Muusikoiden.net
09.12.2016
ROKKAA MERKONOMIKSI - liiketalouden perustutkinto 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kiltti
1
Super-Jari
29.04.2004 17:32:33
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei oikein irronnut noista kahdesta joita löytyi haulla. Eli onko hajuakaan mistä voisi ostaa kiltin tarpeineen?

Sacred excrement
oliivi
29.04.2004 19:16:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis kiltin vai jonkun kiltin näköisen "hameen"?

En tiedä sen kiltin nimitystä tms., mitä itse kerran kasasin, mutta se oli ainakin ns. oikea kiltti. Siihen kuului n. kolme metriä skottiruudullista villakangasta ja kaksi pitkää vyötä. Sitten kangas taiteltiin niin kuin asiaan kuului (tämä oli aika raastavaa puuhaa), asetettiin hiukan vyötärön yläpuolelle, ensimmäinen vyö vyötärön kohdalle kankaan päälle, taitettiin se vyötärön yli mennyt kangas vyön päälle ja tähän vielä toinen vyö pitämään kangas alhaalla. Tämä oli sellainen kiltti, josta taitettiin vielä kangas jotenkin olan ylitse. Onhan muitakin oikeita tapoja koota kiltti, mutta niistä en mitään tiedä.

Jos "kiltin" haluat, niin UFF on ihan hyvä valinta.

Minä olen tie, kissa ja elämä.
Super-Jari
29.04.2004 19:41:53

Kiitos kovasti.

Sacred excrement
Heissi
29.04.2004 20:43:34

Mä tarttisin kilttiini (kts. omakuva) sen paketin siihen eteen vai mikä saatanan kalukukkaro onkaan. Ja ne muut oikeaoppiset härpättimet. Sitten olisin happy.

"I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö.
Super-Jari
29.04.2004 23:36:19

Sporran on se laukun nimi.

Sacred excrement
Funkånaut
10.05.2011 15:09:55 (muokattu 10.05.2011 15:10:08)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 2566 päivää vanhaan ketjuun!

Nostetaan "hivenen" vanhaa ketjua. Mitens M.nettiläiset käyttää kilttiä? Itte diggaan tästä vaatekappaleesta kesäisin, ja tuossa toissapäivänä tuli taasen kaapista kaivettua käyttöön. Loistava vaate tälläisinä lämpiminä päivinä. Ei paistu munat pätkääkää farkkuihin verrattuna.

Muusikkous on käytännössä palavaa himoa olla saamatta billuam. - Quru
dipshit
10.05.2011 18:26:51

No onhan se aika gay ja nolo.

"näin on , ei Räppi muusikot ei osaa ees laulaa ja lisäks yks räppäri vei mun tyttö kaverin . joten hevi on parasta" -hevi man
CountX
10.05.2011 19:27:08

Kiltti ois todella hieno, mutta pelkään että täällä maalla kiltti-mies piestään hengiltä.

"You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni
Sergei Fallinen
10.05.2011 19:31:54

kiltti vois olla kokeiltavan arvonen sargausinstrumentti, mikäli se yllä vaan Tigeriin pääsee sisälle

vain taito on rajana
JOPPA
10.05.2011 19:34:16

Funkonaut: Nostetaan "hivenen" vanhaa ketjua. Mitens M.nettiläiset käyttää kilttiä? Itte diggaan tästä vaatekappaleesta kesäisin, ja tuossa toissapäivänä tuli taasen kaapista kaivettua käyttöön. Loistava vaate tälläisinä lämpiminä päivinä. Ei paistu munat pätkääkää farkkuihin verrattuna.

Kiltti on hieno vaate. On varmaan ns. helvetin hyvä vaate kesällä, genitaalialueen tuulettumisen huomioon ottaen. Tavallaan houkuttelis, mutta en tiiä oisko se ihan mulle hyvä.

Quru: Seksi on huonoille runkkareille, mutta käsi ei korvaa parisuhdetta.
rapture
11.05.2011 17:46:03

CountX: Kiltti ois todella hieno, mutta pelkään että täällä maalla kiltti-mies piestään hengiltä.

varmaa ne tuhma-miehen pieksevät ennemmin

heko heko

psykedeelisyyden raja maiden takana oleminen ei ole jokaiselle kokijalle ja havannoijalle helppoa pitemmässä kaavassa kun yhteyden avaaminen on alkanut kun saavut äärellisen pituuden tuoleiselle tasolle koet saavuttamisen höyrystyvän kun pyörivä
Murgo
12.05.2011 05:43:56 (muokattu 12.05.2011 05:48:53)

Alkuperäinen kysymys hiukkasen vanha, mutta aiheesta kiinnostuneille, ainakin tästä firmasta http://www.kiltsandmore.de/kiltsandmore.php saa tilattua kilttejä, säkkipillejä yms. rekvisiittaa, toimittivat ainakin muutama vuosi sitten oikein mukavasti Suomeenkin (kilttiä en tilannut vaan säkkipillin tarvikkeita).

Minulla on aina ollut joku perverssi fantasia joskus vielä soittaa säkkipilliä asianmukaisessa asussa, aika ei vain ole vielä riittänyt opetella soittamaan ko. instrumenttia, vaatii nimittäin melko reilusti keuhkokapasiteettia, ainakin tuo pakistanilainen halppispilli, vaikka lehdykät vaihdoin kunnollisiin, tein puhallusputkeen uuden vastaventtiilin ja tiivistin säkin ko. tarkoitukseen tehdyllä tökötillä. Ehkä minuutin korkeintaa jaksaa pitää kaikki pillit tasaisesti soimassa, sitten alkaa puhku loppua.

Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
JOPPA
24.07.2011 22:23:37

Rupes kiltin ostaminen vähän houkuttamaan. En kuitenkaan ole ihan varma olisiko se hyvä ostos minulle. Kuitenkin sen verran houkuttelis, että ostaisin, jos tarpeeks halvalla sais jostain, mutta kun halvin mitä oon nähny on maksanut yli viiskymppiä sekin. Plus haluisin sitte sen sporranin siihen myös.

Jawski: No, mieluummin masturboin viikset tuhisten kuin banen jotain saatanan nirppanokkaa.
Reaper
19.04.2012 23:50:56

Noniin.. Näin kevään ja kesän korvilla alkaa olemaan taas tämä kyseinen asuste ajankohtainen ja moisen ajattelin itsekin hankkia mutta mutta.. mistä?
Löytyykö mistään kivijalkakaupasta, etenki pohjosempaa (esim. Oulu)?

Nettiä oon selaillu ja ne perus emp, stuntman ym tuliki vastaan, mutta mitenkä näissä laatu? Onko joku ostanu/tilannu näistä suomalaisista verkkokaupoista näitä? Eihän ne välttämättä oo ns. "oikeita", mutta ei välttämättä tarviikkaa olla kunhan nyt olis muuten ihan ok.. kestäis kauemmin ku yhen kesän jne..

Funkånaut
19.04.2012 23:58:50

Reaper: Noniin.. Näin kevään ja kesän korvilla alkaa olemaan taas tämä kyseinen asuste ajankohtainen ja moisen ajattelin itsekin hankkia mutta mutta.. mistä?
Löytyykö mistään kivijalkakaupasta, etenki pohjosempaa (esim. Oulu)?

Nettiä oon selaillu ja ne perus emp, stuntman ym tuliki vastaan, mutta mitenkä näissä laatu? Onko joku ostanu/tilannu näistä suomalaisista verkkokaupoista näitä? Eihän ne välttämättä oo ns. "oikeita", mutta ei välttämättä tarviikkaa olla kunhan nyt olis muuten ihan ok.. kestäis kauemmin ku yhen kesän jne..

Ittelläni on EMP:stä kiltti, ja on se ainaski tähän asti kestänyt.

Otan täyden vastuun siitä mitä sanon ja kirjoitan. En siitä mitä sinä ymmärrät. Kuuntelen tälläistä
Zarmo
26.04.2012 15:24:33 (muokattu 26.04.2012 15:25:10)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miulla on tällanen kiltti jostain kotimaisesta nettikaupasta http://www.queen-of-darkness.com/gr … kilt_SK2-003=s04_p.dpage?cag=134760
ja sit vähän rimpulampi kiltti, jonka aikoinaan tilasin EMPistä. Näköjään ei siellä enää ole sellasia. No joka tapauksessa tuo ensinmainittu on parempi.

Melko asiallisen olosilta näyttäs nämä: http://eeka.fi/kiltit

Ajatuksenjuoksun leimaa-antavin luonteenpiirre on pimeys.
Ostakaa muinaissoitinfolkia
Vapinamonologeja
ukko idänmies
01.05.2012 13:14:52 (muokattu 01.05.2012 13:15:32)

Blåkläderiltä löytyy noita työmiesten kilttejä. http://www.blaklader.com/fi/hae/?searchtext=kiltti
Itse olen miettinyt tuommoisen hankkimista jo pari vuotta. Polvisuojien käyttö on työssäni must, joten jäänee hommaamatta. Viime kesänä maalasin kyllä yhden keikan kalsarisillani, kun oli niin helvetin kuuma. Ehkä tuo kiltti olisi kuitenkin siivompi.

Ei elämästä enää edes juovu.
sticky fingers
10.05.2012 19:46:25

Zarmo: Miulla on tällanen kiltti jostain kotimaisesta nettikaupasta http://www.queen-of-darkness.com/gr … kilt_SK2-003=s04_p.dpage?cag=134760
ja sit vähän rimpulampi kiltti, jonka aikoinaan tilasin EMPistä. Näköjään ei siellä enää ole sellasia. No joka tapauksessa tuo ensinmainittu on parempi.

Melko asiallisen olosilta näyttäs nämä: http://eeka.fi/kiltit

Tää voi olla tyhmä kysymys, mutta: Mitä tekemistä näillä on kiltin kanssa? Mustia tai maastokuvioisia hameitahan nuo näytti olevan. Onko kiltin käyttö jotenkin coolimpaa kuin hameen käyttö, vai miksi asioista pitää sanaleikillä tehdä jotain sellaista mitä ne ei ole?

...
TaikuriHärvä
10.05.2012 21:08:40

sticky fingers: Tää voi olla tyhmä kysymys, mutta: Mitä tekemistä näillä on kiltin kanssa? Mustia tai maastokuvioisia hameitahan nuo näytti olevan. Onko kiltin käyttö jotenkin coolimpaa kuin hameen käyttö, vai miksi asioista pitää sanaleikillä tehdä jotain sellaista mitä ne ei ole?

Olihan tuolla Eekan sivuilla ihan asiallisen näköisiä ja tartaanikuosillisia moisia.

Shadow Dragon
23.05.2012 18:17:31

Tuolta löytyy ainakin pari ihan siistiä kilttiä! :) http://www.emp.fi/search/kiltti/

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti