Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Uusi ilmanen FPS -peli kohta julkiseen betatestiin.
1 2 3 4 516 17 18 19 20
kitaraontahtoni
19.09.2006 22:26:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tärkeä ilmoitus:
oma ennätys: http://muusikoiden.net/dyn/users/8439.jpg
 
Siis jortikka nimimerkillä pelaan ;)
 
Love me fender kalamies#49 >-)))>
Tietysti Pauligin
01.10.2006 16:43:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostellaans.....
 
Latasin tuon eikä muuten mitään ongelmia, mutta kun yrittää käynnistää niin "cannot get a file (vs. zip)!"
 
Mikäs avuksi=?
 
Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä.
-Aleksi-
02.10.2006 10:27:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostellaans.....
 
Latasin tuon eikä muuten mitään ongelmia, mutta kun yrittää käynnistää niin "cannot get a file (vs. zip)!"
 
Mikäs avuksi=?

 
Mulla oli samantyyppinen joskus vuonna kivi ja keppi, niin koita ladata se installer jostain muualta.
 
krushing
02.10.2006 12:30:14
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostellaans.....
 
Latasin tuon eikä muuten mitään ongelmia, mutta kun yrittää käynnistää niin "cannot get a file (vs. zip)!"
 
Mikäs avuksi=?

 
Tästä oli tuolla virallisilla voorumeilla ohjeistusta. Käyppä kattomassa sieltä.
 
Mä oon tylsä ja hakkaan Mission Modea.
http://hylky.com/temp/rock.jpg
 
touhis
02.10.2006 17:33:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostellaans.....
 
Latasin tuon eikä muuten mitään ongelmia, mutta kun yrittää käynnistää niin "cannot get a file (vs. zip)!"
 
Mikäs avuksi=?

 
Mulla oli toi sama, mutta korjaantui asentamalla ne tarjolla olevat patchit.
 
Ainekset: vesi, ohramallas, humala, hapettumisenestoaine (E224)
DDelay
08.10.2006 16:51:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

imasin ko. pelin ja oon pelaillu 2 levelille. perstana tuon pingin kans kun se huitelee melkeen kokoajan yli 100! joskus oon joltai kuullu että sen pitäis olla alle 50?
onko täällä ketään jotka tietää aiheesta enemmän?
liittymä on 1 M/512 kbit/s baana laajakaista.
 
It`s all in your mind
THE RIPPER
08.10.2006 16:53:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

imasin ko. pelin ja oon pelaillu 2 levelille. perstana tuon pingin kans kun se huitelee melkeen kokoajan yli 100! joskus oon joltai kuullu että sen pitäis olla alle 50?
onko täällä ketään jotka tietää aiheesta enemmän?
liittymä on 1 M/512 kbit/s baana laajakaista.

 
ennenku joinaat peliin kato et semmonen servu jossa pingi alhaisin.
tai vaihtoehtosesti konees on jotai 5 vuot vanha
 
Hungry For Heaven
DDelay
08.10.2006 17:09:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitä pingiä nuista kantsii seurata ja kuin hyvin ne pitää paikkansa?
 
us_east-ny_1 serverillä tuntus olevan alhaisimmat pingit.
eri huoneiden perässäki on eri ping luvut (jos ne ees sitä tarkottaa) 40-140, mutta siinä alapalkissa oleva ping luku on melkeen järestään päälle 100.
 
kone on 1800+ amd + 1g ram + ati radeon 9600 pro
 
It`s all in your mind
Master of Disguise
08.10.2006 17:19:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitä pingiä nuista kantsii seurata ja kuin hyvin ne pitää paikkansa?
 
us_east-ny_1 serverillä tuntus olevan alhaisimmat pingit.
eri huoneiden perässäki on eri ping luvut (jos ne ees sitä tarkottaa) 40-140, mutta siinä alapalkissa oleva ping luku on melkeen järestään päälle 100.
 
kone on 1800+ amd + 1g ram + ati radeon 9600 pro

 
Kyllä tolla koneella ja netillä pitäisi iha hyvin pystyä pelaa. Mahatkohan kattoa väärästä kohtaa sitä pingiä? Sadan pingi on suunillee servereiden raja (mulla ainaki) ettei jöki. Pingin näkee myöski ku meet pelii ja painat tabia niin siinä sun kohalla näkyy sun pingi.
aslave
08.10.2006 18:44:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä tolla koneella ja netillä pitäisi iha hyvin pystyä pelaa. Mahatkohan kattoa väärästä kohtaa sitä pingiä? Sadan pingi on suunillee servereiden raja (mulla ainaki) ettei jöki. Pingin näkee myöski ku meet pelii ja painat tabia niin siinä sun kohalla näkyy sun pingi.
 
Se pingi minkä näkee tabilla ei vastaa millään tavalla sitä mitä pingis on muille. Aika erikoinen nettikoodi tuossa warrockissa.
 
Tämä sielu on liian pieni meille kahdelle.
DDelay
09.10.2006 18:19:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

onko olemassa mitään kikkakolmosia millä saa nuo pingit paremmaksi?
 
It`s all in your mind
Teme007
06.03.2007 11:18:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Morjesta jälleen.
 
Nyt on sitten peli "virallisesti" ulkona.
 
Aletaaks mättään xD
 
sul ei oo todellakaan kaikki hyvin jos sä naurat tollasesta no huh huh. järki hoi te suomalaiset ootte nyt ihan sekaISIN kun joku saatanan palvoja lordi voitti euro viisut voi vittu mikä äijä älä enää kommentoi mulle sä tään riidan aloitit kävit haukkumaa
-Aleksi-
06.03.2007 11:22:10 (muokattu 06.03.2007 11:22:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon jo lvl 3!
 
E: Ei varmaan Mnet claania saada aikaan kun maksaisi oikeata rahaa :(
 
Master of Disguise
06.03.2007 15:34:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maksaaks toi pelaaminen nyt ku ei oo enää beta? En jaksa ladata noita päivityksiä.
 
Rocco_Longfella
06.03.2007 15:45:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minäkin sitten hain pelin ja tuossa about tunnin pelailin. Aika buginen laitos tuntui olevan ja vähän sekava ainakin näin aluksi tälläiselle CS ja BF -nyypälle, joka on tottunut pelaamaan realistisempia ja hidastempoisempia pelejä.
 
Miksi vihut näkevät ja osuvat minuun jostain kentän toisesta päästä ja minä en pysty näkemään niitä edes snaipperin läpi?
 
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa. Bassonopettaja haussa Tampereella
-Aleksi-
06.03.2007 15:45:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maksaaks toi pelaaminen nyt ku ei oo enää beta? En jaksa ladata noita päivityksiä.
 
Ei maksa, rahalla saa lisää pelin sisäisiä rahoja joilla ostetaan aseita, mutta kyllä ne riittää ihan hyvin.
 
Master of Disguise
06.03.2007 20:03:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla kestää yli kymmenen minuuttia yhen mapin lataus. Ottaa päähän, kun peli ehtii jo loppua ennenku pääsen mukaan. Grafiikka-asetukset on minimeillä. Vaikka ei koneen, taikka netin puolesta pitäisi johtua. Onko muilla tätä ongelmaa?
 
-Aleksi-
06.03.2007 20:07:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko muilla tätä ongelmaa?
 
20-30 sekuntia kestää
 
ravensoul
07.03.2007 00:14:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokeilin tuota ja täytyy kyllä sanoa, että on sekavin online-peli evö. Aikani häsläiltyä pääsin pelaamaanki, suuri osa huoneista kun ilmotti vaan tylysti 'you cannot join', ei ilmoitusta miksi. Muutaman rundin jälkeen tuli kickiä sieltäkin mihin pääsin, syytä en keksiny. Hoho.
 
Buginenkin tuntuu olevan. Vaihdoin grafiikka-asetuksia tujummaksi koska peli rullasi täysin sulavasti, uudelleen peliin ja pelinäkymä on pelkkää harmaata. Eikä auttanu sen jälkeen enää asetuksien rukkaaminen takaisinkaan. Pitäköön tunkkinsa. Tai no, jos viittis huomenna kokeilla uudemman kerran. :D
 
"Only two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe." - A. Einstein
Romantikkoitkijät :'-) #27 - YSKÄ #3
janik
07.03.2007 01:24:54 (muokattu 07.03.2007 01:28:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Just, mun tili ei toimi enää, ehtishän se jo muutaman tunnin olemaan:D
 
e: jaahas All servers are currently down for maintenance.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 516 17 18 19 20

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «