Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vuoden mediatapahtuma: Mihemmed Suomeen!
1 2 3 4 5 6 7 8 9
itsy
10.11.2009 21:08:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

valtse: tammikuun avaa pääkaupunkiseudulle ensimmäisen kebab-pizzeriansa.
 
"Niilin friteeratut Hanhet-kebabateria."
 
pian on taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! - Jippu
Tarkastaja
11.11.2009 23:59:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

valtse: avaa pääkaupunkiseudulle ensimmäisen kebab-pizzeriansa.
 
Jotenkin täällä menee nää ennustukset pelottavan lähelle: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1760013
 
Siki-Siki
12.11.2009 00:09:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarkastaja: Jotenkin täällä menee nää ennustukset pelottavan lähelle: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1760013
 
Odotan jo lähipäivinä usean pizzerian listoille ilmestyvän "Leilee Salami" -rieskan.
 
"Maailman maku myrkyllinen, mutta syödä täytyy ihmisen" -Ismo Alanko
laakeri
12.11.2009 00:13:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pensselisetä-pizza. Voi helvetti. Onneksi pystyn ottamaan asian huumorilla, muuten en kestäisi.
 
Prophet
12.11.2009 00:25:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sikisijä: Odotan jo lähipäivinä usean pizzerian listoille ilmestyvän "Leilee Salami" -rieskan.
 
Sehän on päivänselvää, että Kotipizza saa yksinoikeuden. Koskahan tulee ensimmäinen tv-mainos? Ei se pizzamainoksiin jää, luulenpa, että huonekaluketju Sotka tai Suomi-soffa on seuraavana vuorossa.
 
Heissi
12.11.2009 13:53:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Prophet: Sehän on päivänselvää, että Kotipizza saa yksinoikeuden. Koskahan tulee ensimmäinen tv-mainos? Ei se pizzamainoksiin jää, luulenpa, että huonekaluketju Sotka tai Suomi-soffa on seuraavana vuorossa.
 
Tikkurilan mainos jossa hihitellään niilin hanhille ja sitten pensselöidään talo uuteen uskoon koska siitä se ajatus sitten lähti.
 
"We live in a world where people will have a GPS and a crucifix on the same dashboard." - Doug Stanhope
E N O K K I O . C O M
velocy
12.11.2009 21:24:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Breaking news: Pensseli-setä söi suomalaista kouluruokaa!
 
Lähde: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1761386
 
sisältää videon
 
Prophet
12.11.2009 21:42:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

velocy: Breaking news:
 
Lähde: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1761386
 
sisältää videon

 
Vai että kävi Pensseli-setä Jyväskylässä. Sehän on vuoden merkittävin asia tässä kaupungissa.
 
taikakameli
13.11.2009 14:12:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävikö kukaan sen keikalla?
Lennu
13.11.2009 14:51:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tortu: Kävikö kukaan sen keikalla?
 
Se olis huomenna Porvoossa, mutta taitaa jäädä väliin :D
 
"Positiivista kommenttia voi kyllä antaa, koska se tekee iloisen mielen. Negatiivinen kommentti vaan vituttaa."
Heissi
13.11.2009 16:52:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.vihrealanka.fi/uutiset/avoin-kirje-pensseli-sed%C3%A4lle
Parhautta :D Toi akka pitää pensselisetää jonain täytenä vajakkina joka ei edes ymmärrä että kaikki nauraa sille. Parasta kun näennäiset antirasistit kerta toisensa jälkeen paljastuvat kovimmiksi rasisteiksi, suhtautumalla kaikkiin vähänkin tummahipiäisimpiin samanlaisella suojelumentaliteetilla kuin johonkin kehitysvammaisiin.
 
"We live in a world where people will have a GPS and a crucifix on the same dashboard." - Doug Stanhope
E N O K K I O . C O M
padaa@dadaa!
13.11.2009 17:17:58 (muokattu 13.11.2009 17:21:30)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heissi: http://www.vihrealanka.fi/uutiset/avoin-kirje-pensseli-sed%C3%A4lle

 
Poimittua:
 
Kukaan peruskoulusta selvinnyt ei enää käytä sanoja neekeri tai rättipää
 
Mua on huijattu! Mun peruskoulun päästötodistus on mitätöity, samoin luonnollisesti yo-todistus. Joku tästä ehkä nokkiinsa ottaa, mutta kyllä mä käytän neekeri -sanaa joissain kahden keskisissä keskusteluissa. Ei se siitä valkoiseksi muutu kiertoilmaisuilla.
Neekeri -sanan kieltäminen mun mielestä Heissin esimerkin tapaan paljastaa ne pahimmat piilorasistit. Ihan kuin siinä neekeriydessä olisi jotain hävettävää.
 
Tai sitten pitää vaan tunnustaa että mun Muddy Watersin, Jimi Hendrixin tai Herbie Hancockin diggailu on ollutkin vain musiikkiin verhottua muukalaisvihaa.
 
Röntgen-Jeesus
13.11.2009 20:34:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LeoFender: Poimittua:
 

 
Mua on huijattu! Mun peruskoulun päästötodistus on mitätöity, samoin luonnollisesti yo-todistus. Joku tästä ehkä nokkiinsa ottaa, mutta kyllä mä käytän neekeri -sanaa joissain kahden keskisissä keskusteluissa. Ei se siitä valkoiseksi muutu kiertoilmaisuilla.
Neekeri -sanan kieltäminen mun mielestä Heissin esimerkin tapaan paljastaa ne pahimmat piilorasistit. Ihan kuin siinä neekeriydessä olisi jotain hävettävää.
 
Tai sitten pitää vaan tunnustaa että mun Muddy Watersin, Jimi Hendrixin tai Herbie Hancockin diggailu on ollutkin vain musiikkiin verhottua muukalaisvihaa.

 
Ehdottomasti plussan arvoista tekstiä.
 
Rob Halford on homo.
Jokku
23.11.2009 15:07:53
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/P … e+joulukuussa+albumin/1135250946652
 
Sieltä tulloo levy. Toivottavasti myy hyvin, saisi vähän rahaa.
 
laakeri
23.11.2009 21:28:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sopivasti joulumarkkinoille ilmestyvän levyn nimeksi on varmistunut "The Best of Pensselisetä".
 
Burn
24.11.2009 11:45:59
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

laakeri: Sopivasti joulumarkkinoille ilmestyvän levyn nimeksi on varmistunut "The Best of Pensselisetä".
 
Se olis kova jos kappaleiden sanotukset olis bookletissa samat ku niissä youtube-pätkissä. Voi olla että siinä kohtaa mentäisiin jo alueille.
 
Olipa kerran pedofiili, raiskaaja ja pappi. Ja siinä oli vasta tarinan ensimmäinen henkilö...
Coran
24.11.2009 20:00:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LeoFender: joku tästä ehkä nokkiinsa ottaa, mutta kyllä mä käytän neekeri -sanaa joissain kahden keskisissä keskusteluissa. Ei se siitä valkoiseksi muutu kiertoilmaisuilla.
Neekeri -sanan kieltäminen mun mielestä Heissin esimerkin tapaan paljastaa ne pahimmat piilorasistit. Ihan kuin siinä neekeriydessä olisi jotain hävettävää.

 
Tartun syöttiin ja derailaan hieman. Miksi se on sitten niin vaikea lakata käyttämästä sanaa, joka loukkaa suurta osaa tähän ryhmään kuuluvista? Mielestäni on aivan sama vaikka sanaa olisi käytetty aiemmin neutraalissa merkityksessä (tästäkin voi neekeri-sanan tapauksessa kiistellä), jos nykyään se ei useiden ihmisten korvaan mukavalta kuulosta. Jään odottamaan sananvapauskorttia, mutta en kyllä pysty sitä ymmärtämään.
 
Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19
Röntgen-Jeesus
24.11.2009 20:55:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Coran: Tartun syöttiin ja derailaan hieman. Miksi se on sitten niin vaikea lakata käyttämästä sanaa, joka loukkaa suurta osaa tähän ryhmään kuuluvista?
 
Itse voin lopettaa N-sanan käytön siinä vaiheessa kun N-ihmisetkin lopettavat sen.
 
Rob Halford on homo.
padaa@dadaa!
24.11.2009 21:30:55 (muokattu 24.11.2009 21:32:50)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tox3: Itse voin lopettaa N-sanan käytön siinä vaiheessa kun N-ihmisetkin lopettavat sen.
 
Tox3 vastasikin jo puolestani.
En ole koskaan itse nähnyt neek...must...afrosuomalaisen loukkaantuvan sanasta. Siitä ottavat itseensä enemmänkin nämä sijaisloukkaantujat.
 
Coran
24.11.2009 21:31:28 (muokattu 24.11.2009 21:32:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tox3: Itse voin lopettaa N-sanan käytön siinä vaiheessa kun N-ihmisetkin lopettavat sen.
 
Vähän niinku sitten kun homot lakkaavat kutsumasta itseään itseironisesti hinteiksi? Eeeeep, huono vertaus, mutta ymmärtänet pointin. Ne tummaihoiset jotka itseään neekereiksi kutsuvat, tuskin yhtä kovasti asiasta loukkaantuvat vaikka muutkin sanaa käyttäisivät. Riippuu tietysti esimerkiksi äänensävystä, mutta kuitenkin. Vai väitätkö, että suurempi osa kyseisen ryhmän edustajista käyttää sanaa keskenään ja se on ihan okei kuin mitä siitä loukkaantuu? En usko.
 
Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «