunnitellut samalla formaatilla toteutettua antiteesiä tälle ainaiselle märinälle: "Esinahalla". Sarja seuraisi luonnollisesti miehiä, meitä fyysisesti ja psyykkisesti ylivertaisia, mutta silti alituisesti sorrettuja yhteiskunnan tukipilareita. Dialogin määrä olisi minimaalista ja sarja keskittyisi miehisiin tekoihin, kuten viiksien kasvattamiseen, masturboimiseen, ja alkoholin suurkulutukseen - "miesten pitää juoda, miehet kohtaavat todellisuuden".

"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Krice
17.01.2013 11:15:57

Tupuna: naisten elämähän on hömppää ja huuhaata.

Sitä se ainakin Iholla -sarjan perusteella on, vaikka en olekaan tuhlannut aikaani katsomalla sitä. Mut tuohan on varmaan tehty tarkoituksella ärsyttäväksi, että saataisiin korostettua sukupuolten välisiä eroja. Toisaalta jokin totuuspohjakin tuolla on, koska naiset vain laskettelevat läpi elämän ja miehet tekevät töitä saavuttaakseen jotakin.

tender.insanity
17.01.2013 13:26:51

Ensimmäisen kauden vittumaisin ihminen oli se mulkku Reino Nordin. Vittu. Mieluummin kaikki naiset mt-ongelmineen kuin toi saatanan homo.

Krice
17.01.2013 13:57:17

tender.insanity: Ensimmäisen kauden vittumaisin ihminen oli se mulkku Reino Nordin.

Älä nyt tolleen sano. Reinohan on oman elämänsä Ritchie Blackmore. Jos on varaa olla mölli niin miksi pidätellä itseään ja antaa itsestään parempi kuva julkisuudessa? Niinhän monet oikeasti mulkut tyypit tekee. Reino on jotakin, jota aika harva on: rehellinen.

lapio
17.01.2013 14:07:57

_Petri_: Olisikohan noin. Johanna-hahmo toteutti illan jaksossa laasaslaista naismallia olemalla täysin aloitekyvytön. Siis joku äijä oli sanonut sille, että haluis Johannan kanssa treffeille "koska vaan" ja Johanna valittaa että oivoi kun on vaikeaa kun pitäisi nyt itse esim. soittaa sille ja pyytää ulos. Huhhu.

Todentotta. Ei kuitenkaan selvinnyt tavoitellun miehen markkina-arvo. Ehkä se oli riittävän korkea ylemmän tason mies, että nainen pystyi tekemään oikein itse aloitteen treffeistä?
Moimies
17.01.2013 14:09:05 (muokattu 17.01.2013 14:09:47)

Krice: Älä nyt tolleen sano. Reinohan on oman elämänsä Ritchie Blackmore. Jos on varaa olla mölli niin miksi pidätellä itseään ja antaa itsestään parempi kuva julkisuudessa? Niinhän monet oikeasti mulkut tyypit tekee. Reino on jotakin, jota aika harva on: rehellinen.

Enemmän se mulkku on kuin rehellinen.

E: ja kyllä saa sanoa kun se kerran niin mulkku onkin.

Käykää kuuntelemassa paskaheviä, hävettää itteenikin: Hate Redaction | Arska-huone
Funkånaut
17.01.2013 16:58:38

Krice: Toisaalta jokin totuuspohjakin tuolla on, koska naiset vain laskettelevat läpi elämän ja miehet tekevät töitä saavuttaakseen jotakin.

Taidat siis olla nainen.

"Itse vosin opettaa naisille rumpujen soittoa, jos saisin itse vastalahjaksi ala-majavaa." - heikkijarvinen Kuuntelen tämmöistä
Wolfgang
17.01.2013 17:56:40

_Petri_: Ok. En tunne skeneä niin luulin humpuukiksi.

Ne on kaikki humpuukia. "Näkijä", voisi melkeen lisätä ärsyttävien sanojen listaan.

"Minulla on parempaakin tekemistä, kuin naisten jatkuvana kiertopalkintona oleminen." -danny
Rotuvaari
17.01.2013 19:37:23 (muokattu 17.01.2013 19:38:10)

Reino on hyvä jätkä, mainio tarinankertoja.

Itse haluaisin nähdä tämänlaisen sarjan onkimisesta, joka olisi nimeltään Koholla. Siinä seurattaisiin 15-vuotiaan ammattikoululaisen onkiretkiä, parikymppisen työttömän kohokoheltamista, keski-ikäisen paperimiehen kohokohtia sekä katkeraa 70-vuotiasta eläkeläistä, joka ei ikinä saa kalaa mistään. Ammattikoululainen yrittää sytyttää nuotiota kuvatessaan ja kiroilee kallista bensaa sekä koulunsa tyttöjä, jotka ovat kaikki huoria. Lisäksi vituttaa kun Prisman Rapala-vaapputarjous oli loppunut ja joutui mopoilemaan Honkkariin ostamaan jotain kolmen euron kiinaskeidaa.

Paperimies taas on vuorotöistään niin väsynyt, ettei jaksa puhua kameralle mitään, ja pilkkii samalla kun onkii kameran keinahdellessa pään mukana. Ääninauhalla pelkkää tuulen suhinaa ja hengityksen rohinaa. 70-kymppinen eläkeläinen taas kuvailee rannalla uivia poikia eikä muista tyhjentää muistikorttia ennen kameran luovuttamista. Viimeinen onkireissu sulautuukin ennennäkemättömällä tavalla suomalaisessa tv-historiassa toiseen reality-sarjaan, Poliisit-ohjelmaan.

E: Eiku tuleehan Erätulilla perjantaisin.

Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
Tympee Huttunen
17.01.2013 19:49:00

Veksu ei taida olla käynyt Honkkarissa uistimia ostamassa:) Muuten kyllä hyvä idea.

Rotuvaari
17.01.2013 20:00:57

Lastinen: Veksu ei taida olla käynyt Honkkarissa uistimia ostamassa:) Muuten kyllä hyvä idea.

Teen uistimeni ite. Paitti jigit ja lipat, mutta muuten.

Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
kyseinen
17.01.2013 22:32:55

Taas opittiin naisista mukavasti? Tupuna? Kerro meille kitarannyplääjille. Kannattaa lähteä pellolle pomppimaan ihanan spontaanisti, niin rakkautta saa?

Yks kovimmista myötähäpeän tunteista, mitä oon vähään aikaan TV:n kautta kokenut, kun tää lestaongelmainen "mää en kuulu mihinkään, byäääääähhh" hehkutteli pellolle juossutta miestänsä.

Aivan voittava TV-sarja.

Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti