Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Neste Oil Rally Finland 2011
1 2 3
vantage
29.07.2011 12:50:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Neste OI! rally.
 
Montako bluesmiestä...hehkulamppu? Lukuisia. Eräs vaihtaa nopeasti, jonka aikana monet päivittelevät kuinka vanha oli huomattavasti parempi.
kiriminni
29.07.2011 16:53:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

novo: Käytätkö sä ikinä pilkkuja?
Ei aina jaksa.Käytätkö puhuessasi pilkkuja?
 
novo
29.07.2011 17:21:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kiriminni: Ei aina jaksa.Käytätkö puhuessasi pilkkuja?
 
Kyllä, se on aika usein se tauko siinä puheessa. Jännittävää?
 
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
DJKaaos
29.07.2011 18:15:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kiriminni: Ei aina jaksa.Käytätkö puhuessasi pilkkuja?
 
Hölmö. Pistää melkeen vihaksi tämmönen idiotismi ja tuollaiset vastavedot. Se sun edellinen kirjoitus on ihan lukukelvotonta paskaa, joten aiheesta sulle huomautetaan.
 
Minä olen minä.
miguli
29.07.2011 18:42:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

djKaaos: Hölmö. Pistää melkeen vihaksi tämmönen idiotismi ja tuollaiset vastavedot. Se sun edellinen kirjoitus on ihan lukukelvotonta paskaa, joten aiheesta sulle huomautetaan.
 
Ihan hyvin sai selvää, turhasta valitatte. Ihme valittajia koko konkkaronkka, notta.
 
DJKaaos
29.07.2011 18:54:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miguli: Ihan hyvin sai selvää, turhasta valitatte. Ihme valittajia koko konkkaronkka, notta.
 
Jaa, no mun mielestä ei ole lainkaan turhasta valittamista, jos kehottaa ottamaan lukijat huomioon ja kirjoittamaan välimerkkejä käyttäen. Ihan perussettiä tämä. Ilmeisesti kaveri kyllä osaa käyttää välimerkkejä, mutta ei vaan viitsi, mikä on entistä typerämpää.
 
Minä olen minä.
miguli
29.07.2011 19:07:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noh riita poikki ja voita väliin.
 
DJKaaos
29.07.2011 19:13:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miguli: Noh riita poikki ja voita väliin.
 
Enhän mä olis ottanut koko asiaan kantaa alunperinkään, mutta kun tuo kiriminnin vastine oli noinkin älykäs.
 
Minä olen minä.
kiriminni
29.07.2011 21:14:50 (muokattu 29.07.2011 21:23:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

miguli: Ihan hyvin sai selvää, turhasta valitatte. Ihme valittajia koko konkkaronkka, notta.
Niin on.Olihan se surkeaa...oli kiire paskalle.
Korjasin kirjoituksen luettavampaan muotoon.
Ralli menee suomalaisilta päin ojaa eivät pojat pysy tiellä.
 
HaloOfFlies
30.07.2011 12:07:11 (muokattu 30.07.2011 12:41:08)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011073014134417_uu.shtml
 
Juusela perkele :D
 
E: ja ilmeisesti Iltalehti on taas vedellyt omiaan. http://keskustelu.suomi24.fi/node/10022956 sieltä keskustelun kaksi viimeistä viestiä.
 
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
touhis
30.07.2011 13:59:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laatujournalismia juu. Yle Areenasta löytyy tämä 'rivous'.
http://areena.yle.fi/audio/1312013588942
 
Hetfield
31.07.2011 00:26:42 (muokattu 31.07.2011 00:27:11)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikesta ne otsikoita repii. Aina ne tuollaisia puhuu ralliradiossa, kuka sitä edes jaksaisi kuunnella, jos asialinjalla pysyttäisiin joka päivä yli 12h? =D Mutta joo...
 
Eilen tuli oltua Hassissa ja Koivukehällä, jälkimmäisellä jäätiin vielä katsomaan Historic-autoja. Ekana historiceista paikalle porhalsi 037. Nätti vehje kyllä, tietty aika hillityillä linjoilla ajoi, kun sen verran arvokas peli kyseessä. Koivukehällä hyvin vähän porukkaa, Hassissa aika reilusti.
 
Tänään Surkee 1:llä ja Jukojärvi 2:lla, molemmilla yllättävän vähän porukkaa. Eipähän tarvinnut jonotella...
 
Harmi, että Latvala tajusi muuttaa oikeat säädöt vasta vikalla huoltotauolla päivällä, kun enää puolet päivän pätkistä oli jäljellä. Mutta parempi tuokin, kuin nöyryyttävä kaksoisvoitto ranskalaisille. Hirvonenkin kiri komeasti kuudennelta sijalta neljänneksi. Hännisellä oli helppo työ viedä SWRC, hemmolla oli vielä varmuuden vuoksi apaut puolen auton varaosat mukana viimeisenä päivänä.
 
I quit the band... Now I just play with myself.
novo
31.07.2011 01:10:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä oli taas Schaumannin puistotiellä kaikki maholliset persereiät edessä. On se kiva, että autoja kulkee tiellä, mutta vois sitä kahtoo eteensä, kun pyöräväylällä liikuskelee. Rallikansa=ei jatkoon.
 
voip se olla sekkii, voip se olla olemattakii...
touhis
31.07.2011 02:13:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katsoin tuossa illalla kaupasta kalj... siis elintarvikkeita hakiessani että iltalehtihän revittelee tolla juuselan mukarivouksilla ihan lööppiä myöten. Eli myydään roskalehteä tekaistuilla 'uutisilla'. Meni viimeinenkin uskonripe noihin iltapäiväsepustuksiin. Jos olisin juusela, saattaisin miettiä jonkinsortin kunnianloukkaussyytteitä. Jokatapauksessa piiitkä miinus iltalehdelle.
 
KooAa
31.07.2011 17:11:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvät kisat oli kun viimeisen mutkankin vetivät täysilllä, oltiin siinäkin kattomassa. Pari kevyttä ulosajoa näin, viidessä paikkassa kävin kattomassa plus shakedown.
 
It ain't what you do, it's how do you do?
KooAa
01.08.2011 18:06:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tommosia kuvia ottelin, muitakin on mutta niissä olis tarvittu isompaa putkea.
 
http://klaihanen.kuvat.fi/kuvat/NORF%202011/Hassi%20EK%204/
 
It ain't what you do, it's how do you do?
Hetfield
01.08.2011 20:02:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KooAa: Tommosia kuvia ottelin, muitakin on mutta niissä olis tarvittu isompaa putkea.
 
http://klaihanen.kuvat.fi/kuvat/NORF%202011/Hassi%20EK%204/

 
Hoho, oltiin samassa paikassa. Tosin ennen historiceja lähdettiin Koivukehälle.
 
I quit the band... Now I just play with myself.
Joees
01.08.2011 20:57:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

novo: Kyllä oli taas Schaumannin puistotiellä kaikki maholliset persereiät edessä. On se kiva, että autoja kulkee tiellä, mutta vois sitä kahtoo eteensä, kun pyöräväylällä liikuskelee. Rallikansa=ei jatkoon.
 
On muuten anuksesta tuo mesta rallien aikaan. Onneksi itse feidasin tänä vuonna taas kaupungista pois juuri oikeeseen aikaan.
 
Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja.
Deep Shadow
01.08.2011 21:05:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hetfield: Hoho, oltiin samassa paikassa. Tosin ennen historiceja lähdettiin Koivukehälle.
 
Tuossapa sitten Koivukehää:
http://www.flickr.com/photos/ajastaika/sets/72157627315178268/
 
Oltiinko samassa paikassa? :)
 
"Piristypä nyt, pahin on vielä tulossa." - Philander Case Johnson
Hetfield
01.08.2011 21:22:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Deep Shadow: Tuossapa sitten Koivukehää:
http://www.flickr.com/photos/ajastaika/sets/72157627315178268/
 
Oltiinko samassa paikassa? :)

 
Perkale, ei näemmä. Sun paikassahan oli ihan tapahtumiakin. Oltiin sellasessa suht nopeassa oikeassa, komeita sladeja kyllä nähtiin, ulosajoja ei. Loeb tuli ihan pirunmoisessa kahvassa irtosoraa auraten. On se sälli.
 
I quit the band... Now I just play with myself.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «