Muusikoiden.net
08.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tuuri
1 2 3 4 540 41 42 43 44
Rhesus
09.11.2010 20:56:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiss. Katoitteko äsken? Ihan jäätävää whitetrash -sakkia, tuntuu että ohjelmantekijät pitävät pilkkanaan noita ja ovat editoineet just kaikki urpoilut tohon sarjaan :)

BondakeBunny
09.11.2010 21:03:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parin vilkasun perusteella aika hirveetä paskaa. On kyllä pitäny melkonen älypää olla että nuin surkeen formaatti idean on hokannu.

Minä olen itse jumala, synti ja se joka päättää mitä sillä tehdään.
Kersu
09.11.2010 21:12:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voisin kuvailla ohjelmaa kauniilla lauseella. Ripulipaskan ja krapulaoksennuksen seos, joka on keitetty kokoon kattilassa. Voissss hävettää olla raahelainen ku siellä niitä Raahen Zetoriukkoja pyöri. En tiiä missä jaksossa ne on/oli, kunhan vaan kuulin jostaki.

"Ananas on 'no' sanana." -Sikisijä
Jormaz
09.11.2010 21:13:07

On asioita joita en pysty ymmärtämään. Oli melkoista taistelua katsoa jakso kokonaan.

No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Japsu
09.11.2010 21:13:07

Pikaisella silmäyksellä vaikutti aivan samalta ohjelmalta kuin se Nelosen Matkaoppaat, sillä erotuksella että Alanya on vaihtunut Tuuriin. Tasan samanlaista porukkaa näytetään kummassakin ohjelmassa.

"Scenes from a Memory has as much to do with music as a phone book has to do with literature."
masterhat
09.11.2010 21:27:54

ja vittu tietnkin missasin tän, ääää!

runo ja kaikkee, olisin kyl halun olla läsnä henges, mut ehkä sit viikon päästä

''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
Musiikkimasiina
09.11.2010 21:28:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Japsu: Pikaisella silmäyksellä vaikutti aivan samalta ohjelmalta kuin se Nelosen Matkaoppaat, sillä erotuksella että Alanya on vaihtunut Tuuriin. Tasan samanlaista porukkaa näytetään kummassakin ohjelmassa.

Joo ja Matkaoppaat on aika kirkkaasti parempi sarja.

http://www.myspace.com/conquerband http://www.myspace.com/xlfitswell
HaloOfFlies
09.11.2010 21:39:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lähinnä siksi olen tuota katsonut, että serkku perheineen kuvattiin ja joissakin jaksoissa mahdollisesti näkyvät.

Ei tuo mikään hyvä sarja kyllä ole.

It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5
tsugaru
13.11.2010 12:42:21

Jormaz: On asioita joita en pysty ymmärtämään. Oli melkoista taistelua katsoa jakso kokonaan.

Hienoa kuitenkin, että katsoit loppuun. :D

No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR
Burn
13.11.2010 13:11:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Melkosta ihmisjätettä tämäkin sarja. Kyläkaupan työntekijät tuntus olevan vähintään yhtä helvetin vajakkeja ku ne ihmiset jotka siellä ihan innoissaan.

"Kristinuskon vastaisuuden lisäksi Benton on kiinnostunut moottoripyöristä."
JPQ
13.11.2010 13:17:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muuta odotellessani olen katsonut ja sanoisin että tämähän on iso mainos. Ja huono sellainen minua ärsyttää eräällä- tavoin tuo.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Rhapa
13.11.2010 15:00:05

Burn: Melkosta ihmisjätettä tämäkin sarja. Kyläkaupan työntekijät tuntus olevan vähintään yhtä helvetin vajakkeja ku ne ihmiset jotka siellä ihan innoissaan.

Yhtäkään jaksoa kokonaan katsomatta voisin ehkä kuitenkin sanoa kaikkien ihmisten olevan aika lailla samanlaisia paskaperseitä ihan jokainen. Eli tuskin sä yhtään sen fiksummalta näyttäisit, jos sinua tultaisiin työpaikallas (koulussa?) kuvaamaan.

Ja sen mitä yhtä jaksoa jaksoin katsoa, niin aika lailla mainostahan tuo vain oli. Ei mitään mielenkiintoa seurata.

nypdjaz
13.11.2010 18:10:51 (muokattu 15.11.2010 21:38:10)

Ekan jakson satuin katsomaan, suomi-redneckit tarjosivat kyllä mainiota viihdettä paikoitellen, kuitenkin tunnin mittainen jakso tota kerralla on liikaa, joku 30 min riittäisi aivan hyvin. Suosikkihahmo on se tarjouksia kiertelevä lyhyt lihava mies.

Baraka
15.11.2010 21:02:31

Kaikkein paras oli se nainen joka ei Matti Vanhasta tuntenut, "kun ei politiikkaa seuraa"

DJKaaos
16.11.2010 21:19:52

Katselin palan matkaa ohjelmaa ja täytyy kyllä sanoa, että timanttia oli. Jumalauta, tämähän on tehty just niin kuin tämmönen ohjelma ja sarja pitää tehdä! Punanahkaisia kesäsuomalaisia, hassunhauskoja tekstipaitoja, vyötärölaukkuja ja halpoja moottorisahoja. Kunnon redneck-meininkiä. Toimii.

Minä olen minä.
Tande
16.11.2010 21:32:17

Pakko myöntää, että olen varsin tyytyväinen, että olen toistaiseksi välttynyt vierailulta kyseisessä kyläkaupassa, vaikka alueella olenkin reissannut.

Anteeksi.
-J
17.11.2010 10:42:20

Heittäkääs ny vielä joku kunnon angstinen "Siis vitttu mitä massan edustajii ja junttei siin sarjas niinq pörrää hei voitsätajuu..."

Muistakaa korostettu R -kirjain, sekä jokainen A -kirjain tulee lausua Ä:n ja E:n risteytyksenä.

"TsyyytffFiiuu, TsyyytffFiuu" - Kuustoistaventtiilinen oohoosee turpo
Prkl
17.11.2010 11:25:25

Tätä on kans tullut kattottua ja ei tämä nyt niin huono ole mitä odotin, muttei mikään mahtisarja kuiteskaan. Tähän mennessä noloimmat tyypit koko sarjassa on ehdottomasti ollu ekan jakson kaks tamperelaista(?) nuorta naista, joiden ulkonäkö oli lievästi sanottuna järkyttävä ja ei se ajatuksen juoksukaan kirkkaimmasta päästä ollu, no toinen niistähän sano olevansa maikkarilla chattijuontajana että kertoo sekin jotain..
Rhesus
21.11.2010 20:07:53

Mä olen edelleenkin sanaton!

Void
21.11.2010 20:31:45

"Mä oon itseasias bändäri."

Mitä mitä vittua nyt.....

War... war never changes.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 540 41 42 43 44

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti