Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Oletko ottanut turpaasi vaatteiden takia?
1 2 3 4 529 30 31 32 33
Todd
01.04.2012 10:22:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Turpaanotto on ehtymätön luonnonvara.
 
Käännän napojen polariteetin tämän kävyn ja paperiklemmarin avulla. Sitten teen suprajohteen merivedestä ja kuolleesta oravasta. -Angus MacGyver
Lucky 7
02.04.2012 09:53:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tamppereella tuli otettua aika hyvin tauluun ja kaupanpäälle vielä murtunut kylkiiluu. Vaatetuksena kirpparilta ostettu puku ja untomonos-tyylinen päällystakki. Nää välkyt rupes huuteleen jotain nörtistä, eikä auttanu vaikka lähdin mitään sanomatta pois. Ovesta ulos päästyäni sellanen kirppu juoksi täyttä, hypäten polvet ellä selkään. Olin just saamassa suuni auki, kysyäkseni mikä vaivaa, niin jo siinä oli kohta rinki ympärillä ja rupes tuleen monoo oikeen useemmasta suunnasta.
Tapahtumaa ennen en ollu sanonu niille mitään, en ees vilkassu sinne päin.
Tän jälkeen en oo liikkunu julkisilla paikoilla ilman kättäpitempää, enkä liiku.
Ei normaalien ihmisten tarvii olla huolestuneita. Ainoastaan niitten, jotka ei osaa käyttäytyä.
 
TÄ?
D_Von_Amor
09.05.2012 14:31:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En, turpaan en ole ikinä saanut mutta kettuilijoille olen minä turpaan antanut. Muutamia kertoja olen "vampyyri" puheita itsestäni kuullut, homma on mennyt jopa niin pitkälle että on mua ihan hopealuodeilla, krusifikseilla, pyhällä vedellä ja puuvarnoin uhkailtu :D On mua myös Luciferin palvojaks luultu ku kuulemma mun imago on sellainen, juuh morjes.... Kerran mun perään on huudettu että "IIH! Marilyn Manson" ja ton perusteella totesin että joko ko. henkilö on sokea ja/tai erittäin tyhmä, en kyllä Mansonilta näytä, mutta on mua kutsuttu myös Jyrki69:si (piirteiltäni kuulemma häntä muistutan). Kaikista huvittavin noihin ulkonäkö vertauksiin liittyvä asia on se että nuo ovat miehiä ja minä nainen (ja en kyllä noin helposti miehiin sekoitettava, tosin ensimäinen taisi olla enemmänkin vitsi ja sukupuoli ei ollut pääpointti, mutta silti).
 
Mutta en kyllä siis turpaani ole saanut, vaikka sitä on "odoteltukin" jo kauan. Mene ja tiedä miksen, läheltä piti -tilanteita on kyllä kerran pari ollut. Useimmiten vain sivuutan nämä uhoilijat kypsempänä ihmisenä. Saan vain yleensä hyvät naurut :D
 
sticky fingers
09.05.2012 17:08:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

D_Von_Amor: En, turpaan en ole ikinä saanut mutta kettuilijoille olen minä turpaan antanut. Muutamia kertoja olen "vampyyri" puheita itsestäni kuullut, homma on mennyt jopa niin pitkälle että on mua ihan hopealuodeilla, krusifikseilla, pyhällä vedellä ja puuvarnoin uhkailtu :D On mua myös Luciferin palvojaks luultu ku kuulemma mun imago on sellainen, juuh morjes.... Kerran mun perään on huudettu että "IIH! Marilyn Manson" ja ton perusteella totesin että joko ko. henkilö on sokea ja/tai erittäin tyhmä, en kyllä Mansonilta näytä, mutta on mua kutsuttu myös Jyrki69:si (piirteiltäni kuulemma häntä muistutan). Kaikista huvittavin noihin ulkonäkö vertauksiin liittyvä asia on se että nuo ovat miehiä ja minä nainen (ja en kyllä noin helposti miehiin sekoitettava, tosin ensimäinen taisi olla enemmänkin vitsi ja sukupuoli ei ollut pääpointti, mutta silti).
 
Mutta en kyllä siis turpaani ole saanut, vaikka sitä on "odoteltukin" jo kauan. Mene ja tiedä miksen, läheltä piti -tilanteita on kyllä kerran pari ollut. Useimmiten vain sivuutan nämä uhoilijat kypsempänä ihmisenä. Saan vain yleensä hyvät naurut :D

 
Huutelijoita kypsempänä ihmisenä olet myös antanut niille turpaan. Hieno juttu, hermanniina.
 
...
D_Von_Amor
11.05.2012 14:29:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sticky fingers: Huutelijoita kypsempänä ihmisenä olet myös antanut niille turpaan. Hieno juttu, hermanniina.
 
Kiitoskiitos :D Et kyllä mun ulkonäöstä uskoisi että kellekkään turpaan olen antanut, mutta voinen sen verran korjata että en siis pelkkiä huutelijoita (siis niitä jotka kaukana pysyy) lättyyn ole vetänyt, mutta jos lähietäisyydelle tulevat niin kyllä sitten. Ja siis näin ollen yleensä sivuutan huutelijat, kun ei ne aina iholle käy ;)
 
Anti-Social
18.05.2012 23:18:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä ole tullut otettua. Useamman vuoden olen kulkenut reisitaskuhousuissa ja mustassa collegehupparissa ja vieläpä turvakengät jalassa. Pitkä tukkakin oli kauan, kunnes leikkasin noin vuosi sitten. Siitä lähtien on ollut lyhyt tukka ja nykyään ihan millisiili. Pilottitakkiakin olen käyttänyt pari vuotta. Edes ählämit ei ole tulleet uhoamaan. En toki ole ihan pienimmästä päästä. 188cm/100kg. Turpaan olen kyllä ottanut ja antanut, mutta se ei ole koskaan liittynyt vaatteisiin millään tavalla. Ja en ole skini jos joku niin luuli.
 
Met.. Metallica? Bög musik för bögar!
Point
06.06.2012 18:39:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole ja toivon että en koskaan ota. Pidän normaaleja tyylikkäitä vaatteita, luulen että "erottuvammst" henkilöt saa helpommin nyrkistä. Idiootteja kyllä ne henkilöt, jotka alkaa vaatteiden takia väkivaltaiseksi.
 
kitarisi
06.06.2012 22:31:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En turpaan oo ottanu, mutta paljon kuulee "Leikkaa lettis, näyttää tyhmältä"-puhetta ja kauan ja monesti on sanottu, että aiotaan hakata. Uhkauksen toimeenpanoa osotellessa...
 
Kibester
08.06.2012 15:57:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uhkauksen toimeenpanoa osotellessa...
 
Osottelu on ruma tapa.. Sietäisit saada köniis!
 
Adoption periaatehan on laittaa vahinko kiertämään. Jos kaikki on erityisiä, niin mitä erityistä siinä on?
kitarisi
12.06.2012 18:13:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kibester: Osottelu on ruma tapa.. Sietäisit saada köniis!
 
Auttaako asiaa yhtään, jos odottelen?
 
hemuli_rokkari
09.09.2012 15:24:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täällä Suomen jonne-pääkaupungissa (Lahdessa) kaikki "leikkaa hippi tukka!"-tyyppinen huutelu on melkein päivittäistä. Välillä ollaan haastavinaankin mutta enpä ole mitään tappelua edes nähnykään tähän liittyen. Se taitaa vain olla paikallinen tapa sanoa "Tervetuloa Lahteen!"
 
ses
kaljataiteilija
10.09.2012 19:04:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hemuli_rokkari: Täällä Suomen jonne-pääkaupungissa (Lahdessa) kaikki "leikkaa hippi tukka!"-tyyppinen huutelu on melkein päivittäistä. Välillä ollaan haastavinaankin mutta enpä ole mitään tappelua edes nähnykään tähän liittyen. Se taitaa vain olla paikallinen tapa sanoa "Tervetuloa Lahteen!"
 
Lahdessa nyt kaikkia katsotaan kieroon jos et pukeudu valkoisiin markettitennareihin, ylipitkiin ja huonosti istuviin farkkuihin ja tuulipuvun takkiin. Toinen millä et kiinnitä kiusallista huomiota on maastokuviolliset reisitaskuhousut ja tribaalikuvioinen huppari.
 
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
hemuli_rokkari
10.09.2012 21:48:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kaljataiteilija: Lahdessa nyt kaikkia katsotaan kieroon jos et pukeudu valkoisiin markettitennareihin, ylipitkiin ja huonosti istuviin farkkuihin ja tuulipuvun takkiin. Toinen millä et kiinnitä kiusallista huomiota on maastokuviolliset reisitaskuhousut ja tribaalikuvioinen huppari.
 
Naulan kantaan.
 
ses
PjY
19.09.2012 14:45:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla itellä vähän vihaa hoppareita kohtaan ko pitää prkl uhota joka asiasta vaikka ois monta vuotta nuorempiki. Vaatteista varsinki. Ite aina karjasen että nosta housuja!
 
Made in Indonesia
Linnunlaulupuu
19.09.2012 22:58:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PjY: Mulla itellä vähän vihaa hoppareita kohtaan ko pitää prkl uhota joka asiasta vaikka ois monta vuotta nuorempiki. Vaatteista varsinki. Ite aina karjasen että nosta housuja!
 
Tulit sitten 90-luvulta kertomaan tämän kaiken.
 
"Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen"
markus16
20.09.2012 09:26:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Linnunlaulupuu: Tulit sitten 90-luvulta kertomaan tämän kaiken.
 
Plussa kirjattu.
 
Kirka saatana!
PjY
20.09.2012 17:12:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No en ny ihan ;) Turpiin en ole ottanu mutta nämä perus stereotypia amikset tykkää aukoa päätä. Kerran myös yks vanhoillis lestadiolainen tuli aukoon päätä joka ei ennen ollu todennäköisesti nähny pitkiä hiuksia nuorellamiehellä. ihan pokkana vaan kysy että onko sulla kikkeliä? No tähän naurua pidätellen vastasin että no mitäs luulet :D
 
Made in Indonesia
Miikss
20.09.2012 18:54:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PjY: Kerran myös yks vanhoillis lestadiolainen tuli aukoon päätä joka ei ennen ollu todennäköisesti nähny pitkiä hiuksia nuorellamiehellä. ihan pokkana vaan kysy että onko sulla kikkeliä? No tähän naurua pidätellen vastasin että no mitäs luulet :D
 
Oisit näyttäny.
 
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
PjY
20.09.2012 21:41:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ois passannu. Se ois saanu pian shokin
 
Made in Indonesia
Henko
21.09.2012 21:50:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miikss: Oisit näyttäny.
 
Sit ois pitäny vielä sanoa, että kassitkin on täynnä.
 
"Ymmärrät varmaan, että toimintaamme en voi täällä julkaista".
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 529 30 31 32 33

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «