Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bootsit
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Nottis
25.04.2013 10:37:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aaporok: Mites mites, Käyttääkö kukaan bootseissa kannuksia? Tuli vaan mieleen...
 
http://bootfactory.fi/
 
minä olen maapallo.
Don Make
25.04.2013 20:37:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikäs läppä tää on että mun uusissa (2kk sitten ostettu) buutseissa on tollasta ilmaantunut: https://skydrive.live.com/#cid=3CAB … 67DFDF5FE&id=3CABFCA67DFDF5FE%21529
Oonko mä nyt ryssiny jotain vai pitäskö tän mennä takuun piikkiin? Maksoin noista Sendroista kuitenkin 240e että vähän syö miestä jos nyt jo alkaa tollasta olemaan. Vaan toisessa monossa toi.
 
"Kiitos 24.12.2009 - 21.01.2010"
Muussii
28.04.2013 20:23:19
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Don Make: Mikäs läppä tää on että mun uusissa (2kk sitten ostettu) buutseissa on tollasta ilmaantunut: https://skydrive.live.com/#cid=3CAB … 67DFDF5FE&id=3CABFCA67DFDF5FE%21529
Oonko mä nyt ryssiny jotain vai pitäskö tän mennä takuun piikkiin? Maksoin noista Sendroista kuitenkin 240e että vähän syö miestä jos nyt jo alkaa tollasta olemaan. Vaan toisessa monossa toi.

 
Ootko laittanu jotain tököttejä? Näyttää ihan kun nahan pinnassa olis joku outo pinnoite tai jotain, joka kuoriutuu irti. Kuvasta ei paljoa nää, mutta onko alla oleva nahka ihan tervettä? Ei siis sillä, ei nahan pitäis noin kuoriutua siltikään.
 
Ite menisin näyttään myyjälle.
 
Bullitt
21.10.2014 03:37:37 (muokattu 21.10.2014 03:38:36)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten tuollaiset nahkapohjat kestävät käyttöä? Ovatko saman tien rikki jos vähänkään haastavemmissa olosuhteissa käyttää? Entä miten suhtautuvat kosteuteen? Ja mitä noille kannattaa rasvaisen lisäksi tehdä jotta käyttöikä olisi mahdollisimman pitkä?
 
Good people drink good beer.
varpio
21.10.2014 13:50:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bullitt: Miten tuollaiset nahkapohjat kestävät käyttöä? Ovatko saman tien rikki jos vähänkään haastavemmissa olosuhteissa käyttää? Entä miten suhtautuvat kosteuteen? Ja mitä noille kannattaa rasvaisen lisäksi tehdä jotta käyttöikä olisi mahdollisimman pitkä?
 
Kunhan ei kävele suolassa niin ihan hyvin kestää. En ole pahemmin rasvaillut omiani ja eivät ole menneet juuri miksikään, vaikka muistaakseni noin 4 tai 5 vuotta olen näitä käyttänyt. Rankkasateeseen ja syvään lumihankeen laitan mieluummin kumipohjat, ja jäälle ettei lähde henki, mutta eivät nahkapohjatkaan tunnu pienestä kosteudesta ottavan itseensä. Hieman rumiksi ja likaisen näköiseksi vaan kuluvat hiekassa ja kurassa muttei haittaa käyttöä.
 
Bullitt
22.10.2014 01:36:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävinpäs hakemassa paikallisesta maatalousliikkeestä tuollaiset Tony Lama -merkkiset nahkapohjabuutsit. Mukavat jalassa ja olivat vielä melkoisessa alennuksessa, toisin sanoen olivat suorastaan halvat. Eivät mitkään maailman näyttävimmät, mutta aivan jees näköiset toki kumminkin. Mustat, teräväkärkiset ja varsissa on valkoista ommelkuviota. Onkohan muilla tästä merkistä kokemuksia?
 
Good people drink good beer.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «