Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Pukeutuminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Meikit
1 2 3 4 5 6
hörhö
08.09.2004 16:46:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Emmä oo tottunu vaan ukoilla. Tosin samapa mulle vaikka käyttäisivät hametta kuten jotkut näyttävätkin jo tekevän. Ei Hyvä.
 
Minusta hameet ovat oikeasti hienoja ja mukavia päällä.
 
Eiköhän tehdä niin että miehet pysyy miehinä ja naiset naisina...
 
Käy mulle. Paitsi, jos joku ei halua, niin ei tarvii.
 
"Tritonus on harmonian ketsuppi" -E-J Rautavaara
Rattata
08.09.2004 20:41:36 (muokattu 08.09.2004 20:44:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerran yhdet tyttelit halus välttämättä meikata meikäläisen. Aluksi pistivät vaan jotain kajalia ihan iisisti, ja täytyy sanoo ettei se niin pahalta näyttänytkään. Sitten kun niiltä lähti mopo käsistä niin sitten näyttikin vähän pahemmalta. Laittoivat mokomat muistaakseni huuletkin jollain mustanpunaisella tai jollain. Voisi tehdä porukoille pienen järkytys yllärin vaikka.
 
"Take seven aspirins and call me in the morning"
haisulitar
06.03.2012 16:41:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

KESTÄVÄ EYELINER HAKUSESSA!!!!!
 
Heissan! En nyt tiiä kirjottelenko ihan väärään paikkaan.
 
Asiaan. Arkimeikkini on olematon, yleensä aamulla nukkuminen menee meikkaamisen edelle. Hyppäsin metallibändiin solistiksi joku aika sitten ja kappas kehveliä, meikkausviettini heräsi, armoton kikkailu keikkameikin kanssa siis alkoi ja jatkunee määrittelemättömän pitkään.
 
Tuli seinä vastaan, nimittäin eyelinerin kanssa. Kissamaisista rajauksista tykkään erityisen paljon, eli mieluummin eyeliner ku pelkkä kajaali. Nyt käytössä We Care Iconin Magnetic Eyes, ja sen ainoona haittapuolena onkin se että hännät lähtee leviimään ympäri naamaa liian nopeasti. Oliskin kiva saada vinkkejä millä sen sais pysymään paremmin, tai vaihtoehtosesti jos on olemassa (veden)kestävämpää vaihtoehtoa.
 
Minulla on melko herkät silmät, esim. pakkasessa ne vuotavat helposti ja siksi esim. ripsivärin on ehdottomasti oltava vedenkestävä. Vaan mistäpä kestävämpi eyeliner?
 
Ramenia
07.03.2012 16:14:38 (muokattu 07.03.2012 16:16:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

haisulitar: KESTÄVÄ EYELINER HAKUSESSA!!!!!
 
Heissan! En nyt tiiä kirjottelenko ihan väärään paikkaan.
 
Asiaan. Arkimeikkini on olematon, yleensä aamulla nukkuminen menee meikkaamisen edelle. Hyppäsin metallibändiin solistiksi joku aika sitten ja kappas kehveliä, meikkausviettini heräsi, armoton kikkailu keikkameikin kanssa siis alkoi ja jatkunee määrittelemättömän pitkään.
 
Tuli seinä vastaan, nimittäin eyelinerin kanssa. Kissamaisista rajauksista tykkään erityisen paljon, eli mieluummin eyeliner ku pelkkä kajaali. Nyt käytössä We Care Iconin Magnetic Eyes, ja sen ainoona haittapuolena onkin se että hännät lähtee leviimään ympäri naamaa liian nopeasti. Oliskin kiva saada vinkkejä millä sen sais pysymään paremmin, tai vaihtoehtosesti jos on olemassa (veden)kestävämpää vaihtoehtoa.
 
Minulla on melko herkät silmät, esim. pakkasessa ne vuotavat helposti ja siksi esim. ripsivärin on ehdottomasti oltava vedenkestävä. Vaan mistäpä kestävämpi eyeliner?

 
Itsellä käytössä ollut Maybelline Expression kajal ainakin kestää, jos ei silmiä kauheasti mene sörkkimään. Sen verran säästäväinen olen, etten useimmiten meikkejä pese pois, jos vähänkään hyvältä vielä näyttävät, joten testatusti on kestänyt 4 päivää juurikaan leviämättä. Vedenkestävää ainakin on, saunassa käyminen ei tehnyt sille mitään...
 
E: ja vaikka kajaaliksi tuota sanotaankin, niin kyllä sitä eyelinerinä voi käyttää. Mm. bändin promokuvauksissa sitä käytin äskettäin ja hyvät rajaukset sai.
 
Nopeasti soitetaan, hitaasti fiilistellään.
Ritsku
14.05.2012 16:09:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eräs miespuolinen tuttavani oli kerran meikannut, hänellä oli paha akne ja yritti varmaan meikillä sitten piilottaa huonoa ihoaan. Tais kuitenkin lähteä innostus vähän käsistä ja hän alkoi sitten jatkossa käyttää myös luomiväriä, kulmakynää ja ripsaria kasvomeikin lisäksi. Taisi joskus olla jotain väriä huulissakin.
Kyllä se alkuun näytti vähän hassulta, mutta siihenkin tottui. Jotenkin ehkä kuitenkin näkisin esim. poikaystäväni mieluummin meikittä ja en sitten tiedä, miten herkästi lähtisin sinkkuna tekemään tuttavuutta esim. jossain baarissa meikatun miehen kanssa. Joku kajaali on nyt sitten eri asia, puhun ihan "kunnon meikkaamisesta", eli kasvomeikit ja ripsarit ym härpäkkeet.
Jokainen toki laittautuu just niinku tykkää, ei ole minulta mitään pois jos joku mies haluaa tälläytä :)
 
Point
07.06.2012 22:38:52 (muokattu 07.06.2012 22:39:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älkää vetäkö hernehiä, mutta kyllä mun mielestä meikit on naisille. Mies voi olla tyylikäs ilman mitään naaman tai kynsien värittelyitä. Ainoastaan glam-kuvioissa pyörivät miehet saa käyttää meikkiä, se on osa sitä juttua. Joku kajaali sellasen badass-tummaanpukeutujan silmissä näyttää helvetin tyhmältä.
 
Mutta jokainen meikatkoon jos niin haluaa. Ei ole mun juttu.
 
Tappajabanaani
08.06.2012 12:34:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

AKWM: Älkää vetäkö hernehiä, mutta kyllä mun mielestä meikit on naisille. Mies voi olla tyylikäs ilman mitään naaman tai kynsien värittelyitä. Ainoastaan glam-kuvioissa pyörivät miehet saa käyttää meikkiä, se on osa sitä juttua. Joku kajaali sellasen badass-tummaanpukeutujan silmissä näyttää helvetin tyhmältä.
 
Mutta jokainen meikatkoon jos niin haluaa. Ei ole mun juttu.

 
Itse en ole glam-, gootti- tai emoihmisiä, mutta harrastan tuota meikkaamista ja mielestäni se sopii itselleni oikein mainiosti. Ihan oikeasti useampi mies voisi uskaltaa käyttää vaikkapa vaan meikkivoidetta ja puuteria. Se ei juurikaan näy mutta parantaa lähes kenen tahansa lookkia. Mutta onhan se tosimieeesssten mielestä liian homoa.
 
Point
08.06.2012 12:40:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tappajabanaani: Itse en ole glam-, gootti- tai emoihmisiä, mutta harrastan tuota meikkaamista ja mielestäni se sopii itselleni oikein mainiosti. Ihan oikeasti useampi mies voisi uskaltaa käyttää vaikkapa vaan meikkivoidetta ja puuteria. Se ei juurikaan näy mutta parantaa lähes kenen tahansa lookkia. Mutta onhan se tosimieeesssten mielestä liian homoa.
 
No sun kuvas perusteella sulle kyllä sopiikin meikki ihan hyvin. Kyllä silti vähän karsastan meikkaava miehiä.
 
Jussiman
08.06.2012 12:40:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En itse koskaan ole käyttänyt meikkiä, mutta en nää sitä mitenkään mahdottomana asiana tai vain naisten yksinoikeutena. Kyllä mies voi ihan hyvin laittaa meikkiä naamaan. Ikävä kyllä se taitaa olla nykyään monien mielestä aika gay, niin sen vuoksi varmaan monet heterot ei viitsi käyttää meikkiä kun asenteet on yhä niin rajoittuneet.
 
Tappajabanaani
08.06.2012 12:42:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jussiman: En itse koskaan ole käyttänyt meikkiä, mutta en nää sitä mitenkään mahdottomana asiana tai vain naisten yksinoikeutena. Kyllä mies voi ihan hyvin laittaa meikkiä naamaan. Ikävä kyllä se taitaa olla nykyään monien mielestä aika gay, niin sen vuoksi varmaan monet heterot ei viitsi käyttää meikkiä kun asenteet on yhä niin rajoittuneet.
 
Nykyäänhän on muotia olla homo. Tällä kikalla billunsaanti on taattu.
 
Jussiman
08.06.2012 12:49:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tappajabanaani: Nykyäänhän on muotia olla homo. Tällä kikalla billunsaanti on taattu.
 
Tohon en kyllä usko. Kyllä naiset nykyäänkin taitaa valita sen lihaksikkaan "tosimiehen" kuin homolta vaikuttavan kauniin pojan. Ainakin oman kokemuksen perusteella asia on niin. Kyllä aina baariseurueesta eniten huomiota naisilta saa se pisin ja maskuliinisin mies.
 
Tappajabanaani
08.06.2012 12:57:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jussiman: Tohon en kyllä usko. Kyllä naiset nykyäänkin taitaa valita sen lihaksikkaan "tosimiehen" kuin homolta vaikuttavan kauniin pojan. Ainakin oman kokemuksen perusteella asia on niin. Kyllä aina baariseurueesta eniten huomiota naisilta saa se pisin ja maskuliinisin mies.
 
Tää nyt on varmaan vähän baarikohtaista. En itse oikein baareilua harrasta ja kaiken maailman lihatiskit sun muut on aika tuntemattomia mulle. Voisin silti kuvitella että semmoisissa mestoissa ne rotevimmat "alfaurokset" ovat kovemmassa huudossa.
 
Kibester
08.06.2012 14:01:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä aina baariseurueesta eniten huomiota naisilta saa se pisin ja maskuliinisin mies.
 
Oman kokemuksen perusteella sanoisin, että eniten huomiota naisilta saa se mies, joka antaa sitä huomiota naisille eniten. Parhaimmassa tapauksessa vaan tietylle naiselle erityisen paljon.
 
Itsehän en katso naisiaedes silmiin, koska siitä aiheutuva orgasmitulva olisi baarissa perin ikävää.
 
Adoption periaatehan on laittaa vahinko kiertämään. Jos kaikki on erityisiä, niin mitä erityistä siinä on?
Shadow Dragon
12.06.2012 13:49:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itselläni ei ole mitään meikkaavia miehiä vastaan, kaikille se ei tosin sovi. Itse käytän keikoilla ja joskus arkisin, käyttäisin lähes päivittäin, mutta en voi koska porukat on meikkaamista vastaan :D Rock/"Hevi"-tyylissä toimii omasta mielestäni kunhan ei mene liiallisuuksiin.
 
Ronttimus
22.06.2012 18:27:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

haisulitar: KESTÄVÄ EYELINER HAKUSESSA!!!!!
 
Heissan! En nyt tiiä kirjottelenko ihan väärään paikkaan.
 
Asiaan. Arkimeikkini on olematon, yleensä aamulla nukkuminen menee meikkaamisen edelle. Hyppäsin metallibändiin solistiksi joku aika sitten ja kappas kehveliä, meikkausviettini heräsi, armoton kikkailu keikkameikin kanssa siis alkoi ja jatkunee määrittelemättömän pitkään.
 
Tuli seinä vastaan, nimittäin eyelinerin kanssa. Kissamaisista rajauksista tykkään erityisen paljon, eli mieluummin eyeliner ku pelkkä kajaali. Nyt käytössä We Care Iconin Magnetic Eyes, ja sen ainoona haittapuolena onkin se että hännät lähtee leviimään ympäri naamaa liian nopeasti. Oliskin kiva saada vinkkejä millä sen sais pysymään paremmin, tai vaihtoehtosesti jos on olemassa (veden)kestävämpää vaihtoehtoa.
 
Minulla on melko herkät silmät, esim. pakkasessa ne vuotavat helposti ja siksi esim. ripsivärin on ehdottomasti oltava vedenkestävä. Vaan mistäpä kestävämpi eyeliner?

 
Moikka! Ootko kokeillut Maybellinen geelieyelineria? Hintaa n. 11 euroa, pysyy hyvin sekä sisä- että normaalirajauksissa? Vastaava kuin MACin Fluidline, MACilla hintaa n. 17 €, saatavilla ainoastaan Hgin keskustan ja Turun Stockilta. HTH!
t. Ronttimuksen nainen
 
"Kyllä mä itseasiassa sinne sieluunkin asti näen kenessä tahansa, koska mulla jäi selvännäkökyky pysyvästi vuosi sitten." - Anonymous-Jazz
Påskägg
24.06.2012 21:13:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ronttimus: Moikka! Ootko kokeillut Maybellinen geelieyelineria? Hintaa n. 11 euroa, pysyy hyvin sekä sisä- että normaalirajauksissa? Vastaava kuin MACin Fluidline, MACilla hintaa n. 17 €, saatavilla ainoastaan Hgin keskustan ja Turun Stockilta. HTH!
t. Ronttimuksen nainen

 
Eissssss...perinteinen "kaverikin" olisi ollut uskottavampi.
 
INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM
Alfons Åberg
25.06.2012 19:12:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ronttimus: Moikka! Ootko kokeillut Maybellinen geelieyelineria? Hintaa n. 11 euroa, pysyy hyvin sekä sisä- että normaalirajauksissa? Vastaava kuin MACin Fluidline, MACilla hintaa n. 17 €, saatavilla ainoastaan Hgin keskustan ja Turun Stockilta. HTH!
t. Ronttimuksen nainen

 
Luin: Maybellinen gay-eyeliner
 
Heidän kanssaan olen tehnyt kauppaa onnistuneesti: Chronic, penahoo, tgeton, marktark, arinuutinen, Osi, imk, Ba-sisti, Stain, Janlappa
seeprahim
30.06.2012 21:19:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

haisulitar: KESTÄVÄ EYELINER HAKUSESSA!!!!!
 
La Femme - waterproof and long lasting dip liner
 
Kohtalaisen hyvää settiä kun ei meinaa kämmenselästä toisella kädellä hieroen irtoomaan. En ainakaan itse saanut tuota kovassakaan käytössä leviämään mitenkään huomattavissa määrin ja halpaakin oli kuin saippua, joten kehtaan suositella.
 
Niitä oli ainakin pari vuotta sitten saatavilla myös hyvinkin hehkeissä väreissä! En tosin tiedä, onko koko tuhrua myynnissä enää. :-/
 
"en kyllä usko, että shamanismi toisi avun tähän asiaan"
Ritsku
30.07.2012 07:57:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shadow Dragon: Itselläni ei ole mitään meikkaavia miehiä vastaan, kaikille se ei tosin sovi.
 
Jesh ja tässäkin on sit se, et osaako sen meikin laittaa siihen naamaan, mihin se sopisi. Sekä naisilla että miehillä meikki näyttää ihan jäätävän kamalalta, jos se on laitettu päin persettä.
 
"Pikkuleipiä tässä tilanteessa?! No ehkä yksi..." -Piisamirotta
Shadow Dragon
30.07.2012 18:54:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ritsku: Jesh ja tässäkin on sit se, et osaako sen meikin laittaa siihen naamaan, mihin se sopisi. Sekä naisilla että miehillä meikki näyttää ihan jäätävän kamalalta, jos se on laitettu päin persettä.
 
Tuo on tietysti totta. Korjatakseni edellistä postia: Jos osaa meikata ja se sopii niin en näe siinä mitään ongelmaa. :)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «