Muusikoiden.net
05.12.2016

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Xbox 360 ja pelit
1 2 3 4 5
tomaattiorava
19.12.2012 13:15:07 (muokattu 19.12.2012 13:20:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkä tontut lauloivat että mun äitee taisiis joulupukki hommaa mun pojalle Xbox 360 Slim-pelikonsolin ja siihen angry birds pelin.
Itse oon vältellyt kaikkia pelikonsoleita koska oon pelänny että sitten kummiskin istun vaan himassa paskat housussa wowittelemassa tai mitälie ja ulosottokirjeet senkun kasaantuu eteisen lattialle.
Mutta nyt kun semmonen on kerta tulossa, niin pitäähän mun itelleni joku aikuisten peli hommata! Ja tosiaan tästä koko peliskenestä meikäläinen on niin ulkona kuin voi vaan olla, mä en tiedä mitään!!
Suositelkaa mulle jotaan peliä! Siinä vois olla:

-Zombeja
-Tissejä
-Avaruusaluksia
-Vieraita planeettoja yms scifi-osastoo
-Paljon verta, ampumista ja isoja pyssyjä!
-Kauhua ja jännitystä
-Vauhtia ja äxöniä
-Strategiaa ja ongelmanratkaisua
-Näyttävät grafiikat
-Hyvä pelattavuus ja oikeesti hyvä peli.

Ei mitään vammasia roolilarppauspläjäyksiä niinku joku simssit tai wowit yms.

E: Eikä myöskään mitään guitar herota....

"Ootko avaruusolio? -En. No mee sit lääkäriin."
Jormaz
19.12.2012 13:22:41

GTA IV
Red Dead Redemption
Dishonored

No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Jyrken
19.12.2012 13:23:26 (muokattu 19.12.2012 13:23:55)

tomaattiorava: Elikkä tontut lauloivat että mun äitee taisiis joulupukki hommaa mun pojalle Xbox 360 Slim-pelikonsolin ja siihen angry birds pelin.
Itse oon vältellyt kaikkia pelikonsoleita koska oon pelänny että sitten kummiskin istun vaan himassa paskat housussa wowittelemassa tai mitälie ja ulosottokirjeet senkun kasaantuu eteisen lattialle.
Mutta nyt kun semmonen on kerta tulossa, niin pitäähän mun itelleni joku aikuisten peli hommata! Ja tosiaan tästä koko peliskenestä meikäläinen on niin ulkona kuin voi vaan olla, mä en tiedä mitään!!

-Zombeja
-Tissejä
-Avaruusaluksia
-Kauhua ja jännitystä
-Vauhtia ja äxöniä
-Näyttävät grafiikat

Brutaalit scifiseikkailut isoilla pyssyillä hoitunee Halo- tai Gears of War-sarjojen peleillä. Grafiikatkin noissa tuppaa olemaan enemmän kuin kohillaan tietääkseni. Mutta parhaiten kauhua tontyylisistä peleistä tarjoaa varmaan Dead Space-sarja.

Tisseistä en tiiä. Tulevassa GTA-viitosessa tulee niitä olemaan, mutta avaruusseikkailun kustannuksella...

Oma boksi pitäs olla jouluks tulossa kotiin, tosin kaupan nettisivujen mukaan on ollu jo kolme päivää paketoinnissa, eikä oo vielä lähteny varastosta... liekö normaalia, en tiedä.

if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal
Jeszse
19.12.2012 13:41:06 (muokattu 19.12.2012 13:41:12)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gears of War 1-3.

RekoS: Ihan normaali mnettiläinen varustettuna keskimääräistä mnettiläistä huomattavasti paremman näköisellä tyttöystävälläm.
tomaattiorava
19.12.2012 13:43:10 (muokattu 19.12.2012 13:47:19)

Gears of War ja Dead Space näyttävät päällisin puolin kiehtovilta.

Halon kehumisilta ei oo maallikotkaan säästyneet, mutta tässä vaiheessa vielä ahdistaa kaikki monimutkaiset moninpeli-mahdollisuudet ja wifi-kytkennät ynnämuu säätö.

E : Entä näissä pelisarjoissa, kannattaako suosiolla ostaa aina vaan uusinta vai pitäisikö peräti ihan ensimmäisestä osasta lähteä liikkeelle? Intuitiivisesti menisin kyllä suoraan uutuudet-hyllylle....

Eik
19.12.2012 13:53:37

Koko Mass Effect -trilogia. Täyttää melkeen kaikki nuo kriteerit, paitsi ehkä veren ja kauhun. Isot pyssyt, isot tissit, koukuttava tarina, äksöniä, mahtavaa dialogia, galaktista eeppistyyttä, lista on loputon.

Jormaz
19.12.2012 14:03:02

Mafia II pitää vielä mainita, siinä on hyvää äksöniä.

No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
tomaattiorava
19.12.2012 14:18:44

mikä helvetin lollipop chainsaw....

ruusteri
19.12.2012 18:47:04 (muokattu 19.12.2012 18:47:51)

Jormaz: GTA IV
Red Dead Redemption
Dishonored

Nämä ainakin.

Skyrimiä voi myös suositella, ellei se nyt ole liikaa "vammainen roolilarppauspläjäys". Rocksteadyn Batman-sarja (Arkham Asylum ja Arkham City) myös aivan mahtavuutta. Sitten vielä Fallout New Vegas vaikka.

tomaattiorava: mikä helvetin lollipop chainsaw....

Tissejä, verta, zombeja...

"Damn good coffee, and hot!"
TheMusiikkmies
19.12.2012 18:53:01 (muokattu 19.12.2012 19:00:13)

Dead Space sarja.
Borderlands.
Red Dead Redemtion.
Batman Arkham city/asylum.
Doom 3 bfg edition.
Skyrim on kanssa ihan oikeesti hyvä vaikkei juuri edes välittäisi roolipeli hommeleista.

Aika monta kriteeriä täyttää myös jumalattomaksi pettymykseksi, sekä ikuisuusprojektiksi kutsuttu Duke Nukem Forever.

Laiskaksi haukkuvat, vaikka mitään en ole tehnyt.
fuzz
19.12.2012 21:43:58

Bulletstorm

Äijäilypeli joka on oikeasti hyvä. Aseet on miehekkäimmät pitkään aikaan ja mukavan tyhmää mutta hyvää läppää lentää koko ajan. Löytää myös noin kympillä kaupoista nykyään. Yks viime vuosien parhaita räiskintöjä.

elämän tarkoitus on 42
vital
19.12.2012 22:33:37

Ehkä Mass Effect sarja?

Life begins on the other side of despair - Jean Paul Sartre
dinghie
19.12.2012 23:14:29 (muokattu 19.12.2012 23:16:07)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Red Dead Redemption, järkyttävän hyvä länkkäripeli erinomaisella juonella.

Assassin's Creed ja sen kaikki osat (II, Brotherhood, Revelations ja III). Katoilla hyppimistä ja ihmisten salamurhaamista menneisyydessä eri aikakausilla.

Metro 2033, ydinsodan jälkeinen Moskova vuonna 2033 - tai pikemminkin sen metrotunnelit ja siellä asuva ihmiskunta. Maan päällä on kaikenlaisia hirviöitä, ja sinne enää harvoin menee kukaan. Pelottava, ahistava ja helvetin hyvä.

Gears of Warit, meh. Ihan ok, mutta pelasinkin ne kaverin kanssa. Yksin varmaan aika helvetin puuduttava, kuljet putkessa ja ammut koko ajan mitä eteen tulee.

Fallout 3 ja Fallout: New Vegas. Ite tykkäsin kolmosesta paljon enemmän, koska maailma on paljon täydempi jne. Tähän mennessä oon tuhlannu kolmoseen yhteensä about 300 tuntia ja New Vegasiin ehkä sen 70.

Sitten vielä villinä korttina Fable II, joka on aika kova jos tykkää yhtään semmosesta vähän fantasiameiningistä.

e: Mafia II on tosiaan myös mestarillinen peli, voi varmaan nimestä päätellä jo mitä on kyseessä. 50-luvun (?) Amerikka, ja oot mafiaperheessä ja hoitelet tehtäviä. Toinen kova samaan aikakauteen sijottuva peli on L.A. Noire, mutta nyt oot vaan poliisietsivä Ämerikassa.

papitsu
19.12.2012 23:17:16

dinghie: Red Dead Redemption, järkyttävän hyvä länkkäripeli erinomaisella juonella.

Ehdottomasti. Ja siihen vielä kaveriksi lisäosa Undead Nightmare, niin saa ne toivotut zombitkin mukaan.

Mielipiteeni on fakta.
dinghie
19.12.2012 23:19:17
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

papitsu: Ehdottomasti. Ja siihen vielä kaveriksi lisäosa Undead Nightmare, niin saa ne toivotut zombitkin mukaan.

Jumalauta, tämä meinas tosiaan unohtua. Harmi vaan että kesti niin vähän aikaa, oisin mielellään pelannu juonta eteenpäinki. Tuntu että loppu jotenkin kesken, se loppu oli niin helppo. : D

hankhill
20.12.2012 10:37:50

tomaattiorava: Elikkä tontut lauloivat että mun äitee taisiis joulupukki hommaa mun pojalle Xbox 360 Slim-pelikonsolin ja siihen angry birds pelin.

-Zombeja
-Tissejä
-Avaruusaluksia
-Kauhua ja jännitystä
-Vauhtia ja äxöniä
-Näyttävät grafiikat

E: Eikä myöskään mitään guitar herota....

miksi paskat housussa?

6 am and already the boy ain't right
tomaattiorava
20.12.2012 11:04:58 (muokattu 20.12.2012 11:06:55)

hankhill: miksi paskat housussa?

Eihän sitä nyt kesken pelin mihkään paskalle jouda.

https://www.youtube.com/watch?v=C4iAz3XHMhg

Jeszse
23.12.2012 12:49:59

tomaattiorava: Gears of War ja Dead Space näyttävät päällisin puolin kiehtovilta.

Halon kehumisilta ei oo maallikotkaan säästyneet, mutta tässä vaiheessa vielä ahdistaa kaikki monimutkaiset moninpeli-mahdollisuudet ja wifi-kytkennät ynnämuu säätö.

E : Entä näissä pelisarjoissa, kannattaako suosiolla ostaa aina vaan uusinta vai pitäisikö peräti ihan ensimmäisestä osasta lähteä liikkeelle? Intuitiivisesti menisin kyllä suoraan uutuudet-hyllylle....

Gears of Warissa itelle ainaki iskee tuhannen auringon voimalla se tarina minkä ympärillä siinä mennään, joten sen kannalta ainaki parempi alottaa alusta. Myöskin niissä taitaa päivittyä pelimoottori eteenpäin mennessä sen verran rankasti, et jos kolmosesta alottaa ni kakkonen tuntuu tosi jäykältä ja tökkivältä ohjattavuuden kannalta. Toki voi alottaa kolmosestaki, joka on ehdottomasti paras kaikin puolin. Sit vaan ei aukee stoorit kovin hyvin.

RekoS: Ihan normaali mnettiläinen varustettuna keskimääräistä mnettiläistä huomattavasti paremman näköisellä tyttöystävälläm.
hyllevi
24.12.2012 23:38:51

Eik: Koko Mass Effect -trilogia. Täyttää melkeen kaikki nuo kriteerit, paitsi ehkä veren ja kauhun. Isot pyssyt, isot tissit, koukuttava tarina, äksöniä, mahtavaa dialogia, galaktista eeppistyyttä, lista on loputon.

Kyllä, Mass Effect -trilogia on Xboxin kruunujalokivi.

-Zombeja Enemmän tai vähemmän vastaavia otuksia ainakin.
-Tissejä Paljaita ei, mutta ehkä pelihistorian parhaat perseet tiukoissa avaruuspuvuissa, joita voi zoomailla lataustauoilla.
-Avaruusaluksia Jeps.
-Vieraita planeettoja yms scifi-osastoo Jeps.
-Paljon verta, ampumista ja isoja pyssyjä! Splatteria ei löydy, mutta muuten täysin jeps.
-Kauhua ja jännitystä Nojaa, tunnelmaa ainakin.
-Vauhtia ja äxöniä Juu.
-Strategiaa ja ongelmanratkaisua Vaikeita valintoja ja epälineaarinen juoni?
-Näyttävät grafiikat Jeps.
-Hyvä pelattavuus ja oikeesti hyvä peli. Paras.

Rhapa
25.12.2012 10:51:21

hyllevi: Kyllä, Mass Effect -trilogia on Xboxin kruunujalokivi.

Pakkohan se on jonkun sanoa toisinkin, että ei tule turhan ruusuista kuvaa. Diggaan FPS peleistä ja jossakin määrin myös roolipeleistä. Roolipelit rajoittuu lähinnä Falloutteihin ja sen sellaisiin. FPS:stä koviten iskee ehkä uusin Battlefield. Halo on kruununjalokivi, Mass effect on kasa höyryävää paskaa. En suosittelisi kenellekään edes vittuillakseni.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti