Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tatuointi
1 2 3 4 5 6 7112 113 114 115 116
pampukarhu
30.08.2005 19:11:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä se hauis taitaa olla sen saa jatkettuu hienommin käden ympäri joskus:) Miten toimiiko noi apteekista saatavat puudutusvoiteet? Hups taidan sittenkin pelätä kipua hieman:D
 
eipäs nyt aleta nysvöömään :). Senhän takia saa olla siitä tatuoinnista niin ylpee kun on kestänyt sen kivun.
 
Basso on bändin munat.
inot88
30.08.2005 19:18:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo näinhän se on:D Ja pitää muistaa olla siel liikkeessä itkemättä. Itkee sit kotona vasta:D
 
Ongelmat vahvistaa, mutta entä jos ongelma on ettei vahvistu?
Viceroy
31.08.2005 11:23:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo näinhän se on:D Ja pitää muistaa olla siel liikkeessä itkemättä. Itkee sit kotona vasta:D
 
Ei helkkari Toni. Nyt on pakko kyl kommentoida. Jos olisin sinä, niin miettisin vielä ainakin puolisen vuotta sitä tatskaa. Oon itse sua viitisen vuotta vanhempi, ja varmaan viitisen eri kuvaa on ollut mielessä "mageina" ja "sellaisina, joita haluan loppuelämäni kantaa". Tällä hetkellä olen kuitenkin onnellinen, etten mennyt nuoruuden (sic) innolla liikkeeseen räimimään näitä neronleimauksia nahkaani.
 
Ainakin oma politiikkani on nimittäin se, että jos/kun tatuoinnin otan, tulee se ns. näkyvälle paikalle. Ei välttämättä mihinkään kaulaan tms, mutta kuitenkin. Ja nyt kyllä suoraan sanoen v*tuttaisi, jos kyynärvarttani komistaisi joku näistä em. kuvista.
 
Toisaalta, liikaakaan ei pidä jäädä miettimään. Kuvahan se vain on, ja oikealla asenteella mikä tahansa tatuointi sopii ihmiselle ja näyttää hyvältä. Katuminen ei pelasta mitään (ja saahan sen nykytekniikalla ja isolla rahalla poistettuakin).
 
Kaksi tavua: Mie-ti. Vielä kerran. Punnitse juttuja, ja peru aika, jos siltä tuntuu. Jos tuntuu siltä, että tiedät mitä teet (mä en sua tunne, ja olen muutenkin usein väärässä), niin ei muuta kuin tuoliin ja töihin. Ei siis todellakaan mitään dissailuja eikä etenkään mitään henkilökohtaista ;)
 
Ystävällisesti,
 
isäsi
 
Viceroy
 
PS. tänä syksynä ois tarkoitus oma nahka korkata...eli kivusta en mene sanomaan mitään......tyydyn myötäilemään muita siinä, että kipu on sivuseikka, jos kuvan oikeasti haluat.
 
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
inot88
31.08.2005 13:39:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo kyllä mä tota pari vuotta oon miettiny ja haaveillu että ei se sellanen hetken päähänpistos todellakaan ole:) Ja en aio perääntyy:P
 
Ongelmat vahvistaa, mutta entä jos ongelma on ettei vahvistu?
inot88
01.09.2005 17:12:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin, nyt se on sitten tehty. Paikka teki vielä viime hetken vaihdoksen ja tatuoinnin otin tohon käsivarren sisäpuolelle. Ja kysymys sattuiko? Ei sitten ollenkaan voisi sanoa. Kipu oli niinkuin joku jo aiemmin mainitsi kuin olisi terävällä veitsellä viilletty. Todella helposti siedettävissä siis.
 
Ja en kadu yhtään!!
 
Ongelmat vahvistaa, mutta entä jos ongelma on ettei vahvistu?
Pyry
01.09.2005 17:16:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

millanen kuva kätees tuli?
 
inot88
01.09.2005 17:25:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heartagram
 
Ongelmat vahvistaa, mutta entä jos ongelma on ettei vahvistu?
Mysli
01.09.2005 17:59:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kipu oli niinkuin joku jo aiemmin mainitsi kuin olisi terävällä veitsellä viilletty. Todella helposti siedettävissä siis.
 
Niin nooo... Emmä ainakaan tykkäis, että mua veittellä viileltäis, mut... Joo...
 
Kuvaa kehiin!
 
Pyry
01.09.2005 18:09:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Heartagram
 
ai heartgram?siis sellanen "him"-logo? melko omaperäistä ;)
 
inot88
01.09.2005 18:20:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No otin sellaisen mitä pidin itse hienona. Oli omaperäinen tai. Itseäni vartenhan ne tatuoinnit yleensä otetaan eikä miellyttääkseen muita:) Emmä osaa kuvaa laittaa:D
 
Ongelmat vahvistaa, mutta entä jos ongelma on ettei vahvistu?
Viceroy
02.09.2005 11:35:32
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ookoo, onneksi olkoon ja kaikkea hyvää. Kyllä sun asenne ihan oikealta (?!) vaikuttaa. Mutta paa sitä kuvaa ;)
 
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
inot88
02.09.2005 11:37:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No laitan sen sitku se ei punota enää ni toho omakuvaa:P
 
Ongelmat vahvistaa, mutta entä jos ongelma on ettei vahvistu?
Henko
12.09.2005 14:16:18
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parin tunnin päästä alkaa pitkästä aikaa sorvi pyöriä. Selässä tällä kertaa.
 
Olen true-uskottava.
ErotuS
25.09.2005 16:19:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenkäs, onko niillä sielä liikkeesä jotain kansioo josta sais valita mieleisensä vai pitääkö tuoda oma kuva?
 
Paskapuhetta!!
Viceroy
25.09.2005 17:23:12
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenkäs, onko niillä sielä liikkeesä jotain kansioo josta sais valita mieleisensä vai pitääkö tuoda oma kuva?
 
On kai noissa yleensä aika paljonkin valmiita ehdotuksia, mutta moni tuo kyllä oman.
 
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Heviasmo
26.09.2005 23:02:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitenkäs, onko niillä sielä liikkeesä jotain kansioo josta sais valita mieleisensä vai pitääkö tuoda oma kuva?
 
Kyllähän liikkeistä löytyy valmiita kuvia kansioista, eli eikun katselemaan. Tosin itse olen sitä mieltä, että paras tatuointi on itsepiirretty tai - jos ei omat taidot riitä - jonkun taiteellisen kaverin piirtämä omanlainen ja varmasti uniikki tatuointi.
 
Itse otin ensimmäisen tatuointini n. kolme vuotta sitten, ja nyt on suunnitteilla toinen.
Tatuoinnin paikasta saatika itse tatuoinnista ei ole vielä mitään hajua, pitää nyt katsella, saanko edes mitään järkevää piirrettyä tässä syksyn ja talven aikana.
Viime talvena oli kyllä jo melkein tarkoitus ottaa tatuointi, mutta mieliala ei ollut aivan paras, joten siirsin sitä täksi talveksi.
 
"The Project will cleanse all the mutants from our fair land - and the rest of the globe. Once again, America will be the world's police."
ErotuS
27.09.2005 20:52:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän liikkeistä löytyy valmiita kuvia kansioista, eli eikun katselemaan. Tosin itse olen sitä mieltä, että paras tatuointi on itsepiirretty tai - jos ei omat taidot riitä - jonkun taiteellisen kaverin piirtämä omanlainen ja varmasti uniikki tatuointi.
 
Itse otin ensimmäisen tatuointini n. kolme vuotta sitten, ja nyt on suunnitteilla toinen.
Tatuoinnin paikasta saatika itse tatuoinnista ei ole vielä mitään hajua, pitää nyt katsella, saanko edes mitään järkevää piirrettyä tässä syksyn ja talven aikana.
Viime talvena oli kyllä jo melkein tarkoitus ottaa tatuointi, mutta mieliala ei ollut aivan paras, joten siirsin sitä täksi talveksi.

 
Jahas, pitääpä pistää tyttöystävä sunnittelemaan kun kerran maalausta harrastaa ja on hyvä piirtämään. Ajattelin tässä talvella kans ensimmäisen leiman nahkaani läiskästä.
Mitähän semmonen olkapäähän sopiva kuva kustantaa, musta-valkoisena tottakai.
 
Paskapuhetta!!
slowdive
27.09.2005 21:53:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitähän semmonen olkapäähän sopiva kuva kustantaa, musta-valkoisena tottakai.
 
Väreillä ei liene väliä, eiköhän se vähän ajankäytön mukaan hinnoitella. Tuommonen kämmenen kokoinen, jonka tekeminen 1,5-2h kesti, maksoi jotain 120e kulmilla. Varmaan halvemmallakin saa (isommissa kaupungeissa, suhteilla jne).
 
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
Heviasmo
27.09.2005 22:17:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Väreillä ei liene väliä
 
Jostain syystä olen saanut käsityksen, että väreilläkin olisi väliä hinnoittelussa. En varma ole, varmaan joku tietää tarkemmin?
 
Mutta eiköhän se ajankäyttö varmaan ole suurin hintaan vaikuttava asia, eli toisinsanoen kuvan monimutkaisuus.
 
"The Project will cleanse all the mutants from our fair land - and the rest of the globe. Once again, America will be the world's police."
Valokaari
28.09.2005 16:27:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jostain syystä olen saanut käsityksen, että väreilläkin olisi väliä hinnoittelussa. En varma ole, varmaan joku tietää tarkemmin?
 
Kyllä niillä väreillä on vähän väliä, myös hinnassa.
Kun näytin erästä kuvaluonnosta tatuoijalle ja pyysin hinta-arviota, niin vastaus oli että "kolme tonnii väreillä ja kaks ilman". Tämä siis vielä markka-aikaan.
 
onko niillä sielä liikkeesä jotain kansioo josta sais valita mieleisensä vai pitääkö tuoda oma kuva?
 
Kyllä niillä yleensä kansioita ja tatuointilehtiä löytyy, myöskin omia kuviaan voi liikkeeseen viedä.
 
Tietysti voi myöskin varata pelkän ajan, hypätä tatuoijan tuoliin ja sanoa että "nakuta mitä lystäät, mulle aivan sama". Saa elämäänsä vähän jännitystä kun pohtii, että millaisen kuvan nahkaansa saa.
 
Rok rok.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7112 113 114 115 116

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «