Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Stand Up
1 2 3 4 516 17 18 19 20
Tarkastaja
28.05.2006 11:46:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onkos m.netissä muita kyseisen huumorin alan ystäviä. Listatkaapas tänne hyviä stand up esiintyjiä. Avaan pelin listaamalla muutamia suosikkejani.
 
Zach Galifianakis
Mitch Hedberg
Demetri Martin
Robin Williams
 
Ja vois vielä lisätä Kevin Smithin, jonka Evening with Kevin Smith ei ole välttämättä stand uppia mutta hauskaa katseltavaa.
 
Juugeli
28.05.2006 11:57:34 (muokattu 28.05.2006 14:40:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kevin Smith on kyllä tosiaan niin luonnostaan hauska mies notta huh. Mutta ihan oikeista koomikoista mun suosikkeja on Richard Pryor, Chris Rock ja Eddie Izzard. Izzardissa on parasta se, että vaikka hän on transvestiitti, mies välttää ilmeiset seksivitsit ja keskittää huumorinsa historiaan, uskontoon ja kaikkeen mahdolliseen muuhun. Viime perjantaina Conanissa ollut Lee Evans on myös melko hyvä, hänen esityksien katseleminen on vaan joskus vähän väsyttävää, äijä meuhkaa niin maan perkeleesti, mutta onneksi aina jossain välissä onnistuu jotain hauskaakin sanomaan.
 
Eddie Izzard: Glorious & Dress to Kill
Chris Rock: Bring the Pain & Bigger and Blacker
Richard Pryor: Live at Concert & Here and Now
Lee Evans: Live in Scotland
 
Edit: niin nuo mitkä mainitsin tohon perään, ne on mun suosituksia. jäi hölmösti kellumaan tohon, kun en muistanut mitään sanoa.
 
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Samu S.
28.05.2006 12:05:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Edesmennyt Bill Hicks on mulle se kovin jätkä ikinä. The Comedy of Hate.
Aryokal
28.05.2006 12:18:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

George Carlin.
Ja Eddie Murphyn Delirious, muut ei niin hyviä. Rich Hall.
 
Desperately wandering Through the dark tunnels Of the bone box.
enema
28.05.2006 12:28:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pablo Francisco + ne kaks muuta äijää Three Amigos :ssa
 
Labambaa oppii tanssimaan kun työntää tussin perseeseen ja rupeaa piirtämään seinään kahdeksikkoa.
carnation
28.05.2006 12:52:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm, Denis Learyn raivoisat saarnat jaksavat viihdyttää meikäläistä, vaikka taitaa tuo kyseinen heppu ripata aika paljon Bill Hicksia jutuissaan.
 
"nuorison suosima kanalaastari..."

Osta levy
sn
28.05.2006 12:58:16 (muokattu 28.05.2006 13:23:16)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jes, listoja.
 
Bill Hicks on aika selvä ykkönen
David Cross on välillä tosi hyvä
George Carlin
Dennis Miller oli joskus hyvä, vaikka onkin joku republikaani
Denis Leary on ok
Dave Attell on kova
 
Uudemmista
Mitch Hedberg (RIP) oli nero
Lewis Black on huippu
Demetri Martin on tosiaan hyvä
Jim Gaffigankin on loistava
 
Chris Rock on vähän jopa tylsä, joskus kyllä ihan hyvä. Ehkä se on se kulttuuriero.
Unohdin varmaan jonkun tärkeän. Pryorista ja Lenny Brucesta en ole onnistunut innostumaan.
 
Ai niin, Steven Wright on ihan loistava, aneeminen kaveri.
Ja Doug Stanhope on aika hyvä.
 
Veikko
28.05.2006 13:01:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos pitää Zach Galifianakiksen menosta niin kannattaa tutustua herraan nimeltä Jeremy Hotz, joka on ehkä hauskin mun mielestä:
 
http://www.youtube.com/results?sear … ch_type=search_videos&search=Search
 
http://www.jeremyhotz.com/
 
"Herra on minun paimeneni - Mister is my cowboy!" -Jukka Emil Vanaja
-Aleksi-
28.05.2006 13:36:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täähän nyt on kovin mut myös Wanhin:
 
http://www.youtube.com/watch?v=whGV … kw&feature=Favorites&page=3&t=t&f=b
 
Kulkunen
28.05.2006 14:37:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bill Hicks - Selkeä ykkönen, aikansa legenda, kaikkien janoisten sankari.
David Cross - Hicksin manttelinperijäksi tituleerattu, eikä turhaan.
Eddie Izzard - Paras transvestiittikoomikko (ja oikeasti helvetin hauska).
Jim Gaffigan - Kevyemmän huumorin luottonimi.
 
Lee Evansin pari show'ta olen nähnyt ja miehellä tosiaan on välillä vähän liikaakin vauhti päällä, mutta kaveriporukassa pienessä nosteessa ihan omiaan naurattamaan paikat hajalle. Pablo Franciscon jutut kävyät äkkiä toistamaan itseään, vaikka kieltämättä elokuvatraileriparodiat jaksaa vieläkin naurattaa ajoittain. Robin Williamsia ei vissiin vielä ehtinyt kukaan mainita? Hauska mies hänkin, ainakin sata kertaa hauskempi kuin elokuvissaan.
 
Steven Wright ja George Carlinin jutut jaksoivat joskus nuorempana naurattaa, mutta jotenkin heidän esityksistään on maku lähtenyt. Eddie Murphyn Raw ja Delirious -esitykset tuli myös kulutettua puhki vuosia sitten.
 
The downward spiral never ends.
Milkop
28.05.2006 14:38:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pablo Fransisco on omia suosikkeja:
http://www.pablofrancisco.com/
http://www.youtube.com/watch?v=zEBzsbdrYP8
 
Kotimaasta hyvä on ainakin Harri Lagström:
http://www.wtcomedy.com/harri_lagstrom.html
 
Juugeli
28.05.2006 14:44:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jim Gaffigan - Kevyemmän huumorin luottonimi.
 
Minä en kyllä ymmärrä tuon miehen kehumista. En ole kyllä muuta nähnyt mieheltä kuin nuo Conan-esiintymiset, mutta ne on ainakin kaikki ollu tosi huonoja. Mutta noista Conanissa esiintyneistä muutamia kuukausia sitten esiintynyt Gregg Rogell oli minusta mainio, muistaako kukaan muu? Semmonen "laiska" esiintymistyyli.
 
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
lapio
28.05.2006 15:00:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kotimaasta hyvä on ainakin: Teemu Vesterinen, Ismo Leikola ja Marko Kämäräinen.
 
IHA OK!
Frankenstone
28.05.2006 15:01:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä taitaa Mitch Hedberg mennä meikäläisen listoilla tällä hetkellä ykköseksi. En tosin ole toistaiseksi nähnyt kuin muutaman viisiminuuttisen jossain päin nettiä, mutta jo niiden perusteella Hedberg on selkeästi persoonallisempi ja hauskempi kuin monet muut joihin olen törmännyt. Bill Hicks vaikuttaa varsin kovalta koomikolta myös, mutta häneltä olen nähnyt toistaiseksi niin vähän materiaalia, etten uskalla sanoa varmasti mitään, vaikka erittäin hauskoja nekin jutut ovat.
 
Muistaako muuten kukaan, mikä oli nimeltään eräs Conanissa noin vuoden sisään esiintynyt standup-koomikko? Show alkoi repliikillä "Hei, olen *joku*, ja ei, itsekään en ole kuullut minusta.", ja koko loppumonologi käsiteltiinkin kakkuja, ohimennen myös piirakoita. Se oli hauskin standup-esitys jonka olen Conanissa nähnyt, ja mieheen tekisi mieli tutustua enemmänkin...
 
Oh! Don't be afraid, though the parade will not pass our way...
Juugeli
28.05.2006 15:30:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistaako muuten kukaan, mikä oli nimeltään eräs Conanissa noin vuoden sisään esiintynyt standup-koomikko? Show alkoi repliikillä "Hei, olen *joku*, ja ei, itsekään en ole kuullut minusta.", ja koko loppumonologi käsiteltiinkin kakkuja, ohimennen myös piirakoita. Se oli hauskin standup-esitys jonka olen Conanissa nähnyt, ja mieheen tekisi mieli tutustua enemmänkin...
 
Se oli varmaan tuo Jim Gaffigan, jota juuri tossa haukuin :) Sellanen kalpea kaveri, vitsiensä väliin usein puhuu ikäänkuin yleisön äänellä, kuten tuossa tapauksessa "Man, that guy talks a lot about cake"
 
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
Helvetinpartaterä
28.05.2006 23:55:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Robin Williamsilta pitäisi ainakin jokaisen Stand-upin ystävän omistaa Live on Broadway. Taattua laatua alusta loppuun. Vieläkin tulee hymähdeltyä herra kysymykselle "Ladies, do we men look like this?".
 
Manavava! "I'm gonna rip your head off and shit up your neck!"
Frankenstone
29.05.2006 00:18:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se oli varmaan tuo Jim Gaffigan, jota juuri tossa haukuin :) Sellanen kalpea kaveri, vitsiensä väliin usein puhuu ikäänkuin yleisön äänellä, kuten tuossa tapauksessa "Man, that guy talks a lot about cake"
 
Pikainen googletus osoittaa että olet oikeassa, kiitän! Huh, se kakkumonologi löytyy miehen sivuilta! Loistopätkä kyllä...harmi vaan etteivät nuo muut pätkät tunnu osuvan ihan samalle tasolle, muutamaa loistohuomiota lukuunottamatta. Mutta hyvät nauruthan tässä kakuistakin saa.
 
"Put candles in a pie...someone's drunk in the kitchen."
 
Oh! Don't be afraid, though the parade will not pass our way...
Kabanossi
29.05.2006 23:43:29 (muokattu 29.05.2006 23:56:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meikäläisen suosikit on Jim Gaffigan, Demetri Martin, Frank Caliendo, Häiritsevä tekijä ohjelman juontaja Jimmy Carr ja Kellarin kunkku Kevin James.
 
Suomalaisista mielestäni ehdottomasti paras on Pekka Jalava.
 
Tuossa hyvä pätkä tuosta Caliendosta http://www.frankcaliendo.com/mercha … Shakey-Cam-DVD-8-Minute-Preview.php
 
Paskaan voi astua jo kotipihalla. V.U.K #14
NHR
30.05.2006 00:48:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suomalaisista mielestäni ehdottomasti paras on Pekka Jalava.
 
Jos tämä oli se lievästi ärrävikainen kaveri jostain pohjoisesta, niin olen samaa mieltä. Kai niitä muitakin ihan hauskoja on tullut nähtyä, mutta kun nimet eivät oikein tahdo jäädä mieleen...
 
There's nothing you can do that can't be done.
philias23
30.05.2006 04:15:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä mun feiveri on George Carlin, musta huumori toimii mulle. Tosin pitää totuttautua miehen huumorityyliin ensin hieman että aukeaa kokonaan..
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 516 17 18 19 20

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «