Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: How I met your mother (Ensi silmäyksellä)
1 2 3 4 5
aivokuolio
24.04.2013 07:38:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

haunted: Tää on vaan usein liikaa frendi- ja seinfeldi-faneille.
 
Liikaa? Sanosin että enemmänki liian vähän.
haunted
24.04.2013 08:14:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aivokuolio: Liikaa? Sanosin että enemmänki liian vähän.
 
Ymmärsit kaiketi tahallaan väärin, mutta siis se on liikaa, että joku sitcomi voi olla toisen mielestä paljonkin parempi.
 
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse
--Tomppa--
28.04.2013 22:21:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo onhan tää ihan huikeeta settiä. Ekat jaksot tuli katottua Robinin takia, sitten Barney pääs vauhtiin. Kakkoskaudella Hanniganistakin kuoriutui erinomaisen näkönen niin koukuituin lopullisesti. Stella-aika oli ehkä heikointa koko sarjassa, samaten 7. ja 8. kausissa on aistittavissa pidennyksen makua. Silti toimii ja parin viikon päästä selviääkin mother.
 
Sakmongkol: Kiva jos on mielenkiintoista, minun täytyy myöntää etten pidä esimerkiksi sinun kirjoituksiasi ollenkaan mielenkiintoisina.
--Tomppa--
07.05.2013 19:39:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi ny saatanansaatana! Kattelin tänään ton uusimman jakson ja mietiskelin että kylläpäs ne jättää paljon juonikuvioita ratkottavaks viimeseen jaksoon. Noo, rupesin siinä sitte selvittelemään asiaa ja huomasin että tossa joulukuun kieppeillä ollaa suuressa viisaudessa päätetty että tehdäänki vielä ysikausi.
 
Siis tätä kasikauttahan lähdettiin käsikirjoittamaan viimeisenä kautena, mutta ei kun ei. Fuck dis shit.
 
Sakmongkol: Kiva jos on mielenkiintoista, minun täytyy myöntää etten pidä esimerkiksi sinun kirjoituksiasi ollenkaan mielenkiintoisina.
EvilDead
08.05.2013 17:01:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alyson Hannigan on välillä tässä sarjassa se heikoin, mutta muuten olen rakastanut tätä sarjaa täysillä. Sitcomeista en kovinkaan usein jaksa innostua, paitsi Frendit tietysti oli "se" sarja mulle ja Frasierkin on viihdyttänyt. Seinfeldistä en ole yhtään innostunut, vaikka olenkin katsonut muutaman kaudenkin. Useimmiten niin väsynyttä läppää, että itkettää.
 
Oh by the way, which one's Pink?
hmv
09.05.2013 21:34:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EvilDead: Alyson Hannigan on välillä tässä sarjassa se heikoin, mutta muuten olen rakastanut tätä sarjaa täysillä. Sitcomeista en kovinkaan usein jaksa innostua, paitsi Frendit tietysti oli "se" sarja mulle ja Frasierkin on viihdyttänyt. Seinfeldistä en ole yhtään innostunut, vaikka olenkin katsonut muutaman kaudenkin. Useimmiten niin väsynyttä läppää, että itkettää.
 
Tää kausi on kyllä ollut todella heikkoa, en ymmärrä miksi ovat vielä yhden kauden luvanneet tehdä. Tai no, ymmärränhän mä sen, että sillä tekee helvetisti rahaa, mutta olis aika pistää pakettiin jo. On muuten jännä, kun joku tuossa ylempänä totes että Robinin takia alkoi katsomaan, niin omalla kohdalla Robin on menettänyt suurimman osan vetovoimasta kun se hahmo nyt vaan on melkonen huora.
 
Yks semmonen
Wolfgang
09.05.2013 21:36:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hmv: On muuten jännä, kun joku tuossa ylempänä totes että Robinin takia alkoi katsomaan, niin omalla kohdalla Robin on menettänyt suurimman osan vetovoimasta kun se hahmo nyt vaan on melkonen huora.
 
Meikäläisen makuun Robin on vähän liian sellanen "mies-nainen". Pitkä ja jäntevä, kulmikas leuka. Ei ole hyviä ominaisuuksia naisella.
 
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
hmv
10.05.2013 00:41:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wolfgang: Meikäläisen makuun Robin on vähän liian sellanen "mies-nainen". Pitkä ja jäntevä, kulmikas leuka. Ei ole hyviä ominaisuuksia naisella.
 
Totta tämäkin, mutta se viimeinenkin veto kaikkos jatkuvan ristiinnaimisen myötä. Lily on huomattavasti naisellisempi, mutta hahmona ei sitten hirveästi tuo sisältöä sarjaan.
 
Yks semmonen
aivokuolio
10.05.2013 09:26:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wolfgang: Meikäläisen makuun Robin on vähän liian sellanen "mies-nainen". Pitkä ja jäntevä, kulmikas leuka. Ei ole hyviä ominaisuuksia naisella.
 
Kyllä jätkä lähtis messiin jos Scherbatsky tulis baarin tiskillä lirkuttelemaan.
Tuomas
10.05.2013 11:25:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä en oikein koskaan oo pitänyt Robinia hauskana. Tedistäkin on tullut nyt sarjan edetessä selkeästi neuroottisempi hahmo ja Barney...no, vaikka monet ovatkin sitä mieltä että Barneyn seestyminen vei pohjaa hahmolta, niin musta tuntuu että se naistenmies-Barney olisi kuitenkin saattanut alkaa toistaa itseään liikaa.
 
Siitäkin huolimatta en pysty enää koskaan kuuntelemaan tätä vailla konnotaatioita: http://www.youtube.com/watch?v=quxTnEEETbo
 
Mun lemppari viime aikoina on ollut Marshall, Lilyn kanssa ja ilman. Hiemanko repesin sille asuntoesittelyjaksolle, jossa Marshall ja Ted esittivät paria ja Marshall kuittaili Lilylle. "Someone get this lady a storefront, because she needs to mind her own business!"
 
Tietynlainen seinfeldiaaninen "kaikilla on oma juttu joka vaikuttaa kaikkiin" -juoni myös yleensä naurattaa, kun homma lähtee mainiosti käsistä.
 
Liian ilkeä hipiksi.
Wolfgang
10.05.2013 12:24:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aivokuolio: Kyllä jätkä lähtis messiin jos Scherbatsky tulis baarin tiskillä lirkuttelemaan.
 
No se on kyllä totta. Mutta jos noin niin kun TV/elokuva -tason kaunottaria puidaan, niin ei Scherbatsky ole oikeen se meikäläisen kuppi teetä.
 
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
haunted
11.05.2013 15:38:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wolfgang: No se on kyllä totta. Mutta jos noin niin kun TV/elokuva -tason kaunottaria puidaan, niin ei Scherbatsky ole oikeen se meikäläisen kuppi teetä.
 
Mä olin jossain vaihees aika pahasti rakastunu Robiniin. Onneks se alkaa olla jo ohi.
 
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse
papitsu
01.04.2014 06:52:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 324 päivää vanhaan aiheeseen!
 
Ohi on. En tykännyt lopetuksesta, mutta kyllähän tuota katsoi.
 
Mielipiteeni on fakta.
Stradlin
01.04.2014 07:12:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaahas, sekö nyt sitten loppui vihdoin. Jossain vitoskaudella lopetin katsomisen kun ei enää jaksanut kiinnostaa, mutta pitänee vikat jaksot vilkaista silti.
 
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Secreterial
01.04.2014 20:35:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehkä tuo lopetus oli vähän turhan ennalta-arvattava, mutta toisaalta ihan kivasti ympyrä sulkeutui ja meni niinkö melko pitkään odotettiinkin. Vähän olisi voinut sarjaa tiivistellä, alkukaudet oli huippuja, mutta kyllähän tuota ihan mielellään seurasi kuitenkin.
 
"I never bluff" - Cordell Walker
papitsu
01.04.2014 20:41:27 (muokattu 01.04.2014 20:41:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Secreterial: Ehkä tuo lopetus oli vähän turhan ennalta-arvattava, mutta toisaalta ihan kivasti ympyrä sulkeutui ja meni niinkö melko pitkään odotettiinkin. Vähän olisi voinut sarjaa tiivistellä, alkukaudet oli huippuja, mutta kyllähän tuota ihan mielellään seurasi kuitenkin.
 
Nyt kun on vähän sulatellut asiaa, niin olihan tuo nyt ihan paska lopetus. En nyt enempää sano, jos joku haluaa olla spoilaantumatta, mutta kyllä tuo vihaksi pistää. Ja olihan tuo nyt huono kausi muutenkin. Jotenkin alkoi näyttelijöidenkin suoritukset tuntua hirveän väkinäiselle, kun kirjoitus oli tuommoista kuraa. No, toivottavasti lopetuksesta huolimatta kykenen vielä nauttimaan ensimmäisten kausien uusintakatseluista. Kuitenkin ensimmäiset kaudet olivat ihan parasta.
 
Mielipiteeni on fakta.
Wolfgang
01.04.2014 21:15:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

papitsu: Jotenkin alkoi näyttelijöidenkin suoritukset tuntua hirveän väkinäiselle, kun kirjoitus oli tuommoista kuraa. No, toivottavasti lopetuksesta huolimatta kykenen vielä nauttimaan ensimmäisten kausien uusintakatseluista. Kuitenkin ensimmäiset kaudet olivat ihan parasta.
 
Tästä olen samaa mieltä. Loppua kohde taso laski ja varsin väkisinväännetty meininki. Silti urhoollisesti katsoin loppuun saakka, koska olin kovasti diggaillut alkupään jaksoista. Suurinpiirtein juuri niin juustoinen lopetus kuin olin odottanutkin. Ikävän uudelleenlämmitetty fiilis tuli playbookista ja muista muistoista siitä kun sarja oli vielä hyvä.
 
"Lukee mun luku taidolla, että yleinen keskustele eli saa puhua ihan mistä huvittaa" -Janizio
Informaatiokameli
02.04.2014 03:34:18
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nykyiseen tasoonsa nähden aika hienon lopetuksen sai tämä kuraksi muuttunut sarja. Jännä ratkaisu vaan venytää koko kausi käsittämään vain kaksi päivää ja sitten viimeisessä jaksossa tykitellään monta vuotta minuutissa.
 
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
Secreterial
02.04.2014 09:19:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Informaatiokameli: Nykyiseen tasoonsa nähden aika hienon lopetuksen sai tämä kuraksi muuttunut sarja. Jännä ratkaisu vaan venytää koko kausi käsittämään vain kaksi päivää ja sitten viimeisessä jaksossa tykitellään monta vuotta minuutissa.
 
Kirjoittajilla katosi kyllä jossain vaiheessa juju koko sarjasta. Ekat kaudet oli loistavaa, ja Barneyn seikkailut jaksoi naurattaa. Myöhemmillä kausilla meni vähän höpöksi koko homma ja ei oikein enää toiminut. Pari kautta ois voinut jättää tekemättä ihan hyvin.
 
Mutta kyllä mää tuosta lopetuksesta tykkäsin, oli ihan jees ne viittaukset ykköskauteenkin siinä viimisessä kohtauksessa.
 
"I never bluff" - Cordell Walker
EvilDead
02.04.2014 17:05:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkäsin kans lopetuksesta, vaikka tietyllä kantilla olikin masentava. Enpä aivan itse olisi tuollaista loppua osannut arvata.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «