Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Bootseja
1
haljainen
06.04.2005 20:15:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin elikkä kysymys on, että mitä kaikkia bootsikauppoja on pääkaupunkiseudulla ? Ja löytyykö mistäänpäin suomea valkoisia miesten bootseja ?. Nimittäis itse en ole vielä semmosiin törmännyt.
 
Jani The Rock
06.04.2005 20:30:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Boot Factory, Billy`s Gang ja Leather Heaven nyt ainakin. Mahtaako Garagelandissa olla vielä bootseja, sitä en tiedä.
 
Valkoisia bootseja voi olla aika hankala löytää. Vaaleaa käärmeennahkaa kyllä löytyy ja ainahan bootsit voi teettää customina esim. Boot Factoryssa.
 
The road never ends for me, kid.
Vainhaalee
08.04.2005 12:31:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei miesten malleja oikein löydy...
 
Ainut on noi käärmeennahkaiset... Cobralta löytyy muutamaa eri mallia...
 
Myös Sendralta löytyy käärmeennahkaisia (valkoista pyyttonia) jotka ovat enempi "kruusatumpia" =makeempia...
 
Itse omistan sendran värjätyt pyyttonit ja on laatubuutsit...
 
HOHo! Kuules tätä: Jouhisorsa luuli implanttia koruompeleeksi!
Jose Como
04.07.2009 19:04:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahtaako Garagelandissa olla vielä bootseja, sitä en tiedä.
 
Kyllä siellä on, ja paljon onkin!
 
Marttila
10.07.2009 14:14:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

haljainen: Niin elikkä kysymys on, että mitä kaikkia bootsikauppoja on pääkaupunkiseudulla ? Ja löytyykö mistäänpäin suomea valkoisia miesten bootseja ?. Nimittäis itse en ole vielä semmosiin törmännyt.
 
Kannattaa varmaan ottaa suoraan yhteyttä Boot Factoryyn niin saat tilattua juuri sellaiset kuin haluat. Valkoisille on todennäköisesti sen verran vähän kysyntää, että tuskin kukaan niitä Suomessa varastoon tekee.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «