Muusikoiden.net
17.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jalkapallokeskustelu III
1 2 3 4 5 6356 357 358 359 360
Secreterial
13.12.2011 17:22:29 (muokattu 13.12.2011 17:59:56)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rockjihad: http://sports.yahoo.com/soccer/blog … ee-pizza-begs-girls-?urn=sow-wp7393
 
Missä De Gea varastaa ruokansa, maailman paras-Bendtner osoittaa nöyryyttä ja pummii omansa.

 
Jo on pizzerian työntekijöillä röyhkeä asenne! Pitäishän sen olla selvä asia, että maailman parhaimpiin hyökkääviin lukeutuva pelaaja saa ilmasta pizzaa, silloin kun haluaa
 
Mainittakoon sekin, että Darren Fletcher on päättänyt pitää taukoa futiksesta. Taustalla krooninen vatsasairaus (tjms. ei ole nuo englanninkieliset lääketermit ihan hallussa). Lääkäreiden suosituksesta Fletcher on nyt pidennetyllä lomalla, kunnes on saanut terveytensä taas kuntoon. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan uraa uhkaa nuo ongelmat, ja toivottavasti Fletcher palaa nopeasti joukkueeseen.
 
"I never bluff" - Cordell Walker
carlos
13.12.2011 18:48:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Secreterial: Mainittakoon sekin, että Darren Fletcher on päättänyt pitää taukoa futiksesta. Taustalla krooninen vatsasairaus (tjms. ei ole nuo englanninkieliset lääketermit ihan hallussa). Lääkäreiden suosituksesta Fletcher on nyt pidennetyllä lomalla, kunnes on saanut terveytensä taas kuntoon. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan uraa uhkaa nuo ongelmat, ja toivottavasti Fletcher palaa nopeasti joukkueeseen.
 
Haavainen paksusuolentulehdus suomeksi. Ikävä tauti sinänsä, koska saattaa olla pitkän aikaa oireeton, mutta sitten yhtäkkiä jostain syystä taas pamahtaa päälle, krooninen kun on. Ei varmaankaan uhkaa uraa, mikäli lääkehoidolla saadaan tauti kuriin, jolloin voisi taas treenata normaalisti. Mutta oikein pahaksi äityessään vaatii leikkaushoitoa, mikä saattaa esimerkiksi uudenlaisen dieetin kautta vaikuttaa siihen, ettei ammattilaisurheilijaksi enää sovi. Enikeis, lykkyä tykö hänelle!
 
by the grace of God
DJKaaos
13.12.2011 19:30:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carlos: Haavainen paksusuolentulehdus suomeksi. Ikävä tauti sinänsä, koska saattaa olla pitkän aikaa oireeton, mutta sitten yhtäkkiä jostain syystä taas pamahtaa päälle, krooninen kun on. Ei varmaankaan uhkaa uraa, mikäli lääkehoidolla saadaan tauti kuriin, jolloin voisi taas treenata normaalisti. Mutta oikein pahaksi äityessään vaatii leikkaushoitoa, mikä saattaa esimerkiksi uudenlaisen dieetin kautta vaikuttaa siihen, ettei ammattilaisurheilijaksi enää sovi. Enikeis, lykkyä tykö hänelle!
 
Mun kaverilla on joku krooninen paksusuolentulehdus. Suurin arkipäivän ongelma on se, että tarpeilla pitää käydä tiheästi. Armeijasta tuli myös vapautus. Lisäksi bonuksena siihen sisältyy korkea riski sairastua paksusuolensyöpään.
 
Opiskeletko sä Carlos lääketiedettä, vai onko mulla väärä muistikuva tai käsitys?
 
Minä olen minä.
carlos
14.12.2011 23:06:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lippujen hankkimisesta valioliigamatseihin on tainnut täällä olla ennenkin puhetta, mutta kysynpä nyt vielä. Jos meen lontooseen sellaisena päivänä, jolloin kolmella lontoolaisjoukkueella on kotimatsi, saanko sieltä paikanpäältä liput johonkin matsiin? Ja mistä? Voi myös pikaviestillä vastata, mikäli niin haluaa :) Ei mitenkään viittis liittyä minkään sakin bandwagoniin, mutta saako näitä lippuja jotenkin kätevästi General salen kautta?
 
by the grace of God
rockjihad
14.12.2011 23:12:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carlos: Lippujen hankkimisesta valioliigamatseihin on tainnut täällä olla ennenkin puhetta, mutta kysynpä nyt vielä. Jos meen lontooseen sellaisena päivänä, jolloin kolmella lontoolaisjoukkueella on kotimatsi, saanko sieltä paikanpäältä liput johonkin matsiin? Ja mistä? Voi myös pikaviestillä vastata, mikäli niin haluaa :) Ei mitenkään viittis liittyä minkään sakin bandwagoniin, mutta saako näitä lippuja jotenkin kätevästi General salen kautta?
 
Auttais paljon tätä probleemaa, jos kerrot mitkä kolme joukkuetta on kyseessä.
 
carlos
14.12.2011 23:30:41 (muokattu 14.12.2011 23:38:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rockjihad: Auttais paljon tätä probleemaa, jos kerrot mitkä kolme joukkuetta on kyseessä.
 
Siitä ei oo vielä tietoa, kunhan katselin, että usealle viikonlopulle osuu kolme matsia Lontooseen. Sanotaanko nyt sitten vaikka Chelsea, Arsenal ja QPR. Toki jos on tietoa Tottenhamin ja Fulhamin lippupolitiikasta, niin mieluusti siitäkin otan infoa vastaan.
 
E: Oon seurojen sivuilta lukenut jotain tuosta lippumeiningistä, ilmeisesti esim. Arsenalilla tulee liput portaittain myyntiin eri tason jäsenille? Mutta miten niitä käytännössä jää general saleen ja saako stadionin läheisyydestä aina lipun, kunhan vaivautuu paikan päälle?
 
E2: Toisaalta, eihän esim. tuo Chelsean True blue memebership toki ole mikään pahan hintainen (25 puntaa), jos sillä pystyy lipun varmistamaan.
 
by the grace of God
DJKaaos
14.12.2011 23:41:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carlos: Siitä ei oo vielä tietoa, kunhan katselin, että usealle viikonlopulle osuu kolme matsia Lontooseen. Sanotaanko nyt sitten vaikka Chelsea, Arsenal ja QPR. Toki jos on tietoa Tottenhamin ja Fulhamin lippupolitiikasta, niin mieluusti siitäkin otan infoa vastaan.
 
E: Oon seurojen sivuilta lukenut jotain tuosta lippumeiningistä, ilmeisesti esim. Arsenalilla tulee liput portaittain myyntiin eri tason jäsenille? Mutta miten niitä käytännössä jää general saleen ja saako stadionin läheisyydestä aina lipun, kunhan vaivautuu paikan päälle?

 
Mun käsittääkseni esim. Fulhamin, Tottenhamin ja varmaan myös QPR:n otteluihin saa aika hyvin lippuja pelipäivinä stadioneiden ympäristöstä. Mutta saatavuuteen vaikuttaa tietenkin myös vastustaja.
 
Itse hommasin just viime viikolla lipun ManU - Stoke -otteluun, joka on tammikuun lopussa. Olen jäsen, joten pystyin ostamaan lipun jo nyt. Yleiseen myyntiin nuo tulevat vasta myöhemmin.
 
Arsenalin kohdalla varmaan sama systeemi, mutta en rupea neuvomaan mitään, vaan Rockjihad varmaan tietää asiasta paremmin.
 
Minä olen minä.
carlos
14.12.2011 23:45:01 (muokattu 14.12.2011 23:50:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DJKaaos: Mun käsittääkseni esim. Fulhamin, Tottenhamin ja varmaan myös QPR:n otteluihin saa aika hyvin lippuja pelipäivinä stadioneiden ympäristöstä. Mutta saatavuuteen vaikuttaa tietenkin myös vastustaja.
 
Itse hommasin just viime viikolla lipun ManU - Stoke -otteluun, joka on tammikuun lopussa. Olen jäsen, joten pystyin ostamaan lipun jo nyt. Yleiseen myyntiin nuo tulevat vasta myöhemmin.

 
En kannata lipputrokareiden touhua kannata laisinkaan, mutta jos matseihin saa melko varmasti lippuja pelipäivänä ja hinta on halvempi kuin lippu+jäsenyys, niin siinä tapauksessa varmaan tekisin poikkeuksen...
 
Onko noilla tapana muuten lähettää lippuja Brittien ulkopuolelle, vai käytkö noutamassa lippusi jostain toimipisteestä? Printtiliput?
 
E: Pystytkö Kaaos ostamaan useampia lippuja tuolla jäsenyydelläsi? Vai onko tiukasti 1 lippu/jäsenyys ja mikähän mahtaa olla muiden seurojen politiikka tässä suhteessa?
 
by the grace of God
rockjihad
14.12.2011 23:50:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pohjois-Lontooseen ei oo mitään mahkuja, ellet sitten halua hankkia niitä lippuja tuplahinnalla etukäteen välittäjältä.
Chelsealla menee sillon tällön yleiseen myyntiin lippuja, kuten myös QPR:llä ja Fulhamista ei oo tarkempaa tietoa, mutta mä veikkaisin, että sielläkin sillon tällön general sale on mahdollista.
 
Mutta varmaa lippujen saantia portilta ei oo kyllä yhdelläkään noista joukkueista, mä suosittelisin jotain suht.inhimillist välittäjää, jonka kautta hankit lipun Fulhamin matsiin, sillä niillä on halvimmat hinnat, mitkä ei tätäkään kautta nouse vielä ihan taivaisiin.
 
Tai sitten maksat mulle 300e ja saat sillä lainaan mun jäsenyyskortin ja voit hankkia sen avulla lipun Grovelle...Hööhöhööh.
 
DJKaaos
14.12.2011 23:51:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carlos:
 
Onko noilla tapana muuten lähettää lippuja Brittien ulkopuolelle, vai käytkö noutamassa lippusi jostain toimipisteestä? Printtiliput?

 
Lippu tulee postissa kotiin.
 
Sitten on näitä välitysfirmoja, joista voi myös ostaa lippuja, mutta hinnat on selvästi korkeampia. Näiden firmojen kanssa voi ainakin sopia, että miten lippu toimitetaan. Yleisiä tapoja on esim. nouto jostain pisteestä tai toimittavat sun hotelliin sen lipun tai postittavat himaan. Näissä yleisessä myynnissä olevissa lipuissa on vaan joskus se, että ne tulevat yleiseen myyntiin pari viikkoa ennen ottelua, jolloin sen lipun postitse saaminen voi mennä aika täpärälle.
 
Minä olen minä.
carlos
14.12.2011 23:57:02 (muokattu 14.12.2011 23:57:56)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ok, kiitoksia vastauksista! Näiden perusteella tuli sellainen fiilis, että helpoimmalla, varmimmin ja ehkä jopa halvimmalla pääsee, kun vaan nöyrästi maksaa jonkin seuran jäsenyyden. Ja niinhän sen toisaalta pitääkin olla.
 
E: Pystyykö ManUn tai Arsenalin jäsenenä ostamaan useampia lippuja yhteen matsiin?
 
by the grace of God
rockjihad
15.12.2011 00:15:41 (muokattu 15.12.2011 00:19:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carlos: Ok, kiitoksia vastauksista! Näiden perusteella tuli sellainen fiilis, että helpoimmalla, varmimmin ja ehkä jopa halvimmalla pääsee, kun vaan nöyrästi maksaa jonkin seuran jäsenyyden. Ja niinhän sen toisaalta pitääkin olla.
 
E: Pystyykö ManUn tai Arsenalin jäsenenä ostamaan useampia lippuja yhteen matsiin?

 
Kannattaa silti tsekkaa vielä välittäjät, jos löydät niistä jonkun järkevähkön hintasen, niin se voi tulla loppupeleissä halvemmaks, kun jäsenyys, plus se fakta, että esim.Arsenalilla alimman tason eli punakorttijäsenyyden omistajille jää isommissa matseissa jokseenkin vähän lippuja tarjolle, kun kulta-ja hopeejäsenet noukkii omansa ensin, eli jossain tapauksissa voit jäsenyydestä huolimatta jäädä ilman lippua.
 
Ainakin Arsenalilla toi useemman lipun hankkiminen onnistuu vaan kultajäseniltä ja sillonkin siihen on limitti...Tai näin mä ainakin muistelisin. Mulla on toi kultajäsenyys, kun oon sen kohta kymmenen vuoden ajan saanut ilmasin duunin puolesta, mutta sillä ei voi hankkia lippuja kun itselleen sen takia, että eihän nyt Arsenalin tasonen megaprofit-instituutio voi enempää joustaa, kun on jo ilmasen jäsenyyden saanut.
 
DJKaaos
15.12.2011 00:26:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carlos:
 
E: Pystyykö ManUn tai Arsenalin jäsenenä ostamaan useampia lippuja yhteen matsiin?

 
En ole useampaa lippua kokeillut koskaan ostaa, joten en voi sanoa varmaksi miten tuo toimii ManUlla. Käsittääkseni ei ainakaan tosta noin vaan pysty tilaamaan useata lippua, vaan vähintään ne muut liput pitäisi nimetä/osoittaa jollekkin toiselle jäsenelle.
 
Minä olen minä.
carlos
15.12.2011 00:26:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rockjihad: Kannattaa silti tsekkaa vielä välittäjät, jos löydät niistä jonkun järkevähkön hintasen, niin se voi tulla loppupeleissä halvemmaks, kun jäsenyys, plus se fakta, että esim.Arsenalilla alimman tason eli punakorttijäsenyyden omistajille jää isommissa matseissa jokseenkin vähän lippuja tarjolle, kun kulta-ja hopeejäsenet noukkii omansa ensin, eli jossain tapauksissa voit jäsenyydestä huolimatta jäädä ilman lippua.
 
Juu. Pitääpä tarkastaa, onko muilla seuroilla vastaavaa porrastusta jäsenyyksissä. Kelssin sivuilla puhutaan jostain Loyal pointseista, mutta samassa lauseessa annetaan ymmärtää näiden vaikuttavan lähinnä suurien ja haluttujen matsien lippujen hamuamiseen eikä perus liigakierroksen otteluun Boltonia vastaan...
 
Mites Kaaos ManUlla nämä eri tasoiset jäsenyydet? Voisihan sen viikonloppuvisiitin sinnekin suunnalle tehdä...
 
by the grace of God
DJKaaos
15.12.2011 00:35:15 (muokattu 15.12.2011 00:38:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carlos:
 
Mites Kaaos ManUlla nämä eri tasoiset jäsenyydet? Voisihan sen viikonloppuvisiitin sinnekin suunnalle tehdä...

 
ManUlla toi jäsenyyssysteemi ei oo mikään ihmeellinen. Official Membership ja valitaan vaan iän perusteella oma kategoria. Full Membership maksaa 27 puntaa ja näyttäs olevan -10% joulutarjouksena tällä hetkellä.
 
Tosta voit tutkia:
 
https://www.eticketing.co.uk/mutick … s.aspx?findmembership=0&lid=member1
 
Minä olen minä.
carlos
15.12.2011 09:55:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DJKaaos: ManUlla toi jäsenyyssysteemi ei oo mikään ihmeellinen. Official Membership ja valitaan vaan iän perusteella oma kategoria. Full Membership maksaa 27 puntaa ja näyttäs olevan -10% joulutarjouksena tällä hetkellä.
 
Tosta voit tutkia:
 
https://www.eticketing.co.uk/mutick … s.aspx?findmembership=0&lid=member1

 
Juu tattis, kyllä mä tuolta kattelinkin jo. Lähinnä halusin varmistaa, ettei tohon sisälly mitään vedätyksiä, mutta ihan rehdiltä meiningiltä näyttäis.
 
by the grace of God
Brian May jr.
15.12.2011 16:03:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.hs.fi/urheilu/Barcelonan … %A4+jalka+murtuneena/a1305551450434
 
Villan jalka murtui Japanissa.
 
Vettä!
rockjihad
15.12.2011 16:35:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katsoin vasta nyt noi eilisen Eurooppa liiga-matsien tulokset. Miten ihmeessä Fulham pysty perseilemään jatkopaikkansa yliajalla?...Muuta silmäänpistävää oli mm. jääkiekkolukemat Anderlecht vs. Lokomotiv -ottelussa.
 
Tuomas.
15.12.2011 22:05:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taitaa olla Sanchezin paikka iskeä. Aika vakuuttavan olonen on kyllä ollut viime aikoina muutenkin...
 
pekkap82
16.12.2011 01:24:17 (muokattu 16.12.2011 02:01:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carlos: Jos meen lontooseen sellaisena päivänä, jolloin kolmella lontoolaisjoukkueella on kotimatsi, saanko sieltä paikanpäältä liput johonkin matsiin? Ja mistä?
 
Jos QPR tai Fulham pelaa jotain ei top6-joukkuetta vastaan niin stadionilta pitäisi saada lippuja ennen peliä inhimilliseen hintaan. Tavalla tai toisella.
 
Onhan tämäkin yksi vaihtoehto http://www.event-travel.fi/show_cat1_event.aspx?id=1
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6356 357 358 359 360

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «