Muusikoiden.net
03.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Saako VHS-leffoja mistään enää?
1
Brownie
08.11.2010 12:01:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin. Mulla ei ole mitään nykyajan hienouksia. On vain telkkari ja VHS-nauhuri.

Saako esim. videovuokraamosta vanhoja klassikkoleffoja VHS-muodossa? Olen viimeksi asioinut videovuokraamossa 20 vuotta sitten.

Nazareth
08.11.2010 12:11:31

Kirpputoreilta löytyy puoli-ilmaseks.

Sitkeä rotta. Räkäjarrujen läpi karannut räkä päätyy musiikkiin. Nää soi.
CountX
08.11.2010 12:16:51

Huuto.netissä on runsaasti VHS:iä halvalla.

"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
carnation
08.11.2010 12:33:13 (muokattu 08.11.2010 12:36:30)

CountX: Huuto.netissä on runsaasti VHS:iä halvalla.

Huuto.netissä on surkuhupaisia nämä "lievästi" ylihinnoitellut tapaukset, esim.

http://www.huuto.net/kohteet/sahkop … video-vhs-huippukuntoinen/154740468

Ilmeisesti joku on optimisti ja olettaa että kyllä menee kaupaksi. Tuokin Sähköputkimies on pyörinyt jo useamman kuukauden huuto.netin listoilla mutta kovasti myyjä vain hakkaa päätään seinään ja yrittää saada kaupaksi. Voisi vähän miettiä mitä kauppaa ja millä hinnalla.

Kirppareilla tuppaa olemaan vähän sama ongelma, siellä ne 2 euron kasetitkin lojuvat kuukaudesta ja vuodesta toiseen hyllyssä kun tuokin hinta alkaa olla liikaa. Hyvä säkä, jos edes eurolla menee kaupaksi. Ainahan niihin voi laittaa 20 senttiä kappalehinnaksi tms. mutta silloin menee jo nappikaupaksi. Järkevintä olisi kaupata isompana könttänä, silloin joku ehkä saattaisi ostaa. Ongelmajätettähän nuo perusnauhat tavalla tai toisella ovat, harvinaisemmat narut on sitten erikseen. Itsellänikin taitaa parisataa vhs:ää lojua kaapissa, vielä kun keksisi mitä niille tekisi.

"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Brownie
08.11.2010 14:01:51

Mä kattelisin mielelläni VHS-kasetteja.

Kyllä videovuokraamoista luulisi löytyvän vielä?

itsy
08.11.2010 14:10:26

Kirjastoista voisi vielä löytyä. Ja tosiaan kirppiksiltäkin, vaikka sielläkin on monesti samaa ylihinnoittelun kulttuuria kuin Huuto.netissä. Eipähän tarvitse postitella, joka ei kasettien kohdalla ole niin halpaa.

VHS-nostalgiaa ja comebackia odotellessa.

oivoi
Herrah
08.11.2010 15:19:38

Antikvariaateista löytyy helvetin hyvin, en tiedä sun pääkaupunkiseudustas tosin.
Mutta täällä kaukana Idässä on parikin liikettä mistä löytyy satoja veehooässiä.

Rhesus
08.11.2010 15:43:46

Mä olen kantanut roskikseen säkkikaupalla kun kaverit eivät huoli niitä multa ja mä en tee niillä mitään.
Joku dyykkari omistaa nyt parisataa alkuperäistä kassua ja parisataa nauhoitettua.

HaloOfFlies
08.11.2010 16:06:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Divareista löytää. Pitäisi itsekin taas pitkästä aikaa käydä hakemassa VHS-kasetteja.

It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5
bedlam
08.11.2010 16:14:00 (muokattu 08.11.2010 16:15:48)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carnation: Huuto.netissä on surkuhupaisia nämä "lievästi" ylihinnoitellut tapaukset, esim.

http://www.huuto.net/kohteet/sahkop … video-vhs-huippukuntoinen/154740468

Ilmeisesti joku on optimisti ja olettaa että kyllä menee kaupaksi.

:D Älyttömän pitkä sepostus vielä alla. Postituskuluineen 10 euroa käytetystä VHS-leffasta, jolla ei ole mitään keräilyarvoa on kyllä kohtuullisen kova hinta. Ite en yli euroa kehtaisi edes dvd-versiosta pyytää.

Iteltä löytyy parikymmentä VHS-leffaa alkuperäisenä + komerollinen nauhotettuja. Siinä se onkin homma käydä läpi ja ottaa tärkeät säilöön... Alkuperäisten joukossa mm. Star Warsit (ne oikeat alkuperäiset) sekä legendaarinen pilalleleikattu RoboCop.

Prophet
09.11.2010 19:35:54

Tutustukaa tuohon!

http://www.fixgalleria.net/index.php

AP
09.11.2010 22:14:53

Rhesus: Mä olen kantanut roskikseen säkkikaupalla kun kaverit eivät huoli niitä multa ja mä en tee niillä mitään.
Joku dyykkari omistaa nyt parisataa alkuperäistä kassua ja parisataa nauhoitettua.

Mullakin on varmaan parisataa kasettia kellarissa, alkuperäisiä ei juurikaan mutta itse nauhoitettuja mitälie juttuja ties kuinka. Oikein odotan, että pääsee joskus 2020 katselemaan, mitä sitä on tullutkaan talteen otettua :D

"Että se tulisi seinän läpi ja kaataisi hellan, ja menisi toisesta seinästä ulos. Sitten muumimamma sanoisi että "kah, nyt taitavat kakkuset uunissa olla hieman vituillaan" -Tempura
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti