Muusikoiden.net
04.12.2016

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lätkän MM 2010
1 2 3 4 579 80 81 82 83
Sergei Fallinen
30.12.2009 22:59:14 (muokattu 30.12.2009 22:59:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kisojen alkuun pari kuukautta enää, mitä mieltä olette: jokohan Suomipoika sais taas kultaa? Ite oon hyvin skeptinen, sen verran onneton pelaajamateriaali meillä kansainvälisesti ottaen kuitenkin valitettavasti on.

Missäs kisat muuten pidetäänkään?

sensuellin sanailun maksimaatio
FunMachine
30.12.2009 23:32:55 (muokattu 30.12.2009 23:34:12)

...niin siis 2010 taitaa olla olympiaadit eikä mm-kisoja?

:D meneehän se kai niin ettei mm-kisoja ole erikseen olympiavuosina? vai häh? en oikeasti tiedä?

Lesko
30.12.2009 23:40:13

FunMachine::D meneehän se kai niin ettei mm-kisoja ole erikseen olympiavuosina? vai häh? en oikeasti tiedä?

Kyllä on. .
DJKaaos
31.12.2009 00:45:23

hibernance: Kisojen alkuun pari kuukautta enää, mitä mieltä olette: jokohan Suomipoika sais taas kultaa? Ite oon hyvin skeptinen, sen verran onneton pelaajamateriaali meillä kansainvälisesti ottaen kuitenkin valitettavasti on.

Joo eihän tässä oo kuin semmoset neljä kuukautta aikaa ja tossa välissä sellanen pikkuturnaus kuin Olympialaiset. Ei muuta kuin kisakiimaa ja jokavuotista mm-vitutusta kehiin vaan!

Minä olen minä.
Siki-Siki
31.12.2009 01:03:07

hibernance: Missäs kisat muuten pidetäänkään?

Saksassahan nuo, 7.-23. toukokuuta.

Nyt kun on olympiavuosikin edessä, niin toivoisi että MM-kisat pelattaisiin kerrankin ilman NHL-apuja, mutta se on ja pysyy märkänä unena, eli taas saa lukea iltapäivälehdistä pitkin kevättä kuinka melkein jo toivotaan NHL:n "suomalaisjoukkueiden" putoamista play-offseista jotta saataisiin höntsäturnaukseen apuja.

"Alkoholiasioissa on syytä muistaa että liika on tietysti aina liikaa, mutta kohtuus on ehdottomasti liian vähän." -K.A. Fagerholm
VeeKoo
31.12.2009 02:11:46 (muokattu 31.12.2009 02:14:23)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

E: Ei mitään

"Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster
Bonham
02.01.2010 23:11:43

FunMachine: ...niin siis 2010 taitaa olla olympiaadit eikä mm-kisoja?

:D meneehän se kai niin ettei mm-kisoja ole erikseen olympiavuosina? vai häh? en oikeasti tiedä?

Eli kummasta tässä ketjussa nyt on puhe???

Anyway, S Koivu ja T Selänne on jo liian vanhoja ukkoja tähän leikkiin (kuten olivat jo viimeksikin). Mutta M Koivu saattaapi olla nyt todellinen johtaja!

Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Stradlin
02.01.2010 23:18:36

Bonham: Anyway, S Koivu ja T Selänne on jo liian vanhoja ukkoja tähän leikkiin (kuten olivat jo viimeksikin).

Niin tosiaan, kummasta tässä nyt oli puhe? :D Viime olympialaisissa pärjäsivät ihan hienosti.

"He's probably one of those people who thinks Elvis is dead." - Mulder
Bonham
02.01.2010 23:22:43

Stradlin: Niin tosiaan, kummasta tässä nyt oli puhe? :D Viime olympialaisissa pärjäsivät ihan hienosti.

Mä taisin viitata edellisiin MM kisoihin tai semmosiin... tosin en ole ihan varma, kun on hyvä jurri päällä

Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
DJKaaos
03.01.2010 00:16:26

Bonham:

Anyway, S Koivu ja T Selänne on jo liian vanhoja ukkoja tähän leikkiin (kuten olivat jo viimeksikin).

En tiedä puhutko nyt mm-kisoista vai olympiakisoista. Jos puhut tulevista mm-kisoista, niin S. Koivu ja Selänne ovat tehneet sen aika selväksi, että eivät ole kovinkaan kiinnostuneita pelaamaan enää mm-kisoissa, joten se siitä. Jos taas puhuit olympiakisoista, niin siellä näille äijille on käyttöä edelleenkin. Etenkin Selänne on pelannut 2-3 viime kautena uransa kenties parasta kiekkoa. Kovatasoiseen olympiaturnaukseen keskellä kiihkeintä kautta ei varmasti tarvitse edes kauheasti etsiä motivaatiokeinoja.

Mutta joo, miksi vitussa tämä mm-ketju piti laittaa jo tässä vaiheessa pystyyn? Jotain tilannetajua.

Minä olen minä.
bedlam
03.01.2010 00:19:57 (muokattu 03.01.2010 00:22:02)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minäkin olin kuvitellut, ettei mm-kisoja pelata tänä keväänä. Ketä ihmettä edes kiinnostaa heti olympiaadien jälkeen koko mm-kisat?

Majesty
03.01.2010 00:55:58

Ruottalaasethan voitti 2006 sekä Olympiakultaa, että MM-kultaa. Saatana.

En juo vettä koska kalat naivat siinä.
Jag
03.01.2010 00:58:53
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös aikaisempina vuosina oo ollut aina olympialaisten aikaan jääkiekolle oma ketju. Vai onko se ollut jonain "otteluketjuna". Mutta tästä voisi nyt tehdä sellaisen. Kun tuonne Vancouver ketjuun hukkuu kaikki ei lätkäaiheiset kirjoitukset.

"Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja". -MOT
DJKaaos
03.01.2010 01:33:12

Majesty: Ruottalaasethan voitti 2006 sekä Olympiakultaa, että MM-kultaa. Saatana.

Niin voitti ja täysin ansaitusti voittikin, mitä siinä Saatanaa kiroamaan. Ruotsi oli muutama vuosi sitten pelillisesti maailman edistyksellisin kiekkomaa, mitä tulee modernin kiekon kokonaisvaltaiseen hallintaan. Pelinopeus ja pelin ajattelutapa kiekon hallinnan kautta siitä suurimpina esimerkkeinä.

Minä olen minä.
Stradlin
03.01.2010 01:43:22

djKaaos: Niin voitti ja täysin ansaitusti voittikin, mitä siinä Saatanaa kiroamaan. Ruotsi oli muutama vuosi sitten pelillisesti maailman edistyksellisin kiekkomaa, mitä tulee modernin kiekon kokonaisvaltaiseen hallintaan. Pelinopeus ja pelin ajattelutapa kiekon hallinnan kautta siitä suurimpina esimerkkeinä.

No jos nyt siitä olympiaturnauksesta puhutaan, niin Suomi oli kyllä paras joukkue niissä kisoissa. Harvemmin on minkään kisojen kohdalla näin voinut sanoa, kun yleensä Suomi venyy paskalla pelillä/jengillä just ja just mitalipeleihin. World Cup meni myös aika kivasti.

Tottakai Ruotsi on viime vuodet ollut kova, etunenässä Lidström, mutta en nyt minään selkeänä ykkösenä itse niitä ole missään vaiheessa pitänyt. Niillä vaan käy aina kauhee munkki + niillä oli Mats Sundin. 5-6 nevöfoget

DJKaaos
03.01.2010 02:02:23

Stradlin: No jos nyt siitä olympiaturnauksesta puhutaan, niin Suomi oli kyllä paras joukkue niissä kisoissa.

Siinä turnauksessa Suomi oli varmasti monen mielestä paras, mutta se, että Ruotsi korjaa kuitenkin potin, kertoo kyllä jostain muusta kuin Ruotsin "tuurista".

Niillä vaan käy aina kauhee munkki. 5-6 nevöfoget

Ainakin suomalaisten mielestä. Ja jos tartutaan vielä tuohon 2003 kisojen 5-6 -peliin, niin siinäkään varsinaisesti tuurilla ei loppujen lopuksi ollut mitään tekemistä lopputuloksen kanssa. Suomen kiekollinen peli suli lähes täysin, kun Ruotsi pääsi peliin hieman mukaan. Ruotsi kyllä osaa ottaa omansa, mikäli sille sitä tarjottimella tarjotaan. Tuo peli ei ollut osoitus mistään suomalaisten keksimästä ruotsalaistuurista, vaan esimerkki siitä, mitä tapahtuu, kun maila alkaa puristamaan, oma peli menee täysin sekaisin ja tapahtuu totaalinen jäätyminen. Suomella on aivan vitusti opittavaa voittamisen saralla ja tietyissä tilanteissa pelaamisesta, joissa pitäisi pystyä pitämään oma pakka kasassa. Juuri noista asioista on selkein esimerkki Suomen arvokisafinaalihäviöiden määrä.

Minä olen minä.
Stradlin
03.01.2010 02:22:45

djKaaos: Siinä turnauksessa Suomi oli varmasti monen mielestä paras, mutta se, että Ruotsi korjaa kuitenkin potin, kertoo kyllä jostain muusta kuin Ruotsin "tuurista".

Kokonaisuutta jos katsotaan niin Suomi oli kyllä aika kiistatta paras. Tottakai finaali on se joka ratkaisee ja siinä mielessä turha jossitella. Mutta jos kuitenkaan se Sakun maila ei olis katkennut...

Ainakin suomalaisten mielestä. Ja jos tartutaan vielä tuohon 2003 kisojen 5-6 -peliin, niin siinäkään varsinaisesti tuurilla ei loppujen lopuksi ollut mitään tekemistä lopputuloksen kanssa. Suomen kiekollinen peli suli lähes täysin, kun Ruotsi pääsi peliin hieman mukaan. Ruotsi kyllä osaa ottaa omansa, mikäli sille sitä tarjottimella tarjotaan. Tuo peli ei ollut osoitus mistään suomalaisten keksimästä ruotsalaistuurista, vaan esimerkki siitä, mitä tapahtuu, kun maila alkaa puristamaan, oma peli menee täysin sekaisin ja tapahtuu totaalinen jäätyminen. Suomella on aivan vitusti opittavaa voittamisen saralla ja tietyissä tilanteissa pelaamisesta, joissa pitäisi pystyä pitämään oma pakka kasassa. Juuri noista asioista on selkein esimerkki Suomen arvokisafinaalihäviöiden määrä.

Vähän oli sarkasmintapaista tarkoitus olla mukana tuossa mun kommentissa. Ihan samaa mieltä olen, että suomalaisilta puuttuu se joku "voittamisen kulttuuri" tai mitä se sitten onkaan. En tiedä onko se pelaajista vai valmentajista kiinni, mutta joku siinä on että noi ratkaisupelit on niin vaikeita meille, oikeastaan joka lajissa. Voittajayksilöitä on tietysti, Kurri, Litmanen, Räikkönen, jne. mutta yleisesti ottaen suomalaisilla on ehkä vähän turhan nöyrä asenne ja etenkin johtoasema jotain kovempaa maata vastaan on jotain niin käsittämätöntä, että sitten jäädytään täysin ja hävitään lopulta. Ruotsilla taas on ihan eri asenne koko hommaan, ne lähtee aina voittamaan, eikä niitä pahemmin kiinnosta kuka siellä on vastassa.

Hetfield
03.01.2010 02:34:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin offarina sen verran, että Sveitsi voitti jatkoajalla Venäjän nuorten MM-kisojen puolivälierissä juuri äsken =D

I quit the band... Now I just play with myself.
DJKaaos
03.01.2010 02:51:28

Stradlin: mutta joku siinä on että noi ratkaisupelit on niin vaikeita meille, oikeastaan joka lajissa. Voittajayksilöitä on tietysti, Kurri, Litmanen, Räikkönen, jne. mutta yleisesti ottaen suomalaisilla on ehkä vähän turhan nöyrä asenne ja etenkin johtoasema jotain kovempaa maata vastaan on jotain niin käsittämätöntä, että sitten jäädytään täysin ja hävitään lopulta.

Tämä on kyllä niin täyttä totta kuin voi vaan olla ja erityisesti se, että tuo sisältyy niin moneen lajiin meillä.

Minä olen minä.
papitsu
03.01.2010 09:15:15

Hetfield: Näin offarina sen verran, että Sveitsi voitti jatkoajalla Venäjän nuorten MM-kisojen puolivälierissä juuri äsken =D

Näkeekö noita pelejä muuten livenä mistään netistä? TSN:n netistä näkee pelit jälkikäteen, mutta livenä en ole löytänyt mitään.

Mielipiteeni on fakta.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 579 80 81 82 83

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti