Muusikoiden.net
07.12.2016

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kotikatu
1
MV
15.11.2009 19:08:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Katsooko joku laudalla kyseistä sarjaa? Itse seurasin kunnolla joskus kakarana, mutta sitten jäi vähemmälle ja vähemmälle kunnes olin jo liian pihalla tapahtumista. Nyt olen taas puolivahingossa katsonut joitain jaksoja sieltä täältä ja aika moni vanhoista hahmoista näyttää olevan vielä mukana. Näyttelykin on varsin laadukasta.

Vois yrittää taas palata draaman pariin.

Rhapa
15.11.2009 19:18:39

Niin kauan kuin sarjaa on esitetty, olen sitä myös vihannut. Jotain siinä vain on. En diggaa.

gigity gigity
Informaatiokameli
15.11.2009 19:31:30 (muokattu 15.11.2009 19:31:40)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilen tuli katsottua varmaan elämäni ensimmäinen Kotikatu-jakso kun superflunssan vuoksi ei voinut muuta kuin töllöttää telkkaria kotona. Laadukasta näyttelyä tosiaan ja muutenkin laatuohjelmalta vaikutti. Ainakin kun vertaa muihin kotimaisiin sarjoihin.

Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Perzzza
15.11.2009 19:40:57

Laadukas ohjelma. Olen vaan aina kuitenkin vihannut kyseistä sarjaa, koska siinä ei ole iloa. Siellä ei iloita mistään. Jos tulee lapsi, se on jeejee mutta jonkun muun miehen ja yhtäkkiä perheen mammalla onkin syöpä ja vaarikin kupsahtaa siinä lumia kolatessa räntäsateessa ja myös naapurin Tommi on rapsahtanut jälleen viinaan viidentoista vuoden tauon jälkeen kun huomaa, ettei hänen pastori-Lissunsa olekaan neitsyt vaan se soittaakin vielä hammondeja.

Enough?

Siinä kaksi valokeilaa muodostaa sydämen, savu nousee ja nainen nauraa. -Broadcasters
MaD PiAnIsT
15.11.2009 19:42:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämähän muuttui täydeksi kuraksi kun käsikirjoittajat vaihtui ja mentiin enemmän salkkarien suuntaan. Ja nyt vielä tulee kaksi kertaa viikossa, huh. Kuvaus on pimeää ja saippuasarjoille tyypillisesti kuvattu, eli kuvassa näkyy vain henkilön pää, eikä muuta.

Joskus pari vuotta sitten lopetin katsomisen kun loppui se laadukkuus. Sääli, että ovat nyt menneet tuohon lässynlää ihmissuhde säätöön täyspainotteisesti.

"Olen edelleenkin sitä mieltä että kakkonen on mielettömästi ykköstä parempi." -Kikolaa
DJKaaos
15.11.2009 20:34:00

Katselin vuosikaudet säännöllisesti, mutta nyt parit viime vuodet jäänyt vähän vähemmälle. Enkä oikein pidä siitä tyyliuudistuksesta, minkä tekivät tuossa vuosi-pari sitten.

Minä olen minä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti