Muusikoiden.net
04.12.2016

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Suomen MAD
1
Rhesus
10.09.2010 22:07:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi. Keskustelua tästä loistavasta lehdestä.

Mä luin MADia ekan kerran kun aloin isoveljen huoneesta penkomaan mitä luettavaa siellä olisi. Käteen osui MAD ja ihmeellinen taiteltu takakansi.
Niitä tuli sitten luettua urakalla ja divareista hain lisää. Nyttemmin muuttojen seurauksena ovat sitten menneet hukkaan ja suru on iso.
Pitääkin ottaa asiaksi lähteä divariin lehtiostoksille.

Mä diggasin aina niistä leffaparodioista. Käsittämättömän hervottomia juttuja saa sarjakuvaksi käännetystä elokuvasta :)
Spy vs spy on ainoa josta mä en pitäny erityisemmin, vaikkakin tarkkaan luin nekin.

Karipiirto
11.09.2010 00:13:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Star Wars ep.1 aikaan tuli ostettua yksi lehti. Fiskarsin valokirves ja Muumiversiot hahmoista olivat parhautta. Samoin kuin Tatooine viljavodka. Välillä kyllä ihan parhautta ton lehden jutut. :)

"Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä.
JPQ
11.09.2010 08:27:48
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rhesus: Moi. Keskustelua tästä loistavasta lehdestä.

Mä luin MADia ekan kerran kun aloin isoveljen huoneesta penkomaan mitä luettavaa siellä olisi. Käteen osui MAD ja ihmeellinen taiteltu takakansi.
Niitä tuli sitten luettua urakalla ja divareista hain lisää. Nyttemmin muuttojen seurauksena ovat sitten menneet hukkaan ja suru on iso.
Pitääkin ottaa asiaksi lähteä divariin lehtiostoksille.

Mä diggasin aina niistä leffaparodioista. Käsittämättömän hervottomia juttuja saa sarjakuvaksi käännetystä elokuvasta :)
Spy vs spy on ainoa josta mä en pitäny erityisemmin, vaikkakin tarkkaan luin nekin.

Minä taas pidin spy vs spystä ja parodioista joiden kohteet tunnen...

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
jarkkkk
11.09.2010 10:31:13
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aah. Neljä kirjainta joihin voit luottaa. Mulle tuli Mad joskus yläasteella. Oi sitä autuuden päivää kun tuli koulusta kotia ja uusin Mad odotti postilaatikossa -> paskalle.

Hirviä nippu löytyy tuolta kaapista. Muutama vanhempikin vuosikerta on tullu hommattua ja justiinsa löysin kirpparilta nipun vanhoja Mad-spessuja.

miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti