Muusikoiden.net
09.12.2016

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Traktorivartti MAX:lla.
1
Lennu
28.07.2011 14:06:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ootteko seuranneet? Paraikaa tulee historiikkia Leylandista. Suuremmat nelivetoiset tarjos raakaa voimaa, mutta silti pikkiriikkinen 154 nousi suosituimmaksi peltoin kuninkaaksi. Nuffield 10:ssä vuodelta '64 oli jo 10-portainen voimansiirto 8-o

Myös samalta kanavalta tuleva High Tech Tracktors on aika kova. Tietääkö joku näiden DVD-kokoelmista?

my kaalilaatikko brings all the pierus in the housu
zookiejoe
28.07.2011 17:11:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jostain syystä satuin surffailemaan kanavilla eräänä sadepäivänä ja tää farmivartti kesti sillon koko pirun päivän.. Tuli maatilaperversioitunut olo, vaan lapsuuden naapurin heinän ja lehmänpaskan haju vaan puuttu, kun ne taavetit ja natikat paineli pitkin peltoja.

Kyllä britit on ja osaa tehdä dokumentteja asiasta kun asiasta. Mikään ei voi olla kiinnostavampaa kun että taavetista caseksi kuoriutunut työkone paalaa heinää claas-paalaimella + kelkalla ja sitä näytetään toistakymmentä minuuttia ilman mitään selostusta.... Änkyräkumarat keskiyöllä ja raktorivartti pyörimään!!

"Paikallisia sadekuuroja... ja vitut!!" - Nooa, 4341 eKr
Lennu
28.07.2011 19:59:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toinen huippusarja briteistä on Moottoriurheilun Historia. Tweed-takkinen (oletettavasti) ukko selostaa monotonisella äänellä ikivanhoista kilpa-autoista ja miten Monzassa meni vuonna -62. Mulla alkaa aina maistua suussa vanha lehtipaperi, kun mä kattelen noita. Ja silti mä kattelen hoho. "even jack brabham in '74 ... blah blah ... silverstone new tyres .... and i was very ... very drunk"

my kaalilaatikko brings all the pierus in the housu
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti