Muusikoiden.net
06.12.2016

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Twitter
1
laite
27.07.2010 21:34:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinka moni käyttää? Mitä seuraatte? Itse hommasin tilin muutama päivä sitten uuden puhelimen myötä, ja ihan näppärähän tuo on vaikka hommaa aika paljon alkuun epäilinkin. Varsinkin ns. kohdistettujen uutisten (bändien julkaisu-uutiset, Tedtalkin videot yms.) lukuun tuo näyttäisi olevan aika mainio.

Righty-o! Hat-tip to your magnificence! May a squadron of beautiful vaginas find their way to your crotch by day's end.
Jormaz
27.07.2010 22:36:56

Haiskahtaa aika gaylta.

No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
juuso a
27.07.2010 22:39:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tunnukset on mut en oo gäyttäny pitkiin. Huonompi versio faciaalibookista.

One.
Tande
28.07.2010 00:23:18

laite: Varsinkin ns. kohdistettujen uutisten (bändien julkaisu-uutiset, Tedtalkin videot yms.) lukuun tuo näyttäisi olevan aika mainio.

Facebook ajaa saman asian.

Anteeksi.
Hetfield
28.07.2010 02:00:41

En käytä, enkä seuraa muuten, paitsi Conan O'Brienin profiilista tulee aina välillä käytyä lukemassa päivän tweetti. Yleensä ihan repsahduttavaa kamaa.

My horoscope says I "never let a struggle stop me." At least that's what I think it says, I can't get the cookie all the way open.

I quit the band... Now I just play with myself.
Sergei Fallinen
28.07.2010 04:15:27

facebook ajaa saman asian kuin twitter, ja internet ajaa saman asian kuin facebook

suck, baby, suck, with the CD of Chuck Berry, Chuck
Rakkikoira
28.07.2010 05:27:17 (muokattu 28.07.2010 05:42:52)

Montako nettisivua tarttee yhteydenpitoon tai siihen että tietää mitä tapahtuu? En käytä mitään, elämä ajaa saman asian.

E: Toki jokainen saa tehdä mitä lystää, noin suunnilleen. Enkä ole twitteriin tutustunut ja facebookissakin olin vaan viisi päivää. Eikä mulla ole edes elämää.

Veepee
28.07.2010 10:11:30

Rakkikoira: Montako nettisivua tarttee yhteydenpitoon tai siihen että tietää mitä tapahtuu? En käytä mitään, elämä ajaa saman asian.

E: Toki jokainen saa tehdä mitä lystää, noin suunnilleen. Enkä ole twitteriin tutustunut ja facebookissakin olin vaan viisi päivää. Eikä mulla ole edes elämää.

Itsetietoinen, trendikäs ja haluttava maailmankansalainen tarvitsee tunnukset ainakin seuraaviin internetyhteisöihin, eli niin sanottuun sosiaaliseen mediaan:

Facebook
Twitter
Tumblr
Youtube
City.fi
Suoli24
Mnet
Blogspot
Myspace
Delicious
Digg
Flickr
DeviantArt
Photobucket
Vimeo
Last.fm
Second Life

Jos et ota osaa, et ole olemassa...

Hyite!
Ali
28.07.2010 15:26:14

Veepee: Itsetietoinen, trendikäs ja haluttava maailmankansalainen tarvitsee tunnukset ainakin seuraaviin internetyhteisöihin, eli niin sanottuun sosiaaliseen mediaan:

Facebook
Twitter
Tumblr
Youtube
City.fi
Suoli24
Mnet
Blogspot
Myspace
Delicious
Digg
Flickr
DeviantArt
Photobucket
Vimeo
Last.fm
Second Life

Jos et ota osaa, et ole olemassa...

LinkedIn unohtu.

"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
Exhausted
12.11.2010 09:21:16 (muokattu 12.11.2010 09:22:00)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Negatiivisesta asenteesta huolimatta yritän vähän viritellä keskustelua. Löytyykö twitterin käyttäjiä, tai onko suosituksia hyvistä muusikko/studiotyöskentely-aiheisista tweettaajista.

Oma twitter-sivu löytyy allekirjoituksesta
Peoplez
12.11.2010 19:39:58

Joo ite oon käyttäny Twitteriä jo pitkään, sen sijaan Facebookista erosin ku alko ottaa päähän se touhu ja ylipäätään koko saatanan sosiaalinen media. Nyt käytän siis pelkkää Twitteriä ja diggaan kybällä. Sanotaanko näin että tässä on facebookin parhaat puolet tiivistettynä, mutta ei tarvi vaivata päätään olemalla kenenkään virtuaalikaveri. Senkun seuraa niiden juttuja jotka kiinnostaa. Nykyisin seuraan esim. lähes kaikki musiikkiaiheiset uutiset tätä kautta, ja monesti suoraan artistilta itseltään.

Exhausted
12.11.2010 19:57:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä taas Twitter on täysin erilainen kuin Facebook. Enemmänkin pienen mittakaavan blogi kuin sosiaalinen yhteisö. Facebook on suljettu muilta kuin tutuilta, Twitterissä voi taas seurata ketä tahansa mielenkiintojen perusteella.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti