Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: House
1 2 3 4 514 15 16 17 18
Jani The Rock
23.09.2006 14:05:22
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiköhän tota tuu katottua.
 
Musiikki vitutti kyllä, se todettakoon tässä ja nyt. Sellasta ilosta kilkuttelua, joka olis sopinut paremmin johonkin Muppettien joululeffaan.
 
"Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner
miscage
23.09.2006 22:34:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli tsiigattua ensimmäinen jakso nauhalta, ja kyllä vaikutti lupaavalta. Voisi alkaa vuorotella nauhoitusta Lostin ja tämän välillä.
 
Ois niiku sellanen paita mis näkyy nännit läpi ja sit ajais pyöräl ja huutais ihan vitust.
Nieby
27.09.2006 13:30:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juu katsoin, mutta petyin.. mielestäni liikaa mainostettu.
 
eipähän tarvii enää miettii kumpaa kattos Lostia vai Housea.. Lost vie voiton.
 
aikavaikea
27.09.2006 14:00:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli tsiigattua ensimmäinen jakso nauhalta, ja kyllä vaikutti lupaavalta.
 
Ai niin joo, kaikenhan kruunasi se, että jo ensimmäisessä jaksossa intuboitiin.
 
Siskonmiehen kanssa on alettu tota hommaa naureskella, kun melkein jokaisen sairaalasarjan melkein jokaisessa jaksossa (joo, katsomme ihan kaikki) joku huutaa "Intuboikaa!!!".
 
Well, the worst part of being old is rememberin' when you was young. - Alvin Straight
Nieby
27.09.2006 14:04:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai niin joo, kaikenhan kruunasi se, että jo ensimmäisessä jaksossa intuboitiin.
 
Siskonmiehen kanssa on alettu tota hommaa naureskella, kun melkein jokaisen sairaalasarjan melkein jokaisessa jaksossa (joo, katsomme ihan kaikki) joku huutaa "Intuboikaa!!!".

 
ja tottakai kamera seurasi intubaatioputken mukana sinne ihmisen syövereihin.. ei oikee sellane enää jaksa kiinnostaa.. CSI:ssä sitä tekniikkaa nähty jo ihan riittävästi.
 
Lennu
27.09.2006 20:39:16
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ja tottakai kamera seurasi intubaatioputken mukana sinne ihmisen syövereihin.. ei oikee sellane enää jaksa kiinnostaa.. CSI:ssä sitä tekniikkaa nähty jo ihan riittävästi.
 
Vielä kun se olis hidastettu samallailla ku matrixissa.
 
"Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on." "Mä käsitän,mut mä en tiedä sitä että saatko sä niihin ammattitaitoista apua?"
south_of_heaven
27.09.2006 20:56:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole vielä maikkarilta kerennyt katsomaan, mutta muutaman jakson katsoin Canal +:lta ja totesin ehdottomasti seuraamisen arvoiseksi. Maikkarin hypetykset sarjasta kyllä olivat typeriä, mutta hyvä sarja se epäilemättä on.
 
itki south_of_heaven
Veco
27.09.2006 22:01:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mainostus toimii, halusi tai ei.
 
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
voltasparta
28.09.2006 11:10:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pitäis varmaan siirtyy Housee seuraa ku toi lostin toinen kausi vähän tylsältä vaikuttaa..
 
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
Rotuvaari
29.09.2006 14:18:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli hyvä sarja ja jäin eilisen jakson myötä koukkuun. Hugh Laurie on itselle melko uusi tuttavuus, enkä ole herran komediarooleja nähnyt kai ainuttakaan. Äijjä on kyllä niin herkullinen tapaus, ettei tuollaista ole ihan vähään aikaan televisiossa nähtykään, siis draamaroolissa. Lopussa jakso meni sinne periamerikkalaisen draamasarjan lällyilyyn, kun tohtori seisoskeli kentän laidalla, mutta vain vähän. Oli iloinen yllätys, ettei tässä pelattu amerikkalaista jalkapalloa, saati baseballia.Tätä pitää alkaa seurata.
 
Kaverilistasi on tyhjä!
papitsu
29.09.2006 14:53:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli muuten hyvä jakso eilen. Reilusti parempi ko se eka. Olen koukutettu. Paitsi tuo loppu ärsytti minuakin. Turhaa draamaa.
 
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
M.A.C.H.O. # 7 "I eat green berets for breakfast. And right now I'm very hungry." | S.M.A.K | THV-klubi #42
MV
29.09.2006 16:46:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli muuten hyvä jakso eilen. Reilusti parempi ko se eka. Olen koukutettu. Paitsi tuo loppu ärsytti minuakin. Turhaa draamaa.
 
Jep. Huomattavasti parempaa settiä. Ja edelleen pakko kehua tohtori Housea. Tulee mieleen Alan Shore mikä ei ole huono asia ollenkaan:)
 
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
Qsysi
29.09.2006 16:47:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oli muuten hyvä jakso eilen. Reilusti parempi ko se eka. Olen koukutettu. Paitsi tuo loppu ärsytti minuakin. Turhaa draamaa.
 
Njuu, ja oli sitäpaitsi turhan brittiläisesti puettu puolipitkään nahkatakkiin ja siihen pappalätsään :) Noh, jos sen verran saa spoilata että kakkoskaudella ainakin sillä on Honda CBR ja se käyttää prätkärotseja :)
 
Jälkiabortti, anyone? Jätä mies, ota poika!
aikavaikea
06.10.2006 06:57:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipahan revähdyttäviä lausahduksia taas eilen, mutta se mua häiritsi että tapaus oli niin kovin samanlainen sen eka jakson kanssa. Mystinen sairaus, alkaa hoidettaessa parantua, käänne huonompaan, pohdintaa ja kas, lopulta läpimurto. Viime viikon jakso jäikin väliin, joten siitä en tiedä.
 
Well, the worst part of being old is rememberin' when you was young. - Alvin Straight
zuppermuhle
06.10.2006 11:53:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipahan revähdyttäviä lausahduksia taas eilen, mutta se mua häiritsi että tapaus oli niin kovin samanlainen sen eka jakson kanssa. Mystinen sairaus, alkaa hoidettaessa parantua, käänne huonompaan, pohdintaa ja kas, lopulta läpimurto. Viime viikon jakso jäikin väliin, joten siitä en tiedä.
 
Huomasin itse aivan saman. Toivottavasti siihen keksitään uusia ideoita.
 
M.A.C.H.O #18 "AI LAID!"
Chrissie
06.10.2006 11:59:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huomasin itse aivan saman. Toivottavasti siihen keksitään uusia ideoita.
 
Toivon samaa, koska nyt näissä kaikissa kolmessa idea on ollut täysin samanlainen. Huono juttu, jos näin loistava sarja on pistetty paskaksi käsikirjoittajan mielikuvituksettomuuden takia...
 
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road
Chips
06.10.2006 14:35:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huomasin itse aivan saman. Toivottavasti siihen keksitään uusia ideoita.
 
Eipä se tuosta paljon muutu. Joka jaksossa on potilas ja hän joko paranee tai kuolee. Mutta loistava sarja silti.
 
Jkob
06.10.2006 15:14:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä se tuosta paljon muutu. Joka jaksossa on potilas ja hän joko paranee tai kuolee. Mutta loistava sarja silti.
 
Perhana.. spoilasit.
 
"Ei auttanut polakkeja Paavi, kun Jumala puhui kahdesti." - tuntematon ajattelija
Chips
06.10.2006 16:07:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Perhana.. spoilasit.
 
Näinkö tein? No perkele. HOUSE KUOLEE! Siinä spoilia. Vaiko huijausta? HAHA!
 
Jani The Rock
06.10.2006 17:19:59 (muokattu 06.10.2006 17:20:12)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tohtori House, tuo söpöisten teinipoikien suojelusenkeli.
 
"Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 514 15 16 17 18

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «