Muusikoiden.net
03.12.2016

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Football Manager - Koukuttavin peli koskaan?
1
El_Jyrkkä
16.09.2010 13:00:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En löytänyt aiheesta täältä mitään vuoden -05 jälkeen, niin teinpä uuden;

Onko Muusinetissä ketään muita FM:ää tahkoavia allekirjoittaneen lisäksi? Itse koukahdin sarjaan 08-version myötä, nyt tahkonnut pelisarjan uusinta osaa, FM10:ä.

Tällä hetkellä menossa kausi, jonka aloitin St.Paulin peräsimessä, josta siirryin keväällä estämään Zaragozan putoamista Liga BBVA:sta, nyt jo 4 voittoa putkeen, mm. Barca ja Sevilla kaadettu.

Lisäilkää tänne omia mietteitänne pelistä yleisesti, joukkueitanne, vakiopelaajianne jotka on saatava jokaiseen joukkueeseen jne.

Mä oon nyt yksinäni täällä Valtimolla syömäläkossa, ettei Ruandassa sorrettais enää homoja teinioravia.
Stradlin
16.09.2010 13:12:05

Jonkun verran tulee pelailtua juum. Ikinä en ole aloittanut suoraan jonkun mahtiseuran peräsimessä, paitsi ns. läpällä. Eniten on vuosien saatossa tullut pelattua Carlisle Unitedilla tavoitteena nostaa seura sinne terävimpään kärkeen.

Viimeisimmän pelin aloitin työttömänä olemattomalla kokemuksella. Siitä pääsin BSP:ssä pelaavaan Chesteriin, jonka sain nostettua League1 asti. Sitten tuli potkut jostain tuntemattomasta syystä ja tällä hetkellä vaikutan League2 kriisiseura Oldhamissa.

This guy could fuck up a cup of coffee
El_Jyrkkä
16.09.2010 13:21:00

Stradlin:

Jep, itelläkin menee vähän maku aloittaa jollain Cityllä, ku aloitusbudjetti on yli 200milj, niin voi tehdä jo alkukaudesta superjoukkueen jolla ei yksinkertaisesti voi hävitä, ennemmin just noita "kriisiseuroja", joilla siirtobudjetti on onneton, tai konkurssin takia menettänyt pisteitä (esim. Leeds). Niillä kun onnistuu niin fiilis on katossa :)

Mä oon nyt yksinäni täällä Valtimolla syömäläkossa, ettei Ruandassa sorrettais enää homoja teinioravia.
oulukyllosa
16.09.2010 23:00:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

80-luvulla pelasin Football Manageria Commandore 64:lla.

Voi niitä aikoja....miten friikki nykymittapuulla pitää olla silloisen nuoren pojankossin,että joku tuollainen on kiinnostanut...

Gov`t Mulea ja Allman Brothers Bandiä oululaisittain coveroituna www.myspace.com/allmancousins
Jkob
17.09.2010 07:57:16

Kyllähän manageripeleistä The Manager on ollut se ykkönen. Championship Manager 01/02 koukutti pahasti myös, nämä uudet Football Managerit on vähän kylmäksi jättäneet

Wanking is timeless
Antti1997
17.09.2010 08:10:00

Jkob: Championship Manager 01/02 koukutti pahasti myös, nämä uudet Football Managerit on vähän kylmäksi jättäneet

Tähän sama. "Jonkun verran" tullut tuota CM 01/02:ta pelattua, Football Manager 2010 taas sisälsi liikaa "pikkunäpertelyä", vaikka graafiset ottelut ihan kiva lisä olivatkin.

ten
17.09.2010 08:25:16

Tätä kyseistä peliä en ole pelannut, mutta itse olen kovin koukuttunut Ultimate Soccer Managereihin (USM 98 ja USM 2)! Aivan mahtavia molemmat! Täytynee ilmeisesti tätäkin sitten kokeilla joku päivä! :)

THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
Stradlin
17.09.2010 12:53:44 (muokattu 17.09.2010 13:11:34)

ten: Tätä kyseistä peliä en ole pelannut, mutta itse olen kovin koukuttunut Ultimate Soccer Managereihin (USM 98 ja USM 2)! Aivan mahtavia molemmat! Täytynee ilmeisesti tätäkin sitten kokeilla joku päivä! :)

USM 98 oli ensimmäinen manageripeli mitä tuli enemmän pelattua, se oli kyllä loistava. Itseasiassa sieltä mulle on tarttunut mukaan Carlisle United, jolla olen siis näitä FM-pelejäkin tahkonnut. FM'08 olikin sitten tuon pelin jälkeen oikeastaan ensimmäinen managerointi, johon tosissaan koukutuin.

Täytyypä taas joskus UuäSäMmääkin pelailla, ihan jo nostalgia-arvon vuoksi. Litmanen ja Batistuta samaan jengiin ja maailmaa valloittamaan, aijaijai.

E: USM '98-99 taisi olla toi mitä itse pelailin, jos nyt tarkkoja ollaan.

blackmore81
18.09.2010 18:52:51

Kyllähän tuo koukuttava sarja kieltämättä on. Äkkiä muutama tunti vierähtää koneen ääressä kun vielä haluaa sen "yhden matsin" verran jatkaa pelaamista. Tuossa tuo 2010 pöydällä odottaa, mutta ei ole vielä kerennyt asentaa. Pitää kai tässä kohta yrittää aloitella. Ja sille tielle taas jäädäänkin:)

What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about
Mikko_-Procyon-
19.09.2010 16:12:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oulukyllosa: 80-luvulla pelasin Football Manageria Commandore 64:lla.

Minäpäs pelailen sitä vieläkin emulaattorilla. Vaikeustaso 5 voitin vastikään mestaruuden ja cupin, mutta taso 6 alkaa olla jo tuskallinen. Genius -tasolla ei ole vielä menestystä herunut, liekkö lähes mahdoton jopa. Emulaattorissa on hyvä kun saa sen 500% nopeutuksen, niin saa vähän vauhtia niihin otteluihin.

Silver dollar forger
Stradlin
21.09.2010 20:27:46

Paitsi että koukuttavin, tää on myös yksi raivostuttavimpia pelejä koskaan. Nyt pitää mennä vähän pihalle rauhoittumaan, että pysyy kone ehjänä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti