Muusikoiden.net
05.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: NHL ja jääkiekon sm-liiga 11-12
1 2 3 4 5129 130 131 132 133
Rhesus
24.08.2011 12:06:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pian se alkaa, kaikkien futisfanien mieliksi uutiset ja lehdet täyttää henk.koht suosikkilajini jääkiekko.

SM-liiga on peruskauraa jota tulee seurattua ja tällä kaudella kiinnitän huomioni täysin Mikael Granlundiin ja Joel Armiaan. Nyt on mahd. viimeinen kausi jätkillä SM-liigassa ikinä?

NHL:ssä tietysti Pittsburgh Penguins joka on kaudesta 95 -ollut mun suosikki, silloin aloin seuraamaan NHL kiekkoa.
Jagr Phillyssä varastaa tietysti huomiotani ja Leinoa pitää nyt tarkkailla Buffalossa myös. Kaverilla on periaatteessa eväät menestyä jos palaset loksahtaa kohdalleen.

Pahoin pelkään floppia, Philadelphiassa oli mielestäni niin tasokas joukkue ettei siellä ollut kuin hyviä jätkiä ja kaikki menestyivät.
Käsittämätön rahasumma toi palkka kun funtsii että tyypin maalit edellisillä kausilla on tyyliin 9, 12, ja 18 tjsp.
Mutta, en väitä etteikö mies omistaisi parhaimmillaan loistavaa peliälyä.

sahkuifk
24.08.2011 13:03:35

SM-liigaa tulee seurailtua enemmän, taalaliigasta seuraan ehkä enemmän Suomalaisten suorituksia kuin jotain joukkuetta.
HIFK vie liigan tänäkin vuonna, ei tosin mitenkään helposti koska Jokerit on myös kova ja ei ne Kärpätkään montaa vuotta peräperää rämmi.
Toivottavasti tulee siisti kausi ja tuomarit sais vähän skarpata täällä kotomaassa.

Siitä oli kuulkaa etydit kaukana, oli aika tanakkaa tulkintaa. Aamulla söin sitten sen koiran diapamit. Ihan normi ilta.
arsu
24.08.2011 21:42:56

Sm-liigaa tulee kyllä seurattua tiiviisti. Suosikkijoukkue Ässien pelien lisäksi nykyään ihan kaikkia matseja kiitos liigapörssin, joka aiheuttaa kirosanoja, harmaita hiuksia ja toivottavasti myös monta ilonaihetta taas koko talven. Hifk vaikuttaa kyllä kovalta ja on myös meikäläisen suosikki ennakkoon. Ässät tuskin ihan viime kauden lentoon yltää, mut paikka 8 sakissa taitaa olla ihan realismia. Granlund ja Armia lähtevät tän kauden jälkeen molemmat, veikkaan et Mikke jo jouluna jos dominoi liigassa, mikä ei yllättäis yhtään. Tai en tiedä herran sopimusasioista, mut eiköhän siellä joku porsaanreikä ole. NHLää en jaksa seurata kunnolla ennen playoffseja, liikaa pelejä. Loppukaudesta alkaa sekin aina kiinnostamaan.

All the rebel souls in the land of the free... Ain't never gonna be a slave 'cause it's rock 'n roll they bleed.
Funkånaut
25.08.2011 17:20:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rhesus: Pahoin pelkään floppia, Philadelphiassa oli mielestäni niin tasokas joukkue ettei siellä ollut kuin hyviä jätkiä ja kaikki menestyivät.
Käsittämätön rahasumma toi palkka kun funtsii että tyypin maalit edellisillä kausilla on tyyliin 9, 12, ja 18 tjsp.

Onkohan tällä kaudella Philadelphialla maalivahti, joka sais edes rantapallon kiinni?

Vaan siinä vaiheessa kun Beethovenin 5. analysoitiin raiskauksena olin jo että slutwalking bass. - Epämuusikko
Teme007
25.08.2011 17:53:28

Funkonaut: Onkohan tällä kaudella Philadelphialla maalivahti, joka sais edes rantapallon kiinni?

Varma huhu, Tommy Salon palkkasivat

O sancta simplicitas
Guitaristi
25.08.2011 17:56:21

Änäriä olen tässä viimeiset 3-4 vuotta seurannut jälleen aktiivisesti monen vuoden tauon jälkeen. Sharks on suosikkijoukkueeni ja tänä vuonnahan se kannu tulee kotiin. Jagrin paluusta Phillyyn olen hieman ristiriitaisin fiiliksin: toki mies on meikäläisen kaikkien aikojen lempipelaaja, mutta nyt aivan väärässä joukkueessa. Crosbyn vierellä Pensissä miehen olisi kuulunut viimeinen kausi viilettää.

Sm-liiga ei vaan jaksa kiinnostaa. Viime kaudella kävin katsomassa yhden pelin, siinä se. Ei vain iske. Änärin pelityyli toimii minulle paremmin.

Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli?
Rubuinen
25.08.2011 18:06:33

Rhesus: Pahoin pelkään floppia, Philadelphiassa oli mielestäni niin tasokas joukkue ettei siellä ollut kuin hyviä jätkiä ja kaikki menestyivät.

Korjatkaa jos väärässä, mutta ei tainnut ihan hirveesti pelata ylivoimaa. Nykykiekossa taidetaan valtaosa pisteistä/maaleista tehä yv:llä, Teemu tais aika kivasti tehä ylivoimalla...

Stradlin
25.08.2011 19:00:04 (muokattu 25.08.2011 20:56:31)

Rubuinen: Korjatkaa jos väärässä, mutta ei tainnut ihan hirveesti pelata ylivoimaa. Nykykiekossa taidetaan valtaosa pisteistä/maaleista tehä yv:llä, Teemu tais aika kivasti tehä ylivoimalla...

Kyllä se jonkun verran pelasi, kun pikaisella laskutoimituksella sain 5+11 Leinolle ylivoimapisteiden saldoksi runkosarjassa viime kaudella. Muutenkin jos ajattelee, niin järjettömän typeräähän se olisi Leinoa olla ylivoimassa peluuttamatta. Teemuun on aika turha verrata, Selänne on kaikkien aikojen tehokkaimpia yv-maalitykkejä.

"Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori
Rhesus
25.08.2011 20:32:38

Eiköhän Leino viimeistään Buffalossa yv -aikaa saa.
Jagr tosiaan olisi kuulunut Pittsburhgiin, ei voi vieläkään tajuta miksi Philly.

Washington tulee olemaan hiton kova, varsinkin kun Vykoun maalissa.

Edmonton tulee olemaan yksi joukkue jonka menestystä toivon jo tällä kaudella. Pari isoa kaveria jengiin niin johan on dynastia-aikakausi käsillä.

Henkka370
27.08.2011 19:15:47

Let's Go Flyers!

Mulla on jossaa nurkissa 90-luvun alun tyylinen pingviinipaita Jagrin nimellä ja numerolla, löytyykä täältä katkeraa penguins kannattajaa joka ostaisi tuon poltettavaksi?

NY RILLATAAN!
Rhesus
27.08.2011 19:28:21

Henkka370: Let's Go Flyers!

Mulla on jossaa nurkissa 90-luvun alun tyylinen pingviinipaita Jagrin nimellä ja numerolla, löytyykä täältä katkeraa penguins kannattajaa joka ostaisi tuon poltettavaksi?

Se oli ruma paita se. Penguisin oldschool logo on hieno, onneksi nykyään se taas käytössä.
Muutenkin näiden uusien joukkueiden logot on paskaa. Eritoten mä korostan vihaamiani "ei jääkiekko" arean joukkueita:
Florida
Tampa
Columbus
Nashville

Kaikkein pahin oli NYI:n kalastajalogo, mitä vittuu?

HaloOfFlies
27.08.2011 21:18:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rhesus: Eiköhän Leino viimeistään Buffalossa yv -aikaa saa.
Jagr tosiaan olisi kuulunut Pittsburhgiin, ei voi vieläkään tajuta miksi Philly.

Washington tulee olemaan hiton kova, varsinkin kun Vykoun maalissa.

Edmonton tulee olemaan yksi joukkue jonka menestystä toivon jo tällä kaudella. Pari isoa kaveria jengiin niin johan on dynastia-aikakausi käsillä.

Itse en Oilers-fanina näe tällä kaudella vielä pudotuspelejä kovin todennäköisinä. Maalivahtipeli ja puolustus kaipaavat apuja sen verran paljon. Viimeinen sija vältettäneen sentään jo.

We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
Rhesus
28.08.2011 12:43:31

danny: Itse en Oilers-fanina näe tällä kaudella vielä pudotuspelejä kovin todennäköisinä. Maalivahtipeli ja puolustus kaipaavat apuja sen verran paljon. Viimeinen sija vältettäneen sentään jo.

Totta, mutta lähinnä toi joukkueen kehitys kiinnostaa mua, sama koskee NY Islandersia.

Secreterial
28.08.2011 13:16:36

Detroitin menestystä toivotaan! Muutama isohko aukko joukkueeseen syntyi, kun porukkaa lähti eläkkeelle, mutta eiköhän ne toivottavasti saada paikattua. Commadore on puolustuslinjaan ihan hyvä hankinta, ja maalivahtikaksikko Howard-Conklin on toivottavasti pitävä.

"I never bluff" - Cordell Walker
Henkka370
28.08.2011 14:10:15

Washingtonilla on muuten kans ihan tajuton nippu koossa. Niiden GM on kyllä ollut tämän off seasonin parhaita. Brouwer ja Ward hyökkäykseen ovat juuri sitä mitä tuo jengi tarvii ja Vokoun maalissa...

Pittsburgh ei ole hankkinut oikein mitään, mutta he olivat aika maagisessa vireessä kun Crosby oli terveenä. Jos Crosby-Malkin-Staal sentterikolmikko saa ehjän kauden ja löytävät vireen takaisin niin tuo joukkue on heittämällä yksi kovimmista.

Philadelphialla nyt kerrankin kunnon maalivahti. Kukahan muuten kantaa C-kirjainta ensikaudella? Pronger on ollut palasina niin kannattaako hänelle antaa C:tä kun odotettavissa ei välttämättä ole täyttä kautta. Girouxin aika ei vielä ole joten onkohan seuraava kapteeni mahdollisesit Flyersin kovin taistelija Kimmo Timonen? Toivottavasti. Timonen, Briere, Pronger kolmikosta se kapteeni tulee löytymään.

Lännen kovin on tällä kertaa ehdottomasti San Jose Sharks. Burns treidistä eniten kertoo ehkä Red Wings koutsin mietteet They just hit a home run, Babcock said of the Sharks. Thats a gold medal pick. Im pissed off. Särjillä kerrankin kova puolustus, hyvä maalivahti ja tasainen hyökkäys. Thornton, Marleau, Couture, Havlat, Pavelski, Clowe on aika kova runko hyökkäykseen. Boyle, Burns, Murray, Demers, Vlasic, Vandermeer puolustuksessa...

Näistä neljästä löytynee Stanley Cup voittaja

NY RILLATAAN!
Kre-per
01.09.2011 13:18:50

Flyersia liputetaan täällä. En usko, että Briere C:tä saa, Pronger ja Timonen on parempia ehdokkaita. Toivottavasti Prongerin käsi kestää pelata, viime kausi osotti sen arvon Phillylle.

// Catching exceptions is for communists
Sergei Fallinen
01.09.2011 13:31:01

Mä oon suht tuore tamperelainen enkä osaa päättää kannatanko Tapparaa vai Ilvestä. AUTTAKAAA

vain taito on rajana
Kre-per
01.09.2011 13:37:47

Sergei Fallinen: Mä oon suht tuore tamperelainen enkä osaa päättää kannatanko Tapparaa vai Ilvestä. AUTTAKAAA

Ilves ftw.

// Catching exceptions is for communists
carlos
01.09.2011 13:59:33

Sergei Fallinen: Mä oon suht tuore tamperelainen enkä osaa päättää kannatanko Tapparaa vai Ilvestä. AUTTAKAAA

Ilves tietenkin, jos näistä kahdesta pitää valita. Tamperelaisia on toki hyvä hämmentää kannattamalla Tepsiä! Toivotaan, että Virran Peksi saa homman pyörimään yhtä hienolla tavalla kuin Kalpassa pari vuotta sitten. Se oli hienoa jääkiekkoa.

HIFK vie mestaruuden, Jokerit on taas paperilla kova ja kyllähän Filppulalta on lupa odottaa vaikka mitä. Pelicans on kauden musta lammas, harkkapelit menny hyvin mutta niistä ei voi liikaa vetää johtopäätöksiä. Suikkanen puikoissa R-P Lehtosen kanssa, pakistoon pari hyvää hankintaa (Seikola ja Järvinen) ja kai joku noista hyökkääjistä osaa maaleja tehdä. Kärpiltä on myös syytä odottaa menestystä ja JYPillä on sakki pysynyt hyvin kasassa eli sama meininki jatkunee.

by the grace of God
Röntgen-Jeesus
01.09.2011 14:03:04

Teukka on päällikkö! Vois käydä katsomassa jonkun Anaheimin pelin jos ja kun reissu Kaliforniaan toteutuu. Winnipegin edesottamuksia myös odotan mielenkiinnolla.

Rob Halford on homo.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5129 130 131 132 133

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti