Muusikoiden.net
09.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Salainen miljonääri
1
tsugaru
03.12.2009 10:38:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla olisi teille tunnustettavaa, sillä..höm höm, oikeastaan en olekaan nimimerkki tsugaru, vaan salainen miljonääri!

(Siispä lahjoitankin viiden tuhannen plussan shekin sinulle, jonka olen huomannut tekevän uskomatonta työtä nurkkaanajettujen muusikoiden sivuston hyväksi).

Niin, onkopas tullut seurattua kyseistä sarjaa ja millä mielellä?

No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR
Sir Härö
03.12.2009 10:58:27

Vippaa tonni?

If you can't convince them, confuse them
Rotuvaari
03.12.2009 12:44:49

Lainaa edes kampaa.

Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
kiriminni
03.12.2009 15:18:51

Jaa täältä luvataankin vaan plussaa eihän se mitään auta.
Suomessa ei ole yhtään miljonääriä joka antais samalla lailla rahaa.
On ne vaan sen verran kusipäitä.

Living in a bear cage. Born free then caged.
Qsysi
03.12.2009 15:25:08

Kattelin yhden jakson missä romukaupalla omaisuuden tehnyt kaveri eli jossain valtion paskaläävässä ja tutustui alueen meininkiin. Oli aika voimakas kokemus miehelle, tai sitten feikkasi hyvin. Ihan hyvältä sarjalta vaikutti.

I reject your reality and substitute my own!
tsugaru
04.12.2009 17:56:17

Qsysi: Kattelin yhden jakson missä romukaupalla omaisuuden tehnyt kaveri eli jossain valtion paskaläävässä ja tutustui alueen meininkiin. Oli aika voimakas kokemus miehelle, tai sitten feikkasi hyvin. Ihan hyvältä sarjalta vaikutti.

On tullut seurattua muutaman jakson verran. Sarjan autenttisuus vähän horjahtelee, kun ajattelee että jollekin jumalan- eli valtionavun hylkäämälle ongelma-alueelle porhaltaa kameraryhmän seuraamana miekkonen, joka kertoo etsivänsä työtä samalla kun alkaa ottaa selvää paikallisista hyväntekeväisyyshankkeista.

No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti