Muusikoiden.net
17.12.2017

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Big Brother 2010
1 2 3 4 542 43 44 45 46 47 48
obiwan
31.10.2010 22:08:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oho mitviduu, Wiltsu tippu :O olin varma et Runkku-Eetu

Kukaan ei voi tehdä kaikkee, apropoo. Omistaja sisään laitteen katsokoon. | obiwanin Thaimaa-blogi
Nytph
31.10.2010 22:12:37 (muokattu 31.10.2010 22:20:33)

Hahhah, Nino vetää aika hyvin tuolla. "This is game", tokas äsken. Taitaa siis englannin loistavasti. Tulee salettiin hieno viikko, jos muidenkin kielitaito on tota luokkaa. :---D

EDIT: Siis ei vittu miten Niko esiteltiin tossa Slovenian BB:ssä. "Popular, sexy.. bisexual, Niko!" Huutonaurua.

"The sun is the same in a relative way, but you're older - shorter of breath and one day closer to death."
spaze
01.11.2010 09:44:28

Kuinkakohan monta ääntä ohjelmalle oikein rapisee oikeasti kun kolmannelta sijalta Vilhelmiina olikin muutaman minuutin sisällä ykkössijalla ja putosikin kisasta? Mä veikkaan että äänet meni 3,4 ja 5 ja sitten joku teinityttö antoi Vilhelmiinalle kolme miinusääntä ja lopputulos oli valmiina. Tai sitten äänestykset on pelkkää BS:ää ja tuotanto itse päättää kuka lähtee.

aivokuolio
01.11.2010 09:57:54

spaze: Kuinkakohan monta ääntä ohjelmalle oikein rapisee oikeasti kun kolmannelta sijalta Vilhelmiina olikin muutaman minuutin sisällä ykkössijalla ja putosikin kisasta? Mä veikkaan että äänet meni 3,4 ja 5 ja sitten joku teinityttö antoi Vilhelmiinalle kolme miinusääntä ja lopputulos oli valmiina. Tai sitten äänestykset on pelkkää BS:ää ja tuotanto itse päättää kuka lähtee.

Paha sanoa, PLUSSAA ROPISEE ja MIINUKSIA SATELEE aina niin perkeleesti vaan tilanne ei oikein muutu mihinkään. Pääasia on että VAIN ÄÄNESTÄMÄLLÄ VOIT VAIKUTTAA etkä jo seuraavana tiistaina ees muista ketä äänestit.

Moimies
01.11.2010 22:24:56

Onko se kenenkään mielestä vähän hölmöä kun aina pitää laskea ne viimeiset äänestyssekunnit sillä tavalla? Minusta on.

dipshit
01.11.2010 22:27:34

Moimies: Onko se kenenkään mielestä vähän hölmöä kun aina pitää laskea ne viimeiset äänestyssekunnit sillä tavalla? Minusta on.

Onhan se kyllä ihan helvetin vammaista.

"Se ei ole homoa, jos molemmat ovat heteroita."
slipkorn
01.11.2010 22:41:48

Moimies: Onko se kenenkään mielestä vähän hölmöä kun aina pitää laskea ne viimeiset äänestyssekunnit sillä tavalla? Minusta on.

Joo, aina vitunmoisella kiireellä pitää jättää kysymykset asukkaille kesken, että ehtii lask- KUUSI VIISI NELJÄ KOLME..

I see you using an old style, I wondered where you had learned it from
spaze
02.11.2010 06:46:20

Se on sitä varten ettei joku niistä kolmesta teinistä maksa turhaan äänestyksestä. Muuten BB pitäisi maksaa korvaukset teinien vanhemmille.

obiwan
02.11.2010 11:50:22

Meneekö mulla nyt jotain pahasti ohi? Sloveniassa on viikon ajan keksitty kusetuksia Nikolle paikallisten kulttuurista ja tavoista. Samanlainen tehtävä on ollut myös Suomessa käynnissä. Minkä takia kumpikaan kilpailija ei tajuaisi outojen tapojen keskellä, että kyseessä on samanlainen kusetus mitä he ovat itse olleet suunnittelemassa omassa maassaan?!?

Kukaan ei voi tehdä kaikkee, apropoo. Omistaja sisään laitteen katsokoon. | obiwanin Thaimaa-blogi
putkinuppi
02.11.2010 13:17:50

obiwan: Meneekö mulla nyt jotain pahasti ohi? Sloveniassa on viikon ajan keksitty kusetuksia Nikolle paikallisten kulttuurista ja tavoista. Samanlainen tehtävä on ollut myös Suomessa käynnissä. Minkä takia kumpikaan kilpailija ei tajuaisi outojen tapojen keskellä, että kyseessä on samanlainen kusetus mitä he ovat itse olleet suunnittelemassa omassa maassaan?!?
Jep. Samaa itsekin mietin, sillä eikai nuo vaihdossa olevat nyt voi olla tajuamatta tuota. Aikas noloa, mutta ihan samahan tuo... Huono selitys kyllä olisi sekin, että tehtävässä kusetetaankin noita muita luulemaan, että ne kusettaa vaihtaria, mutta sitten homma paljastuukin, että vaihtari on kokoajan tiennyt ja heitä on huijat... joo ei toimi.

carnation
02.11.2010 13:33:27 (muokattu 02.11.2010 13:36:21)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

slipkorn: Joo, aina vitunmoisella kiireellä pitää jättää kysymykset asukkaille kesken, että ehtii lask- KUUSI VIISI NELJÄ KOLME..

Ja ensin kysellään asukkailta niitä sun näitä, sitten mennään studioon viideksi sekunniksi laskemaan nuo viimeiset sekunnit ja sitten taas heti takaisin taloon ja siellä taustalla joku asukas röytää kiirellä takaisin sohvalle vessasta tms. kun luuli että olisi vähän pidempi tauko.

Sandra oli kertonut näille asukkaille Chuck Norris -vitsejä: kukaan ei ollut tajunnut, mikä niissä on hauskaa. :(((

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml?1215988

Muutenkin ihan paskaa tämä asukasvaihto, ohjelma koostuu lähinnä myötähäpeää aiheuttavasta tankeroenglannista ja noloista suomiesittelyistä. Ei tätä jaksa.

"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
tender.insanity
02.11.2010 13:43:35

carnation:
Sandra oli kertonut näille asukkaille Chuck Norris -vitsejä

Häh? Onko ne vitsejä vai? Luulin, että faktoja! Nyt on petetty olo..

How do you make holy water? -- You boil the hell out of it.
Kampela77
02.11.2010 13:47:43

carnation: Sandra oli kertonut näille asukkaille Chuck Norris -vitsejä: kukaan ei ollut tajunnut, mikä niissä on hauskaa. :(((

Sehän oli jo tiedossa, ettei noiden yleissivistyksen taso ole korkea.

Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Alpha
02.11.2010 14:08:03

Ja nyt asukkaat puhuvat itseään pussiin selittäessään Sandralle Suomen politiikkaa uuteen uskoon. Ei tosiaan mikään tyhjäpää tämä Sloveeni...:o)

Noh...mitäs eivät harjoitelleet kunnolla.

Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike
DJKaaos
02.11.2010 17:57:56

Alpha: Ja nyt asukkaat puhuvat itseään pussiin selittäessään Sandralle Suomen politiikkaa uuteen uskoon. Ei tosiaan mikään tyhjäpää tämä Sloveeni...:o)

Noh...mitäs eivät harjoitelleet kunnolla.

En oo nyt kattonu ohjelmaa, mutta eikö ne ehdotellu siinä suunnitteluvaiheessa jotain semmosta, että Suomen laki olisi Kymmenen käskyä? Ja tuon taisi ehdottaa Elisabetti. Kukaan, paitsi Elisabetti itse, ei ole noin halko, että tuollaisen nielaisisi.

Minä olen minä.
carnation
02.11.2010 18:07:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

djKaaos: Kukaan, paitsi Elisabetti itse, ei ole noin halko, että tuollaisen nielaisisi.

Elisabet väläytti: Onko Sibelius kuollut?

http://www.bigbrother.fi/uutiset.shtml?1216063

"Mut tässähän on kaikki soittimetkin..."

"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
CountX
03.11.2010 22:44:23

Miksi Petri laulaa? Onko sen ihan pakko laulaa? Sanokaa nyt saatana sille että olis hiljaa. Saakelin tonttu.

"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
Coe
04.11.2010 19:01:27

Alusta asti minua ärsytti tuo valehteluun pohjautuva viikkotehtävä.

Nyt tehtävä loppui ja Sandra otti aika lailla nokkiinsa tuon koko viikon jatkuneen valehtelun. Itkuksi ja mököttelyksi meni.

Hieno tehtävä Räisänen, lisää näitä.

HELL-O.
DJKaaos
04.11.2010 19:19:57

Coe: Alusta asti minua ärsytti tuo valehteluun pohjautuva viikkotehtävä.

Joo mä en kans hiffannut tuon valehtelun pointtia. Jos kerran vieras tulee tänne peräpohjolaan, niin miksi ihmeessä sille pitää valehdella. Ei toki niitä perinteisiä joulupukkijuttuja olisi jaksanutkaan, mutta mielikuvitus, MIELIKUVITUS!?

Minä olen minä.
tender.insanity
05.11.2010 13:22:56

Tuo Slovenian persiille taputtelu on kyllä ihan oikea asia. Onhan ne aika lähellä kerjäläisten luvattua maata. Ne taputtelee sen takia, että testaavat kummassa takataskussa lompakko on.

How do you make holy water? -- You boil the hell out of it.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 542 43 44 45 46 47 48

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2017, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti