Muusikoiden.net
05.12.2016

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Veikkausmestari.com - Veikkaa ilmaiseksi ja voita
1
roopehattu
08.11.2010 13:55:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veikkausmestari.com on kaikille avoin ilmainen palvelu, jossa tarkoituksena on veikata leikkimielisesti eri urheiluotteluiden lopputuloksia 1X2-menetelmällä. Parhaimmat veikkaajat palkitaan aina kilpailujaksojen loputtua. Parhaat pelaajat saavat myös ranking-pisteitä jaksojen päätyttyä vuoden kokonaisrankingia varten. Vuoden paras veikkaaja saa itselleen palkintojen lisäksi Veikkausmestari-tittelin!

http://www.veikkausmestari.com/

Ajattelin avata kyseiselle palvelulle oman ketjun tänne, jos sattuisi löytymään kiinnostuneita ihmisiä pelaamaan ja perustamaan vaikkapa muusikoiden.net -kimpan?

Pelissä on muutaman kuukauden mittaisia jaksoja. Jaksojen alussa jokainen pelaaja saa itselleen 2000€ virtuaalirahaa käytettäväksi. Tällä rahalla veikataan oikeita Sm-liiga, NHL, Valioliiga yms. otteluita. Jakson lopulla voittaja on se, joka on saanut veikkaamalla suurimman summan rahaa. Jaksojen 10 parasta palkitaan.

Itse olen pitänyt palvelusta vaikka omat rahani tälle jaksolle olen tunaroinut jo aikoja sitten. Palvelu on vielä melko tuore eika pelaajia ole hirveästi, mutta määrä kasvanee vielä huomattavasti!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti