Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: The Elder Scrolls V: Skyrim (11. marraskuuta 2011)
1 2 3 4 5 6 7 8
Stradlin
22.06.2011 10:54:48 (muokattu 22.06.2011 10:59:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyi tällainen pieni esittelypätkä pelistä
 
http://www.youtube.com/watch?v=GQENnvkcC7I
 
Vaikuttaa kyllä helvetin hienolta toi maailma.
 
"those damn krauts deserve to be hit by a earthquake tsunami for nuking pearl harbor" - Jack Simmering
Kersu
23.06.2011 16:20:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pikkusen alko kuumottelemaan tämä peli nytten. Oblivion oli kova peli tiettyyn pisteeseen asti, kunnes homma alko toistamaan liikaa ittiään. Toivottavasti tämän pelin kans ei käy samalla tavalla. Grafiikka ainaki näytti vitun hyvältä ja nuo lohikäärmeet! Aijaijai!!!
 
"Ananas on 'no' sanana." -Sikisijä
zorro
23.06.2011 16:29:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stradlin: Löytyi tällainen pieni esittelypätkä pelistä
 
http://www.youtube.com/watch?v=GQENnvkcC7I
 
Vaikuttaa kyllä helvetin hienolta toi maailma.

 
http://www.youtube.com/watch?v=ic6dKnv3WdU
tuossa on pitempi pätkä samasta demosta
 
saundi lähtee tukasta!
sakked
25.06.2011 21:05:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=c9eGtyqz4gY
 
"Live for nothing or die for something" -John Rambo
Karipiirto
25.06.2011 22:53:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sakked: http://www.youtube.com/watch?v=c9eGtyqz4gY
 
Kiteytti kyllä kaiken. Paitaa lukuunottamatta täysi minä tuo. :D
 
"My name is Beethoven motherf***er, maybe you've heard of me!!"
RekoS
26.06.2011 02:58:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morrowind on kyllä vaan TES-pelisarjasta paras tähän mennessä. Oblivioniakin jaksaa kyllä pelata, kun Imperial Cityhän on koko Tamrielin keskus ja Uriel Septim hallitsi koko Tamrielia. Muutenkin Oblivion selventää aika paljon tähän pelisarjan juoneen ja historiaan liittyviä seikkoja, vaikka Morrowindin arvoitukset olivat vielä kiehtovampia, esim. Dwemereiden arvoitus oli oikeasti aika jännää selvitettävää,
 
Mutta Skyrim... sääh, pakkohankinta. Toivottavasti yltää Morrowindin tasolle pelattavuudessa ja koukuttavuudessa.
 
Rhapa
26.06.2011 08:42:55 (muokattu 26.06.2011 08:43:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noista luolista tais ola tuossa videossakin puhetta. Että niitä on niin v*tusti "jee". Muistaakseni nuo luolat oli yhtä pakkok*rpää oblivionissa ja ei voi kuin ihmetellä, miksi tieten tahtoen peleihin tehdään v*ttumaisia osuuksia ja paljon. Nev Vegasissakin ymmärrettiin jättää ne tunnelit aika lailla minimiin.
 
Torniojaws
26.06.2011 09:54:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei niissä luolastoissa sinänsä vikaa ole, jos ne ovat mielenkiintoisia kuten Morrowindissä. Oblvivionissa ne generoidut olivat kyllä hanurista. Ei niin mitään mielenkiintoa :P Samoin sisältöä tuntui olevan huomattavasti vähemmän kuin Morrowindissä. Saa nähdä onko näitä sitten korjattu Skyrimissä. Samoin kaipaa alueita, jonne ei pidä mennä ennen kuin on kehittynyt tietyn verran, ellei siten halua saada pahasti köniin, tai on riittävä palkinto tiedossa että voi riskillä.mennä hiippaileen (vrt. Ghostfencen sisällä Grand Souleja metsästämässä tai Ordinatoreiden taunttiminen ja nyrkkeily heitä vastaan).
Karipiirto
26.06.2011 16:22:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rhapa: Noista luolista tais ola tuossa videossakin puhetta. Että niitä on niin v*tusti "jee". Muistaakseni nuo luolat oli yhtä pakkok*rpää oblivionissa ja ei voi kuin ihmetellä, miksi tieten tahtoen peleihin tehdään v*ttumaisia osuuksia ja paljon. Nev Vegasissakin ymmärrettiin jättää ne tunnelit aika lailla minimiin.
 
Luolathan on parasta mitä tämän lajityypin seikkailuihin kuuluu. Oblivionin ongelma oli se että ne luolat oli tylsiä koloja, joissa ei löytynyt mitään palkitsevaa, minkä vuoksi niihin olisi jaksanut lähteä koluamaan. Vanhaan hyvään aikaan luolaseikkailuissa luolat olivat syviä, pitkiä, sokkeloisia ja niiden koluaminen oli palkitsevaa.
 
"My name is Beethoven motherf***er, maybe you've heard of me!!"
CountX
28.06.2011 14:59:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näyttää kyllä helkkarin hienolta. Toivottavasti riittää xboxissa mehut tuon pyörittämiseen.
 
"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
sakked
02.07.2011 00:25:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samoin kaipaa alueita, jonne ei pidä mennä ennen kuin on kehittynyt tietyn verran, ellei siten halua saada pahasti köniin, tai on riittävä palkinto tiedossa että voi riskillä.mennä hiippaileen (vrt. Ghostfencen sisällä Grand Souleja metsästämässä tai Ordinatoreiden taunttiminen ja nyrkkeily heitä vastaan).
 
Olisi kyllä kiva tietää että onko Skyrimissä level scaling niinku Oblivionissa. Ärsyttävä se level scaling ku koko maailma on saman levelinen pelaajan kaa...
 
"Live for nothing or die for something" -John Rambo
Karipiirto
02.07.2011 00:58:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sakked: Olisi kyllä kiva tietää että onko Skyrimissä level scaling niinku Oblivionissa. Ärsyttävä se level scaling ku koko maailma on saman levelinen pelaajan kaa...
 
Uskallan ainakin toivoa että ei kun kerran olivat sen Fallout3:een saaneet korjattua. Oli meinaan ihan eri homma pelata kun oikeasti väärälle alueelle päätyessä homma meni ihan kunnon kamppailuksi kuoleman kanssa.
 
"My name is Beethoven motherf***er, maybe you've heard of me!!"
RekoS
02.07.2011 02:02:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sakked: Olisi kyllä kiva tietää että onko Skyrimissä level scaling niinku Oblivionissa. Ärsyttävä se level scaling ku koko maailma on saman levelinen pelaajan kaa...
 
Oblivionissa oli jotenkin irstasta, että karhut ja leijonat olivat pahempia vastuksia kuin daedrothit, scampit tai clannfearit.
 
Meni hieman aikaa siinä "West weald black bears" tehtävässä, kun niistä oli tehty oikeasti haastavia. Oblivionissa on myös bugi että jos hyppäät sellaset kiven päälle minne vihollinen ei pääse, se yhtäkkiä vaan siirtyy siihen kiven päälle. Tää on erittäin perseestä. Ku Oblivionissa ei oo edes Levitatea, niin miten terrorisoit koko maailmaa jos tuokaa ei toimi? Sehän on tässä pelisarjassa hauskinta, että kun kyllästyy, niin tekee tallennoksestaan rölötallennoksen ja alkaa keräämään bountya mahdollisimman paljon ja lahtaamaan kaikki. :D
 
sakked
10.11.2011 13:51:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huomenna tulloo... Level scaling muistuttaa Fallout 3n scalingia (Mitä ikinä tarkottaakaan?). Eli ei tuu olee oblivionin tapanen kökkö. Isot odotukset itelläni tuon pelin suhteen. Kuulemma tulee heti ekan päivän pätsiki. Bethesdan pelithä o siitä kuuluisii että aina julkasevat bugisena pelinsä :D
 
"When you're pushed, killin's as easy as breathing." -John Rambo
Miikss
10.11.2011 14:40:49 (muokattu 10.11.2011 14:42:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sakked: Huomenna tulloo... Level scaling muistuttaa Fallout 3n scalingia (Mitä ikinä tarkottaakaan?). Eli ei tuu olee oblivionin tapanen kökkö. Isot odotukset itelläni tuon pelin suhteen. Kuulemma tulee heti ekan päivän pätsiki. Bethesdan pelithä o siitä kuuluisii että aina julkasevat bugisena pelinsä :D
 
No ite oon kuullu semmosta, että mötöt ei skaalaudu ollenkaan pelaajan levelien mukaan, eli ilmeisesti olis kiinteet levelit niillä? Liekö sitten ollu pelkkä huhu tai muuttaneet jotain. Tosin en itsekään tuosta Fallout 3:en skaalauksesta mitään tiedä, että ei mitään hajua mitä tuo meinaa.
 
Ed_Guy
10.11.2011 15:54:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miikss: No ite oon kuullu semmosta, että mötöt ei skaalaudu ollenkaan pelaajan levelien mukaan, eli ilmeisesti olis kiinteet levelit niillä? Liekö sitten ollu pelkkä huhu tai muuttaneet jotain. Tosin en itsekään tuosta Fallout 3:en skaalauksesta mitään tiedä, että ei mitään hajua mitä tuo meinaa.
 
Kyllä siinä lvl skaalaus on, mutta se on toteutettu juurikin silleen niinku Fo3:sessa eli ite en ainakaan huomannut koko skaalausta. Kait näin siis olen ymmärtänyt. Taitouudistus ja perkithän tuossa on se jännin homma. Toivottavasti toimii.
 
Hate all you want you ugly old mule you're never gonna be 20 percent cooler.
TheMusiikkmies
10.12.2011 20:37:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen ajatellut ehkä jouluksi hankkia tämmösen pelin että saisi vähän vaihtelua jatkuvaan fps räiskimiseen :D
 
En ole koskaan pelannut tämmöisiä pelejä niin olisi mukava jos joku kehtaisi kertoa vähän noista classeista että mitä väliä minkä valitsee ? Mikä on erikoistunut mihinkin ja jne. :D
 
nappero
10.12.2011 21:01:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TheMusiikkmies: Olen ajatellut ehkä jouluksi hankkia tämmösen pelin että saisi vähän vaihtelua jatkuvaan fps räiskimiseen :D
 
En ole koskaan pelannut tämmöisiä pelejä niin olisi mukava jos joku kehtaisi kertoa vähän noista classeista että mitä väliä minkä valitsee ? Mikä on erikoistunut mihinkin ja jne. :D

 
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Classes_%28Skyrim%29 Tuolta voi lukea..
 
dinghie: pistin allekirjoitukseen.
Eemil
11.12.2011 03:02:33 (muokattu 11.12.2011 03:02:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taitotasojärjestelmä yhdistettynä hahmon tasojen nousuun on hieno juttu ja pelaamisen aloittaessa oli uskomaton juttu kuinka iso pelimaailma on kyseessä. Nyt kun peli on aika lailla pelattu ei pelimaaliman suuruus enää vakuuta koska asiat alkavat toistamaan itseään. Ihan kivaa on se, että itse saa tehdä varusteensa ja niitä parannella, mutta pelistä puuttuu ne superhyvät kamat joita et itse voi tehdä.
 
Ja onhan niitä bugeja. Kerran lohikäärmettä vastaan taistellessani sain sen elämät melko vähiin ja se ei enää kyennyt lentämään. Silti se vaan veteli menemään maassakin kuten ilmassa, eli liukui hirveää vauhtia paikasta toiseen välittämättä kivistä ja kannoista. Olen myös todistanut lentävää hevosta ja kerran perhonen muuttui ihmiseksi joka liiteli poikittain ympäriinsä.
 
BMF
13.12.2011 00:05:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerran lohikäärmettä vastaan taistellessani sain sen elämät melko vähiin ja se ei enää kyennyt lentämään. Silti se vaan veteli menemään maassakin kuten ilmassa, eli liukui hirveää vauhtia paikasta toiseen välittämättä kivistä ja kannoista. Olen myös todistanut lentävää hevosta ja kerran perhonen muuttui ihmiseksi joka liiteli poikittain ympäriinsä.
 
Kuulostaa melkoiselta happotripiltä tämä teksti.
 
Beat your dick like it owes you money.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «