Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: American Horror Story
1 2 3 4 5 6
dixi19
27.10.2013 20:42:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miikss: Eli jos haluat vakavaa meininkiä, niin jätä kakkonen ja kolmonen suosiolla väliin ja katso ykkönen. Oli siinäkin aika paljon teinihömppää, mutta maltillisemmin toteutettuna.
 
Tänks, pitää tsekkailla Netflixistä ekaa kautta josko toimisi. Lapasesta lähteminen, huumori ja varsinkaan absurdius sekä psykedelia ei siis haittaa, päin vastoin, mutta semmoinen rasittava kohkaaminen ja perseily, ADHD-leikkaus ja teennäiset kamerakulmat nakertavat.
 
anomus.com
Miikss
27.10.2013 20:48:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

dixi19: ...mutta semmoinen rasittava kohkaaminen ja perseily, ADHD-leikkaus ja teennäiset kamerakulmat nakertavat.
 
Noh kakkos- ja kolmoskaudella noita kaikkia kyllä riittää, että parempi jättää melkein suoraan väliin :P
 
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
carnation
17.09.2014 22:32:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kolmas kausi oli kyllä odotuksiin nähden pettymys, aivan liikaa huumoria sun muuta perseilyä. Kohta alkaa neljäs kausi, alaotsikoltaan Freak Show.
 
Tämä lyhyt teaser ainakin säväytti: https://www.youtube.com/watch?v=b48-yJfnX2Q
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
juuso a
08.10.2015 21:27:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No niin. Uusi kausi lähti lupaavasti liikkeelle. Lady Kakalle ollaan ilmiselvästi nyt petaamassa Emmyvä. Sanokaa minun sanoneen.
 
fasces
08.10.2015 21:50:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juuso a: No niin. Uusi kausi lähti lupaavasti liikkeelle. Lady Kakalle ollaan ilmiselvästi nyt petaamassa Emmyvä. Sanokaa minun sanoneen.
 
Mistä tätä näkee, vai pitääkö warettaa?
 
Harkitsen kaikkien paloittelemista.
varpio
08.10.2015 23:25:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla kyllä loppui mielenkiinto tähän touhuun hyvin pitkälti tokan kauden jälkeen. Vielä viimeksi (eli n. vuosi sitten) yritin kattoa vähän, mutta paska mikä paska.
 
juuso a
09.10.2015 09:57:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

fasces: Mistä tätä näkee, vai pitääkö warettaa?
 
Netflixissä on kolme ekaa kautta. On varmaan jossain striiminäkin jos jaksaa ettiä, mutta itte oon torrentilla varastellut.
 
varpio: Minulla kyllä loppui mielenkiinto tähän touhuun hyvin pitkälti tokan kauden jälkeen. Vielä viimeksi (eli n. vuosi sitten) yritin kattoa vähän, mutta paska mikä paska.
 
Musta se toinen kausi oli juurikin hyvä. Kolmas oli ihan paska, neljäs taas aika jees ja tämäkään ei vaikuta ihan huonolta. Hotellissa ollaan tällä kertaa. Jotenkin itse pidän tätä sarjaa ennen kaikkea tunnelmallisena. Siinä on hyvinkin pitkälti oma fiilis ja komeaa kuvaa.
 
fasces
09.10.2015 10:16:23 (muokattu 09.10.2015 10:21:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juuso a: Netflixissä on kolme ekaa kautta. On varmaan jossain striiminäkin jos jaksaa ettiä, mutta itte oon torrentilla varastellut
 
Joo, Blu-Rayna on 1 ja 2, ja kolmannen katoin Netflixistä. Kaikki ne on huippuja kausia. Kaipa tuo 4 pitää sitten odotella johonkin, koska en jaksa waretella.
 
E: Ja vitonenkin ajallaan.
 
E2: Kas, 4 on jenkki-Netflixissä, pitääpä viettää pari iltaa sen parissa.
 
Harkitsen kaikkien paloittelemista.
varpio
09.10.2015 11:19:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juuso a: Musta se toinen kausi oli juurikin hyvä.
 
Niin olikin, paras jopa. Neljättä en enää kattonut kokonaan kun en jaksanut, mutta kolmas jo oli tylsä minusta.
 
BondakeBunny
09.10.2015 14:20:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

varpio: Niin olikin, paras jopa. Neljättä en enää kattonut kokonaan kun en jaksanut, mutta kolmas jo oli tylsä minusta.
 
Kolmas oli vähän tylsempi kyllä ku muut. Nelos kausikin alkaa hittaasti, mutta paranee loppua kohen. Asylum on kyllä heittämällä paras nuista neljästä.
 
Sattuma on nerouden ydin.
Miikss
10.10.2015 08:50:33 (muokattu 10.10.2015 08:51:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BondakeBunny: Kolmas oli vähän tylsempi kyllä ku muut. Nelos kausikin alkaa hittaasti, mutta paranee loppua kohen. Asylum on kyllä heittämällä paras nuista neljästä.
 
Mulla on nelonen edelleen kesken, koska ihan saatanan tylsää paskaa. En muista edes mihin jaksoon jäin. Pitäis ehkä yrittää ne loput jaksot katsella, jos kerran sanot että paranee loppua kohti.
 
Edit: Kolmonen oli ihan jees minusta. Tai yleensäkin kaikki kolme ekaa kautta oli hyviä, kaikki omalla tavallaan erilaisia.
 
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
Angra Mainyu
20.10.2015 08:34:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

varpio: Niin olikin, paras jopa. Neljättä en enää kattonut kokonaan kun en jaksanut, mutta kolmas jo oli tylsä minusta.
 
samaa mieltä. neljäs kausi jäi mulla noin puoleen väliin. nytkö alkoi 5.kausi?
 
3.kausi huonoin.
 
juuso a
11.01.2016 16:44:45 (muokattu 11.01.2016 16:46:20)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juuso a: Lady Kakalle ollaan ilmiselvästi nyt petaamassa Emmyvä. Sanokaa minun sanoneen.
 
Olipa yksi vitun yllätys taas (not). Sieltähän se tuli. Siis Golden Globe ainakin.
 
kyseinen
09.06.2017 14:09:16 (muokattu 09.06.2017 14:10:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Seuraa subjektiivinen mielipide:
 
6. kausi, jonka puolivälissä olen parhaillaan, on HUOMATTAVASTI parempi kuin kaudet 3-5. Pariin ensimmäiseen verrattuna vähän vaikea sanoa, onko "parempi", erilainen nyt ainakin niiden semi-humoristiseen gore-tykitykseen nähden. 6. kaudessa ei ole mitään humoristista. Sen sijaan tällä kaudella on mainio tunnelma ja selvästi seeisteisempi meno. Shokkiwau-seksielementtejä ja -verimässäilyjä on karsittu merkittävästi ja tarinakin tuntuu tässä vaiheessa huomattavasti "järkevämmältä" kuin edelliskausilla. Edellisten latteiden kausien jälkeen harkitsin, että viitsinkö edes vaivautua, mutta eipä ole mennyt aika hukkaan.
 
Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen
juuso a
09.06.2017 14:16:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyseinen: Seuraa subjektiivinen mielipide:
 
6. kausi, jonka puolivälissä olen parhaillaan, on HUOMATTAVASTI parempi kuin kaudet 3-5. Pariin ensimmäiseen verrattuna vähän vaikea sanoa, onko "parempi", erilainen nyt ainakin niiden semi-humoristiseen gore-tykitykseen nähden. 6. kaudessa ei ole mitään humoristista. Sen sijaan tällä kaudella on mainio tunnelma ja selvästi seeisteisempi meno. Shokkiwau-seksielementtejä ja -verimässäilyjä on karsittu merkittävästi ja tarinakin tuntuu tässä vaiheessa huomattavasti "järkevämmältä" kuin edelliskausilla. Edellisten latteiden kausien jälkeen harkitsin, että viitsinkö edes vaivautua, mutta eipä ole mennyt aika hukkaan.

 
Ihan jees kausi oli juu. Hieman se mun mielestä meni huonompaan suuntaan loppua kohti. Alku oli todella lupaava.
 
carnation
09.06.2017 14:35:31 (muokattu 09.06.2017 14:40:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyseinen: Seuraa subjektiivinen mielipide:
 
6. kausi, jonka puolivälissä olen parhaillaan, on HUOMATTAVASTI parempi kuin kaudet 3-5. Pariin ensimmäiseen verrattuna vähän vaikea sanoa, onko "parempi", erilainen nyt ainakin niiden semi-humoristiseen gore-tykitykseen nähden. 6. kaudessa ei ole mitään humoristista. Sen sijaan tällä kaudella on mainio tunnelma ja selvästi seeisteisempi meno. Shokkiwau-seksielementtejä ja -verimässäilyjä on karsittu merkittävästi ja tarinakin tuntuu tässä vaiheessa huomattavasti "järkevämmältä" kuin edelliskausilla. Edellisten latteiden kausien jälkeen harkitsin, että viitsinkö edes vaivautua, mutta eipä ole mennyt aika hukkaan.

 
6. kausi menee puolivälin jälkeen iham paskaksi ja onkin 5. kauden jälkeen sarjan surkein. Lupaavastihan se alkoi, mutta... no, katso itse.
 
Ei tällä sarjalla tunnu olevan enää mitään annettavaa. Mustasukkaisuusdraamaa, hahmot kiukuttelevat toisilleen, toisiinsa sopimattomien juonielementtien ja tyylien sekasotku ja jotenkin niin farssimaista paskaa, joka hetki pitää ampua yli ja henkilöt ovat pinnallisia kitisijöitä. Ryan Murphyn ego kuvittelee, että tässä tehdään oikeinkin repäisevää ja nokkelaa televisiota. Oikein vituttaa, kun kahden ensimmäisen kauden ajan olin niin innoissani. Loistava konsepti, mutta vaihtaisivat käsikirjoittajat, kierrätetyt näyttelijät ja showrunnerit vittuun.
 
E: anteeksi viestini vihainen sävy.
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
kyseinen
13.06.2017 22:21:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näyttelijöistä Paulson ja Peters voisivat kyllä keksiä jotain muuta. Alun alkaenkaan näillä kahdella puunaamaisella ylitulkitsijalla ei olisi tehnyt mitään kauhun parissa, saati nyt avainroolissa kaudesta toiseen. 6. kaudella oli muutoin mielestäni aika maukkaasti ripoteltu tuttuja näyttelijöitä sinne tänne.
 
Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen
kyseinen
22.07.2017 14:49:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AHS 7 näyttää Slipknot-videolta.
 
Ja Paulson ja Peters mukana, tietenkin.
 
Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen
Stone91
09.08.2017 17:26:24 (muokattu 09.08.2017 17:32:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä kevään ja kesän aikana tsiikaillut enemmän tai vähemmän American Horror Story -sarjaa Netflixistä. Kolmoskauden eka jakso tänään katsottu ja lisää katson myöhemmin. Tietysti järjestyksessä, niin pysyy jotenkin juonenpäässä kiinni. :D
 
Kyllähän tähän sarjaan koukkuun melko heti jäi, kun ykköskautta joskus alottelin katsomaan. En väitä, että jokainen jakso on ylihyvä, tylsiäkin kohtia on mutta sarja aina tempaisee katsojan mukaansa kun jotain jännää tapahtuu.
 
varpio
13.09.2017 18:15:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katsoin ensimmäisen jakson Culttia (kausi n:o 7). Vittuillaan Trumpin faneille ja Clintonin faneille, ja pellejä (klovneja) on paljon. Ihan jees kai, voisin illemmalla katsoa vielä toisenkin jakson. Tällä kaudella ei kuulemma tule olemaan mitään yliluonnollisia hommia, mikä itseäni hieman epäilyttää. En kylläkään ole katsonut kahta edellistä kautta ollenkaan joten en tiedä kuinka hyvää tästä edes pitäisi odottaa.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «