Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kännykeskustelua
1 2 3
Linnunlaulupuu
27.02.2011 14:45:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kenenkään kosmisella ostoslistallasdf LG:n Optimus 3D -jymypaukkua?
 
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
DJKaaos
27.02.2011 15:01:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Linnunlaulupuu: Onko kenenkään kosmisella ostoslistallasdf LG:n Optimus 3D -jymypaukkua?
 
Ei nyt varsinaisesti listalla, mutta kyllä kiinnostus laitteeseen heräsi, kun Mikrobitistä siitä luin. Tulevasta myyntihinnasta ei kyllä osattu sanoa yhtään mitään, mutta lienee samaa luokkaa kuin Galaxy S.
 
Minä olen minä.
Linnunlaulupuu
27.02.2011 21:23:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

djKaaos: Ei nyt varsinaisesti listalla, mutta kyllä kiinnostus laitteeseen heräsi, kun Mikrobitistä siitä luin. Tulevasta myyntihinnasta ei kyllä osattu sanoa yhtään mitään, mutta lienee samaa luokkaa kuin Galaxy S.
 
Kuutta ja puolta eugenia tuntuvat järjestään olevan kaikki huippu-uutuudet. Kiinnostaa tuo 3d:n futaaminen käytännössä, nyt kun nintendokin laski vesille 3ds-konsolin.
 
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
vinouma
28.02.2011 18:25:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niskamies: Ei pidä paikkansa. Itse päivitin kanssa 10.4-10.6 juuri tuolla 29e päivityslevyllä.
 
TJEU http://www.youtube.com/watch?v=loFUyDjCbK8

 
Kävin tänään Humacissa hakemassa Snow Leopardin, hinnaksi tuli 129 euroa, ni! ;)
 
/V
 
Tämmöne resupekka
Niskamies
28.02.2011 20:29:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vinouma: Kävin tänään Humacissa hakemassa Snow Leopardin, hinnaksi tuli 129 euroa, ni! ;)
 
/V

 
Aika pahaa jäätämistä kun olisit pärjännyt tälläkin: http://store.apple.com/fi/product/MC573K/A?mco=MTY3ODQ5OTY
 
kk80
04.03.2011 23:34:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olettekos kokeilleet Huawei u8800 puhelinta? Itse hairahduin tuohon Saunalahden n.9e puhelin + mininetti tarjoukseen ja tänään puhelin saapui ihmeteltäväksi. Eka Android puhelin joten vähän ihmetellessä mennyt tämä päivä.
 
Nokian tilanne on paha, ei voi muuta sanoa. Apple jyrää kalliissa puhelimissa ja nähtävästi Kiinapajat kirivät etumatkaa kiinni näissä halvoissa älypuhelimissa. Eikös Nokia & Symbian kombinaation pitänyt sopia nimenomaan näihin halvemman hintaluokan luureihin. Android näyttäisi kuitenkin sopivan mainiosti tähän Huaweihin. Laadukkaan tuntuinen puhelin tähän hintaluokkaan. Nokian 5530 Express Musicia ei tule ikävä -tosin onhan tuo kyllä iäkkäämpikin puhelin.
 
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
esprit de corps
05.03.2011 16:36:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

obiwan: Vähän mietteitä HTC:n Desire Z:sta näin parin päivän käytön jälkeen
 
- Akunkesto on ns. "aktiivikäytössä" surkea. Wlani/3G/GPS päällä näytön kulutukseen yhdistettynä virrat häviää tunneissa. Etusivulle laitoin nappulat näitten sulkemiseen yksitellen. Vähän vaivalloista sulkea noi joka kerta kun jättää puhelimen pidemmäks aikaa pöydälle mut kai tohon tottuu. Musiikin kuuntelu sun muu normikäyttö ei tuhlaa akkua mitenkään kamalasti.

 
Sulla kyllä on jotkut synkkaukset sovelluksilla jäytämässä taustalla minuutin välein jos noin käy. Mulla on Desire HD ja synkkaukset Facebookiin ja sähköpostiin on laitettu neljän tunnin välein, kun kuitenkin ne päivittää itsensä, kun ne avaa. Huomasin myös, että esimerkiksi amppareiden sovellus söi akkua jostain syystä ihan helvetisti, joten uutiset luen nykyään ihan nettiselaimen kautta. Sähän pystyt tsekkaamaan sieltä asetukset - tietoja puhelimesta - akku - akun käyttö-kohdasta, mikä sitä akkua syö. Piti nyt sanoa, vaikka saatoit tietääkin.
 
- Musa kuulostaa pakkauksen omilla napeilla mielestäni helvetin hyvältä. Latasin soittimeksi MixZingin, jossa on ihan pätevä EQ. Mitään ihmeempää särkemistä ei mun korvaan aikanaa sattunut ekukäppyrän alataajuuksien ollessa isommallakin.
Johdossa olevat kontrollit ovat iso plussa, niihin kun vielä lisäisi volumenapit niin homma olis perfecto.

 
Soittimena toinen pätevä on PowerAmp. Trialin saa ilmaiseksi, eli kokeilu ei maksa mitään.
 
- GPS toimii yleensä suht hyvin, mutta esim tässä kotona gmaps ei onnistu paikallistamaan sijaintia ihan tarkasti, vaikkei ihan korvessa ollakaan eikä mitään korkeampia rakennuksia oo ympärillä.
 
Oletko siis sisällä, kun sanot "kotona"? Tuo GPS ei ainakaan mulla toimi kuin ulkona tarkasti, mutta silloin se kyllä toimii.
 
- Kaikkea appia ja sälää on vitusti, puolillakaan ei tee hirveästi mitään... Pitää kai jossain vaiheessa alkaa poistaa turhuuksia ja hakea Marketista vain tarvittavat. Ärsyttää myös kun softat jää pyörimään taustalle eikä task killerikään sammuta näitä kaikkia. Hyvä selain on vielä hakusessa, tällä hetkellä Operan Mini käytössä, luurin omakin oli ihan pätevä.
 
Miren Browser on hyvä, mutta itse käytän ihan luurin vakioselainta. Kannattaa tuokin kuitenkin kokeilla.
 
oulukyllosa
05.03.2011 19:28:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hirveä älypuhelin kuume päällä.On siirtynyt tämä interwebin käyttökin lähes tyystin puhelimen kautta tapahtuvaksi.Se vaan että kun tällä N95:lla naputtaa niin peukku on turrana.Taidan ostaa sen Samsungin Galaxy S II mallin jahka tulee myyntiin.Nokia N8 oli jo ostoskorissa mutta siinä vaiheessa tuli Nokian tiedote Symbianin "alasajosta" joten ajattelin että kaipa tässä ekaa Windows Nokiaa odotellessa ehtii yhden Samsungin tai muun Android puhelimen koeajaa ja kuluttaa.
 
Gov`t Mulea ja Allman Brothers Bandiä oululaisittain coveroituna www.myspace.com/allmancousins
päänahka
06.03.2011 02:43:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oulukyllosa: Nokia N8 oli jo ostoskorissa mutta siinä vaiheessa tuli Nokian tiedote Symbianin "alasajosta" joten ajattelin että kaipa tässä ekaa Windows Nokiaa odotellessa ehtii yhden Samsungin tai muun Android puhelimen koeajaa ja kuluttaa.
 
Nyt en kyllä saanut kiinni tästä logiikasta...
 
MaD PiAnIsT
07.03.2011 21:25:37
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oulukyllosa:Nokia N8 oli jo ostoskorissa mutta siinä vaiheessa tuli Nokian tiedote Symbianin "alasajosta" joten ajattelin että kaipa tässä ekaa Windows Nokiaa odotellessa ehtii yhden Samsungin tai muun Android puhelimen koeajaa ja kuluttaa.
 
No tuota, eihän tuo alasajo nyt ihan heti näy, parissa vuodessa ehkä enemmänkin. Ja kyllähän takuuhuollot sun muut pelaa ainakin sen mitä takuuta on eli pari vuotta. Ja eihän nuo sovellukset ole mihkään loppumassa symbianille muutenkaan. Että en nyt näe tätä ideaa miksi lykätä tuon uutisen takia ensimmäisen Nokian ostoa.. Mutta en mä ite ainakaan enää ostaisi Symbianpuhelinta. Helkkarin hankala ja monimutkanen käyttää todella usein. Odotetaan nyt tuota fuusiota ja sen tuloksia. N900 kyllä on houkuttanut siitä asti kun se julkaistiin, eli pari kuukautta oman "lippulaiva N97" jälkeen. Semisti kyllä otti silloin päähän Nokian toiminta..
 
"Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa
kk80
08.03.2011 12:47:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja eihän nuo sovellukset ole mihkään loppumassa symbianille muutenkaan. Että en nyt näe tätä ideaa miksi lykätä tuon uutisen takia ensimmäisen Nokian ostoa.
 
Itseäni arveluttaa juuri eniten toi sovelluskehityksen tulevaisuus. Symbian on perinteisesti ollut aika vittumaisen alustan maineessa näin softakehittäjien joukossa. Asiaa on paranneltu (QT frameworkki)mutta silti haasteita riittää. Jos Symbianin elämänkaari on hiljalleen päättymässä niin mikä motivoisi uusia softakehittäjiä opiskelemaan ko. tekniikoita? Jos itse olisin nyt koulunpenkillä niin taatusti hakeutuisin Android / IOS tekniikoiden pariin. Symbian laitteiden valtava määrä varmasti takaa sen, että jotain softaa aina tulee löytymään mutta muut alustat ajaa kyllä ohi määrässä ja laadussa.
 
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
HaloOfFlies
03.04.2011 19:45:41
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään on kulunut 38 vuotta maailman ensimmäisestä kännykkäpuhelusta. Se tehtiin New Yorkissa 3.4.1973.
 
http://edition.cnn.com/2011/OPINION … greene.first.cellphone.call/?hpt=T2
 
It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5
dipshit
05.04.2011 23:06:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan ostanut Android Marketista Visa Electronilla? Onko se edes mahdollista? Tossa pari-kolme tuntia sitten yritin ostaa yhden appsin ja vieläkin "varmennetaan ostosta"? wtf?
 
"näin on , ei Räppi muusikot ei osaa ees laulaa ja lisäks yks räppäri vei mun tyttö kaverin . joten hevi on parasta" -hevi man
Epämuusikko
06.04.2011 14:24:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Monta vuotta vanha Nokian simpukka. Toimii kuin tauti eikä oo kertaakaan pettäny minkään ominaisuutensa puolesta.
 
6-stroke troll.
esprit de corps
07.04.2011 18:19:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dipsetcityboy: Onko kukaan ostanut Android Marketista Visa Electronilla? Onko se edes mahdollista? Tossa pari-kolme tuntia sitten yritin ostaa yhden appsin ja vieläkin "varmennetaan ostosta"? wtf?
 
Onhan tuolta tullut ostettua Electronilla. Pitäisi sen toimia, jos siinä vain on se kolmen numeron koodi nimikirjoituskohdan vieressä (jonka virallista nimeä en nyt muista ja laiskasti en jaksa googlata).
 
ltg
07.04.2011 19:15:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilen kävin LG:n Optimus 2x:n Desire HD:n rinnalle. Syksyllä näkee, kumpi väistyy Evo 3D:n tieltä ja kumpi jää työpuhelimeksi. Vikkelämpi tämä Optimus on ainakin, ja hdmi on kiva, mutta Htc:ssä on omat puolensa.
 
Vallan mainioita kapuloita molemmat. Ja 1080p -videokuva oli yllättävän laadukas 40" ruudulta katsottaessa. Kännyvideoksi erinomainen.
 
Kävele ja liiku jotain ylös noustuasi, että loka, joka on yöllä kokoontunut suolijin laskeusi alaspäin persauxeen. Konsti elää kauan, kohta 5, Waasa 1786
Bluesmies
07.04.2011 22:32:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on 9 vuotta vanha Nokian 3510: http://www.canadiancontent.net/mobile/phone_pictures/nokia-3510.jpg
 
Ei oo värinäyttöä eikä muutakaan turhaa paskaa. Toimii ku perkele.
Meadow
07.04.2011 22:35:55 (muokattu 07.04.2011 22:36:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotain puoli vuotta vanha iPhone 4 löytyy. Ennen tätä mulla oli ollut köpöisiä halpis-Nokioita jotka kaikki menivät paskaksi alle vuodessa, joten oli pieni kulttuurishokki huomata, mitä kaikkea kännykällä voi tehdä. Nythän tuo on periaatteessa ylimääräinen ruumiinosa.
 
vinouma
15.04.2011 22:53:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.yapfiles.ru/show/26593/f … 030bfeaf9548f78a2cadcc5290.flv.html
 
Symbian, huoh! Onneksi on olemassa vaihtoehtoja. ;)
 
/V
 
Tämmöne resupekka
sakked
20.04.2011 13:14:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nokia 1100 toiminu helveti hyvi. Myös 3100 edelleen toiminnassa. Nykyään noi kännykät tuskin on yhtä hyviä ku 2000- luvun alun kännykät. Tosin kyllähän noista uusista kännyistä ominaisuuksii löytyy mut eihä ne toimi ku vuoden tai pari.
 
"Live for nothing or die for something" -John Rambo
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «