Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Charlie Sheen
1 2 3 4 5 6 7 8 9
lukethesis
20.03.2011 19:29:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä olen lähinnä fiilistellyt noita Sheenin käsittämättömiä one-linereita, mitä se suotaa. "Torpedoes of Truth", "Tiger Blood" sekä tietysti WINNING!
 
Meadow
20.03.2011 19:32:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oma suosikkini: "Can't is the cancer of happen."
 
jannu
20.03.2011 23:08:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno mies.
 
"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
arc
20.03.2011 23:09:31 (muokattu 20.03.2011 23:11:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Charlie Sheen edustaa todellista vapautta.
 
Tarkoittanet siis anarkismia? Eli kaikki tässäkin ketjussa tyytyväisesti lämpimässä huoneessaan datahanskailevat Sheen-fanit lienevät sisimmissään anarkisteja :)
 
Luin noita etusivun postauksia ja tekstejä jätkästä. Eipä tuo toiminta siltikään vakuuta millään tasolla. Loppujen lopuksi satiirilla ja oikealla pelleilyllä on vain pieni raja. Vähän ku söis timantteja ja ripulois niitä seinille. Toiset vois arvostaa että "JoOO Se VAan Vittuilee Kaikille Rikkaille HahaHAHa!". Toiset miettii että "niin, siis toi äijä ripuloi timantteja".
 
jannu
20.03.2011 23:13:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arc: Tarkoittanet siis anarkismia? Eli kaikki tässäkin ketjussa tyytyväisesti lämpimässä huoneessaan datahanskailevat Sheen-fanit lienevät sisimmissään anarkisteja :)
 
Luin noita etusivun postauksia ja tekstejä jätkästä. Eipä tuo toiminta siltikään vakuuta millään tasolla. Loppujen lopuksi satiirilla ja oikealla pelleilyllä on vain pieni raja. Vähän ku söis timantteja ja ripulois niitä seinille. Toiset vois arvostaa että "JoOO Se VAan Vittuilee Kaikille Rikkaille HahaHAHa!". Toiset miettii että "niin, siis toi äijä ripuloi timantteja".

 
Anteeksi kuinka?
 
"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
arc
20.03.2011 23:15:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jannu: Anteeksi kuinka?
 
Mua pyydettiin perehtymään tarkemmin Sheen-aiheisiin teksteihin, eikä vaan luottamaan IL-otsikoihin. Yllä kiteytys ajatuksista perehtymisen jälkeen.
 
Meadow
20.03.2011 23:15:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arc: Mua pyydettiin perehtymään tarkemmin Sheen-aiheisiin teksteihin, eikä vaan luottamaan IL-otsikoihin. Yllä kiteytys ajatuksista perehtymisen jälkeen.
 
Ja kaikkiahan kiinnostaa!
 
arc
20.03.2011 23:17:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja kaikkiahan kiinnostaa!
 
Hienoa.
 
Noniin, nyt voitkin syventyä siihen miksi selaat koko foorumia ja mitkä velvollisuudet muilla kirjoittajilla on sun lukemistarpeiden tyydyttämisessä.
 
Väkevämies
20.03.2011 23:41:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arc: Tarkoittanet siis anarkismia? Eli kaikki tässäkin ketjussa tyytyväisesti lämpimässä huoneessaan datahanskailevat Sheen-fanit lienevät sisimmissään anarkisteja :)
 
Riippuu varmaan miten anarkismin haluaa määritellä. En tiedä, miten se meistä muistakin tekee anarkisteja, kunhan kadehditaan miehen rohkeutta.
 
jannu
20.03.2011 23:52:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arc: Hienoa.
 
Noniin, nyt voitkin syventyä siihen miksi selaat koko foorumia ja mitkä velvollisuudet muilla kirjoittajilla on sun lukemistarpeiden tyydyttämisessä.

 
Mä tässä olen lähinnä kelannut, että mitä kamaa sä oikein vedät...
 
"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
itsy
21.03.2011 00:34:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jannu: Mä tässä olen lähinnä kelannut, että mitä kamaa sä oikein vedät...
 
"I'm on a drug, and it's called Charlie Sheen."
 
bedlam
21.03.2011 11:22:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rockjihad: Suurin virhe, minkä Charlie Sheen on elämässään tehnyt on se, että meni ottamaan vastaan pestin miehen puolikkaat-sarjasta, mutta sekin annettakoon anteeksi noiden yllämainittujen aikaisempien saavutusten takia.
 
Minusta ton sarjan ekat kaudet on parasta amerikkalaista sitcomia aikoihin. Ja tuosta sarjasta hauskan tekee sekin, että Charlie näyttelee siinä varmaan melkolailla omaa itseään.
 
KooAa
21.03.2011 11:33:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huumeiden käyttöä en ihannoi varsinkin kun huumeita ostamalla tukee rikollista toimintaa.
Secreterial
21.03.2011 12:33:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bedlam: Minusta ton sarjan ekat kaudet on parasta amerikkalaista sitcomia aikoihin. Ja tuosta sarjasta hauskan tekee sekin, että Charlie näyttelee siinä varmaan melkolailla omaa itseään.
 
Meikällä on just toisinpäin :) Tää uusin kausi on ollut parhaimmillaan ihan hemmetin tiukkaa. Tuntuu, että Charlie on ollut ihan oikeesti päissään noita tehtäessä, koska ne heitot on vaan niin kovia. Paljon sellasia repeämistä aiheuttavia vittuiluheittoja on tullut, just sellasia kuin Sheeniltä odottais.
 
Ali
21.03.2011 14:36:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole jaksoakaan Two and a Half Men:ia katsonut, mutta tämä Sheenin viimeaikainen julkisuus on kyllä herättänyt mielenkiinnon. Oletusarvoisesti rankannut tämän aina sinne "katsomatta paskaa"-kategoriaan. Voisi vaikka pari jaksoa yrittää vilkuilla tässä.
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
rockjihad
21.03.2011 18:03:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bedlam: Minusta ton sarjan ekat kaudet on parasta amerikkalaista sitcomia aikoihin. Ja tuosta sarjasta hauskan tekee sekin, että Charlie näyttelee siinä varmaan melkolailla omaa itseään.
 
Njoo, makunsa kullakin.
Tavallaan näytteli tossa sarjassa itseään, mutta mua häiritsi tossa sarjassa se, että kässäri oli kuitenkin aina liian sensuroitu, eli tehty enemmän kokoperheen viihteeksi.
Ja kukaanhan ei oo vielä yltänyt Larry Davidin tasolle siinä, miten tehdään omasta elämästä hieno komediasarja, toisaalta tää nyt on vähän huono vertauskuva, toinen on näyttelijä ja toinen alunperin kirjoittaja/tuottaja, mutta kuitenkin.
 
Unohtu muuten tosiaan ekassa viestissä Sheenin saavutuksista mainita myös noi Pallo Hukassa-leffat miehen meriiteiksi, lisää syitä siihen, miksi miestä ei voi nykykäytöksestään tuomita.
 
Loijaa
21.03.2011 18:47:47
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aiheeseen väljästi liittyen on pakko mainostaa kaverin kanssa muutama viikko sitten perustamaamme akustista coverduoa nimeltä Tribute to Charlie Sheen.
 
http://www.facebook.com/pages/Tribute-to-Charlie-Sheen/152026528192306
 
Keikoille CS-paidat, joissa on jokin miehen lukemattomista jäätävistä lausahduksista.
 
ja aiheeseen paremmin liittyen..Hot Shotsit ovat kyllä mainioita kreisikomedioita vitsitykityksineen. Genren kurkot ovat Charlie Sheen ja Leslie (rip) Nielsen.
 
I'm alive to the world
Meadow
21.03.2011 20:05:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

CBS haluaa Sheenin takaisin: http://www.radaronline.com/exclusiv … lusive-cbs-wants-charlie-sheen-back
 
Violation Of Morality
21.03.2011 20:15:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Charlie on alkoholisti, käyttää huumeita ja hakkaa vaimojaan. Onpas todella hieno mies.
 
Rhapa
21.03.2011 20:18:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Violation Of Morality: Charlie on alkoholisti, käyttää huumeita ja hakkaa vaimojaan. Onpas todella hieno mies.
 
Mulla on mennyt tuo vaimojen hakkaaminen kyllä ohi "uutisia" lukiessa.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «