Muusikoiden.net
04.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Dragonlance ja muu fantasiakirjallisuus
1
CountX
08.08.2011 22:28:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenkäs on, löytyykö muusikoista fantasian ystäviä?
Itsellä fantasiaharrastus lähti ala-asteella, niin kuin varmaan aika monella muullakin, Tolkienin Hobitista. Se onkin tullut luettua varmaan 10 kertaa. Sittemmin onkin tullut kahlattua kaikki mahdolliset fantasiakirjailijat läpi. Margaret Weis & Tracy Hickman, Jean Rabe, R.A. Salvatore, Terry Brooks, Raymond E. Feist, Robin Hobb, Robert E. Howard (vaikka innokkaimmat Howard-puritaanit väittää että kyseessä on miekka ja magia-genre), Robert Holdstock, Ursula K. Le Guin.. jne.

Paljon on myös kirjailijoita joiden kirjoja olen lukenut muutamia tai vain aloittanut lukemaan, mutta ei vaan ole iskenyt, esim. Robert Jordan, Neil Gaiman, C.S. Lewis, Tad Williams..

Nyt on päällä ihan kauhea Dragonlance-viillitys, mistä johtuen tuo topicin nimi. Olisi tarkoitus kahlata kaikki suomennetut DL-kirjat läpi ja siirtyä sitten mahdollisesti Forgotten Realms sarjaan, joka on minulle vielä täysin tuntematon alue.

Laittakaa ihmeessä kokemuksia, mielipiteitä ja vinkkejä hyvistä kirjoista/kirjailijoista.
Sana on vapaa.

"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
Stradlin
08.08.2011 22:47:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tällainenkin ketju oli jo

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=26&t=201187&co=60

"Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti