Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Onko teidän parturissa käynti tuottanut pettymyksen?
1 2 3 4
Teijo K.
14.06.2005 07:18:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ne tekee niistä tyynyjä siellä takahuoneessa! Semmoinen pitkä tukka, mikä leikataan lyhyeksi, on oikeasti rahan arvoinen. Siitä voi vääntää niitä parempia peruukkeja tarvitseville ja niistä hiuksista maksetaan pikkasen.
 
Juu, mutta pitää olla hyväkuntoinen. Mie olen pari kertaa leikkuuttanut niin pitkästä lyhyeksi, että parturi on kysynyt haluanko ne hiukset mukaani. Ei ole kiinnostanut. Mutta ei niistäkään puoleen selkään ulottuvista haivenista mitään tietty maksettu, roskiin ne näytti menevän suoraan.
 
Heh, ensimmäisellä kerralla ei meinannut millään suostua leikkaamaan. Että välillä näinkin päin.
 
"Oi korkein onni: rakkaus, tutkimukset! Ne ovat molemmat persoonallisuutensa, itsensä unohtamista."
-von Ranke.
tähtivaeltaja
14.06.2005 19:03:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt vituttaa aivan hirveän paljon. Kävin tänään leikkaamassa hiuksia, tarkoituksena vain ottaa 1cm pitkistä hiuks
 
Höh paska. Viimeset 5 vuotta olen saksinut itse. Kyllä sen oppii kunhan nyt sinnepäin. Riippuu tietysti millaista kampausta haluaa ylläpitää.
 
-jonne-
14.06.2005 22:41:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

viime kesänä kävin "parturissa" koneen kanssa omassa kylpyhuoneessa peilin eessä...ajelin sitte hiukset pois ja sekö vitutti..oli just tullu hyvin pituutta (harteille)..no tyhmistä teoista viisastuu ja tukka kasvaa taas..enkä sorru virheisiin
 
Black tears
14.06.2005 22:50:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt vituttaa aivan hirveän paljon. Kävin tänään leikkaamassa hiuksia, tarkoituksena vain ottaa 1cm pitkistä hiuksistani. Ja mitä käykään se saatanan parturi vetää hiuksia ainakin 5 tai 7 centtiä pois, nytten ole jäljellä enää paljon mitään. Vittu mikä hiusten leikkaaja, tuhosi minut ihan täysin. Olin kasvattanut hiuksia vuoden tavoitteena 70 luvun rock-kampaus. No nyt joutuu taas vuoden kasvattamaan ennen kuin on entisellään. Olisi tehnyt mieli kyllä mieli sanoa kaikki maailman pahimmat haukkumasanat hänelle, mutta olen kuitenkin sivistynyt ihminen, ja sanoin asiani kohteliaasti. Onko muiden elämää tuhottu näin?
 
Mikset sitten sanonut hänelle että näin on hyvä tai jotakin?
 
lucbass
15.06.2005 14:18:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aina ku käy parturissa letti on piloilla. varsinki sillo ku leikkasin pitkän letin pois. voi sitä murheen aikaa
 
god hates us all
SGitar
15.06.2005 20:42:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun viimeksi olin parturissa "siistimässä latvoja" leikkas parturi kyllä ihan liian paljon. Kaduin kyllä tosi paljo, että menin parturiin. Ja nyt pitäisi viikon päästä mennä parturiin kun hiukset menee niin paljon silmille, mutta en tie uskaltaako mennä kun kuitenkin se parturi leikkaa ihan liikaa.
 
Parturissa kävin enkä kyllä yhtään pettyny. Onneks parturi tajusi että ei mitasta pois.
 
Gabba Gabba Hey
Veruon
18.06.2005 15:10:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin tässä 2 kuukautta sitte leikkaamassa pitkän letin pois.. hetkeäkään en ole katunut, ja leikkauksen jälkeen oli hyvä fiilis.
Sitä ennen en muista milloin olisin käynyt parturissa edellisen kerran niin en muista sanoa minkälaisia kokemuksia aikaisemmin olisi parturista.
 
Member of DX-7 mafia
Heviasmo
18.06.2005 17:52:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täällähän on kaikenmaailman kauhutarinoita. :D
 
Itselläni on käynyt sen verran tuuri, että äitini sattuu olemaan parturi-kampaaja, joten ilmaisen tasoituksen saan tarvittaessa. Nytkin kohtapuoliin pitäisi "taas" tasoitella lettiä, vaikken haluaisikaan.
Aina on tullut hyvä tasoitus eikä valittamista ole ollut.
 
"Fuck it, kids love it!" -Jack Owen
Planetist
18.06.2005 17:53:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nytkin kohtapuoliin pitäisi "taas" tasoitella lettiä, vaikken haluaisikaan.
 
Feel free to say no.
 
Kerro miltä näytät kun ei kukaan sinua näe
Absoluuttinen nollapiste - Kerro ketä ajattelit
Heviasmo
18.06.2005 23:08:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Feel free to say no.
 
Toki, mutta haluan myös säilyttää hiusten hyväkuntoisuuden ja tasaisuuden.
Latvoista todella epätasaiset pitkät hiukset eivät ole kovinkaan hienon näköisiä.
 
"Fuck it, kids love it!" -Jack Owen
KTULU
20.06.2005 17:18:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

olin kummitädilläni ja kummisedälläni kylässä espanjassa ja kummitädilläni on on parturituttu joka on homo. siis ihan oikee homo... ja se oli nillä käymässä kun olin siälä ja se sano et se voi leikata mun hiukset halvalla ja eon kuulemma aika hyvä parturi. no pienen taivuttelun jälkeen suastuin sen leikattavaks ja sanoin et leikkaa vaan vähän kosksa yritin kasvattaa hevilettiä... mut mitäs siitä tulikaan: vitun lyhyt letti josta ite ainakin huamasin et se oli hintin leikkaama! melkein aloin itkee kun katoin peiliin. joten älkää ikinä missään nimessä antako homppelim leikata teiän lettiä!!! tuutte pettyyn ellette oo jotain muatipellejä itekki.
 
Hohhoijaa
20.06.2005 18:43:24 (muokattu 20.06.2005 18:43:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

olin kummitädilläni ja kummisedälläni kylässä espanjassa ja kummitädilläni on on parturituttu joka on homo. siis ihan oikee homo... ja se oli nillä käymässä kun olin siälä ja se sano et se voi leikata mun hiukset halvalla ja eon kuulemma aika hyvä parturi. no pienen taivuttelun jälkeen suastuin sen leikattavaks ja sanoin et leikkaa vaan vähän kosksa yritin kasvattaa hevilettiä... mut mitäs siitä tulikaan: vitun lyhyt letti josta ite ainakin huamasin et se oli hintin leikkaama! melkein aloin itkee kun katoin peiliin. joten älkää ikinä missään nimessä antako homppelim leikata teiän lettiä!!! tuutte pettyyn ellette oo jotain muatipellejä itekki.
 
Nauratti.
 
"Raskaus on naisilla hyvä mutta musiikissa huono."
- Järvihirviö
Perzzza
21.06.2005 08:26:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...älkää ikinä missään nimessä antako homppelim leikata teiän lettiä!!!
 
Totaalinen reps.
 
Hih homofobiaako kenties?
 
...And Justice For All
21.06.2005 11:28:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

olin kummitädilläni ja kummisedälläni kylässä espanjassa ja kummitädilläni on on parturituttu joka on homo. siis ihan oikee homo... ja se oli nillä käymässä kun olin siälä ja se sano et se voi leikata mun hiukset halvalla ja eon kuulemma aika hyvä parturi. no pienen taivuttelun jälkeen suastuin sen leikattavaks ja sanoin et leikkaa vaan vähän kosksa yritin kasvattaa hevilettiä... mut mitäs siitä tulikaan: vitun lyhyt letti josta ite ainakin huamasin et se oli hintin leikkaama! melkein aloin itkee kun katoin peiliin. joten älkää ikinä missään nimessä antako homppelim leikata teiän lettiä!!! tuutte pettyyn ellette oo jotain muatipellejä itekki.
 
Arvaa mitä? Sä et vaan OSAA.
http://www.sevo.tk
 
Siälä, homppelim, muatipellejä, kosksa.
Sää puhut hyvin. Nääs.
Ktulu älä huijaa meitä. ;-)
 
Et vaan osaa.
KTULU
21.06.2005 15:59:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nauratti.
 
mua ei sillon kyllä kauheesti naurattanu!! :D
 
KTULU
21.06.2005 16:00:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Arvaa mitä? Sä et vaan OSAA.
http://www.sevo.tk
 
Siälä, homppelim, muatipellejä, kosksa.
Sää puhut hyvin. Nääs.
Ktulu älä huijaa meitä. ;-)

 
sää puhut siviilissä ihan samanlailla...
 
...And Justice For All
21.06.2005 19:02:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sää puhut siviilissä ihan samanlailla...
 
Hoho. No eihän sitä nyt netissä viitti "Tanpereemmurretta puhua nnääs."
 
Et vaan osaa.
Vainhaalee
21.06.2005 21:39:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Usein ja toistuvasti...
 
Muttaa... Kävin kaksi viikoa sitten sotilaskodissa leikkauttamassa, ja ai että tuli hyvät!
 
Ei oo koskaan mennyt noin nappiin...
 
Muuten viime-aikoina ono isoveikan kihlattu leikannut hiukset koska sitä "kehtaa" ohjata hius kerrallaan...
 
Nyt mennään eikä meikata!
KTULU
22.06.2005 19:40:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoho. No eihän sitä nyt netissä viitti "Tanpereemmurretta puhua nnääs."
 
kukas se olikaan joka puolusti sanaa nääs kun mä sanoin et se on ihan juntti sana???
 
...And Justice For All
22.06.2005 19:51:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kukas se olikaan joka puolusti sanaa nääs kun mä sanoin et se on ihan juntti sana???
 
Hoho... keskenäs oot juntti.
:-D
Jatketaan pikaviesteillä.
 
"Sääh sääh" - Darth Vader
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «