Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jyrki
1 2 3 4 5
DJKaaos
06.02.2010 15:40:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä tätä tuli tuijotettua lähes aina koulun jälkeen kotona. Alkuaikoina erittäin hyvä, mutta tuossa vuosituhannen vaihteessa jotenkin alkoi vähän väsymään. Much Music-kura ei juurikaan kiinnostanut. Lainasin muutaman Jyrki Lost Tapes-DiiViiDiin ja onhan näitä kiekkoja mukava katsella ja samalla vanhoja muistella.
 
Minä olen minä.
Kivijalka
06.02.2010 15:57:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dream_eater: Mun mielestä jyrki oli yks ärsyttävin ohjelma jota töllöstä on ikinä tullu. Oltiin mukamas niin jotenki suuren maailman ohjelma. Jyrki sitä ja jyrki tätä tuli vaan. Lisäksi oli ne kaiken maailman elintarvikkeet. Kerran meinasin ostaa hodarin kaupasta mutta siinä oli jyrkin logo, niin jäi ostamatta. Ohjelmana silkkaa paskaa, bändien äänitorvena ihan jees.
 
Live-esiintymiset ja spotlightit olivat hyvää kamaa, muuten tosiaakin ihan hiton ärsyttävä ohjelma. Musiikkivideoitakin näyttivät muistaakseni. Aina lähes samat videot joka päivä.
 
Myyn kaiken, myyn myös huomisen! A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
MV
06.02.2010 18:12:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kapane: Ketä siä oikeestaan juonsi:
 
Heta: juontaa edelleen
Tea Khalifa: Moontv?
Minna O: Nova
Micaela: Fst
Jussi Heikelä: Radio Rock
Joonas Hytönen: Kadonnut televisiosta
Olli Oikarinen: ?
 
No: http://fi.wikipedia.org/wiki/Jyrki_(televisio-ohjelma)

 
Oliko Minna O se hotsex mustatukka?
 
padaa@dadaa!
06.02.2010 18:22:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MV: Oliko Minna O se hotsex mustatukka?
 
Oli. Pienikokoinen luonnossa muuten. 12 w olin kun vierestä kävelin ja en paljoa pituudessa hävinnyt.
 
sub zero
06.02.2010 18:51:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=26&t=74611
 
en ole kännissä, en elä huumeessa, kirjoitan vaan viestini kovassa kuumeessa / rölötysketjut ovat mulle aika vaikeita, aina ei voi aavistaa moderaattorin aikeita
Mook
06.02.2010 19:03:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli. Pienikokoinen luonnossa muuten. 12 w olin kun vierestä kävelin ja en paljoa pituudessa hävinnyt.
 
Se taisi kerran mainitakin ostavansa vaatteensa (tai osan niistä) lastenosastolta.
 
Mutta Jyrkistä jäi mieleen ainakin se mainoskampanja, jossa mainostettiin "Jyrk: tulee", mutta missään ei kerrottu, mikä se Jyrk: oikein on. Akussa ainakin oli niitä mainoksia.
 
Ekan jakson tienoilla muistaakseni julkaistiin AC/DC:n Ballbreaker, joten Jyrkin ekoissa jaksoissa oli paljon juttua ko. bändistä.
 
Hyvä maku Jyrkistä jäi, vaikken loppuaikoina sitä enää katsonutkaan. Mausta tuli mieleen, että alkuvaiheessahan Pizza-Pekkarinen leipoi studiossa pizzaa jauhot pöllyten.
 
padaa@dadaa!
06.02.2010 19:07:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mook:
 
Mutta Jyrkistä jäi mieleen ainakin se mainoskampanja, jossa mainostettiin "Jyrk: tulee", mutta missään ei kerrottu, mikä se Jyrk: oikein on.

 
Siis tää mainos missä lihava äijä nuolee rasvasia sormiaan ja steppaa BeeGeesin tahdissa? Ei välttämättä menny oikein mutta olinkin 9w kun nuo mainokset tuli.
 
Nuages
06.02.2010 19:23:09 (muokattu 06.02.2010 19:24:42)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä ne ton typerän nimen ohjelmalle keksi?
 
JYRK:
 
onko tolla joku piilomerkitys?
 
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
Lesko
06.02.2010 19:30:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nuages: Mistä ne ton typerän nimen ohjelmalle keksi?
 
JYRK:
 
onko tolla joku piilomerkitys?

 
Eksää oikeesti tiedä?
Mook
06.02.2010 19:34:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis tää mainos missä lihava äijä nuolee rasvasia sormiaan ja steppaa BeeGeesin tahdissa? Ei välttämättä menny oikein mutta olinkin 9w kun nuo mainokset tuli.
 
En TV-mainosta muista, mutta Aku Ankan mainoksessa oli tuo "Jyrk: tulee" -teksti, ja kuvituksena muistaakseni pölynimuri.
 
jarkkkk
06.02.2010 20:56:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lesko: Eksää oikeesti tiedä?
 
emmäkääm tiiä!
 
miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski
jigsore
16.02.2010 01:40:16 (muokattu 16.02.2010 11:43:15)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jyrkihän oli teini-iän kovin ohjelma. Tuli seurattua Akuissa olleista mainoksista lähtien. Harmitti helvetisti kun joutuivat lopettamaan niiden lisenssimaksujen vuoksi.
Ohjelman kautta löydettyä lukuisia, nykyisinkin tehokuuntelussa olevia bändejä, kuten Viikate, CMX, YUP ja Nirvana. Parasta oli Yli-Tornio, i&i-lähetykset ja muutamat teemapäivät. MuchMusicin Spotlightit oli myös kovia, mm. Panteran, Silverchairin, Nirvanan ja Prodigyn jutut tuli katsottua varmaan kymmeniä kertoja läpi.
 
Ostin pari vuotta sitten Lost tapes Vol 2 -DVD:n kun halvalla lähti. Eihän siinä muutamia yksittäisiä juttuja (Tommi Liimatta, Waltari, Amorphis) lukuunottamatta mitään mielenkiintoista ollut, enemmänkin kiinnostaisikin eräiden bändien kokonaiset i&i-lähetykset..
padaa@dadaa!
16.02.2010 13:34:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lesko: Eksää oikeesti tiedä?
 
Jyrki Hämäläinen?
 
No en mä kans tiedä...
 
Nuages
16.02.2010 14:13:16 (muokattu 16.02.2010 14:14:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

m/: Parasta oli Yli-Tornio, i&i-lähetykset ja muutamat teemapäivät. MuchMusicin Spotlightit oli myös kovia, mm. Panteran, Silverchairin, Nirvanan ja Prodigyn jutut tuli katsottua varmaan kymmeniä kertoja läpi.
 
Hohoo, Yli-Tornio! Parasta Jyrkissä olivat ehdottomasti ne Yli-Tornion vetämät heviteemapäivät, jotka upposivat kyllä 12-13 vee nassikassa hiljalleen heräävään hevimörköön ihan kympillä! Hevi oli siihen aikaan vielä varsin kaukana mistään mainstreamista ja tuollaiset teemapäivät olivat aivan erityistä herkkua silloin aikana ennen internetiä (olihan www tosin jo pystyssä, mutta se ei ollut kovin merkittävä media vielä).
 
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
aivokuolio
17.02.2010 03:17:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bring back Jyrki piste kom! Haluan chattiin Molli-Ollin kans.
 
Super-Jari
17.02.2010 10:32:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nuages: Hohoo, Yli-Tornio! Parasta Jyrkissä olivat ehdottomasti ne Yli-Tornion vetämät heviteemapäivät, jotka upposivat kyllä 12-13 vee nassikassa hiljalleen heräävään hevimörköön ihan kympillä! Hevi oli siihen aikaan vielä varsin kaukana mistään mainstreamista ja tuollaiset teemapäivät olivat aivan erityistä herkkua silloin aikana ennen internetiä (olihan www tosin jo pystyssä, mutta se ei ollut kovin merkittävä media vielä).
 
Hevipäiviä parempia oli Yli-Tornion vetämät iskelmäpätkät.
 
Meisseli
19.02.2010 08:39:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lesko: Eksää oikeesti tiedä?
 
En miekään tiä.
 
Musiikin opiskelija
T.M
19.02.2010 12:30:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mieleen jäi muutamat live-esiintymiset. Radiopuhelimet taisi olla yhden kerran äkkivääräilemässä studiossa. Jos jollakulla löytyisi pätkä esim. vhs:llä niin kyseisen kulttuuriperinnön voisin vaikka ostaa pois.
 
CMX:n Yrjänä ja joku muu ??? oli piratismin-vastaisessa projektissa ruudussa. Moottorisahalla piti pilkkoa piraatti-levyjä mutta kukaan ei tainnut saada sahaa käyntiin...
 
LamaAjanElvis
19.02.2010 12:36:32 (muokattu 19.02.2010 12:38:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aivokuolio: Bring back Jyrki piste kom! Haluan chattiin Molli-Ollin kans.
 
Mä olin nimimerkki sexboy86.
 
-Sormet lähtee saundista.- Conan O'Brien and Jimmy Vivino... making love in a Gran Torino... They beat that rhythm all night long.
Nuages
19.02.2010 15:49:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LamaAjanElvis: Mä olin nimimerkki sexboy86.
 
Weeweewee piste jyrki piste kom! Rekisteröidy! *jumputusta*
 
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «