Muusikoiden.net
05.12.2016

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hattrick
1
JOO100
26.01.2006 09:19:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hattrick on verkossa pelattava jalkapallopeli. Pelissä myyt pelaajia ja valmennat joukkuettasi. Sadat tuhannet henkilöt pelaavat Hattrickiä ympäri maailman.

Näin Hattrick toimii:
Hattrick on maksuton. Johdat joukkuettasi käyttämällä web-selainta. Pelejä pelataan muutaman kerran viikossa. Voit kirjautua sisään milloin tahansa ja tutkia joukkueesi tilanteen. Voit antaa käskyjä harjoittelua varten, käydä kauppaa pelaajilla - tai voit jutella muiden Hattrick-pelaajien kanssa.

Hattrick ei lopu koskaan. Kun voitat liigasi, voit karsia noususta ylempään sarjaan seuraavalle kaudelle (16 viikkoa). Oletko valmis? Valmis kansalliseen ja kansainväliseen kuuluisuuteen?

Itse tutustuin tähän peliin vasta vähän yli viikko sitten ja vaikuttaa nyt jo erittäin mielenkiintoiselta. Kaikkia haasteita en ole vielä saanut tehtyä, mutta pari peliä on jo pelattu, tosin aika paskasti on mennyt.

http://www.hattrick.org/

Kuinka moni muu pelaa ja miten on pelit menneet? Mitä ootte mieltä pelistä? Onko ilmoja pidellyt?

Romantikkoitkijät #44
Kimmo72
26.01.2006 11:16:03

Juu. tuli joskus parivuotta sitten pelailtua tuota kun olin kurssilla, eikä siellä ollut muutakaan tekemistä. Meni ihan paskasti ja sitten se loppuikin kun en jaksanu keskittyä. Ihan kiva se oli noin muuten, mutta kun ei jaksa säätää.

Aurinko paistaa. Noin viisi astetta pakkasta.

Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Carpenter
04.02.2006 22:16:31

Kyllähän sitä tulee pelattua, kun kerkeää. Ihan hyvä peli, koska sitä ei tarvi hirveästi pelata, mutta siinä voi silti pärjätä.

aleksi
05.02.2006 00:49:03

Olen kanssa aina noin vuoden välein aloittanut uudella joukkueella ja päättänyt, että nyt mennään ja pitkälle, mutta yleensä innostus hiipuu melko nopeasti.

"Open hands to the wind."
Juuho
05.02.2006 14:17:59

Aika aktiivisesti itse pelailen. Kolmas kausi menossa. Kahdella ekalla noustiin kasista kutoseen,mutta nyt on tulossa rajat vastaan ja putoaminen takaisin seiskaan on näköpiirissä. On oikein mukava peli

Carpenter
05.02.2006 15:28:48

Kahdella ekalla noustiin kasista kutoseen,mutta nyt on tulossa rajat vastaan ja putoaminen takaisin seiskaan on näköpiirissä.

Pelin taso on kyllä noussut. Nykyään kutosessa pysyminen vaatii jo aika hyvän joukkeen. Itse pelaan seiskassa ja olen nyt kolmantena.

punk s blood
05.02.2006 16:34:08
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tuota tullu pelailtua vuodesta 2003 asti. Nelosessa mennään.

Peli on mitä mainioin, oikeastaan ainoa peli jota tulee tietokoneella pelailtua. Aina löytyy jotain uutta mietittävää ja kehitettävää.

Valterr
05.02.2006 16:36:30

Vähän yli vuoden olen pelannut ja seiskassa mennään. Oli pieni tauko tuossa välissä mutta nyt rupesin taas panostamaan joukkueeseen ja se on tuottanut tulosta, nousu kutosdivariin on nimittäin täysin mahdollinen äärimmäisen tiukassa sarjassa.

matrock-yhtyeen roudari
eljohnny
05.02.2006 21:42:54

Muutama kausi tullut pelailtua, mukava peli, koukuttaa kylläkin välillä aika pahasti, mutta mikäs siinä.
Kutosessa ollut joukkue koko ajan, tällä hetkellä lohko kutosten TOP20:ssä, eli taso on aika kova.

JOO100
04.01.2007 16:20:36 (muokattu 04.01.2007 16:24:18)

Huom! Olet kirjoittamassa yli 332 päivää vanhaan ketjuun!

Juu, ajattelin vaan tännekin ilmoittaa että KAIKKI PELAAJANI OVAT MYYNNISSÄ! Joten käykää katsomassa ja ostamassa. Hinta on kaikilla 0 euroa.

Fc Wazzard (1059657)

Osta minulta hyvä kitara.
dinghie
31.10.2011 19:28:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 1761 päivää vanhaan ketjuun!

Jep, mutta täytyyhän tätä nostaa, on sen verran hyvä peli.
Alotin uusiksi parin vuoden tauon jälkeen, ja nyt kun uusi kausi on alkanut, näyttää ottelut ihan hyvältä.
Pari pelaajahankintaa oon tehny, ja nyt pitäis saada myytyä maalivahti, jolla on helvetin kova palkka ja älytön TSI.

"Mun mielestä Kill em' all edustaa just semmosta alkumetallican meininkiä!" -turkulainen hevimedalmies
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti