Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kanavat auki
1 2
Kimmo72
09.03.2012 14:29:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://tilaa.viasat.fi/kanavatauki
 
Viikendinä Viasatin leffakanavat avoinna kaapelissa.
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
juuso a
09.03.2012 16:09:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dream_eater: https://tilaa.viasat.fi/kanavatauki
 
Viikendinä Viasatin leffakanavat avoinna kaapelissa.

 
Huvitti noi leffat mitä tossa mainostettiin joista tottakai olen nähnyt kaikki. Vaan eipä nuo kanavat mulla vissiin näykään.:D
 
"Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi."
rockjihad
09.03.2012 16:14:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei näköjään toi viasatin leffatarjonta oo ihan uusinta kuumintahottia.
 
Kimmo72
08.08.2013 13:59:23 (muokattu 08.08.2013 13:59:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen kirjoittamassa yli 516 päivää vanhaan aiheeseen.
 
Dna Welho latoo HD-kanavat pariksi viikoksi ilmaiseksi tiistaista 13.8. lähtien.
http://kampanja1.dna.fi/welhohd/
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
obiwan
08.08.2013 14:22:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fuel TV vaikuttaa hyvältä ÄIJJÄ-kanavalta :D Juum, eiköhän noita tule katottua.
 
SnowCrow
14.08.2013 18:26:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kimmo72: Dna Welho latoo HD-kanavat pariksi viikoksi ilmaiseksi tiistaista 13.8. lähtien.
http://kampanja1.dna.fi/welhohd/

 
Tarviiks olla DNA:n netti näitä varten?
 
Kimmo72
14.08.2013 18:34:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SnowCrow: Tarviiks olla DNA:n netti näitä varten?
 
Welho-Dna:n kaapeli tv.
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
obiwan
14.08.2013 19:32:14 (muokattu 14.08.2013 19:32:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kimmo72: Welho-Dna:n kaapeli tv.
 
Aijaa, mää luulin että noi näkyy antennillakin.
 
Mutta joo, kahden illan tsiigauksen jälkeen aika yhdentekevää kuraa tuntuu olevan. Miltään ei tule oikeastaan mitään katsomisen arvoista. BBC:ltä odottaisin enemmän laatudokkareita. Nelonen prolta ja Eurosportilta tulee ihan mielenkiintoista urheilua välillä, mutta en ole niin penkkiurheilija että tuokaan kantaisi kauhean pitkälle. Viasatin leffakanavat on basagaa, mutta kun telkku.comista kattelin esim Canalin vastaavia, niin ei sen paremmalta näyttänyt tarjonta sielläkään.
 
Kimmo72
14.08.2013 20:14:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

obiwan: Aijaa, mää luulin että noi näkyy antennillakin.
 
No niinhän ne näkyykii :)
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Joees
15.08.2013 00:36:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onneksi nuo päättivät vaihtaa näihin asuntoihin Soneran kaapelin niin ei tarvi katsella.
 
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Kimmo72
04.11.2013 11:12:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Total kanavapäkitsi auki seuraavat kolme päivää.
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Vaihtovirta
05.11.2013 15:01:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän täytyy ihmetellä taas tuleeko näiltä maksukanavilta oikeasti ikinä yhtään mitään katsottavaa? Samaa olen ihmetellyt joka kerta kun näitä "ilmaisia päiviä" on ollut tarjolla..toki tänää ja huomenna mestareiden liigaa (ja valjua yleisestikin), mutta mtv-leffa? tai fakta? kuka helvetti noista maksaa??
 
carnation
05.11.2013 17:59:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaihtovirta: Vähän täytyy ihmetellä taas tuleeko näiltä maksukanavilta oikeasti ikinä yhtään mitään katsottavaa? Samaa olen ihmetellyt joka kerta kun näitä "ilmaisia päiviä" on ollut tarjolla..toki tänää ja huomenna mestareiden liigaa (ja valjua yleisestikin), mutta mtv-leffa? tai fakta? kuka helvetti noista maksaa??
 
Kyllä minä näitä ohjelmatietoja toisinaan väijyn, mutta eivät nuokaan kanavat tarjoa kyllä yhtään mitään. MTV3 Scifi oli aikanaan varsin hyväkin juttu, mutta menivät tosiaan sitten ja lopettivat koko höskän, tilalle joku MTV3 Fakta XL. Ei jumalauta. Tosin Scifi-kanavakin kärsi nurinkurisesta esityspolitiikasta: jotain sarjaa näytettiin älyttömällä tahdilla, jolloin olisi koko ajan pitänyt olla tallentava digiboksi huutamassa ja tarkkana ohjelmatietojen kanssa, ettei mene ohitse. Sitten tuli taas pitkä tauko, ettei olisi ollut oikein mitään katseltavaa. Miksei sitä jotain Star Trek -sarjaa olisi voinut jyvittää pidemmälle aikavälille, eikä ryskiä jakso per ilta -tahdilla.
 
En minä kyllä muutenkaan perusta näistä kanavapaketeista, johan siinä kohdin viimeistään passivoituu ja sohvaperunoituu kun surffailee kymmeniä kanavia läpi ilta toisensa perään ja pitäisi muka olla kartalla mitä esitetään ja milloin. Tavallisissa kanavissakin on jo ihan tarpeeksi, ja sitä paitsi käytännöllisempää waret... öö, tilata amerikanserkulta kiinnostavia ohjelmia, jotka voi sitten katsoa koska haluaa.
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Vessajono
05.11.2013 18:13:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaihtovirta: Vähän täytyy ihmetellä taas tuleeko näiltä maksukanavilta oikeasti ikinä yhtään mitään katsottavaa? Samaa olen ihmetellyt joka kerta kun näitä "ilmaisia päiviä" on ollut tarjolla..toki tänää ja huomenna mestareiden liigaa (ja valjua yleisestikin), mutta mtv-leffa? tai fakta? kuka helvetti noista maksaa??
 
Vilkasin tossa iltapäivällä kanavat läpi. Ainut vähääkään kiinnostava ohjelma oli Cheers ja senkin olen jo nähnyt.
 
"Vaihtovirta: Mitä tapahtuu kun moderaattori lukitsee toisen portaalin ja toisesta portaalista on tulossa Metallica-ketju 300km tuntivauhtia ja portaalien välissä sijaitsee Kuopio?"
Bongowing
05.11.2013 20:00:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kimmo72: Total kanavapäkitsi auki seuraavat kolme päivää.
 
Suomeksi sanottuna mitkä kanavat on auki ja kaapeli vai antenni?
 
But where the heck is magenta?
Kimmo72
05.11.2013 20:07:03 (muokattu 05.11.2013 20:07:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bongowing: Suomeksi sanottuna mitkä kanavat on auki ja kaapeli vai antenni?
 
MTV Max (& HD)
MTV Sport 1 (& HD)
MTVSport 2 (& HD)
MTV Juniori
MTV Leffa
MTV Fakta
MTV Fakta XL*
MTV Sarja*
MTV Komedia*
(* kanava ei ole antennijakelussa)
 
Kaapeli sekä antenni.
 
http://www.mtvtotal.fi/kanavatauki/
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Alpha
05.11.2013 21:56:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näimpähän nyt sitten ensimmäisen kerran tuon Convoyn...
 
http://www.imdb.com/title/tt0077369/?ref_=nv_sr_1
 
...ja tykkäsin.
 
Sekä pitkästä aikaa "Lällärit Lakoon"...:o)
 
Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike
jra
06.11.2013 02:31:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaihtovirta: Vähän täytyy ihmetellä taas tuleeko näiltä maksukanavilta oikeasti ikinä yhtään mitään katsottavaa? Samaa olen ihmetellyt joka kerta kun näitä "ilmaisia päiviä" on ollut tarjolla..toki tänää ja huomenna mestareiden liigaa (ja valjua yleisestikin), mutta mtv-leffa? tai fakta? kuka helvetti noista maksaa??
 
Sama tuli mieleen kun maanantaina yritin löytää noilta Totalin avoinna olevilta kanavilta jotain katsottavaa, ei mitään. Ei siis tosiaan yhden yhtä ohjelmaa, samaan aikaan vapailta kanavilta tuli useampikin katsomisen arvoinen. Talvella saattaisi jotain väkisinhiihtoa katsoa (eikös se ole MTV:n kanavilla nykyään), mutta nyt ei mitään. F1-selostuskin on niin sietämätöntä ettei edes sitä, eikä tainnut tällä kertaa avoimeen ikkunaan osuakaan. Ja tosiaan tuo leffa-, fakta-, komedia-kanavat sitä samaa huttua mitä tulee AvatSubitJimitLivitMtv3Foxit:t täynnä muutenkin.
 
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
sellisti
06.11.2013 12:16:28 (muokattu 06.11.2013 12:23:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaihtovirta: Vähän täytyy ihmetellä taas tuleeko näiltä maksukanavilta oikeasti ikinä yhtään mitään katsottavaa? Samaa olen ihmetellyt joka kerta kun näitä "ilmaisia päiviä" on ollut tarjolla..toki tänää ja huomenna mestareiden liigaa (ja valjua yleisestikin), mutta mtv-leffa? tai fakta? kuka helvetti noista maksaa??
 
Leffalta nyt tulee joskus sentään ihan katsottavia elokuvia, mutta Fakta-kanavalta en oo rehellisesti katsonu yhtään ohjelmaa kokonaan niiden muutaman vuoden aikana mitä maikkarin kanavat on meillä ollu. Se menikin hauskasti. Koko paketti tuli aikanaan otettua formulan ja Juniori-lastenkanavan takia, mutta kun into formulaan maailman nopein heikki -kaudella vähän lopahti ja meidän juniorikin kasvoi niin isoksi ettei halinallet ja teletapit enää kiinnostaneet - plus että ne muut kanavat on muutenkin ihan täyttä kuraa - niin lopetettiin tilaus, ja otettiin sen tilalle Canal Plus Total -paketti, jonka hinta oli silloin 29,95 e/kk. No sitten siihen pakettiin ympättiinkin mukaan koko maikkarin tarjonta, ja tämän yhdistelmän hinta olikin sitten 24,95 e/kk. Hölmöhän sitä olis ollu jos ei olis vaihtanu MTV3 Total -pakettiin. Eli jos vielä nykyään sylettää välillä maikkarin paketin tarjonta, niin voi ajatella asian niin että mulle maksetaan siitä että katson sitä. :)
 
E. No tulee sieltä komedia-kanavalta joskus ihan hauskoja vanhoja sarjoja kuten Monty Pythonia, Pitkän Jussin majataloa ja Mustaa kyytä.
 
Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin / Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen
mrk
06.11.2013 13:07:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alkaa Netflix/Viaplay/HBO jne tarjonta ja suosio pakottamaan maksupaketit tarkistamaan hintojaan... esim nuo kolme mainitsemaani taitaa saada kaikki yhteensä alle 25 eurolla kuukaudessa.
 
"Short On Long Term Goals"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «