Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Android OS ja -laitteet
1 2 3 4 5 6
Ronttimus
21.09.2012 15:39:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kivijalka: Onkos olemassa jotain kätevää sovellusta jolla voisin kopata kaikki ohjelmat talteen, päivittää Jellybeaniin, rootata ja pukata ohjelmat takaisin luuriin?
 
Titanium Backup. Paras.
 
fasces
21.09.2012 17:15:38 (muokattu 21.09.2012 17:16:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanokaahaan roottailijat, että miten tuosta emännän HTC Wildfire S:stä saa käyttökelpoisen? Eli millä ROM:lla ja muulla säätelyllä?
 
Siihen mahtuu ehkä kolme sovellusta ja silti vittuilee, että tallennustila vähissä. Ei anna siirtää ku muutaman sovelluksen SD-kortille.
 
Vituttaa, kun kysyy koko ajan minulta apua, ihan kuin osaisin jotain Androideja käyttää ja säätää.
 
Harkitsen kaikkien paloittelemista.
Skywriter
21.09.2012 17:17:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Android on kyllä aika hyvä työkalu. Symbianin kanssa kaikki on yhtä taistelua, mutta Android hoitaa tehtävänsä ilman että siihen kiinnittää edes huomiota. Lähes kaikki on loogista ja toimivaa. Plussat siitä.
 
Kuin nakki silmään.
Kivijalka
21.09.2012 18:12:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ronttimus: Titanium Backup. Paras.
 
Asiaa, pitänee latailla.
 
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
konnamatti
21.09.2012 22:17:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nexus 7 täppäriä tässä kärsivällisesti odottelen. Monet kerrat meinannut tilata jo Ranskasta mutta vielä odotetaan ja ostetaan sitten kun täältä saa. Saapahan oikeanlaisen laturin pistokepään varmaan, eikä mitään adapterin molokkia.
Täpinöissä Jelly Beanista, käyttänyt oikeastaan vain 2.1 versiota joskus ZTE Bladella ja en nyt muista mikä oli Galaxy Tab 10.1.
 
Nämä laitteet, tai Android pikemminkin, on herättäneet meikäläisestä jonkinlaisen teknofiilin. Seurailen The Vergeä päivittäin jne. :D Pienestä lähtien tietysti tietokoneet ja teknologia kiinnostanu mutta joku siinä Droidissa on mikä taas herätti.
 
No nyt tuli tämmönen perjantai-illan rakkauden tunnustus.
 
AnteroJokinen
22.09.2012 13:05:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

konnamatti: ...
 
Nämä laitteet, tai Android pikemminkin, on herättäneet meikäläisestä jonkinlaisen teknofiilin. Seurailen The Vergeä päivittäin jne. :D Pienestä lähtien tietysti tietokoneet ja teknologia kiinnostanu mutta joku siinä Droidissa on mikä taas herätti.
 
No nyt tuli tämmönen perjantai-illan rakkauden tunnustus.

 
Mulla on käynyt vähän samanlailla. Tykkäsin kauheesti teknologiajutuista ja Kotimikro lehtikin tuli kotiin. Mutta sitten kun sain Androidin, homma lähti ihan käsistä ja nykyään seuraan Cnettiä, Engadgettia, mikroPC:tä etc.. :D
 
On sitä oppinut paljon lisää tuota Cnettiä seuraamalla. Osaan ainakin valita tuotteeni oikein! :D
 
Nexus 7 on tosi kehuttu, itsekin sellaisen hommaisin jos olisi siihen rahaa. Sitä ennen pitää ostaa musiikkijuttuja. Ehkä vuoden päästä, kun tulee Galaxy Note III, ostan sitten sen.
 
www.anterown.blogspot.com www.anterolegato.blogspot.com
AnteroJokinen
28.09.2012 14:58:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Androidin yks parhaista asioista on se, että moni sovellus on ilmanen. Esimerkiksi eilen julkaistu Bad Piggies, Roviolta, on täysin ilmainen kuten Anfry Birdsitkin.
 
On aika nokkela tuo BP. Tykkään.
 
www.anterown.blogspot.com www.anterolegato.blogspot.com
SnowCrow
28.09.2012 16:49:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AnteroJokinen: Androidin yks parhaista asioista on se, että moni sovellus on ilmanen. Esimerkiksi eilen julkaistu Bad Piggies, Roviolta, on täysin ilmainen kuten Anfry Birdsitkin.
 
On aika nokkela tuo BP. Tykkään.

 
Jep, meikä jäi heti koukkuun. Eilen pelasin heti ekan maailman ekan sivun 3 tähdellä kaikki.
 
Niq
28.09.2012 17:15:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko joku löytänyt Android 4.0 tablet-versiossa toimivaa tapaa käyttää facebookia? Virallinen sovellus on kömpelö käyttää ja muutenkin huono, koska siitä ei voi kirjautua ulos helposti (sekä minä että vaimoke käytetään laitetta). Selaimella FB jumittaa ja kaataa selainta eikä facebook-viestit toimi. Paria kolmannen osapuolen sovellustakin (ainakin joku friendcaster tms.) olen käyttänyt, mutta käyttökokemus on kaukana tietokoneesta, saati sitten (pun not intended) Windows 8-alustan (puhelin/tietokone) ihmiset -sovelluksesta. Onko mitään edes lähelle niin hyvää olemassa Androidille? Toivoisin että olisi, koska tabletin käytöstä 40% on facebookin selailua sängyllä makoillen ja toistaiseksi en itse edes jaksa sillä faceen mennä, vaan mieluummin luen päivitykset ja FB-chattaan Lumian 6,5 tuumaa pienemmältä näytöltä.
 
Sinänsä tykkään tuosta (Galaxy Tab 2 10.1"), koska sillä voi ohjata langattomasti TouchDAW:lla tietokoneen äänityssoftaa (Reaper). Löysin siihen myös helkutin kätevän biisilappusten korvaajan (nimeä en nyt muista), johon saa sanat ja soinnut haluamallaan fonttikoolla, sekä sävellajin muutokset parilla napautuksella. Toimii yllättävän näppärästi lavalla, koska taustavalon takia näkee jopa paremmin kuin siitä printatulta A4:selta.
 
SnowCrow
28.09.2012 17:19:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niq: Onko joku löytänyt Android 4.0 tablet-versiossa toimivaa tapaa käyttää facebookia? Virallinen sovellus on kömpelö käyttää ja muutenkin huono, koska siitä ei voi kirjautua ulos helposti (sekä minä että vaimoke käytetään laitetta). Selaimella FB jumittaa ja kaataa selainta eikä facebook-viestit toimi. Paria kolmannen osapuolen sovellustakin (ainakin joku friendcaster tms.) olen käyttänyt, mutta käyttökokemus on kaukana tietokoneesta, saati sitten (pun not intended) Windows 8-alustan (puhelin/tietokone) ihmiset -sovelluksesta. Onko mitään edes lähelle niin hyvää olemassa Androidille? Toivoisin että olisi, koska tabletin käytöstä 40% on facebookin selailua sängyllä makoillen ja toistaiseksi en itse edes jaksa sillä faceen mennä, vaan mieluummin luen päivitykset ja FB-chattaan Lumian 6,5 tuumaa pienemmältä näytöltä.
 
Mitenkähän toimis ihan Firefoxilla? En siis omista tablettia, mutta kunhan ehdotan.
 
esprit de corps
28.09.2012 17:24:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niq: Onko joku löytänyt Android 4.0 tablet-versiossa toimivaa tapaa käyttää facebookia? Virallinen sovellus on kömpelö käyttää ja muutenkin huono, koska siitä ei voi kirjautua ulos helposti (sekä minä että vaimoke käytetään laitetta).
 
Miten se on vaikeaa? Mulla on Samsung Galaxy SIII ja riittää ihan, että painaa menu-nappia ja sieltä kirjaudu ulos.
 
Tuntuu jotenkin höntiltä, että onko se tablet-versiossa tehty erilaiseksi? Ihan mielenkiinnosta kysyn, mulla ei ole android-tablettia.
 
"Itse näin aika vasta unta jossa olin apina apinalaumassa. Hitto se oli siisti tunne hyppiä aivan helvetin korkeissa puissa oksalta toiselle / tyhjyyteen, samalla kun takaraivossa jyskyttää tunne että kohta syödään banaaneja." -Adrift-
Niq
28.09.2012 17:34:31 (muokattu 28.09.2012 17:35:16)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

esprit de corps: Miten se on vaikeaa? Mulla on Samsung Galaxy SIII ja riittää ihan, että painaa menu-nappia ja sieltä kirjaudu ulos.
 
Tuntuu jotenkin höntiltä, että onko se tablet-versiossa tehty erilaiseksi? Ihan mielenkiinnosta kysyn, mulla ei ole android-tablettia.

 
Siks kai se on vaikeeta, kun tarvii valikkojen kautta sukellella sille napille. Valikot on niin menneen ajan jäännöksiä, etten ymmärrä miksi pitää oleelliset toiminnot piilottaa sellaisiin. Ehkä mä oon vaan laiskistunut ja tottunut tuon Lumian kanssa nopeuteen ja helppouteen. Mutta jos käyn facessa 20 kertaa päivässä niin tuo on jo ärsyttävää.
 
EDIT: nappi siis löytyy asetuksista(!!????), ei mistään suorasta vetovalikosta tms.
 
esprit de corps
28.09.2012 17:46:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niq: Siks kai se on vaikeeta, kun tarvii valikkojen kautta sukellella sille napille. Valikot on niin menneen ajan jäännöksiä, etten ymmärrä miksi pitää oleelliset toiminnot piilottaa sellaisiin. Ehkä mä oon vaan laiskistunut ja tottunut tuon Lumian kanssa nopeuteen ja helppouteen. Mutta jos käyn facessa 20 kertaa päivässä niin tuo on jo ärsyttävää.
 
EDIT: nappi siis löytyy asetuksista(!!????), ei mistään suorasta vetovalikosta tms.

 
Siis menu-nappi, ihan fyysinen (tai haptinen) nappi siinä sun laitteessa. Onko siinä sellainen? Tossa mun luurissa se on tossa vasemmassa alakulmassa (kuva netistä):
 
http://cdn.pocket-lint.com/images/G … ouchwiz-ux-ui-0.jpg?20120504-154218
 
"Itse näin aika vasta unta jossa olin apina apinalaumassa. Hitto se oli siisti tunne hyppiä aivan helvetin korkeissa puissa oksalta toiselle / tyhjyyteen, samalla kun takaraivossa jyskyttää tunne että kohta syödään banaaneja." -Adrift-
esprit de corps
28.09.2012 18:09:53 (muokattu 28.09.2012 18:10:22)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

esprit de corps: Siis menu-nappi, ihan fyysinen (tai haptinen) nappi siinä sun laitteessa. Onko siinä sellainen? Tossa mun luurissa se on tossa vasemmassa alakulmassa (kuva netistä):
 
http://cdn.pocket-lint.com/images/G … ouchwiz-ux-ui-0.jpg?20120504-154218

 
E: Ja tämä siis toimii mulla niin, että kun olet siinä facebook-sovelluksessa, napautat tota menu-nappia ja sen jälkeen klikkaat, että kirjaudu ulos.
 
E2: No muokkasin sitten väärällä napilla. Menköön.
 
"Itse näin aika vasta unta jossa olin apina apinalaumassa. Hitto se oli siisti tunne hyppiä aivan helvetin korkeissa puissa oksalta toiselle / tyhjyyteen, samalla kun takaraivossa jyskyttää tunne että kohta syödään banaaneja." -Adrift-
Hipelius
01.10.2012 06:07:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nova Launcher Prime tämän päivän ajan 25snt. Suosittelen, erinomainen launcher.
 
Kimmo72
01.10.2012 20:46:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hipelius: Nova Launcher Prime tämän päivän ajan 25snt. Suosittelen, erinomainen launcher.
 
Ostin.
 
(Täytettä)
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Point
02.10.2012 00:54:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käytin nyt pari minuuttia tän galaxy kolmosen kustomointiin ja samantien alkoi tuntua fiksummalta luurilta. http://db.tt/EgYI7gwE Sellasta home screeniä.
 
Ronttimus
02.10.2012 00:55:38 (muokattu 02.10.2012 00:55:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AKWM: Käytin nyt pari minuuttia tän galaxy kolmosen kustomointiin ja samantien alkoi tuntua fiksummalta luurilta. http://db.tt/EgYI7gwE Sellasta home screeniä.
 
Tuota käyttämääsi livetaustakuvahärdelliä voi sitten säätää kanssa, esim että noi uloimmat numerot ei mene näytön ulkopuolelle, AM-merkki pois yms.
 
jra
02.10.2012 01:24:55 (muokattu 02.10.2012 01:27:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsellä ei ole vielä yhtään Android-härveliä, mutta jos ja toivottavasti kun saavat XBMC:stä kehitteillä olevan Android-version valmiiksi niin heti menee tilaukseen joku sopiva mini-pc. Tuo yhdistelmä olisi itselle täydellinen htpc-käyttöön, ja puoli-ilmainen.
Forum: http://forum.xbmc.org/forumdisplay.php?fid=164
FAQ: http://wiki.xbmc.org/index.php?title=XBMC_for_Android_specific_FAQ
Rauta: http://wiki.xbmc.org/index.php?title=Android_hardware
http://dx.com/c/consumer-electronic … yers-191?sort=addDate&sortType=desc
 
Pitää vain vielä malttaa odottaa, että vaaditut speksit selkiintyy. Jos jollain on jo tuommoinen hankittuna, (XBMC:llä tai sellaisenaan) niin olisi mielenkiintoista kuulla kokemuksia.
 
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
The Oath
02.10.2012 08:38:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AKWM: Käytin nyt pari minuuttia tän galaxy kolmosen kustomointiin ja samantien alkoi tuntua fiksummalta luurilta. http://db.tt/EgYI7gwE Sellasta home screeniä.
 
Ite just lauantaina laitoin saman taustakuvan. Kivasti on noita säätöjäkin siinä. :)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «