Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: James Cameronin Avatar
1 2 3 4 58 9 10 11 12
Namorbia
15.02.2010 02:32:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse pidin leffasta kovasti. Juoni ei ollut mikään kovin originelli ja ennalta-arvattavuus ei haitannut ollenkaan, koska leffa ei mitenkään yrittänyt olla ennalta arvaamaton. CGI toki aivan upeaa ja ensimmäinen 3D leffa jonka olen nähnyt. Puhdasta nautintoa alusta loppuun ja se näyttelijä pahiskenraalin roolissa oli todella kova!
Rhapa
15.02.2010 07:47:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teijo K.: Siis mä käytin niitä 3d-laseja, jätin omat lasit pois. Sehän oli ihan suttua ilman noita 3-d laseja. Nyt se oli vaan vähän epäselvä. :)
 
No niin tietysti. Tuli vähän hätäseen ilmeisesti luettua tuo sun aiempi teksti.
 
gigity gigity
Teijo K.
15.02.2010 13:18:50
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teijo K.: Siis mä käytin niitä 3d-laseja, jätin omat lasit pois. Sehän oli ihan suttua ilman noita 3-d laseja. Nyt se oli vaan vähän epäselvä. :)
 
Onni onnettomuudessa oli, että olin aika lähellä valkokangasta.
 
Mä itseasiassa kirjoitin palautteen noista laseista Finnkinolle. En arvannut että niitä ei saa omien pälle kun Coralline 3d -lasit mahtui ihan hyvin vielä, ja ei siitä nyt niin kauaa ole. Parhaat oli kuitenkin muinaiset kasariaikojen pahviversiot. Ne oli nin kevyet että niitä ei omien lasien päällä ees huomannut.

 
Tuli vastaus. Vähän semmonen liirumlaarum luupi luu kiitti palautteesta. Henkilökohtainen palaute kuitenkin.
Bluesmies
15.02.2010 15:25:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin katsomassa perjantaina.
 
3D oli hienoa, mutta juoni hirveää paskaa. Annan kokonaisuudelle kuitenkin 3 tähteä. Viihdyin, sillä visuaalisesti oli tyylikäs. Mutta telkusta jos tuo tulisi, niin kyllä pitäisi muutama kymppi maksaa, että katsoisin tuon uudestaan.
Tande
16.02.2010 15:59:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Deathrace King: Eversti Miles Quaritch oli ihan helvetin tyly pahis!
 

 
Olen muuten melko varma, että kyseisen roolin Cameron oli alunperin suunnitellut Arskalle! :)
 
In Rock.
Swan
21.03.2010 20:51:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on todettava, että tämä DVD-julkaisupolitiikka on ihan hanurista:
 
http://www.filmifin.com/FF20/uutinen.php?site=filmi&id=4439
 
Ehdin jo mehustella, että huhtikuun lopussa saa viimein kotiinkin tuon katsottavaksi, mutta paskam mariat minä mitään karvalakkiversiota aio ostaa. Marraskuulle viivästyy sekin ilo sitten.
 
Tande
21.03.2010 21:44:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Swan: Nyt on todettava, että tämä DVD-julkaisupolitiikka on ihan hanurista:
 
http://www.filmifin.com/FF20/uutinen.php?site=filmi&id=4439
 
Ehdin jo mehustella, että huhtikuun lopussa saa viimein kotiinkin tuon katsottavaksi, mutta paskam mariat minä mitään karvalakkiversiota aio ostaa. Marraskuulle viivästyy sekin ilo sitten.

 
Saattaahan myös olla niin, etteivät vielä ole saaneet "tarvittavaa" lisämateriaalia valmiiksi ja pukkaavat karvalakkiversion ensin ulos.
 
Anteeksi.
chico_miguel
21.03.2010 22:55:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tande: Saattaahan myös olla niin, etteivät vielä ole saaneet "tarvittavaa" lisämateriaalia valmiiksi ja pukkaavat karvalakkiversion ensin ulos.
 
Tyhmää silti kiirehtiä tuon kanssa.. Rahastustahan toi.
 
"Eres tú cabron hijo de puta"
aalataur
06.04.2010 18:52:56 (muokattu 06.04.2010 18:56:22)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lienen Suomen viimeinen ihminen joka tämän näki, mutta vaikka olen suuri Cameron-fani, pakko tunnustaa että leffa on kenties miehen heikoin. Visuaalisesti upea ja 3D toimi todella hyvin. Mutta juoni oli aikas lapsellinen ja kaikin puolin ennalta-arvattava. Tarina on nähty miljoonaan kertaan, puettu vaan aiempia hienompaan kuosiin. Kukaan ei näemmä aina onnistu, ei edes Jim Cameron.
 
E: Ei tämä silti huono ollut, ei missään nimessä. Näyttelijät hoitivat hommat hyvin ja visuaalinen tykitys oli non-stoppia. Mutta Cameronin leffaksi huono.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 58 9 10 11 12

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «