Muusikoiden.net
10.12.2016

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Miitta-täti
1 2
JC
31.10.2009 22:16:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ilmeisesti rimaa ei pysty asettamaan niin matalalle, ettei YLE pysty sitä alittamaan. Minä haluan tv-maksuni takaisin ja YLE:ltä korvauksia henkisistä kärsimyksistä.

itsy
31.10.2009 22:30:00

Katsoin lopun, ropnodubbailua Tuksun kanssa. Vähän se hauskuus meni ohi.

pian on taas villatakki aika,villa sukka menot alkaa! jee! - Jippu
Prophet
31.10.2009 23:34:16

Meni eka jakso kokonaan ohi. Onko tiedossa hyvää camp-viihdettä? Ainakin Hardwickin Nyhjää tyhjästä -sarjassa Miitta Sorvali oli erittäin hauska.

http://tv1.yle.fi/ohjelmat/viihde/miitta-tati

JC
01.11.2009 00:01:46

Prophet: Onko tiedossa hyvää camp-viihdettä?

Jos se on viihdettä, kun myötähäpeä menee niin pitkälle, että se aiheuttaa fyysistä kipua, niin tuo oli parasta kotimaista viihdettä pitkään aikaan. Ohjelman tasosta kertonee parhaiten se, että Tukiainenkin ymmärsi hävetä mukana oloaan.

sellisti
01.11.2009 10:26:44

Prophet: Ainakin Hardwickin Nyhjää tyhjästä -sarjassa Miitta Sorvali oli erittäin hauska.

Niin oli, kuten muutkin siinä ohjelmassa mukana olleet. Mutta Sorvali on minusta jotenkin sellainen näyttelijä että jos se on huonossa sarjassa/roolissa niin sen ärsyttävyys moninkertaistuu. Jostain syystä vaan. Minttu Mustakallio on toinen näyttelijä joka aiheuttaa samanlaisen reaktion. Ja on niitä varmaan muitakin.

"Olipa keskustelu mikä hyvänsä, aina jostain kaivetaan joku kulttuuriantropologi sanomaan että kaikki on paskaa ja paska on hyvää." -velipesonen
Traditional
01.11.2009 11:36:12

Karmeaa roskaa. Hävetti taas kerran.

"For we who grew up tall and proud, In the shadow of the mushroom cloud"
nappero
01.11.2009 11:41:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://areena.yle.fi/video/522009

Tuon pätkän vois kyllä samalla postata ainakin hämmentäviin, ilahduttaviin ja ärsyttäviin asioihin.

Terve ja heipähei!
Askr
01.11.2009 12:20:26

Mutta eiks myötähäpeä ja häpeä ole ihanaa. Miitta-täti oli aivan jees, joskin oisin mielelläni tuntenut vieläkin enemmän sitä myötähäpeää, olisi voinut olla nolompi ja särmikkäämpi, mutta lehdessä taisi lukea, että sarjasta oli sensuroitu härskimpiä juttuja pois. Vähän valju, toivottavasti tiivistyy jatkossa. Tykkään Miitasta.

markkuliini
01.11.2009 12:21:55 (muokattu 01.11.2009 16:07:06)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meitsi diggas. Muhun puri "punchline:ton" lähestyminen ja aika mustan kuiva, myötähäpeähkö huumori. Etenkin Kiasman vierailu Anssi Kasitonnin kanssa toimi. Nuoriso oli aika hämmentyneitä "pukeutuvat kuin lesbot"-kommentista. Ja se mustan lapsen kanssa kierueella-juttu. "Äiti on sulle aika usein kateellinen."

Eihän toi kyllä kaikille varmasti uppoa. Ei ole edes esinaurettu.

"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani."
markkuliini
01.11.2009 12:24:54

Izzy: Katsoin lopun, ropnodubbailua Tuksun kanssa. Vähän se hauskuus meni ohi.

Itse katsoin noin 20 viimeistä minuuttia. Se lopun tuksu-vierailu oli selkeästi heikoin lenkki.

"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani."
Börje
01.11.2009 13:39:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No repeilin mä ainakin huolella tossa kun Miitta ja Simo kirjoitti uutisen siitä teatterinjohtaja Rinnepurosta.

You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään!
Prophet
01.11.2009 19:30:26

Aikamoista scheissea Yleltä (Areenasta katsoin). Olisivat edes esittäneet tuon tilalla uusintana Jouko Turkan tv-sarjan, Kiimaiset poliisit.

Informaatiokameli
02.11.2009 00:31:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan puskista tuli tämäkin ohjelma. Mitä tuolta Areenasta katsoin, niin ainakin Simon vierailulle repeilin kokoajan. Semmoisia hienoja pikku letkautuksia tuli koko ajan. Teatterijohtajan uutisjuttu oli aivan timanttia. Ei sen huumorin tarvitse aina olla hirveän rääviä, että se toimii. Tuksun osio tosin oli aika paska.

Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
multipaavo
02.11.2009 08:29:31

Keikkahommissa tuli töllötettyä pitkästä aikaa telkaa, mitä multa ei himasta löydy.
Siis voi myrkky mitä skeidaa tää ohjelma oli! Huvittaa YLE-maksu entistä enemmän, sillä kun tuotetaan näinkin korkealaatusta paskaa.

-Paavo

Liian paljon päätetehoa on aivan oikein | www.5by5.fi
isojussi
02.11.2009 12:01:36

JC: Ilmeisesti rimaa ei pysty asettamaan niin matalalle, ettei YLE pysty sitä alittamaan...

Karua tekstiä, mutta niin totta.

Ohjelma oli kyllä typerintä paskaa mitä olen pitkään aikaan nähnyt.

Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
isojussi
02.11.2009 12:02:41

Informaatiokameli: ...Ei sen huumorin tarvitse aina olla hirveän rääviä, että se toimii...

Pillustahan siinä enemmän aikaa puhuttiin.

Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
maelstorm
02.11.2009 13:21:33

isojussi: Pillustahan siinä enemmän aikaa puhuttiin.

ja jotenkin tuntuisi, että pillulla on koko suojatyöpaikalta maistuva makasiiniohjelma hankittu, joltain kaljuuntuvalta YLE:n elämäänsä kyllästyneeltä pikkupomolta. maksajahan tässäkin paskassa on suomen kansa veronmaksajan roolissa, sikäli kun ohjelma on YLE:n tuotantoa. kyllä on suomi vittumainen ja paska maa ja tällainen kokonaisuudessaan laskee motivaatiota ihan kaikesta ja ihan kaikkeen. Ja tähän vittuun ne karhuavat meiltä vielä uuden mediamaksun muodossa lisää rahaa.

minä haluaisin kansalle myös jonkinlaisen laadunvalvontakomission, että tällaiset paskat saataisiin jo suunnitteluvaiheessa torpattua ja haudattua. minä haluaisin, mutta minä en saa.

Siivet.
markkuliini
02.11.2009 13:28:34

maelstorm:
pillulla paskassa vittumainen paska vittuun paskat.

Nerokasta!
Onks tää niinku sellainen haiku vai mikä se oli...? :D

maelstorm
02.11.2009 15:18:08

markkuliini: Nerokasta!
Onks tää niinku sellainen haiku vai mikä se oli...? :D

jos katsot tuon pätkän, niin ymmärrätänet myös intertekstuaalisen huumorin. sikäli kun ulosteella ja pillulla tämä suuri koomikko niin kovasti haluaa ratsastaa ja tehdä itsensä tunnetuksi, selvästikin.

Siivet.
markkuliini
02.11.2009 15:33:31

maelstorm: jos katsot tuon pätkän, niin ymmärrätänet myös intertekstuaalisen huumorin. sikäli kun ulosteella ja pillulla tämä suuri koomikko niin kovasti haluaa ratsastaa ja tehdä itsensä tunnetuksi, selvästikin.

Ulosteita en muista. Missä pätkässä ne oli?

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti