Muusikoiden.net
09.12.2016

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: This Is Spinal Tap
1 2 3 4 5
Julmettu
02.11.2005 16:36:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistutus kaikille. SubTv:ltä lauantaina kello 15.30.

Kulttiklassikko vailla vertaa. Veljeltä tosin löytyy dvd:nä, mutta pitää se silti kahtoa :D

"Viikate- yhtyeen (ihan hyviä) tabulatuureja täältä."
kouranka
02.11.2005 16:51:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ui juma, pakko kattoa! Monesti on ollu mielessä lainata DVD:nä mutta ei oo tullu mukaan. Lähetysaika on vaan ihmeellinen.

Nyt herkutellaa!
Julmettu
02.11.2005 16:53:18

Ui juma, pakko kattoa! Monesti on ollu mielessä lainata DVD:nä mutta ei oo tullu mukaan. Lähetysaika on vaan ihmeellinen.

Niin on... Mutta ei ole kai varaa valittaa, nyt kun se kerran tulee.

Rattata
02.11.2005 17:14:50

Hieno homma. Oon onnistunut vieläkin missaamaan tämän, mutta nyt en missaa. Ja hyvä lähetysaika mun mielestä, parempi kun myöhään illalla.

blaa blaa blaa
THV-klubi #8
Qsysi
02.11.2005 18:02:19

Dodii, juu tosiaan parempi että päivällä sitten, jos kerran on pakko lauantaille pistää muutenkaan.

Vastakkaisen sukupuolen lähestyminen on vähän niinkuin uiminen: Ois helvetin siistiä osata, mutta kun et osaa, pysy rannalla. - Härski
author
02.11.2005 18:06:46

Voisi nyt sitten katsoa mikä tämä paljon hehkutettu leffa on.

Julmettu
02.11.2005 20:04:26

Hieno homma. Oon onnistunut vieläkin missaamaan tämän, mutta nyt en missaa. Ja hyvä lähetysaika mun mielestä, parempi kun myöhään illalla.

Voisi nyt sitten katsoa mikä tämä paljon hehkutettu leffa on.

Ihme porukkaa olette!!!

Alpha
02.11.2005 21:56:10

Enpäs ole minäkään tätä katsonut, mutta nyt täytyy asettautua töllön eteen...

Menossa mukana:Oulun soitin ja tarvike
dictatorsh*t
02.11.2005 22:01:07

Katsoin ton viime kesänä n. 10 kertaa mutta kai se nytkin täytyy katsoa. Sen verran paras on.

papitsu
02.11.2005 22:02:33

Yhdesti olen katsonut ja katson kyllä nyt uudestaankin. Voisi periaatteessa ottaa videolle..

IHAN OIKEESTI PIKKU GEE ON COOL! MULLA ON SEN KAIKKI KOLME LEVYÄ JA SEN KAHEKSAN SINKKUA!! JA SITTEN VIELÄ SE ERIKOIS LEVY SE XXS!! VÄHÄxx SE ON IHQ!!1
THV-Klubi #42 IHFC #5
Aerodactev
02.11.2005 22:02:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistakaa sitten pyyhkiä kaikki ennakkohype mielestänne kun alatte katsoa, muuten yritätte etsimällä etsiä siitä sitä hauskaa eikä se välttämättä kolahda. Paljon parempi kun ei odota mitään, kuten minulle onneksi kävi.

Long = progressive = good
Julmettu
02.11.2005 22:09:03

Muistakaa sitten pyyhkiä kaikki ennakkohype mielestänne kun alatte katsoa, muuten yritätte etsimällä etsiä siitä sitä hauskaa eikä se välttämättä kolahda. Paljon parempi kun ei odota mitään, kuten minulle onneksi kävi.

Aivan.

Se on muuten oikeasti niitä leffoja, että jos rupee oottamaan, millon tulee joku helvetin hauska juttu, huomaakin yllättäen jo lopputekstien pyörivän. Eka kerta oli paras kerta, kun ei tosiaan tienny mitään siitä :D

wrshredder
02.11.2005 22:19:04

pakko kattoa jos vaan muistan.. sillokun nauhotin sen niin jäi alusta varmaan 30min poies.. odotan innolla "uutta matskua",,

Romantikkoitkijät#23 So, this dude, Sauron, made a big badass ring. He did some nasty shit with it, and then he got killed and this human took it. Then he did nasty shit, too. The ring made everyone an asshole and then Ian Holm got i
Cut out
02.11.2005 23:04:10

Lähetysaikahan on just paras mahdollinen. Krapulassa löhöttelee sohvalla ja ottaa tasottavia :D

MegaMan Club #003 - Cut Man
mein saksan kirjas oli joku laulu "Eine Lederhose braucht keine bügelhalten" suom. nahkahousut eivät tarvitse prässiä. -Sunna
aivokuolio
02.11.2005 23:51:16

Käykää ostamassa Anttilasta, löytyy hintaan 6,95e ja hyvillä ekstroilla varustettuna DVD:llä.

Kyllä siellä levykaupassa kävi ihan oikeasti yksi fanikin paikalla....

mustan huoneen testi.
Antsa
03.11.2005 09:26:21

Käykää ostamassa Anttilasta, löytyy hintaan 6,95e ja hyvillä ekstroilla varustettuna DVD:llä.

Kävin poimimassa oman kappaleen muutama päivä sitten. Loistava leffa.

"...this goes to eleven"

salmivaara
03.11.2005 14:30:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on 2 eri DVD-versiota aiheesta. Rules ehkä eniten.

Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Hohhoijaa
03.11.2005 17:21:17 (muokattu 03.11.2005 17:21:31)

Minulle kävi hassummin, olin täältä M.netistä kuullut kyseistä leffaa hirmuisesti hehkutettavan ja ylistettävän. Lainasin kirjastosta elokuvan ja aloin katsoa innokkaana. En tykännyt yhtään, enkä tykkää vieläkään. Olen ilmeisesti menettänyt jotain.

Harrastaisit mieluummin vaikka Koillis-Kirgisialaista fuusiojazzia. (DeWilde)
taikakameli
03.11.2005 18:35:56

Minulle kävi hassummin, olin täältä M.netistä kuullut kyseistä leffaa hirmuisesti hehkutettavan ja ylistettävän. Lainasin kirjastosta elokuvan ja aloin katsoa innokkaana. En tykännyt yhtään, enkä tykkää vieläkään. Olen ilmeisesti menettänyt jotain.

Näinkin käydä voi. Mun mielestä se on itse hyvyys

Any time is a good time for pie.
A.Starving
03.11.2005 18:47:06

Kannattaa ehkä alustaa tää leffa kattomalla mahdollisimman monta aitoa 80-90 -luvun bändidokumenttia. No, kai ne 70's bänditki kelpaa jos vaan ehtii.
Yritä sitte olla nauramatta.
Itse en onnistunut kun ekaa kertaa näin.

Sääli vaan ettei MTV:n rockumentary sarjaa joita tuli joskus 90-luvulla enää näytetä, jossain pölysellä vhs:llä jollain kaverilla niitä ehkä löytyis...

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti