Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ville Klinga & Haluatko miljonääriksi
1 2 3
pekkap82
22.02.2016 21:52:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juhokoo: Hiukan kyllä heittelee kysymysten vaikeustaso tässä. Tuntuu, että ihan alkupäässä on paljon hankalampia kysymyksiä kuin jossain kymppitonnin tienoilla. Joutuvat sitten tuhlailemaan oljenkorsia heti kärkeen. Edellisessä jaksossa kyseltiin tältä pitkältä pojalta Isac Elliotin levyn nimeä ja olikohan kolmantena vai neljäntenä Black Ops -aiheinen pelikysymys. En olis kyllä tienny itse kumpaankaan vastausta, mutta Britannian vanhin yliopisto olis toki tullut kuin apteekin hyllyltä.
 
Tätä olen itsekin ihmetellyt. Sitten tuntuu vielä että kysymysten taso vaihtelee kilpailijankin mukaan. Aikanaan se oli kaikilla sama, että eka kysymys oli vitsi ja ekaan kynnykseen (joka oli silloin 2000e) kysymykset oli helpohkoja. Toiseen kynnykseen asti (silloin 20000e) kohtalaisen vaikeita. Nyt sitten heti alussa Isaac Elliot, johon edes juuri kukaan yleisöstä ei osannut vastata. Yhdessä jaksossa taas kysyttiin puolivälin paikkeilla Kokkolan ruotsinkielistä nimeä.
 
Hetfield
23.02.2016 00:00:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi opettajablondi hämmensi kyllä oikeasti. Melko pihalla vaikutti olevan kaikesta, ei pelkästään kysymyksistä.
 
Alright, alright, alright!
jra
23.02.2016 00:23:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkap82: Tätä olen itsekin ihmetellyt. Sitten tuntuu vielä että kysymysten taso vaihtelee kilpailijankin mukaan.
 
Silloin edellisellä kierroksella (varmaankin Lehtisen aikaan) mukana oli eräs paikallinen tietovisasankari, joka oli putsannut pöydän useaan otteeseen sekä Suomen tietoviisaassa että aiemmin Tuplassa ja kuitissa. Haluatko miljonäärissä paukahti heti toisena tai kolmantena kysymyksenä jotain Spice Girls -triviaa ja äijä kotiin. Tuntui, että ko. kysymys oli tarkoituksella viilattu tätä yrittäjää varten, koska oli tiedossa, että hoitelee kaikki yleistietojutut.
 
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
Tympee Huttunen
23.02.2016 08:07:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hetfield: Toi opettajablondi hämmensi kyllä oikeasti. Melko pihalla vaikutti olevan kaikesta, ei pelkästään kysymyksistä.
 
Kuvittele itsesi vastaamaan kysymyksiin, kun miljoonaa katsojaa nauraa väärille vastauksille. Siinä voi tuntea itsensä todella epävarmaksi ja alkaa epäilemään ihan päivänselviä vastauksia. Paniikissa voi hyvin vastata väärin ihan helppoihin juttuihin ymmärtämällä asioita väärin. Mulla oli kaveri kerran tuolla ja tiesi asioita hiton hyvin. Sitten tuli kyssäri koskien tyhjänpäiväistä viihdeartistia ja homma jäi siihen.
 
pekkap82
23.02.2016 08:26:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jra: Silloin edellisellä kierroksella (varmaankin Lehtisen aikaan) mukana oli eräs paikallinen tietovisasankari, joka oli putsannut pöydän useaan otteeseen sekä Suomen tietoviisaassa että aiemmin Tuplassa ja kuitissa. Haluatko miljonäärissä paukahti heti toisena tai kolmantena kysymyksenä jotain Spice Girls -triviaa ja äijä kotiin. Tuntui, että ko. kysymys oli tarkoituksella viilattu tätä yrittäjää varten, koska oli tiedossa, että hoitelee kaikki yleistietojutut.
 
Puhutaankohan me nyt eri henkilöstä, mutta muistaakseni Erik Toivanen oli mukana yhdessä tai kahdessa jaksossa, mutta jämähti nopeustehtävään.
 
Tympee Huttunen
23.02.2016 08:36:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkap82: Puhutaankohan me nyt eri henkilöstä, mutta muistaakseni Erik Toivanen oli mukana yhdessä tai kahdessa jaksossa, mutta jämähti nopeustehtävään.
 
Oliko tässä mukana luoti ja juna?
 
Hetfield
23.02.2016 08:37:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tympee Huttunen: Kuvittele itsesi vastaamaan kysymyksiin, kun miljoonaa katsojaa nauraa väärille vastauksille. Siinä voi tuntea itsensä todella epävarmaksi ja alkaa epäilemään ihan päivänselviä vastauksia. Paniikissa voi hyvin vastata väärin ihan helppoihin juttuihin ymmärtämällä asioita väärin. Mulla oli kaveri kerran tuolla ja tiesi asioita hiton hyvin. Sitten tuli kyssäri koskien tyhjänpäiväistä viihdeartistia ja homma jäi siihen.
 
Niin no kyllä se itteäkin kuumottelis vastailla alkupään kysymyksiin jotka "pitää" mennä oikein, mutta se on asia erikseen. Tuo tapaus vaikutti vaan melko bimbolta.
 
Alright, alright, alright!
MV
23.02.2016 08:47:50 (muokattu 23.02.2016 08:48:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parasta viime jaksossa oli Jaajon vittuilu sille. "Eihän se mikään hittibiisi ole." + merkitsevä vilkaisu kameraan. Priceless
 
LordWinter
23.02.2016 11:23:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tympee Huttunen: Kuvittele itsesi vastaamaan kysymyksiin, kun miljoonaa katsojaa nauraa väärille vastauksille. Siinä voi tuntea itsensä todella epävarmaksi ja alkaa epäilemään ihan päivänselviä vastauksia. Paniikissa voi hyvin vastata väärin ihan helppoihin juttuihin ymmärtämällä asioita väärin. Mulla oli kaveri kerran tuolla ja tiesi asioita hiton hyvin. Sitten tuli kyssäri koskien tyhjänpäiväistä viihdeartistia ja homma jäi siihen.
 
Ei ny liioitella. Olisi eri asia jos ei olisi vaihtoehtoja näkyvissä, mutta ne ovat ja niitä on vain neljä. Ja kun kysytään Suomen pääkaupunkia ja kolme vaihtoehdoista on ruokalajeja niin sietääkin vastata väärin jos niin kovasti paineen alla murtuu. Perkele minä olen tiennyt kaikki tähänastiset kysymykset tuolla rooman keisaria lukuunottamatta ja olisin tiennyt ne paikan päälläkin.
 
"Niin, 17-kesäiset pitsanaamat voittaa MAAILMAM_MESTARUUDEN ja norjalainen pingviini on lyöty ritariksi. Ja mä vaan istun kalsarit jalassa telkkarin ääressä." -Tuomoo
Bluesmies
23.02.2016 12:38:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MV: Parasta viime jaksossa oli Jaajon vittuilu sille. "Eihän se mikään hittibiisi ole." + merkitsevä vilkaisu kameraan. Priceless
 
Mikäs tää olikaan?
jra
23.02.2016 14:43:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkap82: Puhutaankohan me nyt eri henkilöstä, mutta muistaakseni Erik Toivanen oli mukana yhdessä tai kahdessa jaksossa, mutta jämähti nopeustehtävään.
 
Ei ollut Toivanen, vaan Toivasen perintöprinssi Suomen tietoviisaasta. Nimi ei tule nyt mieleen, mutta asui ainakin ennen tässä saman kadun päässä. Sellainen MRM:n arkkityyppi, joku arkistomies ammatiltaan.
 
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
juhokoo
23.02.2016 15:19:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jra: Ei ollut Toivanen, vaan Toivasen perintöprinssi Suomen tietoviisaasta. Nimi ei tule nyt mieleen, mutta asui ainakin ennen tässä saman kadun päässä. Sellainen MRM:n arkkityyppi, joku arkistomies ammatiltaan.
 
http://yle.fi/uutiset/suomen_viisaimmat_kokoontuvat_oulussa/6841718 Ettei olis ollu tämä Eero Ylitalo?
 
jra
23.02.2016 15:31:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

juhokoo: http://yle.fi/uutiset/suomen_viisaimmat_kokoontuvat_oulussa/6841718 Ettei olis ollu tämä Eero Ylitalo?
 
Sama mies. Spice Girlsit oli jäänyt kuuntelematta.
 
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 -
carnation
23.02.2016 15:47:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bluesmies: Mikäs tää olikaan?
 
https://www.instagram.com/p/BCABlPyugIn/
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
tepeh
08.04.2017 22:41:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon muuten tehny Klingan Villen kanssa töitä. Mulkku jätkä.
 
En panisi pahakseni vaikka koko maapallo räjähtäisi tuhannen päreiksi.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «