Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Miljonääriäidit Maria & Nina
1 2 3 4
Veikko
24.09.2010 13:18:05 (muokattu 24.09.2010 13:58:59)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carnation: Vittu teidän kanssanne.
 
Miksette te koskaan keskustele yhtä suurella vimmalla ja mielenkiinnolla aidosti hyvistä ohjelmista? Vain tällainen törky saa teidät hereille.

 
Ei kukaan uskalla kehua mitään ohjelmaa. Mnetin mediakriittinen älymystö haukkuu kuitenkin kaiken tv-viihteen ja ne jotka eivät hauku ilmoittavat, että heillä ei ole ollut televisiota seitsemään vuoteen. Internetissä onneksi on vain laadukasta juttua, eikä paskaa ollenkaan.
 
Viihdettähän tuo miljonääriäidit ovat ja sen tarkoitus onkin provosoida köyhiä loskassa tarpovia suomalaisia. Suomessa ei pidetä jos joku on rikastuu. Sitten jos itse sattuu syystä tai toisesta sattuu rikastumaan niin sitten ei tykätä köyhistä kun ne aina valittavat.
 
Mr. Treehorn treats objects like women, man - The Dude
Quru
24.09.2010 14:41:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veikko: Ei kukaan uskalla kehua mitään ohjelmaa. Mnetin mediakriittinen älymystö haukkuu kuitenkin kaiken tv-viihteen ja ne jotka eivät hauku ilmoittavat, että heillä ei ole ollut televisiota seitsemään vuoteen. Internetissä onneksi on vain laadukasta juttua, eikä paskaa ollenkaan.
 
Viihdettähän tuo miljonääriäidit ovat ja sen tarkoitus onkin provosoida köyhiä loskassa tarpovia suomalaisia. Suomessa ei pidetä jos joku on rikastuu. Sitten jos itse sattuu syystä tai toisesta sattuu rikastumaan niin sitten ei tykätä köyhistä kun ne aina valittavat.

 
Ei siinä mitään jos rikastuu omin avuin, mutta jos omaisuuden eteen on tehnyt sen verran että on tajunnut antaa alamajavaa oikealle miehelle niin mielestäni on ihan hyvä pikkuisen kritisoida touhua.
 
Kun viikset omaava mies koskee hammondiin, syntyy AINA suhinaa ja pörinää. Hammondeja on valmistettu kahta sorttia: hyviä ja huonoja.Tyypillinen hammondien soittotekniikka on murjominen.
Veikko
24.09.2010 14:54:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Quru: Ei siinä mitään jos rikastuu omin avuin, mutta jos omaisuuden eteen on tehnyt sen verran että on tajunnut antaa alamajavaa oikealle miehelle niin mielestäni on ihan hyvä pikkuisen kritisoida touhua.
 
Mitä väliä sillä on kuinka rikastuu? Yhtälailla sitä on rikas. Jos nyt voittaa lotossa tuon seitsemän miljoonaa niin onko sekin huono homma kun ei ole mitään sen omaisuuden eteen tehnyt? Toki on vienyt tehnyt lottokupungin, mutta sepä ei suuria ponnisteluja vaadi.
 
Eli
 
Rikkaille miehille ei saisi antaa lainkaan alamajavaa? Ja jos antaa ja rakastuu, menee naimisiin niin silti pitää mennä duuniin vaikka ei olisi tarvetta? Miksi silloin ei voisi elää niin kuin haluaa ja toteutella unelmiaan?
 
Jos mun vaimo olisi miljonääri niin en minäkään mitään hommia tekisi.
 
Mr. Treehorn treats objects like women, man - The Dude
Rhapa
24.09.2010 14:54:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veikko: Mitä väliä sillä on kuinka rikastuu? Yhtälailla sitä on rikas. Jos nyt voittaa lotossa tuon seitsemän miljoonaa niin onko sekin huono homma kun ei ole mitään sen omaisuuden eteen tehnyt? Toki on vienyt tehnyt lottokupungin, mutta sepä ei suuria ponnisteluja vaadi.
 
Eli
 
Rikkaille miehille ei saisi antaa lainkaan alamajavaa? Ja jos antaa ja rakastuu, menee naimisiin niin silti pitää mennä duuniin vaikka ei olisi tarvetta? Miksi silloin ei voisi elää niin kuin haluaa ja toteutella unelmiaan?
 
Jos mun vaimo olisi miljonääri niin en minäkään mitään hommia tekisi.

 
Ei ei, kun sua vaan sais sit kritisoida. Soo soo.
 
gigity gigity
Veikko
24.09.2010 14:59:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rhapa: Ei ei, kun sua vaan sais sit kritisoida. Soo soo.
 
Heh, ei paljon haittaisi katkerien köyhien vittuilut. Pistäisin vaan sikarin palaan ja tilaisin lisää vahvaa olutta belgialaispanimosta.
 
Mr. Treehorn treats objects like women, man - The Dude
Quru
24.09.2010 15:20:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veikko:
Rikkaille miehille ei saisi antaa lainkaan alamajavaa? Ja jos antaa ja rakastuu, menee naimisiin niin silti pitää mennä duuniin vaikka ei olisi tarvetta? Miksi silloin ei voisi elää niin kuin haluaa ja toteutella unelmiaan?
 
Jos mun vaimo olisi miljonääri niin en minäkään mitään hommia tekisi.

 
Hyvä. Ymmärsit oikein. Juuri tätä tarkoitin.
 
Kun viikset omaava mies koskee hammondiin, syntyy AINA suhinaa ja pörinää. Hammondeja on valmistettu kahta sorttia: hyviä ja huonoja.Tyypillinen hammondien soittotekniikka on murjominen.
Wolfgang
24.09.2010 17:21:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Veikko: Jos nyt voittaa lotossa tuon seitsemän miljoonaa niin onko sekin huono homma kun ei ole mitään sen omaisuuden eteen tehnyt? Toki on vienyt tehnyt lottokupungin, mutta sepä ei suuria ponnisteluja vaadi.
 
Ei se kupongin täyttäminen vielä hankalaa ole, mutta koitapaa saada seitsemän oikein. Siihen ei moni pysty.
 
Don't think twice it's all right.
Lennu
24.09.2010 18:14:30
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wolfgang: Ei se kupongin täyttäminen vielä hankalaa ole, mutta koitapaa saada seitsemän oikein. Siihen ei moni pysty.
 
Mä luulen tällä kertaa onnistuneeni :) kerron sitten.
 
My life is like an Opel-highway.
Gardiner
24.09.2010 18:19:09 (muokattu 24.09.2010 18:19:25)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wolfgang: Ei se kupongin täyttäminen vielä hankalaa ole, mutta koitapaa saada seitsemän oikein. Siihen ei moni pysty.
 
Työläintä on se kupongin kiikuttaminen ärrälle. Paitti voishan sitä tilata taksin ja pyytää et kuski vie sen kupongin kiskalle.
 
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
kyseinen
24.09.2010 18:41:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gardiner: Työläintä on se kupongin kiikuttaminen ärrälle. Paitti voishan sitä tilata taksin ja pyytää et kuski vie sen kupongin kiskalle.
 
Jos osaat kirjoittaa m.netin keskustelupalstalle, varmaan saat myös täytettyä lottokupongin netissä. Tosin sitten ei oo sitä kivaa paperista versiota hypisteltäväksi.
 
Vähän pettymys tämä ohjelma. Tyypillisen suomalaisen pliisuja nämä kullankaivajat (ainakin toistaiseksi). Kyllähän tätä silti katsoo muutamien mehukkaiden kommenttien toivossa. Ja se on tietty ihan parasta, jos jengi provosoituu tällaisesta. Väsynyttä.
 
War, come with us home!
HaloOfFlies
24.09.2010 19:09:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mesta.net
 
Ohjelman toisessa jaksossa 29.9. Maria ja Nina valmistautuvat hyväntekeväisyysgaalaan, mutta kaikki ei mene suunnitelmien mukaan ja tunteet käyvät kuumina. Jaksossa nähdään myös vaarallinen tapaturma hevostalleilla...
 
Tapaturman voisi katsoa.
 
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5
Gardiner
24.09.2010 20:20:42
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=alQjtnWQlAE
 
"And the same six numbers came again next week, which was nice"
Ja mää hajen sen palttooni.
 
"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
BondakeBunny
25.09.2010 01:55:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kirjotan suoraan tästä ohjelmasta, vaikka en oo nähny yhtää jaksoo, enkä edes halua nähä. VITTU MITÄ PASKAA
 
Ja nuitten "miljonääreinä" olo loppuu just sillon ku kamera sammuu.
 

 
Ei mulla muuta, vaan halusin purkaa mielipiteeni.
 
Totuus on sitä, mitä minä sanon sen olevan
Hargon
25.09.2010 08:40:43 (muokattu 25.09.2010 08:49:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tunnustan katsoneeni ekan jakson. Lähinnä tuli mieleen se, että homma täysin lavastettua.
 
Eukot muka harrastivat thai-nyrkkeilyä ja ainakin blondin otteet olivat sellaisia, ettei ollut ikinä ennemmin lajia kokeillut. Ja kerääntyisikö Ferrarin ympärille tuollaista joukkoa ihmettelijöitä, jos kyseisen kaara tosiaan olisi jokapäiväinen näky kaupungissa?
 
Kyseessä on siis käsikirjoittaja Anna Perhon ja tuottaja Joonas Hytösen masinoima kusetus.
 
Minä vahingossa koko allekirjoituksen. Onko hauskaa?
Quru
25.09.2010 13:12:58 (muokattu 25.09.2010 13:19:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hargon: Tunnustan katsoneeni ekan jakson. Lähinnä tuli mieleen se, että homma täysin lavastettua.
 
Eukot muka harrastivat thai-nyrkkeilyä ja ainakin blondin otteet olivat sellaisia, ettei ollut ikinä ennemmin lajia kokeillut. Ja kerääntyisikö Ferrarin ympärille tuollaista joukkoa ihmettelijöitä, jos kyseisen kaara tosiaan olisi jokapäiväinen näky kaupungissa?
 
Kyseessä on siis käsikirjoittaja Anna Perhon ja tuottaja Joonas Hytösen masinoima kusetus.

 
Mielestäni aika nerokasta katsojien kusetusta jopa. Ainakin parempi idea kuin se, jos he oikeasti olisivat miljonäärejä. Oikean elämän kovan luokan trollausta. Miljonääri-Jussi, jossa kusetettavia ovatkin katsojat.
 
E: Varmaan ollut myös Heikki Järvinen käsikirjoittamassa.
 
Kun viikset omaava mies koskee hammondiin, syntyy AINA suhinaa ja pörinää. Hammondeja on valmistettu kahta sorttia: hyviä ja huonoja.Tyypillinen hammondien soittotekniikka on murjominen.
Rhapa
25.09.2010 13:58:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Quru: Mielestäni aika nerokasta katsojien kusetusta jopa.
 
Mun mielestä tässä ei mennä tarpeeksi pitkälle. Kyllähän tässä pitäisi kyykyttää köyhää (yms. muuta rahvasta provosoivaa) oikein kunnolla. Vittuilla oikein olan takaa täällä ankeassa Suomessa nysvääville duunareille.
 
Mutta kun ei, niin ei. Ei osata, prkl. Ei osata edes provosoida. Säälittävää paskaa.
 
gigity gigity
DJKaaos
25.09.2010 14:03:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rhapa: Mun mielestä tässä ei mennä tarpeeksi pitkälle.
 
En ole tulevia jaksoja nähnyt, joten ainakaan minä en osaa tuohon sanoa vielä mitään.
 
Kyllähän tässä pitäisi kyykyttää köyhää (yms. muuta rahvasta provosoivaa) oikein kunnolla. Vittuilla oikein olan takaa täällä ankeassa Suomessa nysvääville duunareille.
 
Minusta se oli rivien välistä luettuna juurikin tuollaista, mutta jossain rajoissa tuo provoaminen pitää kuitenkin pitää, että ei mene ihan perseilyksi. Ja jos nyt jo katsoo näitä ihmisten reaktioita tuota esittelyjaksoa kohtaan, niin aika hyvin ovat onnistuneet, jos kyseessä siis todella on provosointi ja inhoreaktion hakeminen.
 
Minä olen minä.
masterhat
25.09.2010 17:43:11 (muokattu 25.09.2010 17:43:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

todellakin älytön kuhina sarjan ympärillä, ja kyl on saannut todella voimakkaat reaktiot, iltapäivälehdet on aivan sekaisin kaksiskosta, ja netti muutenkin
 
kyl ite oon ihan liekeis täst sarjast, kunnon hekuu ja ördee mässyy
 
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
Ali
25.09.2010 18:11:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

masterhat: todellakin älytön kuhina sarjan ympärillä, ja kyl on saannut todella voimakkaat reaktiot, iltapäivälehdet on aivan sekaisin kaksiskosta, ja netti muutenkin
 
kyl ite oon ihan liekeis täst sarjast, kunnon hekuu ja ördee mässyy

 
Onkohan edes olemassa sarjaa, josta masterhat ei olisi liekeissä? Hymiö tähän
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
masterhat
25.09.2010 18:17:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ali: Onkohan edes olemassa sarjaa, josta masterhat ei olisi liekeissä? Hymiö tähän
 
no onhan niit jotain kyl :)
 
mut aina niit kiksei löytyy ku oikee kaivaa, ja sit "huono" onkin hyvää
 
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «