Muusikoiden.net
06.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sukari
1
kid ego
29.01.2012 11:30:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö tästä ohjelmasta ole keskustelua olemassa, vai enkö vain löytänyt sitä?

Pari viikkoa sitten näin aivan sattumalta jakson tästä vallan huippulista tosi-tv-ohjelmasta, johon koukutuin välittömästi. Onneksi Ruutu.fi näyttää kaikki jaksot, jotta pystyn televisiottomanakin seuraamaan, missä mennään.

Melkoinen jätkä tuo Sukari! Itse en ehkä uskaltaisi lähteä Nizzaan täysin kielitaidottomana setvimään asuntokauppoja, eikä riittäisi rahkeita avaruusmatkan hankkiminen arpajaisten päävoitoksi tai maanalaisen huvipuiston rakentamiseen. Ehkä meikällä ei ole kymmeniä miljoonia upotettavissani, mutta vähästä se Topikin on varmasti aloittanut.

Tuleeko seurattua? Topi rules!

Prophet
29.01.2012 12:28:11

Mainitsin Tuuri-threadissa sen, että ei tule Sukari-sarjasta Tuurin voittanutta.

kid ego
29.01.2012 13:20:56

Prophet: Mainitsin Tuuri-threadissa sen, että ei tule Sukari-sarjasta Tuurin voittanutta.

Miltä kanavalta Tuuri tulee/tuli? Täytyy ottaa tarkistuksen alle sekin mokoma.

Tämän minä allekirjoitan.
Prophet
29.01.2012 13:37:11

kid ego: Miltä kanavalta Tuuri tulee/tuli? Täytyy ottaa tarkistuksen alle sekin mokoma.

http://www.nelonen.fi/ohjelmat/tuuri/etusivu

Lennu
29.01.2012 14:02:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei tästä ohjelmasta ole ketjua olemassa, tämäkin menee lukkoon ja uuden aloittaja saa ikibannit.

- me ollaan b-osassa - miksi?
HaloOfFlies
29.01.2012 16:34:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ohjelman käsikirjoittaja on käynyt jo vuosia samalla sählyvuorolla kuin minä. Ajattelin jossakin vaiheessa vilkaista, että onko tuo Sukari hyvä ohjelma.

We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
zekeode
29.01.2012 16:58:40
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

danny: Ohjelman käsikirjoittaja on käynyt jo vuosia samalla sählyvuorolla kuin minä. Ajattelin jossakin vaiheessa vilkaista, että onko tuo Sukari hyvä ohjelma.

Hyvästä en osaa sanoa, mutta varsin hämmentävä ohjelma kyseessä. :)

Pitkälle kyllä pääsee, kun heittäytyy touhuun 110% lasissa, ja Sukari siitä hyvä esimerkki. Hattua pitää nostaa.

Muusikon elämä terveellisemmäksi: iHerb.com:sta. Koodilla YUY952 5$ alennusta ekasta tilauksesta - Blogi
Cujo
29.01.2012 22:24:21

Ei uskoisi käsikirjoitetuksi ohjelmaksi...

Ei mutta, hauskahan tuota on kattoa. Haluaisin itsekin sellaisen konsultin, jolta voisi kysyä elämänhallinnan neuvoja kun ahdistaa, eikä meinaa jaksaa uskoa itseensä.

kid ego
30.01.2012 00:15:41 (muokattu 30.01.2012 00:16:21)

Cujo: Ei uskoisi käsikirjoitetuksi ohjelmaksi...

Kaikki tosi-tv on käsikirjoitettua. Joku enemmän, joku vähemmän.

Haluaisin itsekin sellaisen konsultin, jolta voisi kysyä elämänhallinnan neuvoja kun ahdistaa, eikä meinaa jaksaa uskoa itseensä.

Ja aina juuri silloin, kun soitat hänelle, siellä on jo kameraryhmä paikalla. :D

Tämän minä allekirjoitan.
vpjarvi
30.01.2012 09:13:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan huisia tuo Topin meininki oli. Äijä kiukuttelee toimistossaan avaruuspuku päällä ja assari rauhoittelee repliikillä, joka on ihan niinkuin jostain Katsastuksen tyyppisestä leffasta. "Kakkua leikkaamaan, kakkua leikkaamaan."

Kuuntele enemmän. Puhu vähemmän.
Juoppis
30.01.2012 12:44:18 (muokattu 30.01.2012 12:46:37)

kid ego: Ja aina juuri silloin, kun soitat hänelle, siellä on jo kameraryhmä paikalla. :D

- Missä sä oot? Sun pitäis olla lentokentällä.
- Mä oon täällä Turussa. Kameraryhmän kanssa.

e: muutenkin mahtavaa tuo "en ymmärrä kieltä, en osaa tehdä asuntokauppoja" "höpsistä, luotat vaan hei itsees nami nami"

"Tajusin, että katsotte minua kuitenkin vaikka tässä nyt rehellisesti sanonkin, että se en ollut minä." -Mia
Karwin
07.02.2012 09:42:05

vpjarvi: Ihan huisia tuo Topin meininki

Nolojen tilanteiden mies suomalaisena tositelevisiona. Kulttisarja.

Elämä on nakki.
Epämuusikko
07.02.2012 12:33:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"MÖÖPELIT JA KAIKKI".

"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
Cujo
18.02.2012 18:35:56 (muokattu 18.02.2012 18:38:41)

On tää kyllä mahtava sarja :D Toisaalta tilanteissa ei ole luontevuuden häivääkään, mutta samalla Topi on silti aidosti vilpittömän oloinen.

Nyt Topia vituttaa kun Ikean pihassa on Ruotsin lippu salossa, niin kävi heti ostamassa K-raudasta 50 Suomen lippua Maskujen pihoihin.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti